GMS Städ

GMS Städ

gmsstad.se
  • BadgeTwoYears
4.2

Välkommen till GMSstäd – Ditt Första Val för Exceptionell Städning i Stockholm! GMSstäd, grundat med passion och engagemang, är din pålitliga partner för städning och flytttjänster i hjärtat av Stockholm. Sedan vår grundande har vi levererat högkvalitativ service och skapat skinande rena utrymmen åt både privatpersoner och...

41 omdömen om GMS Städ

Ninnie K
Skrev om GMS Städ

Hej! Jag har redan pratat med företaget efter uppdraget.

Margareta N
Skrev om GMS Städ

Snabbt och effektivt svar varje gång jag undrar något. Trevlig personal. Det blev över förväntan rent och blankt efter städning av lägenheten.

Malin E
Skrev om GMS Städ

Vi blev väldigt nöjda med storstädningen och fönsterputsning. Och väldigt lätt och enkelt att kommunicera med företaget. Vi kan rekommendera!

Adam S
Skrev om GMS Städ

Behövde en storstädning i sista minuten med fönster Puts, trots bokning med kort varsel flöt allt på utmärkt. De var väldigt professionella och städningen var över förväntan. Är mycket nöjd med bemötandet och resultatet!

Oliie G
Skrev om GMS Städ

Supernöjd med tjänsten. Stor lättnad att få komma hem till ett rent och organiserat hem. Bokningen och kontakten med företaget gick supersmidigt och städerskorna var professionella och trevliga. Kan verkligen rekommendera.

Hans E
Skrev om GMS Städ

Lite strul då första fönsterputsaren kom 2 Tim för sent, utan material för jobbet. Dag 2 kom 2 personer i god tid och utförde ett bra jobb. Jag blev nöjd.

Atle A
Skrev om GMS Städ

Väldigt fint och snabbt bemötande. Mötte upp för att få nyckel. Fint städat, lite damm kvar på något ställe men blev erbjuden att få det fixat utan extra kostnad

Joseph N
Skrev om GMS Städ

Fick komplettera städningen en hel del Annars bra kundservice och helt ok

Johan W
Skrev om GMS Städ

Perfekt gu vad städ teknikern gnodde på å det stämde pga vissa arbetsrörelser kan jag inte vara noggrann längre så hen tog i allt vad smuts hette helt nöjd. Det primära var köksluckorna o de var fria fr kladd😉

Cornelia R
Skrev om GMS Städ

Superbra städning i min villa. De hittade skrymslen som jag inte ens tänkt va smutsiga. Rekommenderar varmt!

Sofia S
Skrev om GMS Städ

Bra bemötande och hjälpsam personal. Vi är väldigt nöjda både med flyttstäd och flytthjälp. Rekommenderas!

Kerstin K
Skrev om GMS Städ

Städarna från GMS Städ var fantastiskt duktiga. Arbetet utfördes snabbt, effektivt och noggrant. Jag är så nöjd!

Mats B
Skrev om GMS Städ

Ser behov av att justera tidigare omdöme som nog blev väl lågt. Tidigare beskrivning av utförandet kvarstår dock. Städningen blev ok utförd, frånsett flera smutsfläckar på parkettgolven som blev kvar, men som inte är svåra att få bort samt någon fönsterkarm som glömdes. Betyget en trea ändå pga av ambitiös och korrekt kontaktperson plus personal på plats.

Valina S
Skrev om GMS Städ

Trevligt kundbemötande från början till slut. Jag bokade storstädning och det blev precis lika bra som jag hade tänkt mig. Kan definitivt rekommendera GMS städ

Mats B
Skrev om GMS Städ

Två personal kom visserligen på avtalad tid men enbart försedda med en flaska rengöringsmedel. För visningsstädning av en lägenhet, inklusive fönsterputsning, wc-rengöring m.m Frågade om vi hade dammsugare, trasor, mopp etc. Väldigt oseriöst. Städningen blev utförd men inte på den nivå som offerten beskrev. Inga problem med kommunikation och även om bemötandet var korrekt ändrar det inte helhetsomdömet.

Svar från GMS Städ

Hej Mats, tack så mycket för din återkoppling. Eftersom de flesta av våra städare åker kollektivt till arbetet brukar de inte ta med sig material eller medel, utan vi har personal som brukar köra ut material och medel till adresserna. Vi var och lämnade både städmedel och material 30 minuter efter att städarna var på plats.

Miyuki T
Skrev om GMS Städ

Trevliga och servieminded, flexibla , prisvärt och snyggt, rent blev det och doftar gott!

Maria S
Skrev om GMS Städ

Långsam fönsterputs. Lite mycket smet med trasor över hela fönstret, ingen van fönsterputsare. Foder slarvigt rengjorda. Fönstren blev renare men flammiga. Jag fick visa och peka på det värsta kladdet. Ni nämnde tidigare att alla talar svenska eller engelska, det stämmer inte. Bara spanska, då blev det svårt att kommunicera. Den helt rena känslan saknas. Skulle ge betyget 2,5.

