HusmanHagberg Katrineholm Vingåker

HusmanHagberg Katrineholm Vingåker

En del av HusmanHagberg www.husmanhagberg.se
  • Badge2021
Ring 0150-130 60 Dela

Välkommen till HusmanHagberg och oss mäklare i Katrineholm! Vi har bra koll på området runt Katrineholm och Vingåker och hjälper dig mer än gärna när du ska göra en bostadsaffär här. HusmanHagberg som företag är en av Sveriges ledande mäklarfirmor. Vi är inte bundna till någon bank eller något försäkringsbolag och gör allt...

48 omdömen om HusmanHagberg Katrineholm Vingåker

Sedan starten hos Reco 2017

Eva A
Maren

Vi har blivit bra bemött. Det har flytit på bra.

Joanna E
Bie

Tack så mycket det var bra, vi fick inte bästa priset men det gick bra och sälja huset till slut.🙂

Svar från HusmanHagberg Katrineholm Vingåker

Hej Jashua! Tack för din feedback till Elin Karlsson och Gustav Azelius. Vi på HusmanHagberg vill önska er stort lycka till i framtiden!

Jashua E
Bie

Det gick bra. Det gick bra att vi fick sälja huset

Anne L
Högsjö

Otroligt serviceminded! Trevlig och proffesionellt bemötande.

Svar från HusmanHagberg Katrineholm Vingåker

Hej Anne! Tack för din otroligt fina feedback till Anne-lie. Och stort grattis till ditt nya husköp. Du är alltid varmt välkommen till oss på HusmanHagberg Katrineholm/Vingåker.

Gunnar L
Högsjö

Inga problem Det flöt på.bra. Det gick på 1 vecka och sedan var det vårat.

Svar från HusmanHagberg Katrineholm Vingåker

Hej Gunnar! Tack för din feedback till Anne-lie. Grattis till nya husköpet! Du är alltid varmt välkommen till oss på HusmanHagberg Katrineholm/Vingåker.

Victor P
Centralt

Vi blev väldigt bra bemötta och mäklaren levde upp till våra förväntningar. Tydlig och bra kommunikation. Vi är supernöjda.

Svar från HusmanHagberg Katrineholm Vingåker

Hej Victor! Tack för din feedback till Elin. Stort lycka till framåt och varmt välkommen tillbaka till oss på HusmanHagberg Katrineholm/Vingåker.

Camilla U
Centralt

Jag blev väl och trevligt bemött av en kompetent mäklare som mer än väl motsvarade mina förväntningar.

Svar från HusmanHagberg Katrineholm Vingåker

Hej Camilla! Tack för din fina feedback till Elin. Hon är otroligt tacksam för ditt förtroende. Du är alltid varmt välkommen tillbaka till oss på HusmanHagberg Katrineholm/Vingåker.

Maritta S
Nävertorp

Kunmig och trevlig bra uträkning och lätt att förstå

Svar från HusmanHagberg Katrineholm Vingåker

Hej Maritta! Tack för ditt fina omdöme till Elin. Hon tackar för ditt förtroende och hoppas du kommer trivas i ditt nya boende. Du är alltid varmt välkommen tillbaka till oss på HusmanHagberg Katrineholm/Vingåker.

Peter H
Byle

Mycket nöjda med vår mäklare! Erfaren, med god lokalkännedom och gott omdöme. Vi fick flera kloka tips under försäljningen. Trevligt sätt mot både säljare och köpare.

Svar från HusmanHagberg Katrineholm Vingåker

Hej Peter! Tack för din feedback till Anne-lie. Vi på HusmanHagberg Katrineholm/Vingåker vill önska dig en riktigt fin sommar!

Camilla P
Läppe

Trevligt! Ordning och reda! Allt som det ska vara!

Svar från HusmanHagberg Katrineholm Vingåker

Tack Camilla för din feedback till Anne-lie! Du ä alltid välkommen till oss på HusmanHagberg Katrineholm/Vingåker. Ha en strålande sommar!

Jesper E
Köpte sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Katrineholm Vingåker

Svar från HusmanHagberg Katrineholm Vingåker

Tack för feedbacken till Elin! Du är alltid välkommen tillbaka till oss på HusmanHagberg Katrineholm/Vingåker.

Tuire L
Julita

Proffsig mäklare, vänligt bemötande, bra information, är mycket nöjd kund.

Svar från HusmanHagberg Katrineholm Vingåker

Hej Tuire! Tack för väldigt fin feedback till Anne-lie Gerdtman. Grattis till husköpet! Du är alltid välkommen till oss på HusmanHagberg Katrineholm/Vingåker.

