Hantverkareservice i Skåne

Hantverkareservice i Skåne

hantverkareserviceskane.se
  • BadgeThreeYears

Välkommen till Hantverkareservice i Skåne! Vi på Hantverkareservice i Skåne har varit med i branschen länge och har hjälpt hundratals kunder runt om i Skåne med renoveringar och tillbyggen av olika slag. Kanske ska du renovera köket eller bygga en altan? Våra tjänster: Måleri, snickeri, lägga golv, renovera kök, parkett och...

44 omdömen om Hantverkareservice i Skåne

Sedan starten hos Reco 2021

Tobias L
Skrev om Hantverkareservice i Skåne

Jag är jättenöjd med mitt renoverade badrum, Jürgen gjorde ett fantastiskt arbete.

Maria T
Skrev om Hantverkareservice i Skåne

Kunnig fackman som arbetar med kvalitetsprodukter vilket ger mycket bra och hållbart resultat.

Christina B
Skrev om Hantverkareservice i Skåne

Snabbt och bra utfört arbete. Bemötandet kännetecknades av lyhördhet och bra förslag. Jag blev mycket nöjd

Jacob L
Skrev om Hantverkareservice i Skåne

Mycket Treligt bemötande och ett fint resultat! Rekomenderas!

Lina P
Skrev om Hantverkareservice i Skåne

Professionellt och bra bemötande. Samt noggrant utfört arbete.

Erling B
Skrev om Hantverkareservice i Skåne

Jurgen renoverade vår gillestuga med ny puts, färg , nya fönster och ny friskluftsventil. Arbetet utfördes på ett proffsigt sätt med en tidsplan som höll till punkt och pricka. Arbetet startades på utlovad dag vilket underlättade vår planering. Trevligt bemötande och snyggt slutresultat. Hantverkareservice kan varmt rekommenderas!

Torgny R
Skrev om Hantverkareservice i Skåne

Allting har fungerat utmärkt. Kommunikationen före jobbet var tydlig och direkt. Arbetet utfördes helt enligt plan och vi är jättenöjda. Särskilt nöjda är vi med diskussionerna under arbetets gång. Här dryftade vi olika val som behövde göras. Vi blev utbildade, kan man säga, men fick också stora möjligheter till inflytande under arbetets gång. /torgny roxå

Mats W
Skrev om Hantverkareservice i Skåne

Jurgen är pålitlig, lätt att ha att göra med och gör ett mkt bra jobb Vi är nöjda

Maud Sigbrit Emelie A
Skrev om Hantverkareservice i Skåne

Trevligt bemötande och bra och proffsig kommunikation. Fick tätningslister insatta i mina fönster.

Ann-Sofie B
Skrev om Hantverkareservice i Skåne

Utmärkt jobb: byte av fönsterlister, men gjorde också fönsterjusteringar när så krävdes. Bra och trevligt bemötande, lyhörd för önskemål och bra tips för andra förbättringar i lägenheten.

Catharina Å
Skrev om Hantverkareservice i Skåne

Jag har anlitat Hantverkarservice Skåne AB angående en vägg i källaren. Den var målad med fel färg så putset knackades ner, putsades om och målades på nytt. Jag är nöjd med arbetet och tiderna hölls. Eva Å.

Catrin L
Skrev om Hantverkareservice i Skåne

Mycket trevligt och fint bemötande. Visat stor lyhördhet för mina önskemål vad gäller anpassning av kök och bistått med goda råd/reflektioner när jag funderat på vilket alternativ som kan bli bäst för mig.

Eva B
Skrev om Hantverkareservice i Skåne

Jürgen hjälpte oss med renoveringen av två sovrum som inkluderade utrivning av gamla golv och garderober, målning av väggar och tak samt läggning av nytt parkettgolv. Vi är mycket nöjda med det arbete som Jürgen har utfört åt oss. Speciellt vill vi lyfta hur lätt det var att få kontakt med Jürgen. Han kom snabbt till oss på platsbesök, kom med bra tips och vi fick en väl specificerad offert. Han hörde också av sig lite innan arbetet skulle påbörjas för att stämma av om eventuella frågor. Jürgen jobbar snabbt och blev klar...

Monika P
Skrev om Hantverkareservice i Skåne

Jag anlitade Hantverkareservice i Skåne för att måla om tak och väggar på mina balkonger. Företaget svarade snabbt på min förfrågan och innan jag fick en offert gjorde Jürgen ett platsbesök med en noggrann genomgång av vad jag ville ha gjort och kom med alternativa förslag på vissa lösningar som vi resonerade kring. Arbetet påbörjades och genomfördes enligt tidplan och jag är jättenöjd med resultatet!

