Ht Hundtema AB

Ring 076-318 02 80 www.hundtema.se

46 omdömen om Ht Hundtema AB

Cecilia M
Skrev om Ht Hundtema AB

Vi kan rekommenderar detta hunddagis. Vår labrador retriever Lova trivs bra med Hundtema och vi likaså. Hon är skuttande glad när vi lämnar henne och lika glad när vi hämtar henne. Vi tycker att personen är trevliga och de har ett fint bemötande både mot vår fyrbenta vän likaså oss tvåbenta. Vi har även haft hjälp av hundpensionatet och även det fungerade utmärkt. Det känns tryggt att Lova får fin omsorg dagtid.

Johanna S
Skrev om Ht Hundtema AB

Vår lilla pälskling var en av dom första kunderna hos Hundtema. Så fantastisk personal med massa kunskap om hundar, alltid glada och ger massa kärlek till alla små och stora fluffisar. Man får på FB och IG varje dag massa bilder om hundarnas dag och man ser att dom har det så himla bra med varandra och personalen. Så underbart att Hundtema finns!

Michaela S
Skrev om Ht Hundtema AB

Så nöjd med detta kanondagis. Personalen är oerhört engagerad och ger så mycket mer än bara en plats att vara på. Så tryggt att lämna och hämta sin hund här, kan varmt rekommendera!

Andrea H
Skrev om Ht Hundtema AB

Ett så fint dagis - där min hund ses för den han är, och får möjlighet till både lek och trygghet. Salo trivs med både kompisar och personal - det är ett nöje att lämna varje morgon! Jag som förstahundsägare får mycket stöttning och tid för frågor och funderingar. Längtar också efter nästa kurs att gå med min hund!

Bo Z
Skrev om Ht Hundtema AB

Ett mycket bra dagis med trevlig personal och man kan se att hundarna trivs. Alla hundar har full fart när de skall in vilket är ett avgörande tecken på att de trivs. Är Doglas (hunden) glad så är vi glada.

Johanna Maria K
Skrev om Ht Hundtema AB

Ett fantastiskt bra dagis där vår hund stortrivs! Han är lycklig på morgonen när det är dags att gå till dagis och lika lycklig när det är dags att gå hem. Bra personal som är lätt att få kontakt med och få bra tips av. Ett kanondagis helt enkelt!

Mathilda O
Skrev om Ht Hundtema AB

Väldigt bra dagis! Vår energiska hane trivs så bra!

Lin N
Skrev om Ht Hundtema AB

Snäll och engagerad personal som verkligen har hunden i fokus. Jag känner mig mycket trygg i att min hund, en stor och busig labrador har fina dagar på dagis.

Monica G
Skrev om Ht Hundtema AB

Superbra och proffsigt hunddagis! Kunnig och vänlig personal. Min hund gillar verkligen dagiset!

David W
Skrev om Ht Hundtema AB

Ett mycket bra hunddagis med trevlig och hjälpsam personal som tar mycket väl hand om vår hund. Mycket aktiv verksamhet och varierande aktivering av hundarna. Efter rekommendation hade vi höga förväntningar som verkligen har uppfyllts!

Jessica Louise F
Skrev om Ht Hundtema AB

Bästa hunddagiset man kan tänka sig ❤️ Vi har testat fler hunddagis men inget är i närheten av Hundtema när det gäller bemötande, intresse och omvårdnad. Vår Bonzo tycker så mycket om personalen (Bonzos familj likaså) och blir alltid lika glad när han kommer dit.

Ulf S
Skrev om Ht Hundtema AB

Fantastiskt hunddagis! Enzo trivs och är så glad när han blir lämnad på morgonen, bra, trevlig och omtänksam personal. Enzo är så nöjd så han rekommenderar Hundtema till alla.

Johanna E
Skrev om Ht Hundtema AB

Vi har haft Bodil på hundtema sedan de öppnade. De har alltid varit väldigt flexibla med att byta dagar vid behov och stöttat när vi behövt hundvakt utanför dagistid. Rekommenderar dem varmt!

Dan D
Skrev om Ht Hundtema AB

Vi har haft vår schäfer på Hundtema lite över ett år och är jättenöjda. Mycket trevlig personal som gärna bjuder på en pratstund och svarar på frågor när man behöver det. Då och då bjuds det på möjlighet att gå kurser också vilket uppskattas.

John R
Skrev om Ht Hundtema AB

Jättebra dagis med supertrevlig personal. Min hund trivs bra och vi har känt oss trygga från dag ett då jag skolade in min valp. Dagiset erbjuder även kurser som varit givande då dom vet precis vad min hund behöver öva på.

