HusmanHagberg Falun

HusmanHagberg Falun

• BadgeSixYears
Ring 023-101 00 Dela

Välkommen till HusmanHagberg och vackra Falun! Här hos oss på mäklarkontoret i Falun hittar du ett gäng mäklare som har kompetens, erfarenhet och verkligen brinner för bostadsmarknaden. Bostäder är vår passion och ska du flytta till eller från Falun hjälper vi dig mer än gärna. HusmanHagberg som mäklarfirma är en av de största...

119 omdömen om HusmanHagberg Falun

Sedan starten hos Reco 2017

Ulla R
Lustigknopp

Kunnig och omsorgsfull i alla detaljer. Bra skött försäljning

Anna G
Galgberget

Inkompetent och slarvig mäklare som inte uträttat vad vi kom överens om. Hon skulle bland annat fixa filtar och snittblommor och fixa lite styling. På visningen stod bland annat tvättkorgen mitt i rummet bland annat, trots att hon lovat att fixa till allt. Hon hade bara kunnat sagt att hon inte tänkte fixa. Slarvig och oprofessionell. Fixade inte till sängen heller trots att hon lovat detta. Jag godkände bilderna bara för att hon lovat att fixa allt detta och jag erbjöd mig att komma upp (från Stockholm) för att ordna...

Åsa S
Elsborg

Bra bemötande. Vi var utomlands när vi avslutade affären. Det gick bra.

Urban A
Köpte sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Falun
Enviken

Dedikerade och alltid tillgängliga.

Johan G
Centralt

Vi var jättenöjda med Annelie som mäklare när vi sålde vår lägenhet. Hon var väldigt proffesionell och förstod och mötte upp till våra önskemål. Jag kan varmt rekommendera henne.

Roger D

Serviceminded, trevliga och flexibla

Åsa F
Köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Falun

Vi har hittills bara haft kontakt med Therese och hon har varit helt fantastisk. Snabb att svara på frågor, vänlig, tillmötesgående, hon har varit tydlig och rak.

Siv Lisbeth M
Stenslund

Bra, proffsigt bemötande. Fint samarbete.

Louise G
Centralt

Jag kan varmt rekommendera Husman & Hagberg i Falun. Mäklaren var engagerad, lyhörd för våra önskemål och mycket professionell. Vi är mycket nöjda med allt arbete mäklaren lade ned för att få till en bra affär som möjligt.

Mark Ronny B
Stenslund

Engagerad och kunnig mäklare som tog tillvara våra intressen och önskemål under försäljningen.

Mikaela W
Lilla Källviken

Prestigelöst Kompetent Pedagogiskt och tålmodigt

Victoria S
Stennäset

Resan med att sälja vårt hus blev längre än vi hade förväntat oss när vi beslutade oss för att sälja, hösten 2022. När vi nu äntligen är "i hamn" med en lyckad husaffär känner vi oss både nöjda och tacksamma över att vår mäklare, Annelie Svelander, höll i det hela. Annelie har varit rak och samtidigt empatisk, lågmält trygg i sin utstrålning och samtidigt tydlig, realistisk samtidigt som hon har lyssnat på våra åsikter. Hon har uppvisat flexibilitet och professionalism under hela den långa processen med vår husförsäljning....

Ann-Katrin S
Sundborn

Mäklaren var positiv, engagerad och bemötte oss på ett respektfullt sätt. Mäklaren bemötande och arbete stämde väl överens med mina förväntningar.

Lennart S
Sundborn

- Snabb återkoppling på vår förfrågan - Proffsig offert med klar och tydlig information - Bra genomförda visningar inkl fotografering - Kontraktsskrivning genomfördes på ett proffsigt sätt med bra info till oss som säljare Annelie på HH har motsvarat alla våra förväntningar och vi är så här långt väldigt nöjda med vårt samarbete mvh Lennart

Lena W
Hosjö

Trevlig, hjälpsam och proffsig. Förtroendeingivande.

Katarina H
Centralt

Positiv och engagerad med en fungerande säljstrategi. Hon jobbar för sina pengar till skillnad från de andra mäklare vi varit i kontakt med. Vi kommer att anlita samma mäklare nästa gång också 😊

Johan B
Centralt

Bra bemötande och service! Fick hjälp om det behövs och svarar på alla frågor.

Olof L
Sålde sin bostad med hjälp av HusmanHagberg Falun

Har under hela processen blivit mycket väl bemött av er mäklare Svart Karin. Trevlig och kunnig. Mina förväntningar har uppfyllts över förväntan. Kommer utifrån min goda erfarenhet att vända mig till HusmanHagberg vid nästa bostads affär, samt rekommendera er till andra.

Patrik B
Lustigknopp

Proffsigt, ärligt, hjälpsamt och trevligt rakt igenom. Rekommenderas starkt.

Ebba H
Haga/Britsarvet

Bra och tillmötesgående bemötande. Det gick enkelt och smidigt. Min upplevelse var positiv.

Mats N
Kyrkbacken

Mycket bra bemötande. Bra kommunikation hela tiden.

