HERO Solkraft AB

HERO Solkraft AB

herosolkraft.se
  • Badge2023

Hero Solkraft är ett lokalt företag med rötterna i vårt systerbolag Arboga Kungsör plåt och ventilation. I det sammansvetsade teamet finns lång erfarenhet av tak, solceller och montering. Hero Solkraft är stationerade i Kungsör, precis intill Mälarens strandkant. Hero Solkraft installerar och monterar solceller till både företag...

19 omdömen om HERO Solkraft AB

Marcus B
Skrev om HERO Solkraft AB

Det var en kundupplevelse av första klass! Det är mycket trevliga ägare i bolaget och engagerade medarbetare som gör ett fantastiskt jobb! Ingenting kändes omöjligt. De fick uppdraget att byta både tak och solpaneler. När det visade sig att lite vindskivor och annat behövdes bytas och vi önskade passa på att måla skorstenen och annat så möttes vi alltid av "Det där löser vi givetvis" och så kunde vi fixa när ändå byggställningen var på plats. Det är ett nöje att rekommendera Hero Solkraft!

Dan R
Skrev om HERO Solkraft AB

Hero har en väldigt trevlig och kunnig personal. Lätta att få tag få och svarade alltid på våra frågor. Montaget är noggrant och snyggt utfört. Processen var smidig rakt igenom, från offert till faktura.

Stefan K
Skrev om HERO Solkraft AB

Installerade solceller på garaget Bra montörer höll rent o städade av ordentligt Montaget blev gjort en månad tidigare än utlovat Skapligt pris på anläggningen också

Martin W
Skrev om HERO Solkraft AB

Lite dålig uppdatering ibland och montörerna kom och gick lite som de ville men arbetet blev exceptionellt utfört. Både montörer och elektriker är duktiga, trevliga och tillmötesgående.

Mikael J
Skrev om HERO Solkraft AB

Jag blev bra bemött och fick svar på mina frågor. Mina förväntningar uppfylldes och jag beställde ett solcellspaket.

Patrik T
Skrev om HERO Solkraft AB

Tjena! Inget att klaga på tycker ja bra bemötande o bra killar som monterade det på taket . God Jul // twine

Christer K
Skrev om HERO Solkraft AB

Helt okay förutom att mina takpannor ej blev urslipade i björnaboda så dom glipar lite mycke enligt mig,o min son väntar fortfarande på att eon skall godkänna fast allt är betalt.

Bo N
Skrev om HERO Solkraft AB

100 % kompetenta. Bra installation .

Raine H
Skrev om HERO Solkraft AB

Trevligt bemötande, har svar på frågorna man ställer. Jag köpte en solcellsanläggning, montage och uppstart fungerade kanon.

Ole Stefan S
Skrev om HERO Solkraft AB

Vår upplevelse av HERO Solkraft i samband med försäljning, montering, bemötande och kunnande runt vårt köp och installation av solceller har varit väldigt positivt och vi kan därför varmt rekommendera dem.

Hanna A
Skrev om HERO Solkraft AB

Jag fick ett väldigt bra bemötande av Hero Solkraft från start. De svarade alltid när jag ringde och hade frågor, och fanns till hands under hela montaget. Jag tycker det har varit bra att anlita ett lokalt företag ,där man vet att man kan vända sig till om något går fel . Har även mailat i efterhand och alltid fått svar. Rekommenderar varmt.

Niklas L
Skrev om HERO Solkraft AB

Jag är supernöjd med bemötandet hela vägen från första förfrågan från mig till att sista installatören lämnade när det var klart ! trevlig proffsiga höll va dom lovade och installatörerna var supertrevliga och städade efter sig varje dag ! Snyggt och prydligt skulle vilja påstå att Hero överträffade alla förväntningar både gällande pris och service upplevelsen var genomgående god dom bytte tak och monterade solcellsanläggning .Kan varmt rekommendera Hero solkraft !

Kerstin P
Skrev om HERO Solkraft AB

Hero Solkraft är en proffsig solcellsinstallatör, väldigt noggrann och höll allt de lovat att vi skulle få ut av vår anläggning. Är ett företag som jag verkligen kan rekommendera. Har haft anläggningen sen hösten 2020 och har inte haft några problem.

Christer O

Bra bemötande Svar på relevanta frågor Bra upplevelse. Solcellsanläggning

Ulf L
Skrev om HERO Solkraft AB

Hela processen från första kontakt till offert och slutligen montage och driftsättning gick precis som man förväntar sig. Trevlig och kunnig personal. Solcellerna har varit monterade snart 1 år och allt har fungerat från dag 1.

Håkan S
Skrev om HERO Solkraft AB

Mycket bra service, snabb offerering, snabb inplanering samt ett väl utfört arbetet. Dessutom exeptionellt trevlig personal :-) Högsta betyg

Anders D

Snabb offert Trevliga säljare & montörer Korrekt och tydlig leverans

Peter J
Skrev om HERO Solkraft AB

Kunde inte valt ett bättre företag för detta arbetet.

Laith F
Skrev om HERO Solkraft AB

Rekommenderas starkt! Bra bemötande som bryr sig om kunden först, samt kvalitetssäkring av en färdig solcellsinstallation. :)