Suzanne G
Skrev om Ht Hundtema AB

Underbart härligt fantastiskt Hund 🐕 dagis! Bruno trivs som en kung som han är!! Så fin, bra, trevlig och omtänksam personal!!! Vi är så nöjda och kan rekommendera till alla 🙌🙌🙏🙏👍👍

Viktorija N
Skrev om Ht Hundtema AB

Vi är jättenöjda med Hundtema, har varit med från början när dagis öppnades för ca 2 år sedan. Trevligt bemötande, engagerad personal och viktigast av allt glad hund. Våran hund springer glatt till hunddagiset viftande med svansen.

Karin Kristina J
Skrev om Ht Hundtema AB

Vi har haft vår Neo på Hundtema sedan starten för drygt två år sedan och kan varmt rekommendera Hundtema. Personalen bryr sig genuint om hundarna men har även alltid en stund över för oss hundägare och våra frågor och funderingar. Överraskar oss ofta med att göra det lilla extra med träning och aktiviteter för våra pälsklingar. Kan inte tänka mig ett bättre ställe för Neo.

Margaretha E
Skrev om Ht Hundtema AB

Jag är supernöjd med Hundtema! Trevlig och gullig personal som är engagerade. Neo viftar glatt på svansen på mornarna när jag lämnar. Vilket är bra betyg! Så både jag o Neo är nöjda!!

Britta V
Skrev om Ht Hundtema AB

Min hund längtar till dagis och mår sååå bra när han är där. En trygg och stimulerande miljö med kunnig personal och ett fantastiskt bemötande. Både mot hund och matte. Känns i själ och hjärta att allt jobb o j omsorg alltid är för våra pälsklingars bästa🐶🐶🐶🐶🐶

Anna Kristina W
Skrev om Ht Hundtema AB

Vår labradorkille har bara varit hos Hundtema i några veckor men stortrivs redan. Vi har blivit proffsigt bemötta från dag 1 och hundarna verkar få all önskad mental och fysisk stimulans av kunnig, engagerad och trevlig personal. Ett stort hjärta för fyrfotingar genomsyrar hela stämningen när man kliver in genom dörren. Vi kunde nog inte ha hittat ett bättre hunddagis.

Laila W
Skrev om Ht Hundtema AB

Jag känner mig helt trygg med att lämna min hund på Hundtema. Mina uppfattning är att den här verksamheten drivs av personer som både har god kompetens och stora hjärtan. Jag uppskattar verkligen om det sitter någon utanför när vi kommer då det ger tillfälle till att ställa eventuella frågor som kan ha dykt upp (vi är relativt nya på Hundtema) eller bara ett fint tillfälle för mig och Kelly att få säga god morgon. Att röka eller inte är en personlig preferens (och det lägger jag mig inte i om någon annan gör). Det känns...

Annika M
Skrev om Ht Hundtema AB

Haft min vovve på Hundtema sedan start. Ett helt fantastiskt hunddagis. Det märks att personalen verkligen bryr sig om min och andras hundar. Jag och min vovve älskar att det är små grupper med dom hundkompisar som min vovve trivs med som hon får vara med varje dag. Det blir en trygghet och min vovve längtar till dagis och sina vänner. Lokalerna är fint inredda och vi har alltid fått ett trevligt bemötande. Det här är ett hunddagis som alltid gör det lilla extra för både matte/husse och vovve.

Clary Rebecca S
Skrev om Ht Hundtema AB

Vi trivs så bra med Hundtema! Sally springer alltid in till dagis och vi är inte de minsta oroliga när vi lämnar henne. Duktig och trevlig personal som älskar hundar - kan inte bli bättre.

Anna Lovisa Karolina S

Hundtema är bästa hunddagiset! Vår Stella stormtrivs och har gjort det från första dagen. Det är en lycklig och harmonisk hund vi hämtar på eftermiddagarna. Personalen är proffsig och ger ett mycket gott bemötande på alla sätt. Vi rekommenderar varmt detta hunddagis! Stella, Lovisa och Ove

Karl Fredrik K
Skrev om Ht Hundtema AB

Vi kan verkligen rekommendera detta underbara hunddagis. Dom aktiverar hundarna, har mycket bra kompetens och är lätta att ha och göra med. Deras kursverksamhet är mycket bra också, hade vi inte flyttat så skulle våran hund vara kvar.

