grillkung.se

4183 omdömen om grillkung.se

Sedan starten hos Reco 2019

Marlene B
Skrev om grillkung.se

Bra priser och bra grillar. Snabb leverans och allt var bra förpackat.

Ing-Marie H
Skrev om grillkung.se

Bra och snabb leverans. 40 åringen vart jättenöjd.

Dan-Åke R
Skrev om grillkung.se

Produkter som förväntat. Snabb leverans!

Thomas S
Skrev om grillkung.se

Lätt att montera men lite lustig placering av slangen till gasen

Stefan A

Fungerar utmärkt. Snabb leverans

Per A
Skrev om grillkung.se

Snabbt och bra hjälp att hitta rätt reservdel

Glenn S
Skrev om grillkung.se

Det gick bra att handla och snabb leverans men fick problem med en plastdetalj som sprack vid montering och skickade ett mejl för en vecka sedan och fortfarande inget svar.

Markus B
Skrev om grillkung.se

Bästa kol jag nånsin köpt! Stora bitar som håller länge!

Fredrik S
Skrev om grillkung.se

Finns inte något att anmärka på! Mycket snabb leverans! Bara positivt!

Kristofer David Rikard S

Bra pris på bra produkt. Väldigt tillmötesgående kundservice. Rekommenderas varmt.

Martin J
Skrev om grillkung.se

Supersnabb leverans. Chatten va bemannad sent på kvällen när jag hade en fråga om en viss produkt. Finns inget att klaga på. 5/5

Martin B
Skrev om grillkung.se

Mycket trevlig sida med extremt bra sortiment inom grillning/barbecue. Helt igenom problemfri process från beställning till leverans.

Kent S
Skrev om grillkung.se

Snabb lev. Enkelt Bra grill. Nöjd med varan och enkelt att handla.

Daniel A
Skrev om grillkung.se

Har sällan upplevt så fantastiskt engagemang och service, absolut världsklass.

Oliver S
Skrev om grillkung.se

Delivery was made already the day after order. Amazingly fast! The wok burner is giving a quick high heat, much faster and hotter than a kitchen stove. The perfect prerequisite for cooking Chinese dishes.

Tobias N
Skrev om grillkung.se

Kunniga, snabba att svara och blixtrande leverans

Magdalena L
Skrev om grillkung.se

Snabb leverans och mycket fin grill

Gunnar A
Skrev om grillkung.se

Mycket snabb leverans, högt över förväntan.

Tord Ö
Skrev om grillkung.se

Det var lätt att handla en grill av dom och mina förväntningar levde dom upp till, dvs bra service

Peter W

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

Marcus Ö
Skrev om grillkung.se

Lätt att hitta det jag sökte,beställningen skickades snabbt

Ranj Jasim M
Skrev om grillkung.se

Mycket bra service via hemsidans support samt snabb leverans Mycket nöjd med grillen efter några ggr av använding

Roger I
Skrev om grillkung.se

Kanon bara bra snabb leverans

Paul B
Skrev om grillkung.se

Jag hade problem med leveransen och sedan var det fel på grillen när den kom. Det går inte att ringa Grillkung vilket är mindre bra när problem uppstår. Chatt och mail funkar inte då… Bra paketpris dock.

Nils N
Skrev om grillkung.se

Bra bemötande, snabb leverans och lätta att få kontakt med

Yonatan G
Skrev om grillkung.se

Enkel beställning med bästa pris på det som skulle beställas. Avdrag från max betyg då oklara rekommendationer från hemsidan gjorde så att redan inkluderad komponent beställdes och returer är dyra.

Robert S
Skrev om grillkung.se

Fantastisk snabb service. Hade paketet hemma på nolltid. Hatten av för ett så fantastiskt företag.

Johan B
Skrev om grillkung.se

Bra sajt, produktinformation, sjysta priser och leveransen flöt på och friktionsfritt. Fick till ett kanonpaket som nu ska invigas idag!

Dennis L
Skrev om grillkung.se

Mycket bra service från chatten

Hanne R
Skrev om grillkung.se

Snabb leverans och verkar vara bra värde för pengarna. Rekommenderar!

Michael C
Skrev om grillkung.se

Bemött av utmärkt service, bra erbjudande och snabb leverans. Allt var i strålande skick när det anlände hem till dörren.

Rasim A
Skrev om grillkung.se

Dunque offerte un po’ forzate non transparenti del tutto . Per poi il follow up non e’ dei migliori, un po’ approssimativi e distratti, Il mio ordine, dopo giorni di attesa era mancante di info e sopratutto della parte integrante dell’ordine.. Insomma alternative non ci sono quindi, viva GrillKung.

Jonas S
Skrev om grillkung.se

Extremt bra service och väldigt kunniga!

Torhild V
Skrev om grillkung.se

Jag köpte pellets till pizzaugnen då det inte gick att hitta i några affärer. Snabb leverans och enkelt och smidigt att beställa och betala. Nöjd/

Kristian G
Skrev om grillkung.se

Snabb och smidig leverans så allt gick som förväntat.

Roger L
Skrev om grillkung.se

Snabb leverans och en grill av bästa kvalite! Vi är helnöjda med vår beställning av Kamado Kettle Joe!

Marita N
Skrev om grillkung.se

Hade problem att hitta rätt reservdel till vår gasolgrill, vilken är en utgången modell. Fick superbra service av supporten. Guidade mig genom beställningen så att vi kunde beställa rätt grejer. Snabb leverans och allt passade hur bra som helst.

Lennart R
Skrev om grillkung.se

Hittade rätt grillgaller till min grill som har ett par år på nacken, inte ens företaget jag köpte den av hade reservgrilldelar till den. Grymt att kunna använda den några år till

Peter F
Skrev om grillkung.se

Bra Lätt att handla via nätet …….

Jan H
Skrev om grillkung.se

allt fungerade kanon vid beställning har inte börjat använda grillen håller på o bygger utekök

Per J
Skrev om grillkung.se

Snabb respons på mina frågor och smärtfri leverans !

Michael S
Skrev om grillkung.se

varan motsvarade beskrivning korrekt, snabb leverans, snabbt svar på kundtjänst, rekommenderas, jag kommer använda mig av grillkungen fler gånger i framtiden. Broil King Crown 420

Åke L
Skrev om grillkung.se

Snabb leverans som faan 👍 kunde vara lite billigare men vad gör man 🤷‍♂️

Svar från grillkung.se

Tjena Åke! Vi är inte billigast men definitivt bäst! Eller iallafall gänget nere på lagret! 🔥

Johan P
Skrev om grillkung.se

Bra kundservice och snabb leverans.

Anders A
Skrev om grillkung.se

Enkelt att beställa.Kort leveranstid.

Patrik B
Skrev om grillkung.se

Smidigt och enkelt att beställa från Grillkungen. Ledtiden var bara 4 dygn! Nu är min grill monterad och klar inför sommarens grillfester 😀

Garaget G
Skrev om grillkung.se

Bästa bemötandet o topp varor...

Conny T
Skrev om grillkung.se

Mycket bra, snabb leverans och bra grejor

Roger R
Skrev om grillkung.se

Bra chatt, snabba svar, bra kunskap

Johan E

Superenkelt att beställa och GRYM support under processen 👍🏼