Kevin Rosenqvist

Kevin Rosenqvist

Kevin Rosenqvist är mäklare på HusmanHagberg Helsingborg

Kevin Rosenqvist har varit registrerad mäklare sedan 2022-04. Kevin Rosenqvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-06 och har fått 73 omdömen med ett betyg på 4.8. Kevin Rosenqvist har haft 32 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-04

73 omdömen om Kevin Rosenqvist

Jesper L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Kevin Rosenqvist en del av HusmanHagberg Helsingborg
Slottshöjden

Kevin är alltid tillgänglig och öppen för dialog, och han hjälper till med stort som smått. Man blir alltid bemött på ett professionellt sätt. Levde helt klart upp till förväntningarna!

Märta B
Köpte sitt hus med hjälp av Kevin Rosenqvist en del av HusmanHagberg Helsingborg
Ramlösa

Kevin hjälpte och stöttade oss i varje steg av processen från första visning till fullföljt köp! Alltid snabb återkoppling och han känns genuint intresserad av att få till en bra affär för alla inblandade.

Per Å
Köpte sin lägenhet med hjälp av Kevin Rosenqvist en del av HusmanHagberg Helsingborg
Slottshöjden

Det har varit en bra kontakt med bra kommunikation/Per

Nina R
Pålsjö Hage

Otroligt oseriös mäklare. Stod och ljög mig rakt upp i ansiktet flera gånger dels under visningen men även under efterföljande samtal. När han blev konfronterad blånekade han och tyckte nästan lite synd om sig själv . När vi skrev kontrakt så lovade han att ordna med parkering inför tillträdet, vilket inte blev gjort och även där förnekade han vad han hade lovat. Vilket så resulterade i att jag vid inflyttningen inte hade parkering och var tvungen att leta varje dag. Jag skulle starkt avråda från att anlita honom som mäklare, han bidrar till att sprida dåligt rykte för denna yrkeskår.

Svar från Kevin Rosenqvist

Det är verkligen beklagligt att höra om din upplevelse. Som fastighetsmäklare är det viktigt för mig att bygga förtroende och leverera en hög standard av professionalism i varje affär. Jag vill dock klargöra att när det gäller eventuella möbler eller tillbehör, såsom en tv-bänk i det här fallet, är det viktigt att förstå att dessa inte ingår i själva bostadsköpet om det inte specifikt har avtalats. Det är vanligt att sådana detaljer måste diskuteras och kommas överens om mellan köpare och säljare separat från själva bostadsaffären....

Stina T
Sålde sitt hus med hjälp av Kevin Rosenqvist en del av HusmanHagberg Helsingborg
Mariastaden

Vi blev mycket väl bemötta av Kevin som var väldigt inlyssnande och professionell! Kevin levde helt och hållet upp till våra förväntningar!

Dragan R
Slottshöjden

Mycket lyhörd, saklig och kompetent mäklare, vi fick hjälp hela vägen till ett påskrivet kontrakt.

Kerstin H
Gustavslund

Kunnig trevlig svarar på allt väldigt ambitiös

Johan L
Slottshöjden

Kevin är en mycket duktig, engagerad och förtroendeingivande mäklare. Jag är mycket nöjd med en bra affär

Ulrika A
Slottshöjden

Glatt och trevligt bemötande, återkopplar direkt, tillgänglig och påläst. Vårt köp gick snabbt och smidigt och vi ser fram emot att flytta in i en härlig bostad!

Malte E
Eneborg

Grymt bra! Väldigt trevlig och kunnig mäklare, som har bra koll!