Götmars Fjugesta

Götmars Fjugesta

En del av Götmars www.gotmars.se
  • Badge2023
Ring 0585-311 90 Dela

Välkommen till Götmars Fjugesta! I en stund av sorg kan det vara bra att prata med en expert inom området. Vi har många års erfarenhet inom branschen och kan hjälpa dig med både begravning och juridik. Tjänster inom begravning: Ceremonivärd, transport, val av kista, blommor, urnor, musik, dödsannons, borgerlig begravning...

39 omdömen om Götmars Fjugesta

Sedan starten hos Reco 2021

Ingrid A
Skrev om Götmars Fjugesta

Vänlig och trevlig personal som hjälpte oss vid min mors begravning.

Svar från Götmars Fjugesta

Hej Ingrid. Tack för ditt fina omdöme om oss. Vi är tacksamma för att vi fick ert förtroende att hjälpa till med begravningen. Varma hälsningar från oss.

Sven-Olov E
Skrev om Götmars Fjugesta

Allt har fungerat mycket bra

Svar från Götmars Fjugesta

Hej Sven-Olov. Tack för ditt omdöme, för att du tagit dig tiden att skiva och tack också för att vi fått förtroendet att hjälpa till. Allt gott

Anna K
Skrev om Götmars Fjugesta

Fint bemötande är väldigt nöjd

Svar från Götmars Fjugesta

Hej Anna, tack för ditt fina omdöme om oss. Vi känner tacksamhet över att vi fått vara ert stöd. Allt gott.

Elias Y
Skrev om Götmars Fjugesta

Snabb service trevlig personal hjälpsamma

Svar från Götmars Fjugesta

Hej Elias. Tack för ditt fina omdöme. Vi tackar för att vi fick förtroendet att hjälpa er. Allt gott.

Åsa L
Skrev om Götmars Fjugesta

Ett bra och fint bemötande vid anhörigbortgång

Svar från Götmars Fjugesta

Hej Åsa. Tack för att vi fick förtroendet att hjälpa till att göra något fint för er i er svåra stund. Ditt omdöme betyder mycket för oss. Allt gott

Stefan L
Skrev om Götmars Fjugesta

Ett bra bemötande vid mammas bortgång

Svar från Götmars Fjugesta

Hej Stefan. Tack för ditt omdöme och för att du tagit dig tiden att skriva. Det är fint för oss att få höra att vi förvaltat ditt förtroende väl. Allt gott

Berit P
Skrev om Götmars Fjugesta

Mycket vänligt mottagande. Snabb och professionell handläggning och uppföljning. Mycket nöjd.

Svar från Götmars Fjugesta

Hej Berit. Det är så fint att höra att vi hjälpt till på ett bra sätt. Det är vårt mål att Ni ska känna er sedda, hörda och väl bemötta. Tack för ditt omdöme, för att du tagit dig tiden att skriva och för att vi fick förtroendet att hjälpa er i en svår tid. Varma hälsningar

Lisbeth A
Skrev om Götmars Fjugesta

Lugnt och trevligt bemötande. Fick tid snabbt.

Svar från Götmars Fjugesta

Hej Lisbeth. Tack för ditt omdöme. Det betyder mycket för oss att du tagit dig tiden att skriva. Tack för att du gav oss förtroendet att hjälpa till. Varma hälsningar

Lena M
Skrev om Götmars Fjugesta

Bemötandet var varmt och lugnt och personligt i en lugn miljö. Vi fick möjlighet att komma redan dagen efter kontakt och träffa Lena och hennes kollega, dom gav olika förslag på saker som berör en begravning och frågade oss om våra önskemål och tillgodosåg det till vår belåtenhet .Kan varmt rekommendera dom både före under och efter ett sådant uppdrag som en begravning innebär

Svar från Götmars Fjugesta

Hej Lena. Vi tackar för dina ord och för att du tagit dig tiden att skriva. Det känns skönt att få höra att vi hjälpt till på ett sätt som blev bra för er i er svåra stund. Tack också för att ni gav oss förtroendet. Varma hälsningar

Ann N
Skrev om Götmars Fjugesta

Fick snabb återkoppling och inbokad tid. Väldigt trevligt bemött och svar på frågor längs vägen. Även när vår kontakt var sjuk vid själva begravningen så löstes det smidigt med en annan trevlig medarbetare.