Annika E
Skrev om GMS Städ

Jag blev bemött på ett bra sätt. Städningen var som en normal städning.

Ylva N
Skrev om GMS Städ

Bra bemötande av både kontor och städängel, min städning av GMS och önskade nog fler städtillfällen innan enkät.

Ojin H
Skrev om GMS Städ

Bra bemötande, Mycket punktliga, noggranna och gör ett fantastiskt Jobb. Jag återkommer snart igen med fler Jobb!!!!

Joanna S
Skrev om GMS Städ

Bra pris och otroligt bra städning! Städerskan var både trevlig och proffesionell.

Raman A
Skrev om GMS Städ

En helt okej städning, de behöver komma tillbaka för att rengöra en fönstret igen och lite småslarv i lägenheten. Det som tar ner betyget från en 3:a till en 2:a, var upplevelsen kring kundservice. En av städerskorna luktade tyvärr väldigt mycket svett vilket spred sig i lägenheten medan hon var där (samt i trappuppgången utanför!), påtalade detta för kundservice men verkade som att de knappt trodde på mig då jag behövde beskriva lukten på flera olika sätt och utan att en lösning erbjöds. Efter städningen hade lägenheten...

Svar från GMS Städ

Först och främst vill vi tacka dig för din ärliga feedback. Vi beklagar djupt den upplevelse du hade med vår personal och den bristande kundservicen. Det är viktigt för oss att alla våra kunder känner sig nöjda och väl omhändertagna. Vi tar dina kommentarer på största allvar och kommer att vidta åtgärder för att förbättra både våra städtjänster och vår kundservice. Vi ber om en ny chans att göra det rätt för dig. Tack för att du ger oss möjligheten att förbättra oss.

Magnus A
Skrev om GMS Städ

Detta företag brister i sin uppmärksamhet gentemot kunderna. Jag hade blivit försäkrad om att få en svenskspråkig städerska samt att de skulle ta med sig en mopp, men de uppfyllde inte något av dessa två löften. Själva städningen var bra; absolut ingenting att klaga på där. Utföraren av städningen var trevlig och kompetent.

Svar från GMS Städ

Hej Magnus, Tack så mycket för din värdefulla feedback. Vi beklagar djupt att vi inte kunde uppfylla dina specifika önskemål angående en svenskspråkig städare och mopp. Tyvärr blev den ursprungliga bokade personen sjuk, vilket gjorde att jag fick boka in en ersättare till dig. Det är viktigt för oss att påpeka att all vår personal är kunnig i antingen svenska eller engelska. Vi är tacksamma att du ändå var nöjd med själva städningen och uppskattade vår kompetenta utförare. Din feedback är av stor vikt för oss, och vi tar...

Mariam A
Skrev om GMS Städ

Väldigt duktiga anlitade både flytt och flyttstädning. Kunde kontakta dem om det var något. Toppbetyg och rekommenderas varmt !

Daniela K
Skrev om GMS Städ

Dem var något sena men utöver det sköttes allt väldigt bra! Dem var väldigt trevliga och servicen var jättebra. Hissen gick sönder och jag flyttade till 5e våning men trots det inga klagomål och dem bar upp allt utan problem. Överlag är jag väldigt nöjd och kan absolut rekommendera GMS!

Diyar A
Skrev om GMS Städ

Tillmötesgående och snabba på svar, otroligt duktiga personal som var hos mig för storstädning. Väldigt nöjd med servicen. Gmsstäd rekommenderas starkt

Oliwia G
Skrev om GMS Städ

Snabb och smidig flytt. Allt gick smidigt från första kontakt till själva flytten. Flyttkillarna var trevliga och flexibla som gjorde jobbet enligt våra önskemål. Kan varmt rekommendera GMSstäd

Nada O
Skrev om GMS Städ

Jennifer came to clean and did an excellent job. She was friendly, efficient, thorough, and careful. I also found the scheduling process via text with Gabriel to be very quick and easy.

Sara M
Skrev om GMS Städ

Supertrevlig kundkontakt. Det blev några rester att städa, men fick ny städning och kompensation. Fint städat!

Bert Å
Skrev om GMS Städ

Från första kontakten fick jag ett oerhört bra bemötande. Beställde fönsterputsning som utfördes till belåtenhet. Då städaren missbedömt några överfönster och inte hade tillräckligt hög stege, gjordes detta några dagar senare utan extra kostnad och den städaren var ännu bättre och mer erfaren. GMS städ rekommenderas varmt.

Nathalie E
Skrev om GMS Städ

Jättebra service! Väldigt hjälpsamma, snabba svar och snabb bokning och genomförande av arbetet. 10/10. Kommer definitivt boka igen.

