Hemfrid Uppsala

Hemfrid Uppsala

En del av Hemfrid www.hemfrid.se
  • BadgeThreeYears
4.2

Att vardagen kan vara fyllt med andra aktiviteter än städning är vi medvetna om. Därför erbjuder vi på Hemfrid regelbunden städning för dig - idag. Med mer flyt i vardagen minskar du stressen och får tid över till annat. Boka städning till fast pris eller testa någon av våra andra tjänster såsom flytthjälp, barnpassning, storstädning,...

370 omdömen om Hemfrid Uppsala

Sedan starten hos Reco 2018

Berith B
Skrev om Hemfrid Uppsala

Det var det första besöket av hemfrid och det utföll till belåtenhet. Flickan var rask och städade bra.

Agneta G
Skrev om Hemfrid Uppsala

svårt att säga efter så kort tid

Eva H
Skrev om Hemfrid Uppsala

En duktig människa som verkligen får det att se rent ut hemma hos oss Mvh Eva

Tiina H
Skrev om Hemfrid Uppsala

Jag tycker att BUMI gör ett fantastiskt jobb. Alla är inte lika duktiga.

Camilla O
Skrev om Hemfrid Uppsala

Har inte haft någon kontakt med Hemfrid (bara ett mejl) då de köpt Städarna som vi har haft ett avtal med. Svårt att utvärdera dem.

Carina K
Skrev om Hemfrid Uppsala

Allt har fungerat så bra i övergången från Städarna till er på Hemfrid.

Hans P
Skrev om Hemfrid Uppsala

Ebba är otroligt bra och noggrann. Jag förutsätter att hon är fortsättning att städa hos oss.

Kerstin R
Skrev om Hemfrid Uppsala

Nöjd med den vänliga och effektiva hjälp vi har fått hittills. Litet tidigt att avge ett mer omfattande omdöme. Hemfrid är helt nytt för oss efter att vi i många år har varit kund hos Städarna AB.

Johanna S
Skrev om Hemfrid Uppsala

Jag har inte så mycket erfarenhet av Hemfrid men av Städarna som städar hos oss som gått upp i Hemfrid. Städningen är bra men det bästa är att kommunikationen fungerar så bra samt att de alltid löser om det är sjukdom.

Håkan S
Skrev om Hemfrid Uppsala

Senaste städningen som gjordes av Städarna var inte riktigt bra. Verkade som städaren inte städade bakom flera stolar. Vi hoppas att sammanslagningen av städbolagen medför bättre städning hos oss.

Charlotte F
Skrev om Hemfrid Uppsala

Än så länge är jag nöjd. Väldigt fint bemötande från er fina personal

Malin M
Skrev om Hemfrid Uppsala

Jag blev bemött på ett trevligt sätt och ni kom punktligt vilket uppskattas. Arbetet utfördes utan anmärkning förutom att en porslinsfågel ramlade ner från fönsterbräda och gick sönder.

Anne-charlotte H
Skrev om Hemfrid Uppsala

Jag är nog inte den bästa att recensera Hemfrid. Jag har inte valt de aktivt utan har anlitat Städarna som blivit uppköpt av Hemfrid. Från början valde jag Städarna för de var mer flexibla (än bla Hemfrid) Man kan få hjälp med städ 1gång / månad och fokus på kök och badrum. Så mitt betyg gäller Städarna 😊

Kurt B
Skrev om Hemfrid Uppsala

jag har ännu ingen erfarenhet at Hemfrid eftersom dom precis har köpt upp Städarna, det bolag jag utnyttjat för städning i hemmet, och Hemfrid har ännu inte utförd någon tjänst hos mig. Informationen dom lämnat i samband med övertagande har dock varit tillfredsställande

Stig Erland F
Skrev om Hemfrid Uppsala

Jag har nog redan svarat och hittills är vi nöjda. Allt har fungerat som det ska, ingen kritik. Fast jag tror att undersökningar av denna typ mest Gunnar enkätkonstruktören.

Lena L
Skrev om Hemfrid Uppsala

Blev alltid bra bemött vid kontakter. De sker digitalt. Förväntade mig bra städning och fick det mestadels. Haft ganska många olika personer som städat och alla har inte varit lika skickliga. Har mest köpt städ var 14:e dag samt sista året också fönsterputs. Fönsterputsen har varit toppen de två gånger det skett.