Karin B
Skrev om Ht Hundtema AB

Jättebra på alla sätt! Vår aktiva Welsh trivdes inte alls på sitt första hunddagis, men hon är alltid glad och svansviftande när vi kommer till dagis på morgonen. Hundarna får mycket promenader men framför allt tycker jag att verksamheten präglas av omtanke om hundarna och hundarnas bästa. Så glad att vi hittade Hundtema! / Karin & welshen Vega

Ann-Kristin E
Skrev om Ht Hundtema AB

Vi har varit med sedan starten och sett ett hunddagis som vuxit fram med den goda kvaliteten som ledstjärna. Vi har sett hur dagiset utvecklats bit för bit till en stabil organisation med personal som är kunnig och utbildad och möter varje hund efter dess förutsättningar. Det är mycket lek och kel, förutom långa promenader. Hundarna stortrivs! Ett toppendagis! Sara, Bliss med matte

Eva Marie W
Skrev om Ht Hundtema AB

Vi har haft vår bullmastiff Ebba på Hundtema i snart ett halvår och är mycket nöjda. Hundarna får långa promenader varje dag, de är i en trygg och fin miljö i en box med några andra hundar de trivs med, och de får gå ut och leka i en rastgård också. I påskas hade de ett fint lotteri där alla hundar vann något, t ex en extra gosestund med sin favoritskötare, eller lite träning av något slag, eller påskgodis, eller något annat kul! Ebbas svans åker glatt upp i vädret varje gång vi kommer dit på morgonen och hon får syn på någon i personalen, och bättre betyg kan vi ju inte ge :)

Caroline E
Skrev om Ht Hundtema AB

Vi har testat några hunddagis och Hundtema är överlägset bäst. Här trivs Enzo som en fisk i vatten; han har kompisar med samma energi, får leka av sig varje dag och får mycket gos och omvårdnad från personalen. På Hundtema bryr sig personalen verkligen om hundarna och det märks. Så fort vi pratat om dagis vill Enzo åka dit!

Jarkko H
Skrev om Ht Hundtema AB

Mycket trevlig och kunnig personal som sätter hundarnas bästa i fokus. Bra öppettider som underlättar väldigt mycket. Vår hund är alltid ivrig att få komma till Hundtema. Rekommenderas varmt. Mvh/ Jarkko

Johanna N
Skrev om Ht Hundtema AB

Vi har haft vår hund Nevi på Hundtema i snart ett år och hon stortrivs. Vi ser hur glad hon är varje morgon när hon springer in och hur hon blir alldeles till sig när hon ser personalen. Alla som jobbar på Hundtema är också väldigt trevliga och hälsar alltid på Nevi när hon kommer dit på morgonen. Vi kan se på henne att hon har det superbra där på dagarna. Vi har också väldigt bra kontakt med Sanna, som alltid är flexibel ifall vi ibland måste byta dagar. Vi känner oss trygga och glada med Hundtema och vi vet att Nevi älskar personalen och alla hennes hundkompisar.

Anneli Å
Skrev om Ht Hundtema AB

Jag och Laima kan varmt rekommendera Hundtema. Laima är en resque hund och har haft sina utmaningar och har en del kvar fortfarande. Utan stödet och hjälpen från Hundtema hade jag inte klarat av det. Deras flexibilitet och kunskap är ovärderlig. Kan verklig inte tänka mig ett annat hunddagis ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Jennie Elisabeth E
Skrev om Ht Hundtema AB

MAGISKT hunddagis !!!! Underbar engagerad personal och hemtrevlig miljö! Så glada hundar. De får mycket stimulans och det händer alltid något roligt😄alltid trevligt och proffsigt bemötande. Min kille älskar sitt dagis!

Eva Charlotte D
Skrev om Ht Hundtema AB

Vår hund vantrivdes på sitt förra hunddagis. Då flyttade vi till Hundtema och han älskar det! Han springer in varje dag och är så glad och nöjd. Hundtema är där för hundens bästa och aktiverar dem mycket med promenader och lek. Kan varmt rekommendera Hundtema till alla som behöver hunddagis.

Linda Helena Christina B

Jag valde detta dagis för jag från första början fick en bra bild av det från Sanna och Helen när jag träffade dom första ggn. Allt lät jättebra så som dom la upp det, och dom verkade trevliga. Men efter några dagars inskolning då jag knappt fick ur någon info från någon vad min hund gjort under dagarna eller hur det riktigt gått förutom ”bra”, så kände jag en dålig magkänsla. Tycker det är fel att ni ljuger här i svaren att ”vi informerade dig varje dag vad han gjort blablabla” , för det gjorde ni INTE. Eftersom ni säger...

Svar från Ht Hundtema AB

Hej Jag har redan svarat din sambo som du kan se nedan, istället för en lång dialog här är du välkommen att ringa oss. Ha det fint

Anna Kajsa H
Skrev om Ht Hundtema AB

Vi har haft vår hund på Hundtema i snart ett år. Han rusar in på morgnarna och är alltid glad över att träffa personalen och sina hundkompisar. Fantastisk personal som alltid bryr sig och gör det lilla extra. Kan varmt rekommendera detta dagis.

