HusmanHagberg Hemavan/Tärnaby

HusmanHagberg Hemavan/Tärnaby

www.husmanhagberg.se
  • BadgeFourYears
Ring 0954-250 44 Dela

Välkommen till HusmanHagberg Hemavan! Vi strävar efter att leverera en mäklartjänst som är anpassad efter fastighetsmarknaden i Tärnafjällen och med högsta servicenivå. Tveka inte att kontakta oss om du har funderingar kring försäljning, köp, eller värdering av din bostad eller fritidshus. Vi är hemma överallt i Tärnafjällen...

92 omdömen om HusmanHagberg Hemavan/Tärnaby

Sedan starten hos Reco 2021

Per L
Sålde sin stuga med hjälp av Andreas Brändström en del av HusmanHagberg Hemavan/Tärnaby
Kittelfjäll

Proffsigt bemötande , kunnig Trevlig, lätt att få kontakt med via telefon eller sms vid frågor från oss. Har givit fortlöpande information om vad som händer Försäljningen har gått snabbt och smidigt

Patrick H
Köpte sin stuga med hjälp av Andreas Brändström en del av HusmanHagberg Hemavan/Tärnaby
Kittelfjäll

Allt har fungerat mycket bra, bra bemötande, smidig affär

Karl Magnus S
Tärnaby

Proffsig och grymt bra rakt genom👍

Kenneth V
Hemavan

Fantastisk god oppfølging og flott service👍👏👏

Gun-marie H
Kittelfjäll

Mycket vänligt och professionellt. Han har gett oss all info vi behövt och affären har gått snabbt och smidigt.

Kenneth V
Sålde en tomt med hjälp av Andreas Brändström en del av HusmanHagberg Hemavan/Tärnaby

God og fantastisk service og god oppfølging med salget👍

Mikael K
Hemavan

Utmärkt och professionellt bemötande. Har dock inte träffat honom "fysiskt" utan alla kontakter har skett per telefon. Mkt nöjd hittills.

Kenneth R
Köpte sitt hus med hjälp av Andreas Brändström en del av HusmanHagberg Hemavan/Tärnaby

Får objektiva och snabba svar på alla frågor utan att han är irriterad. Man tvekar inte att kontakta och han håller vad han lovar

Jacques Roger Joseph B

Très bonaccueilet très bonne explication .

Pål J

En ryddig og konkret selger. Gjorde rede for spørsmål fra oss og virket meget profesjonell. Vi ser frem til videre samarbeide med Andreas.

Eline M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Brändström en del av HusmanHagberg Hemavan/Tärnaby

Tilgjengelig og rask i avklaringer. Behjelpelig også for norske kunder/borettslag.

Krister S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Brändström en del av HusmanHagberg Hemavan/Tärnaby

Har ikke så mye og si, siden jeg aldri møtte Andreas. Sikkert en flink megler.

Ann Jessica Helen E
Tärnaby

Trevlig, hjälpsam, förtroendeingivande eftersom han också är inlyssnande.

Maria D

Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Vi gjorde en snabb affär på distans och allt gick väldigt smidigt. Andreas var behjälplig och ordnade allt som behövdes.

Anders S

Utförlig information, Snabba svar, snabb smidig process, bra kontakt, proffsigt bemötande och kan verkligen rekommendera Andreas Brändström

Nils Börje V

Enkelt, trevligt och proffsigt. Rekomenderas!

Magnus J

Duktig o proffsigt bemötande, bra på att hålla kontakten o svara upp på olika frågor

John Ernst Arne Fredrik H

Alltid trevligt att prata med Andreas. Han är kunnig och snabb med ett fint kontaktnät Jag rekommenderar honom starkt och kommer anlita Andreas när det blir dags för nästa försäljning eller köp Med vänlig hälsning, John

Albin L

Kanonbra, inget tjorv och tillgänglig hela tiden 👍

Viktor L

Proffsigt bemötande, snabb återkoppling. 👍👍

Karin Ingegärd B

Eftersom jag personligen inte haft mer kontakt än via mail , ,kan jag inte ha någon avsevärd åsikt. Hör med min svåger Sven-Arne Berglund.

Svar från Andreas Brändström

Tack för ditt omdöme Karin och tack för att jag fick hjälpa er med affären.

Sara Maria Elisabeth B
Sålde sitt hus med hjälp av Andreas Brändström en del av HusmanHagberg Hemavan/Tärnaby

Professionell, kunnig och god service!

Tord Henrik F

Mkt bra och proffsig på alla sätt!