Berit A
Skrev om Hemfrid Uppsala

Vi har alltid blivit bra bemötta av Städarna och de har på ett utomordentligt sätt genomfört städarbetet som vi har avtal om. Dessutom har vi köpt extratjänster vid behov som storstädning av föreningslokal, övernattningsrum mm där Städarna alltid genomfört ett utmärkt arbete. Kontakten med arbetsledarna har varit mycket bra. Mvh Berit Asp ordförande Brf Brynhild

Lars-Ove T
Skrev om Hemfrid Uppsala

Trevligt bemötande, trevlig personal och noggranna med uppdraget.

Gabriel S
Skrev om Hemfrid Uppsala

Mycket grundligt och nogrannt arbete. Smidig service

Maya H
Skrev om Hemfrid Uppsala

Otroligt fint städat och till ett bra pris. Vi köpte storstäd och kommer göra det igen från detta företag.

Svar från Hemfrid Uppsala

Hej Maya! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin höst! Mvh, Alva på Städarna 💧

Jonas N
Skrev om Hemfrid Uppsala

Vi skulle behöva rengöra våra heltäckningsmattor. Har påpekat detta men ingen åtgärd.

Svar från Hemfrid Uppsala

Hej Jonas! Tack för ditt omdöme! Vad underligt om du inte fått återkoppling på din önskade beställning. Jag ser genast till att skicka detta vidare till mina kollegor ⭐️ Ha en fortsatt fin höst! Mvh, Alva på Städarna 💧

Damir B
Skrev om Hemfrid Uppsala

Jättebra, proffsigt och trevligt bemötande av personalen. Städningen har varit noggrann och bra.

Svar från Hemfrid Uppsala

Hej Damir! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin höst! Mvh, Alva på Städarna 💧

Vivian G
Skrev om Hemfrid Uppsala

Jag är super nöjd. Trevliga och noggranna.

Svar från Hemfrid Uppsala

Hej Vivian! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin höst! Mvh, Alva på Städarna 💧

Marie L
Skrev om Hemfrid Uppsala

Vi hade fönsterputs. Killen som var här var trevlig, fönstren blev rena men tyvärr satte han sig på en fönsterbräda i marmor så den gick mitt itu! Vi hade ställt fram stege som han skulle använda istället för fönsterbrädan, men han använde den inte. Vi är nöjda med bemötandet efter det och den ersättning vi fick.

Svar från Hemfrid Uppsala

Hej Marie och tack för ditt omdöme! Jag är hemskt ledsen över att det uppkommit en skada i ert hem och framförallt hur olyckan har uppstått. Vi har självklart sett till att prata med berörd städhjälte så detta inte händer igen. Jag förstår att du har varit i kontakt med min kollega och att ni rett ut skadeärendet. Tack för ditt ärliga omdöme om upplevelsen. Jag önskar dig en fin dag! 💧 Mvh, Alva på Städarna

Matts E
Skrev om Hemfrid Uppsala

Alldeles utmärkt , jag fick utfört vad beställde proffsigt och snabbt. Mina fönster blev blanka och fina. Tack så mycket återkommer nog nästa år Mvh M E

Svar från Hemfrid Uppsala

Hej Matts! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörd städhjälte ⭐️ Ha en fortsatt fredag! Mvh, Alva på Städarna 💧

Jessica H
Skrev om Hemfrid Uppsala

Mycket bra kontakt med personal som skötte administrationen samt mycket nöjd med städningen. Vi bokade storstädning av förskola och vi har bara positivt omdöme att ge.

Svar från Hemfrid Uppsala

Hej Jessica! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fredag! Mvh, Alva på Städarna 💧

Thomas Frederick B
Skrev om Hemfrid Uppsala

Det var hos min son ni städade, på min förfrågan och bekostnad. Thomas var jättenöjd med städningen! Nästa gång jag själv behöver storstädning kommer jag att anlita Städarna. med vänlig hälsning, Gunilla Bankis

Svar från Hemfrid Uppsala

Hej Gunilla! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att Thomas var så nöjd med städningen ⭐️ Ni båda är varmt välkomna när det är dags för städning igen. Ha en fin dag! Mvh, Alva på Städarna 💧

Sonny A
Skrev om Hemfrid Uppsala

Själva bemötande var mycket proffsigt, men städningen mindre bra, köksmaskiner torkades inte av,golven var dålig dammsugna och fläckar , glasdörrar dålig avtorkade, fläckar på soffbordet, toalettringen inte rengjord underifrån. Jag hade städning varannan vecka under 4 månader.