Catharina W
Skrev om Hantverkareservice i Skåne

Jurgen hjälpte oss att måla om alla rum i vårt hus samt lägga heltäckningsmatta och byta lister. Vi är väldigt nöjda med slutresultatet! Det var enkelt att kommunicera med Jurgen både innan och under arbetets gång. Jurgen kom dessutom med förslag på åtgärder som vi inte hade tänkt på, vilket vi är tacksamma för.

Therese L
Skrev om Hantverkareservice i Skåne

Toppen! Hjälpte till och löste ett akut problem snabbt och bra. Lätt och smidig kommunikation. Kommer absolut att anlita igen!

Erik H
Skrev om Hantverkareservice i Skåne

Fick ett gott första intryck av Hantverkarservice i Skåne och valde därför deras lite dyrare offert. Nu i efterhand är jag nöjd med jobbet och rekommenderar företaget.

Richard W
Skrev om Hantverkareservice i Skåne

Jürgen was a pleasure to work with, very professional, quick to respond and also in taking the time to explain the work, materials and time needed. We moved to Malmö from Australia, so that was much appreciated and that we could communicate in English. Jürgen helped renovate and re-lay some old tiles in our Uterum. It was great result, perfectly matched and aligned - he's very skilled in what he does, would definitely recommend and will certainly call on his services again!

Mikael K
Skrev om Hantverkareservice i Skåne

Trevlig, tydlig och kompetent. Säkerställde att vi var överens och att vi hade samma förväntningar av vad som skulle göra. Precis så som man vill att en hantverkare ska vara.

Petr U
Skrev om Hantverkareservice i Skåne

Jag anlitade Hantverkarservice i Skåne för reparation av murputs och målning av husgrunden och källartrappa utomhus. De kom kort efter vårt telefonsamtal och skickade offert utan dröjsmål. De utförde arbetet fackmannamässigt inom överenskommen tid. De levde definitivt upp till mina förväntningar och jag kan bara rekommendera dem.

Torvald K
Skrev om Hantverkareservice i Skåne

Mycket trevligt bemötande. Jurgen hade god rating sedan tidigare och det levde han upp till. Noggrann, ärlig och pålitlig. Anlitade honom för målning och tapetsering. Gjorde mindre tilläggsarbete för en högst rimlig kostnad.

Karolina V
Skrev om Hantverkareservice i Skåne

Jurgen var trevlig och gjorde ett bra jobb! Han är snabb och effektiv. Kan varmt rekommendera honom. Jobbet gällde målning av två sovrum.

Ivan L
Skrev om Hantverkareservice i Skåne

Jürgen och hantverkarservice ger den gamla skolans trygghet- och kvalitetskänsla. På bästa möjliga sätt. Vi behövde hjälp med ombyggnation av uteplats via trädäck och ribbspaljar samt ett par mindre jobb. När vi gick igenom de diverse jobben var det uppenbart att Jürgen ville ge riktiga tips som hjälper mig, kunden, även då det fanns möjligheter att ge mig tips som hade kostat mycket mer. Själva arbetet var professionellt utfört och t.o.m. grannar bad om kontaktuppgifter till Jürgen. Kommer definitivt höra av mig till Hantverkarservice...

Luca Z
Skrev om Hantverkareservice i Skåne

Jürgen has done two works in my house: repair of external facade, and placement of tiles on the floor. First, he came to the house to analyze the work to be done and suggested for the facade a high-quality, cost-effective solution. That, combined with a very honest pricing, saved me a lot of money. The work was done the week after I accepted his quotation. The quality of the work is superb, absolutely perfect and it shows Jürgen's dedication and experience. He treats the task as if it was for his own house with an amazing...

Harald J
Skrev om Hantverkareservice i Skåne

Otroligt bra service & hantverk. Gjorde mer än vad som förväntades. Riktigt proffs!

Kim M
Skrev om Hantverkareservice i Skåne

Jag har anlitat Jürgen för att borra och sätta upp: tre badrumsskåp, garderobsstänger i min klädkammare och en steghylla i mitt vardagsrum. Jürgen är mycket noggrann, professionell, trevlig och jag rekommenderar hans tjänster till alla som behöver fackkunnig hantverkare. Jag hade tänkt att göra dessa saker "själv", men något sade mig att låta bli. Detta bekräftades då Jürgen kom hit och undersökte väggarna! Man ska akta sig för att borra själv, om man inget vet om fastigheten. Jürgen mäter om det finns el/vatten-ledningar...

Linda M
Skrev om Hantverkareservice i Skåne

Snabbt och professionellt utfört arbete!

Mats L
Skrev om Hantverkareservice i Skåne

Målning och tapetsering utfördes med stort engagemang. Trevligt, personligt bemötande. Effektivt och inom uppgjord tidsplan. Anlitar gärna företaget igen.

Martin C
Skrev om Hantverkareservice i Skåne

Superbra bemötande, genomförande och kommunikation. Kan varmt rekommendera Jörgen.