Sven Arne B

Fungerar som väntat. Ingen ting att klaga på.

Lisa Anna Elisabet F

En fin och ärlig mäklare som höll bra kontakt med oss som säljare

Barbro Helena Louise G

Blev mött med respekt, Höga förväntningar, Allt gick så smidigt.

Kerstin L

Träffade aldrig Andreas personligen pga långt avstånd. Lätt att kontakta Andreas och affären sköttes snabbt och bra.

Daniel V

Väldigt enkel att ha att göra med. Köndes som att han lyssnade på vad vi ville

Lars Ove J

Väldigt engagerad och trevlig. Bra erfarenhet från försäljningar i fjällvärlden

Nils Patrik V

Min kontakt med Andreas har varit lättsam och enkel. Har enbart haft kontakt via telefon och mail, men det har fungerat mycket bra.

Daniel B

Kunnig och trevlig. Bra support och återkoppling via telefon och sms alla tider på dygnet.

Anitha M

Väldigt tillmötesgående, förstående och engagerad i mitt husprojekt (sommarstuga). Han har en positiv framtoning utan att vara överdriven. Jobbar mycket bra med det projekt han tar sig an.

Sonja L

Bemötandet mycket trevligt och positivt. Våra förväntningar uppfyllde han till fullo. Sammanfattat är mäklaren trevlig, hjälpsam och kunnig. Rekommenderas till nya kunder

Nils Michael K

Andreas var driven och positiv. Hade ett bra lugn och visste vad han gjorde. Trots att han hade många objekt ute samtidigt så var det lätt att få kontakt vid frågor. Vi känner oss väldigt nöjda både med upplevelsen och resultatet.

Birgitta F

Seriös och snabb återkoppling.

Tony V

Allt har funkat hur bra som helst

Kjell W

Har ingen tidigare erfarenhet av Andreas, första gången jag har haft kontakt med honom. Har fått en bra uppfattning av Andreas och han har informerat om hur det går till att köpa hus på det nya digitala sättet.

Karolina P

Tycker att Andreas har varit toppen. Svarat fort på frågor både på telefon och Mail. Har absolut inget att anmärka på. Väldigt trevlig och lättsam också. /Karolina

Nils Göte Aron F

Väl bemött. Trevlig. Effektiv. Mycket bra kommunikation under resans gång.

Birgitta H

Trevlig, kunnig, lätt att få kontakt med vid ev frågor, informerar om läget hela tiden. I mina ögon har han gjort ett bra jobb. Kan rekommendera honom till vänner som ev går i säljtankar.

Tim H

Mycket trevlig mäklare! Rekommenderas varmt!

Ante B

Proffsigt bemötande och mycket hjälpsam.

Anna-Lena H

Super bra! Enkel och rak kommunikation, han har tagit hand om allt och informerat mig när det är något jag behöver göra samt vad jag ska göra och när. Blev en väldigt smidig och proffesionell försäljning.

Svar från Andreas Brändström

Stort tack för de fina orden, det värmer!

Hans Gunnar B

Mycket bra bemött med smidig och enkel handläggning. Trevlig och engagerad. Resultatet blev över förväntan. Det enda lilla som blev lite krångligt tar jag INTE upp som en anmärkning utan låter det bero eftersom helhetsintrycket gäller.

Svar från Andreas Brändström

Tack för det fina omdömet Gunnar!

Ulla-Maria Å

Varit professionell i bemötande. Kunnat svara på frågor, gett relevant information och skött vårat husköp på ett smidigt sätt.

Svar från Andreas Brändström

Tack oh stort lycka till med ert nya boende!

Nils Gunnar O
Hemavan

Bra bemötande, engagerad i en svår tid, utgångspriset blev för högt men vi kan varmt rekommendera honom.

Svar från Andreas Brändström

Tack för de fina orden, det uppskattas!

Morten M

Veldig bra. Hyggelig og hjelpsom😊

Svar från Andreas Brändström

Takk Morten för de fina orden!

Emilie Maria K

Enkelt, snabbt och korrekt bemötande.

Christiane N

Herr Brändström ist sehr nett, hilfsbereit, freundlich. Jetzt warten wir nur noch auf alle Papiere von der Kommune. Vielen dank für die gute Betreuung, das nächste Haus würden wir gern wieder bei Ihnen kaufen. Schöne Grüße aus Deutschland

Emanuel O

Mycket trevligt bemötande av Andreas!

Svar från Andreas Brändström

Tack Emanuel och stort lycka till!