Svar från Hemfrid Uppsala

Tack för ditt omdöme och din feedback Sonny! 🌸 Vad tråkigt att höra att städningen in har varit till belåtenhet. Som kund hos Städarna har du alltid 7 dagars nöjd-kund-garanti som vi alltid uppmanar att nyttja om man inte skulle vara nöjd med utförandet. Jag kan tyvärr inte se dina kontaktuppgifter här men ser till att lämna över din recension i rätt händer så vi kan säkerställa en bättre leverans framåt! Ha en fortsatt fin vecka! Mvh, Alva på Städarna 💧

Kerstin Ingeborg W
Skrev om Hemfrid Uppsala

Mycket trevlig o noggrann person som tvättade fönster

Svar från Hemfrid Uppsala

Hej Kerstin! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörd städhjälte ⭐️ Ha en fortsatt fin höst! Mvh, Alva på Städarna 💧

Emelie K
Skrev om Hemfrid Uppsala

Noggrant utförd fönsterputs, jättenöjd!

Svar från Hemfrid Uppsala

Hej Emelie! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin höst! Mvh, Alva på Städarna 💧

Kjell Ottosson D
Skrev om Hemfrid Uppsala

Två trevliga engelsktalande ynglingar utförde uppdraget av denna dödsbostädning till full belåtenhet. mvh Agneta Ottosson

Svar från Hemfrid Uppsala

Hej Agneta! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin sensommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Thomas H
Skrev om Hemfrid Uppsala

Jag har alltid blivit bra bemött av företaget. Hade höga förväntningar och de har infriats. Jag har köpt städning varannan vecka sedan ett år tillbaka, en storstädning och två fönstertvättar. Vad jag skulle önska av företaget är att mer energi lades ner på att personalen får lära sig bra svenska.

Svar från Hemfrid Uppsala

Hej Thomas! Tack för ditt omdöme ⭐️ Vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar. Vi är väldigt glada att vara en arbetsgivare där vi kan ge alla chansen till ett jobb - oavsett språk. Självklart är kommunikationen viktig och det finns många bra sätt att kommunicera på. Är det något som är klurigt att försöka förklara så är du varmt välkommen att höra av dig till kontoret så hjälper vi dig gärna 🌸 Trevlig dag! Mvh, Alva på Städarna

Johanna R
Skrev om Hemfrid Uppsala

Bra fönsterputs!! Smidig bokning och bra utfört!

Svar från Hemfrid Uppsala

Hej Johanna! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin sommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Wilhelm K
Skrev om Hemfrid Uppsala

Har inte haft några städare från Uppsala.

Svar från Hemfrid Uppsala

Hej Wilhelm 🌸 Tack för ditt omdöme! Jag har varit i kontakt med en kollega på Städarna i Uppsala som meddelat mig att en städning har utförts i slutet av juni. Städarna i Enköping är en del av Städarna i Uppsala AB och av den anledningen kommer förfrågan om recension från Städarna i Uppsala. Jag förstår att det upplevdes förvirrande och hoppas att du var nöjd med utförandet! Ha en fortsatt fin sommar! Mvh Alva, Städarna 💧

Helen Kristina I
Skrev om Hemfrid Uppsala

Fönsterputs villa: Bra och smidigt bemötande vid bokning. Jobbet mycket bra utfört av trevlig person. Jättenöjd och anlitar dom gärna igen.

Svar från Hemfrid Uppsala

Hej Helen! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin sommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Linnéa H
Skrev om Hemfrid Uppsala

Bra kundservice och lätt att få kontakt om det skulle vara något. Skönt med appen så att man har en bra överblick gällande fakturor, inbokade uppdrag och tilläggstjänster

Svar från Hemfrid Uppsala

Hej Linnéa! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin sommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Birgitta E
Skrev om Hemfrid Uppsala

Köpte fönsterputsning. Blev mycket trevligt bemött. Trevlig personal som utförde arbetet. Ett ordentligt jobb

Svar från Hemfrid Uppsala

Hej Birgitta! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin sommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Lena E
Skrev om Hemfrid Uppsala

Vi är nöjda, men lite för ofta får vi vikarier och då blir en del missar i städningen på vissa punkter.

Svar från Hemfrid Uppsala

Tack Lena för ditt omdöme 🌸 Vad tråkigt att höra att du har haft så otur med medarbetarbyten. Vi strävar alltid efter att det ska vara samma medarbetare som kommer hem till dig. I perioder med mycket sjukdom eller under semesterperioden kan detta bli en utmaning för oss. Vårt mål är att du som kund inte ska bli så påverkad av dessa byten som behöver ske eftersom kvalitén ska vara på en jämn nivå oavsett om det är din ordinarie städhjälte eller en vikarie. Jag tar tacksamt emot feedbacken från dig och tar den vidare till...

