Göran Jakobsson kinesisk medicin & medicinsk Qi Gong

Göran Jakobsson kinesisk medicin & medicinsk Qi Gong

Ring 070-712 24 64 qi-gong.se

Med många års utbildning och erfarenhet från både Sverige, Kina och USA i ryggen håller Göran Jakobsson kurser i medicinsk QiGong enligt Biyun-metoden, en hälsobevarande metod som främjar ditt välbefinnande både fysiskt och själsligt. Du får göra övningar, lära dig teori kring dem och QiGong i allmänhet och gärna ställa frågor...

21 omdömen om Göran Jakobsson kinesisk medicin & medicinsk Qi Gong

Gunnar W
Skrev om Göran Jakobsson kinesisk medicin & medicinsk Qi Gong

HEJ ! En mycket positiv upplevelse, bra behandling och ett trevligt bemötande.

Agilokliniken - Södermalm
4.7/5 i betyg av 1028 omdömen 4.7 av 1028 omdömen

Bra förståelse för mina problem och snabb hjälp.

Pär Tomas S Pär Tomas S
Gunilla Z
Skrev om Göran Jakobsson kinesisk medicin & medicinsk Qi Gong

Göran Jakobsson har hjälp mig mycket genom åren med akupunktur, massage och moxabehandlingar. Med djupa och omfattande kunskaper in kinesisk medicin och dess behandlingsmetoder - tillsammans med ett lyhört, respektfullt och vänligt bemötande- skapas de bästa förutsättningar för goda behandlingeffekter. Jag vill varmt rekommendera Göran Jakobsson.

Jill J
Skrev om Göran Jakobsson kinesisk medicin & medicinsk Qi Gong

Otroligt bra hjälp med astman och även artrosen. Jag har fått massage och akupunktur hos Göran. Har även köpt ett örtte som gör att man sover bra. Rekommenderar Göran varmt!!!

Agilokliniken - Tumba
4.7/5 i betyg av 610 omdömen 4.7 av 610 omdömen

Otroligt duktiga, bra bemötande med trevlig personal. Proffsiga

Christina R
Skrev om Göran Jakobsson kinesisk medicin & medicinsk Qi Gong

Göran är en jätteduktig akupunktör. Och har ett fantastiskt bemötande. Han ger också goda råd, som jag har tagit till mig. Kort sagt, är Göran en människa som behövs. Honom ska man vara rädd om!

Erna B
Skrev om Göran Jakobsson kinesisk medicin & medicinsk Qi Gong

Jag har från början fått ett mycket gott bemötande. Göran är en mycket skicklig terapeut. Han är seriös, lyhörd, flexibel, hjälpsam, trevlig och vänlig. Han använder inga standardprogram utan anpassar behandlingsmetoderna efter behov. Han vidareutvecklar sig hela tiden. Jag har gått på behandlingar hos Göran i flera år och alltid varit nöjd med hans olika behandlingar som gett goda varaktiga resultat.

Agilokliniken - Arenastaden
4.7/5 i betyg av 432 omdömen 4.7 av 432 omdömen

Latifa L
Skrev om Göran Jakobsson kinesisk medicin & medicinsk Qi Gong

Jag är glad och tacksam för all behandling jag har fått av Göran. Han är ödmjuk och lyhörd för de behov i behandlingen som jag haft och på ett professionellt sätt behandlat mig till ett jättefint resultat.

Sophie R
Skrev om Göran Jakobsson kinesisk medicin & medicinsk Qi Gong

Göran är en trevlig, nyfiken, mycket kunnig och serious Qigong lärare, akupunktör och örtexperkter.

Agilokliniken - City
4.7/5 i betyg av 885 omdömen 4.7 av 885 omdömen

Väldigt trevligt och vänligt bemötande av kunnig personal som hjälpt mig att bli bättre i ryggen.

Lilly Rosa L
Skrev om Göran Jakobsson kinesisk medicin & medicinsk Qi Gong

Jag har gått för Göran i Jichu gong och Don gong och det har varit mycket positivt gett mig inspiration att gå vidare. Jag har också kunnat komma till honom och fått hjälp med krämpor och råd.Han är en lyssnande person och har mycket tålamod. Han är också snabb att svara på frågor när man skickar email. Nästa termin ska jag med Görans hjälp gå igenom viktiga Akupressurpunkter. vilket jag ser fram emot.

Ann W
Skrev om Göran Jakobsson kinesisk medicin & medicinsk Qi Gong

Göran är otroligt kunnig och duktig, jag rekommenderar honom å det varmaste! Ann

Kinesiska Murens Akupunkturklinik
4.8/5 i betyg av 164 omdömen 4.8 av 164 omdömen

Dr Wang tog alltid seriöst på mina problem. Tog pulsen och tittade på tungan varje gång innan akupunkturen. Jag sökte för illamående men

Monica R
Skrev om Göran Jakobsson kinesisk medicin & medicinsk Qi Gong

Göran är skicklig på sitt område Han lyssnar in och kan sin sak. Jag fick hjälp med värk i ben som kom från ryggslutet.