Selma S
Skrev om Hantverkareservice i Skåne

Jürgen är otroligt trevlig, effektiv och ordentlig. Han håller rimliga priser och kom med många genomtänkta tips och rekommendationer för andra projekt i min lägenhet. Väldigt tillmötesgående och hjälpte gärna till trots jag enbart ville ha hjälp med spackling och slipning i ett rum. Kan varmt rekommendera Hantverkareservice i Skåne!

Ida S
Skrev om Hantverkareservice i Skåne

Jättesnabb och bra service med ett resultat över förväntan. Jürgen var mycket trevlig och vi kommer absolut försöka anställa honom igen.

Gunilla Å
Skrev om Hantverkareservice i Skåne

Mycket bra bemött Förväntningarna var höga på företaget. Lyssnade och utförde arbetet på bästa sätt Ommålning av en mindre lägenhet Jag är nöjd

Pontus J
Skrev om Hantverkareservice i Skåne

Otroligt nöjd med allt från första till sista kontakt. Fick snabb hjälp med spackling och målning av tak och väggar

Petr U
Skrev om Hantverkareservice i Skåne

Vi fick ett fint och personligt bemötande av Hantverkarservice i Skåne. De kommunicerar klart och tydligt. Vi ville få en träpanel på garage målad och en öppen spis i trädgården renoverad. Vi fick snabbt en detaljerad offert. Allt arbete var utfört professionellt och inom avtalad tid. Vi kan starkt rekommendera Hantverkarservice i Skåne.

Rebecka S
Skrev om Hantverkareservice i Skåne

Jürgen tapetserade två fondväggar och utförde uppdraget snabbt och proffsigt. Vi hade god kommunikation hela vägen och vi är mycket nöjda med slutresultatet. Skulle anlita Hantverkarservice igen.

Marco L
Skrev om Hantverkareservice i Skåne

Hantverkarservice i Skåne hyrdes in för att putsa om en del av grunden på huset. Bra kommunikation och gott arbete från företaget. Kommer dessutom på avtalad tid. Rekommenderas!

Joel D
Skrev om Hantverkareservice i Skåne

Jag fick ett rum tapetserat av Jürgen. Mycket trevligt och professionellt bemötande! Tapeterna hade jag beställt själv från leverantör, och leveransen från dem blev upprepat försenad. Men Jürgen gick med på dessa upprepade ombokningar och var flexibel med tider. Slutresultaten blev bra med en fin mönsterpassning. Mycket nöjd!

Nataly F
Skrev om Hantverkareservice i Skåne

Jurgen utförde ett superbra jobb hos mig. Jag har anlitat honom fyra gånger och har varit lika nöjd dessa gånger. Han är supertrevlig målare. Han är professionell och effektiv. Bra kommunikation. Kan varmt rekommendera honom!

Patrik P
Skrev om Hantverkareservice i Skåne

Har anlitat Hantverkareservice i Skåne och kan varmt rekommendera detta företag. Mycket bemötande och punktliga och duktiga hantverkare och håller vad dom lovar.

Ping P
Skrev om Hantverkareservice i Skåne

Vi anlitade Hantverkareservice i Skåne AB för att utföra en större renovering av vårt hus. Från beställning ( fönster, material) till utförande så Jürgen har fungerat bra som totalentreprenad och har varit tillgänglig och hjälpsam från dag 1. Tidsplanen var enligt planering och var det något som uppstod så kom Jürgen med bra lösningar. Vi är nöjda och kommer säkert anlita Hantverkareservice i Skåne AB igen för framtida renoveringar.

Tim T
Skrev om Hantverkareservice i Skåne

Jag anlitade Hantverkareservice i Skåne AB för totalrenovering av ett sovrum. Rummet var av mycket dåligt skick så arbetet innefattade nytt innertak, renovering av befintliga väggar samt nytt golv. Arbetet bestod bl.a. av montering av gipsskivor till tak och väggar, bredspackling, målning. Golvet flytspacklades innan nytt trägolv kunde läggas. Jürgen var under hela arbetet väldigt lyhörd för vår önskemål och kom själv med idéer och förslag för att rummet skulle bli så bra som möjligt. Vi är supernöjda med Hantverkareservice...

Haidi Och Gösta H
Skrev om Hantverkareservice i Skåne

Vi fick hjälp med att helspackla och måla ett sovrum.Det var väldigt lätt att samarbeta med Jürgen och att framföra önskemål. Vi blev mycket nöjda med resultatet och rekommenderar gärna denna firma.

Tord A
Skrev om Hantverkareservice i Skåne

Jag anlitade Hantverkarservice för att mura, pusta, måla, tapetsera, lägga golv. Trevligt bemötande, bra kommunikation, punktliga, levererade enligt ök.

Torgny C
Skrev om Hantverkareservice i Skåne

Renoverade ett sovrum. Allt blev gjort enligt överenskommelse och i tid. Inga problem.