John Ragnar Patrik D
Skrev om Hemfrid Uppsala

”Det blev rent och fräscht när dom hade gjort sitt jobb!”

Svar från Hemfrid Uppsala

Hej! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin sommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Maj G
Skrev om Hemfrid Uppsala

Jag blev mycket positivt bemött. Jag hade höga förväntningar och jag tycker ni levde upp till dem väl. Jag var lite missnöjd en gång då er medarbetare använde samma mopptrasa över hela lägenheten. Annars tycker jag att ni gör ett jättebra jobb och har trevlig personal.

Svar från Hemfrid Uppsala

Hej Maj! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Om du har möjlighet önskar jag gärna att du kontaktar oss med vilket datum som städningen utfördes med endast en mopptrasa. Det är självklart inte enligt vår städrutin och viktigt för oss att säkerställa kvalité för berörd städhjälte. Ha en fortsatt fin sommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Ingrid S
Skrev om Hemfrid Uppsala

Vänlig och förekommande kundservice.

Svar från Hemfrid Uppsala

Hej Ingrid! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar och gänget på kundservice ⭐️ Ha en fortsatt fin sommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Eva G
Skrev om Hemfrid Uppsala

Trevligt bemötande och ett väldigt väl utfört arbete.

Svar från Hemfrid Uppsala

Hej Eva! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin sommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Öystein Johannes L
Skrev om Hemfrid Uppsala

Mycket bra duktiga mycket bra

Svar från Hemfrid Uppsala

Hej Öystein! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin sommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Katarina S
Skrev om Hemfrid Uppsala

Mycket trevlig och smidig kontakt. Tiptop flyttstädning utan anmärkning.

Svar från Hemfrid Uppsala

Hej Katartina! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar och stjärnorna på kundservice ⭐️ Ha en fortsatt fin sommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Jessica L
Skrev om Hemfrid Uppsala

Mycket trevligt, smidigt och tillmötesgående! Fint resultat av trevlig och noggrann fönsterputsare.

Svar från Hemfrid Uppsala

Hej Jessica! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd med fönsterputsningen ⭐️ Ha en fin dag! Mvh, Alva på Städarna 💧

Erik Markus E
Skrev om Hemfrid Uppsala

Otroligt noggrann fönsterputsare, frågade flera gånger på plats om jag var nöjd med resultatet.

Svar från Hemfrid Uppsala

Hej Erik! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd med fönsterputsen ⭐️ Ha en fin dag! Mvh, Alva på Städarna 💧

Casper L
Skrev om Hemfrid Uppsala

Överprisade för det man får, slarviga.

Svar från Hemfrid Uppsala

Hej Casper! Tack för ditt omdöme ⭐️ Vad tråkigt att höra att städningen inte uppfyller dina förväntningar. Vi vill alltid att våra kunder ska vara 100% nöjda. Jag ser tyvärr inte dina kontaktuppgifter här på Reco men du är varmt välkommen att höra av dig till oss med din feedback så vi kan prata med berörd städhjälte. Mvh, Alva på Städarna 🌸

Rose-Marie V
Skrev om Hemfrid Uppsala

Är väldigt nöjd med fönsterputsningen hon var noggrann och duktig

Svar från Hemfrid Uppsala

Hej Rose-Marie! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd med fönsterputsningen ⭐️ Ha en fin dag! Mvh, Alva på Städarna 💧

Jonatan K
Skrev om Hemfrid Uppsala

Väldigt bra bemötande och genomfört arbete. Priset var väldigt högt men det var det värt.

Svar från Hemfrid Uppsala

Hej Jonatan! Tack för ditt fina omdöme och din feedback, vad roligt att du känner dig nöjd! ⭐️ Ha en fin dag! Mvh, Alva på Städarna 💧

Ronja R
Skrev om Hemfrid Uppsala

Otroligt bra städfirma! Har testat annat städbolag i Uppsala inför uthyrning och de va både slarviga och dyra. Bokade detta bolag för flyttstäd och blev otroligt nöjd, rent bakom alla möbler, inget damm längs lister, otrolig känsla för detaljer, till och med toalettpappret var fint vikt! Städningen pågick under utsatt tid och när räkningen kom blev det billigare än förväntat, mycket nöjd och kan rekommendera denna firma!

Svar från Hemfrid Uppsala

Hej Ronja! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd med städningen ⭐️ Vill du ta med den rena känslan vidare till ditt nya boende så rekommenderar jag dig att spana in något av våra städpaket mini, standard eller plus! Läs mer på www.stadarna.se/hemstad om du är intresserad! Ha en fin dag! Mvh, Alva på Städarna 💧