Svar från Götmars Fjugesta

Hej Ann. Tack för att du tagit dig tiden att skriva ett omdöme till oss. Härligt att höra att det löste sig till det bästa när er kontakt behövde ersättas. Vi tackar för att vi fick förtroendet att hjälpa er i er sorg. Varma hälsningar

Inger Z
Skrev om Götmars Fjugesta

Vi är mycket nöjda med allt. Ett extra plus var den lilla boken med fina bilder från begravningen.

Svar från Götmars Fjugesta

Hej Inger. Tack för dina uppskattande ord om oss, Vi tackar även för att vi fick ert förtroende att hjälpa till. Varma hälsningar.

Ann C
Skrev om Götmars Fjugesta

Varmt bemötande då vi upplevde lyhördhet och tillmötesgående i våra önskningar ang annons och Gudstjänst. Vi kände oss trygga med allt det praktiska.

Svar från Götmars Fjugesta

Hej Ann. Tack för dina ord och för att du tagit dig tiden att skriva. Det betyder mycket för oss att höra att vi kunde hjälpa er på ett bra sätt i er svåra stund. Allt gott

Per Olof A
Skrev om Götmars Fjugesta

Bra på alla sätt! Väl bemött! Inga konstiigheter! Verkafe mån om sina kunder! Inga pronlem!

Svar från Götmars Fjugesta

Hej Per Olof. Tack för att du valt att skriva om oss, dina fina ord värmer. Vi tackar för att vi fick förtroendet att hjälpa till. Varma hälsningar

Sonja K
Skrev om Götmars Fjugesta

Vänligt bemötande fick hjälp med begravning av en anhörig

Svar från Götmars Fjugesta

Hej Sonja. Tack för ditt fina omdöme. Vi är tacksamma över att vi fick förtroendet att hjälpa er med begravningen. Varma hälsningar

Åsa-Karin S
Skrev om Götmars Fjugesta

De var otroligt tillmötesgående och lyssnande på önskemål. Allt blev som vi ville och otroligt fint!

Svar från Götmars Fjugesta

Hej Åsa-Karin. Tack för dina vänliga ord. Skönt att höra att ni har känt er omhändertagna på ett bra sätt i er sorg och saknad. Tack också för att du tog dig tiden att skriva. Ditt omdöme är viktigt för oss i vårt fortsatta arbete. Varma hälsningar

Lena K
Skrev om Götmars Fjugesta

Fick bra hjälp både när vi var där och per telefon.

Svar från Götmars Fjugesta

Hej Lena. Tack för ditt omdöme. Det är viktigt för oss att få höra. Tack också för att du tog dig tiden att skriva. All gott

Olle B
Skrev om Götmars Fjugesta

Vi blev mycket väl omhändertagna på ett väldigt inkännande sätt. Det motsvararde våra förväntningar på ett mycket bra sätt.

Svar från Götmars Fjugesta

Hej Olle. Tack för ditt fina omdöme. Det känns bra för oss att höra att vi bemött er på ett tryggt och bra sätt. Tack också för att du tog dig tiden att skriva.

Ylva O
Skrev om Götmars Fjugesta

Helt suveräna och proffisionella i deras bemötande till oss. Högsta betyg.

Svar från Götmars Fjugesta

Hej Ylva. Tack för dina vänliga ord och för att du tog dig tiden att skriva. Allt gott

Sandra N
Skrev om Götmars Fjugesta

Kommer att träffa dom den 19de juni för bouppteckning. Men i telefon så har dom varit hjälpsamma och trevliga. Fått den hjälpen som jag ville ha.

Svar från Götmars Fjugesta

Hej Sandra. Vi hoppas att ditt möte den 19 juni känns lika bra som telefonsamtalet du haft med oss. Återkom gärna om du har funderingar efteråt. Det är viktigt för oss att få höra hur ditt möte och vår hjälp har upplevts. Tack för att du tog dig tid att skriva.

Göran I
Skrev om Götmars Fjugesta

Det var mycket bra.Mycket punktligt i alla lägen. Jag kommer att varmt rekommendera Götmars till mina vänner.

Svar från Götmars Fjugesta

Hej Göran. Tack för ditt omdöme. Det betyder mycket för oss att få höra. Tack också för att du tog dig tid att skriva. Allt gott

Christina E
Skrev om Götmars Fjugesta

Hej. Vi blev bemöta på ett otroligt bra sätt. Vi fick svar på de frågor vi hade. Vilka förväntningar Vi hade är svårt att säga när man är i sorg. Det viktigaste var att bli väl bemött. Blev väl omhändertagna under begravningen. Kommer att rekommendera Götmars. Hälsningar Christina

Svar från Götmars Fjugesta

Hej Christina. Tack för ditt fina omdöme. Dina ord är värdefulla för oss i vårt fortsatta arbete. tack också för att du tog dig tiden att skriva.