Svar från GMS Städ

Tack så mycket för din generösa recension! Vi är glada att höra att du uppskattade vår service och snabba respons. Det skulle vara ett nöje att hjälpa dig igen i framtiden!

Oda P
Skrev om GMS Städ

Bokats en gång för visningsstädning. De var mycket snabba och trevliga vid första kontakt. Tillmötesgående och flexibla vad gällde tider och upphämtning av nycklar. Resultatet av städningen var mycket bra och det gjordes till och med lite mer än vad som var överenskommet. Dessutom bra pris. Mycket troligt att jag bokar dem igen för flyttstädning.

Svar från GMS Städ

Tack så mycket för din positiva recension! Vi är glada att du uppskattade vår snabba och trevliga service. Det var ett nöje att arbeta med dig för visningsstädningen, och vi är glada att du är nöjd med resultatet. Vi ser fram emot att möta dig igen för eventuell flyttstädning. Tack för att du valde vår städfirma! 🌟

Agneta E
Skrev om GMS Städ

Mycket nöjd med resultatet! Tycker det var lite märkligt att man inte använde fönsterskrapa utan svamp och hushållspapper! Trevligt bemötande både från företaget och fönstertvättaren! Köpte tjänsten fönstertvätt!

Svar från GMS Städ

Tack så mycket för din positiva feedback! Vi är glada att du är nöjd med resultatet och uppskattar din kommentar om vårt trevliga bemötande. När det gäller användningen av svamp och hushållspapper istället för fönsterskrapa, så är det för att det ger bättre resultat än om man använder sig av fönsterskrapa enligt oss. Vi ser fram emot att fortsätta leverera hög standard i våra tjänster och välkomnar dig åter.

Maja S
Skrev om GMS Städ

Professionella och väldigt hjälpsamma. Städningen var okej, men hade behövts skuras mer osv. Fick hjälp att städa en lokal, den var möjligtvis för stor för en städare att ta sig an. Annars bra.

Svar från GMS Städ

Tack för din recension och feedback! Vi är glada att du upplevde oss som professionella och hjälpsamma. Vi beklagar om städningen inte uppfyllde dina förväntningar helt. Om du har ytterligare synpunkter eller behöver ytterligare hjälp, är vi här för att lyssna och säkerställa att du är helt nöjd med våra tjänster. Tack igen för att du valde oss!

Håkan M

Mycket nöjd ,kommer snart att anlitas igen,flyttstädning. Mvh Håkan

Svar från GMS Städ

Hej Håkan, Tack så mycket för ditt förtroende för vårt städföretag! Vi är glada att höra att du är mycket nöjd med vår service och ser fram emot att hjälpa dig igen vid nästa tillfälle. Vi är här för att göra ditt hem skinande rent! Med vänliga hälsningar, Gabriel

Petter F
Skrev om GMS Städ

Beställde en storstädning med fönsterputs och det fick vi, till mycket bra pris dessutom! Väldigt trevliga och noggranna. Som grädde på moset lämnade de dessutom kvar en massa städmedel som de haft med sig utan att debitera extra för det. Mycket nöjda.

Svar från GMS Städ

Tack så mycket för din fantastiska feedback! Vi är glada att du är mycket nöjd med vår storstädning och fönsterputs. Det är alltid vårt mål att erbjuda högkvalitativa tjänster till förmånliga priser. Att höra att du upplevde oss som trevliga och noggranna gläder oss mycket. Det är vår glädje att kunna bidra lite extra genom att lämna städmedel utan extra kostnad. Uppskattar din positiva recension och ser fram emot att få betjäna dig igen i framtiden!

Tom T

Väldigt bra städat !!!! Mycket nöjd 😄 +++++

Svar från GMS Städ

Tack så mycket för din entusiastiska feedback! Vi är glada att du är mycket nöjd med vår städning. Uppskattar ditt positiva omdöme och ser fram emot att få betjäna dig igen i framtiden! 😊

Phillip J
Skrev om GMS Städ

Bra pris men otroligt slarvigt städat. Kunde gjort det bättre själv. Bad om ugnsrengöring men städaren hade inte med sig material för att kunna rengöra den. Även skåpsluckorna blev inte torkade så att fettfläckarna togs bort förrän jag gav henne rätt medel för att få bort dom. Förståeligt att städaren inte kan ta med sig dammsugare osv men medel för att rengöra olika ytor måste tas med. Spegel var slarvigt torkad samt har vissa fönster inte heller torkats ordentligt. Matta i vardagsrummet har inte dammsugits ordentligt och...

Ulrika S
Skrev om GMS Städ

Proffsig person som noggrannt och snabbt tog sig ann fönster puts. Trevligt bemötande. Kan rekommenderas.

Sofia S
Skrev om GMS Städ

Bra och välutförd fönsterputs samt trevlig personal.

Edgar G
Skrev om GMS Städ

Snabba puckar och fin städning