Åsa A
Skrev om Ht Hundtema AB

Vår hund trivs fantastiskt bra på Hundtema och rusar in till sina kompisar. Personalen är alltid vänlig och tar så fint hand om hundarna

Monica Maria T
Skrev om Ht Hundtema AB

Vi är verkligen nöjda med hundtema! Det tog bara 3 dagar för Cabbe på inskolningen i somras och han springer alltid in med glädjeläten uppför trapporna för att komma dit så fort som möjligt! Jag får uppdateringar om vilka hans kompisar är, vilka han är i samma rum som! Hade dåligt samvete när han skulle vara där 5 dagar på pensionat över sportlovet. Det var helt obefogat, fick både filmer och bilder och han hade det toppen!

Matz R
Skrev om Ht Hundtema AB

Vi har haft vår schäfer i snart två år på Hundtema och är så nöjda. Då vår hund är stor, stark och har en egen vilja har vi letat efter ett dagis med kompetent personal och det har verkligen Hundtema. Vi känner oss så trygga med den omvårdnad vår hund får på detta fina dagis.

Therése E
Skrev om Ht Hundtema AB

Vi rekommenderar verkligen Hundtema! Personalen är professionella och så bra med hundarna och vi blir alltid bra bemötta. Vår hund Fred har hög integritet och blir lätt stressad men det känns alltid bra att lämna Fred på Hundtema. Vi vet att han har det bra under dagen, han får sina promenader och är med hundkompisar som han accepterar och han får tid till lek och mys och ibland även hundmassage. Vi är så glada att vi har hittat Hundtema!

Linda N
Skrev om Ht Hundtema AB

Inskolning kändes bra, för hundens bästa. Det blev bättre fort med lämningar och hämtning , o sedan var inskolningen klar och vår hund går gladeligen in och är nöjd när vi hämtar. Jag känner mig trygg med lokal, personal, kan fokusera på mitt jobb och veta att hon har det bra. Trevligt/ tacksam att de hittat special lösningen för min hund när jag hämtar, att anpassa efter hunden , det är toppen.

Malin J
Skrev om Ht Hundtema AB

Hundtema är det absolut bästa hunddagiset i Stockholm enligt min mening. Har en labrador på dryga 2 år och det är verkligen inte alla som välkomnar den vilda busungen - men dom har haft tålamod och fått det att fungera. Han har gått på Hundtema nu i snart ett år, och han är alltid trött och nöjd när jag hämtar honom eftersom han där - till skillnad från på andra hunddagis - får leka med kompisarna hela dagen om han vill. Antingen inomhus, i rastgården eller på utflykt i skogen. Nu ska vi tyvärr byta, men enkom för att det...

Per Kristian E
Skrev om Ht Hundtema AB

Mycket bra alternativ för våran hund och utmärkt bemötande av personalen.

Ingela S
Skrev om Ht Hundtema AB

Visst är det konstigt att man tycker så olika. För vår hund Ada och oss är det precis tvärtom. Vi skulle inte klara oss utan gänget på Hundtema. Ada är en rescue hund från Malaga hennes första 1,3 levnadsår var inte roliga. Hon var rädd, stressad, otrygg och gick knappt att hantera.Hennes hjärta gick i 300 hela tiden. Efter ett tag provade vi att ha henne på ett annat dagis, funkade inte alls hon var för stressad där. Innan vi hittade Hundtema var hon på mitt jobb med mig, hon var fortfarande stressad och ganska otrygg....

Tobias L
Skrev om Ht Hundtema AB

Vi hade våran hund på inskolning. Sisädär efter halva tiden fick vi ingen bra magkänsla av dagiset. Vi väntade efter vi hade lämnat hunden för att se om dom gick ut på utlovade promenader vid specifika tider, ingen gick ut med våran hund på väldigt lång tid. Vissa dagar när vi hämtade hunden informerade personalen om att våran hund inte hade hunnit få mat. (Oftast stötte vi på dom 2 ägarna som satt å rökte på parkbänkarna utanför, konstigt att dom inte hade tid för att ge hundarna mat) Flertal gånger frågade vi personalen...

Svar från Ht Hundtema AB

Hej Vi har helt skilda uppfattningar, din sambo har varit nöjd under hela inskolningen, även matte’s mamma som jag varit i kontakt med har varit nöjd. Jag har pratat med din sambo varje dag under inskolningen, informerat om vilka hundar han är tillsammans med samt vad han gör på dagarna. Din sambo har varit väldigt nöjd med oss och bekräftade att hunden hade fått sin plats och ville att han skulle vara här hela sommaren ( ingen semester ) Att vi ägare röker har inget med saken att göra, det är mestadels våran personal...