Ingrid B
Skrev om Götmars Fjugesta

Min bror och jag är mycket nöjda med bemötandet vid kontakten med personal på Götmars. Vi fick den informationen och det stöd vi behövde. Lugnt och vänligt samtal som ingav ett proffesionellt lugn och öppenhet för oss att höra av oss vid olika frågeställningar. Tack! Ingrid Borgencrantz

Svar från Götmars Fjugesta

Hej Ingrid. Tack för din feedback, det betyder mycket för oss. Vi är tacksamma över att vi förtroendet att hjälpa er. Varma hälsningar

Inger E
Skrev om Götmars Fjugesta

Lena Lagefjäll är så fantastisk.Fick all hjälp vi behövde i samband med min makes plötsliga bortgång.1 a mötet efter dödsfallet när familjen är i total kaos. 2a mötet med planering inför begravning. Blev många möten innan och efter begravningen. Lika vänligt och proffisionellt bemötande varje gång. Kommer även att ha bouppteckning med Lena.

Stefan B
Skrev om Götmars Fjugesta

Trevlig personal smidig och enkel kontakt med personalen som löste allt på ett snabbt och förtroendeingivande sätt

Peder N
Skrev om Götmars Fjugesta

Blev bara bra bemött har inget att klaga på

Kerstin Å
Skrev om Götmars Fjugesta

Blev utmärkt bemött, bekant med begravningsrådgivaren/boutredaren. Vi hade förväntningar på att allt skulle gå smidigt, både begravningsplaneringen och bouppteckningen, vilket det också gjorde. Sammantaget en mycket bra upplevelse med tjänsterna som nämndes ovan. Bra att företaget finns i Fjugesta, mycket enklare än att åka till Örebro.

Anneli E
Skrev om Götmars Fjugesta

Ett trevligt bemötande och lätt att få kontakt med .Bra att man har en och samma kontakt hela tiden. Tyvärr blev det fel minnesvers i annonsen i tidningen (N.A ) men det ändrades och det kom ut en ny annons eftersom även mitt hela namn inte syntes. Vi har köpt alla tjänster kring begravningen och ska ha bouppteckning 24/2 som jag hoppas går bra.

Ann-Chatrine K
Skrev om Götmars Fjugesta

Vi blev bra bemötta vid min mors bortgång, besviken på att fel vers kom ut i tidningen, men blev tillrättad, och den rätta kom in i tidningen några dagar senare.

Kerstin L
Skrev om Götmars Fjugesta

Begravning , allt gick bra , fint och smidigt.

Margitta J
Skrev om Götmars Fjugesta

Vänligt proffsigt bemötande. Begravningsarragemang.

Håkan E
Skrev om Götmars Fjugesta

Bemötandet har varit jättebra, Kunskap och förståelse av personalen när människor är i djup sorg.

Rune Vilhelm B
Skrev om Götmars Fjugesta

Trevlig bemötande av Lena genom hela processen.

Tord H

Respektfullt och professionellt

Pär-eric Samuel G
Skrev om Götmars Fjugesta

Lätt att få kontakt, bra service. God kunskap, tog reda på det som var oklart. Skötte allt från början till slut.

Gun S
Skrev om Götmars Fjugesta

Fint bemötande vid bokning av begravning o hjälp med annonsering, samt bouppteckning.

Hans S

Fantastisk uppställning av Anette Ed Stenninger 100% nöjd

Gunnar K
Skrev om Götmars Fjugesta

Väldigt bra och trevligt samt kravlöst bemötande. Detta är en speciell situation som man inte är van att hantera och därför är det svårt att sätta ett mätbart mål. Ändå kändes det väldigt bra och personligt i samtliga kontakter med byrån.

Birgitta R
Skrev om Götmars Fjugesta

Mycket väl bemött av företaget, som lyssnade och genomförde mina önskemål utan att försöka säljs på tjänster. Jag beställde en urnsättning, allt genomfört på plats utomhus. Jag var rekommenderad företaget av en vän. Och jag är mycket nöjd.

Irene B
Skrev om Götmars Fjugesta

Fixade begravningen på ett bra sätt.