Bosse B
Skrev om Göran Jakobsson kinesisk medicin & medicinsk Qi Gong

Har man ett problem med onda muskler och leder är Göran rätt person jag va supernöjd med den hjälp jag fick ,

Carl S
Skrev om Göran Jakobsson kinesisk medicin & medicinsk Qi Gong

Göran har en bred och djup kompetens inom sitt yrkesområde. Hans bemötande är exceptionellt professionellt och engagerat. Mina förväntningar på hans manuella behandlingar av smärta och stress har alltid infriats - och mer därtill. Jag kan varmt rekommendera honom till en bred kundkrets som förväntar sig det bästa.

Minna A
Skrev om Göran Jakobsson kinesisk medicin & medicinsk Qi Gong

Göran ser alltid människan i sin helhet. Han lyssnar utan att döma, hans vänlighet gör att man kan lätt lita på honom. Görans medicinska bedömning är korrekt utifrån en helhets syn. Han är alltid ärlig med människor och ger sin tid och yrkeskunskap till 100% för att hjälpa dem. Jag har känt mig förvånad över att han kunnat trolla bort smärtan med sina händer. Han har lärt mig förstå den inre källan till fysisk hälsa och hur jag kan göra hemma för att hålla mig frisk. Stort tack, Göran!

Elisabeth A
Skrev om Göran Jakobsson kinesisk medicin & medicinsk Qi Gong

Behagligt och professionellt bemötande. Goda resultat efter noggrann bedömning och problemfokuserat inriktad behandling.

Siv W
Skrev om Göran Jakobsson kinesisk medicin & medicinsk Qi Gong

Jag har haft problem med min mage. Den tömmer sej, med ca 1 minuts fördröjning UTAN att säga till. Jag har försökt med VC, utan resultat i ca 15 - 20 år utan resultat. Jag har fått "blöjor" att använda. Med Görans hjälp, har jag för första gången fått hjälp. En som förstår mitt problem och hjälpt mej. Jag har via LCHF fått hjälp med potatismjöl, varje morgon, sen gör jag Qi Gong enligt Göran, och så har Göran gett mej akupunktur, ca varannan vecka. Detta har hjälpt mej. Jag ser fram mot att resa, utan akuta toa. problem,...

Margareta R
Skrev om Göran Jakobsson kinesisk medicin & medicinsk Qi Gong

Jag har fått den allra bästa hjälp och behandlingar jag kan önska av Göran. Vid kontakt är Göran snabb med att svara och ger klara och tydliga besked. Jag har fått mycket stöd och hjälp i min egen utbildning av Göran. Jag kan varmt rekommendera Göran som terapeut i traditionell kinesisk medicin.

Lionel L
Skrev om Göran Jakobsson kinesisk medicin & medicinsk Qi Gong

I have received treatments from Göran several times in the past years, and he has always been able to improve my condition significantly. He is a very talented acupuncturer, regularly traveling to China and UK among other countries to perfect his knowledge. He his also a very skilled massage therapist using various techniques depending on the symptoms you have. Moreover Göran is a very friendly person, always glad to help and in a slefless manner.

Peter L
Skrev om Göran Jakobsson kinesisk medicin & medicinsk Qi Gong

Jag har haft förmånen att lära känna Göran Jakobsson och fått ta del av hans stora kunskaper och insikter i Traditionell Kinesisk Medicin. Det är en mycket serös och empatisk person om kan bota, lindra och trösta många trötta och sjuka med bl a akupunktur, Qi Gong. De allra bästa rekommendationer ges till denne ovanlige och skickliga yrkesutövare. Peter Lindblom Leg. läkare

Ingrid B
Skrev om Göran Jakobsson kinesisk medicin & medicinsk Qi Gong

Vänlig och kunnig. Väl utförd behandling. Ska återkomma till Göran för vidare behandling nästa år.

Laila F
Skrev om Göran Jakobsson kinesisk medicin & medicinsk Qi Gong

Jag har fått hjälp med massage mot hallux valgus. Göran har varit mycket engagerad och letat fram olika typer av egenvård som en kombination till massagen. Allt för att operation ska undvikas. De flesta behandlingarna har utförts inkans bostad för att jag ska slippa resorna till Västra skogen. Han har också tagit hem olika varor som jag annars skulle ha fått åka till V skogen för att handla. Men upplevelse är mycket positiv. Det inkluderar även det allmänna bemötandet.

Gino G
Skrev om Göran Jakobsson kinesisk medicin & medicinsk Qi Gong

Fantastisk duktig och löser problemen och smärtan på bästa sätt. Rekommenderas starkt