Lena L
Kyrkbacken

Mycket nöjda med både köp och försäljning av vårt hus.Trevlig, kunnig och tillmötesgående mäklare. Alltid lätt att nå via telefon eller mess när vi haft frågor och funderingar. Snabb och effektiv.

Anna-Lena S
Haga/Britsarvet

Engagerad och kunnig mäklare som dessutom bidrog med extra information och kunskap kring fastighetsaffärer

Kim Amanda Nicole P
Hosjö

Anneli är trevlig, saklig och snabb att få kontakt med. Allt gick bra i vår husförsäljning. Rekommenderar absolut :)

Mats N
Hosjö

Bra bemötande. Vi fickförtroende för mäklaren.

Lena L
Hosjö

Trevligt bemötande och kunnig mäklare. Lätt att nå vid frågor och lätt att samarbeta med.

Sebastian L
Grycksbo

Jag blev väldigt professionellt bemött, och fick hjälp med allting jag förväntade mig. Mäklaren följde upp kontinuerligt med vad som hände och hur det gick med hela processen hela tiden. Kan varmt rekommenderas!

Nils Johann Julius P
Köpte sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Falun
Källviken

Smidig avveckling. Gick mycket lätt åt få kontakt vid behov och få svar på alla funderingar.

Christopher L
Trumsveden

Bra upplevelse från start till mål! Både Karin och Therese ger vi högsta betyg ☺️ Hjälpsamma, kunniga och pålästa om objektet vi köpte! 5av5 +++++ 😀👏

Sven Magnus F
Sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Falun

Proffsigt hanterande från start till mål

Erik Yngve S
Sålde sin bostad med hjälp av HusmanHagberg Falun

Väldigt bra Jag hade höga förväntningar och dom blev bra

Ann-charlotte E
Vika

Mäklaren sålde med hjärtat och var enormt stöttande genom hela affären

Emma N
Sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Falun

Lätt att få tag i vid frågor. Flexibel kring olika lösningar!

Ella H
Lustigknopp

Jag fick ett trevligt och genuint bemötande av Annelie. Uppskattade att hon tog sig tid att noggrant gå igenom samt förklara allt under kontraktsskrivningen.

Per-Erik R
Sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Falun

Mycket bra arbete av Svart Karin Karlsson. Jag kommer att rekommendera andra att välja aktuell mäklare! /PE Rapp

Gilberto P
Hälsingberg

Allt gick jätte bra och smidigt!

Olle E
Östra Främby

Positivt bemötande. Resultatet ungefär som förväntat.

Ida H
Centralt

Jag skulle säga att vi blev bemötta väldigt bra. Hade inga förväntningar men hon tog emot oss väldigt bra och lyssnade på allt vi sa. Samt att hon gav oss snabba svar på frågor vi hade.

Göran T
Östra Främby

Mycket proffsigt och förtroendeingivande intryck och bemötande.

Carina V
Grycksbo

Väldigt bra och trevlig mäklare. Förklarade bra med allt vad det innebär med att köpa lägenhet. Superbra!

Lars-erik B

Mycket bra . Proffsigt trevlig o hade in fin 🐕

Stina E
Centrum

Annelie är kompetent, lugn och trygg. Hon rattade försäljningen av min bostad med bravur. Fanns alltid tillhands om jag undrade över något. Kommer definitivt att använda Husman Hagberg igen vid nästa försäljning!

Jonas E
Östra Främby

Riktigt proffsigt bemötande Och kändes verkligen som hon hade koll på marknaden och värdet på bostaden

Ingalill A
Gamla Berget

Jag blev bemött på ett avslappnat och bra sätt .Kunde ringa henne och fick alltid svar på de frågor jag hade på ett lugnt och bra sätt från henne hon var lätt och enkel att ha och göra med och tålmodig med mig och alla mina frågor samt att jag kände mig aldrig besviken på henne för hon tog sig tid att lyssna på mig som köpare.

Anneli O
Sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Falun

Proffesionellt bemötande från första stund. Levde upp till alla förväntningar och lite till. Undrade man något så var hon så snabb på att svara. Gick verkligen in med hjärtat när hon sålde vårat hus. Rekommenderar henne till alla som ska sälja sitt hus.

Cecilia L
Köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Falun

Gott bemötande. Tidsramar som varit tydliga som följdes i rimlig omfattning. God genomgång av huset . Väldigt bra på att förklara kontraktets olika delar.

Samuel M

Positivt Informativt Mäklaren levde upp till mina förväntningar

Andor W
Köpte sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Falun

Tydlig och utmärkt mäklare. Snabb med utlovade uppgifter och trevlig i kontakten.

Ulla Maria N
Grycksbo

Vi har fått hjälp av Annelie Svelander som bemött oss på bästa sätt från första samtalet. jag hjälper min mor att sälja huset. Annelie har hela tiden återkopplat med saker om det funnits funderingar eller om vad som händer. Om jag ska sälja mitt hus i framtiden så är det Annelie på HusmanHagberg jag kontaktar.

Johan N
Stöten

Mäklaren var trevlig och lätt att samarbeta med. Mäklaren upplevdes kompetent, engagerad och hade bra driv i säljprocessen. Återkoppling/information var bra under hela processen.