Lena Elisabet L
Landet

Bemötandet var toppen, klar och tydlig. Förväntningarna var det dagsläget, läs världen, gav men mäklaren var positiv, bra och stöttande. Mäklaren och mäklarassistenten var mkt förstående för vår privata situation, enkel/enkla att kommunicera med med andra ord alltigenom trevligt, proffsigt men ändå personligt bemötande.

Svar från HusmanHagberg Katrineholm Vingåker

Hej Lena! Tack för att du tog dig tid att ge feedback till Anne-lie och Elin. Vi önskar dig all lycka till framåt och vi hoppas du kommer rekommendera HusmanHagberg till dina nära och kära.

Linnea P
Björkvik

Blev vänligt och proffsigt bemött. Mina förväntningar om en snabb affär uppfylldes mycket väl. Det hela gick smidigt och bra.Vi fick all önskad hjälp. Jag och min man har kommit överens om att ge högsta betyg till mäklaren och mäklarfirman. MVH Linnea Perttu

Svar från HusmanHagberg Katrineholm Vingåker

Hej Linnea! Tack så mycket för ett väldigt fint omdöme! Anne-lie jobbar hårt för att uppfylla både säljare såsom köpares förväntningar. Stort lycka till framåt och varmt välkomna tillbaka till oss på HusmanHagberg.

Vedran B
Björkvik

Vi blev väldigt bra bemötta där mäklaren var flexibel för visning och gav bra information. Allting har gått smidigt och bra. Tack!

Svar från HusmanHagberg Katrineholm Vingåker

Hej Vedran! Tack för din feedback till Anne-lie. Grattis till din nya stuga, hoppas du kommer att trivas. Vi önskar dig en fortsatt fin sommar och varmt välkommen tillbaka till oss på HusmanHagberg.

Ellenor E
Centralt

Annelie gjorde verkligen allt så jag fick min dröm sann

Svar från HusmanHagberg Katrineholm Vingåker

Hej Ellenor! Anne-lie är otroligt tacksam över din fina feedback. Lycka till framåt! Välkommen tillbaka till oss på HusmanHagberg Katrineholm

Leif L
Warbro

Ett riktigt bra och informativt bemötande av mäklaren. Proffsig marknadsföring av mitt objekt.

Svar från HusmanHagberg Katrineholm Vingåker

Hej Leif! Tack för din feedback till Anne-lie. Hon är en erfaren och kunnig mäklare. Vi vill önska dig en fortsatt fin sommar och varmt välkommen tillbaka till oss på HusmanHagberg Katrineholm

Karl Johan Peter S
Skrev om HusmanHagberg Katrineholm Vingåker

Ett fantastiskt bra och proffsigt bemötande från Mäklare Anne-lies som verkligen gjorde mer än man kan förvänta sig för att sälja mina föräldrars hus. Från första kontakt tills idag genomförd försäljning så har hon hela tiden jobbat proaktivt och informativt. Trots att vi under hela processen varit i Stockholm och inte kunnat vara på plats pga av pandemin så har allt verkligen fungerat över förväntan. Rekommenderar starkt Husman Hagberg i Katrineholm

Svar från HusmanHagberg Katrineholm Vingåker

Hej Karl, Tack så mycket för det fina omdömet ni har lämnat om vår mäklare Anne-lie. Att hela processen har fungerat bra trots pandemin, underbart att läsa. Ni är varmt välkomna tillbaka till oss i framtiden så hjälper vi er gärna igen. Ha en fin måndag, Önskar vi på HusmanHagberg Katrineholm/Vingåker

Rasmus o
Läppe

Vi hävde köpet efter vad som framkom på besiktningen...

Svar från HusmanHagberg Katrineholm Vingåker

Hej Rasmus, Tack för att ni lämna ett omdöme till oss. Jätte tråkigt att läsa att det inte blev som vi hade önskat. Jätte olyckligt men hoppas att vi kan få hjälpa er i framtiden. Ha en jätte fin vecka. HusmanHagberg Katrineholm/Vingåker

Rakel K
Centralt

Vänlig, kunnig och korrekt på ett fint sätt!

Svar från HusmanHagberg Katrineholm Vingåker

Hej Rakel, Tack för det fina omdömet av Anne-lies arbete det gör henne och oss väldigt glada. Vänlig, kunnig och korrekt är tre fina ord att få i sitt omdöme som verkligen speglar Anne-Lies person. Ha en fortsatt fin dag önskar vi på HusmanHagberg Katrineholm/Vingåker

Lina Maria B
Skrev om HusmanHagberg Katrineholm Vingåker

Otroligt missnöjd med bemötandet. Riktigt usel upplevelse och rekommenderar inte Husman Hagberg till någon som vill ha en seriös mäklare.

Svar från HusmanHagberg Katrineholm Vingåker

Hej Lina Maria B, Tack för ditt omdöme men tråkigt att du upplever kontakten med oss på detta sätt. Vi är alla olika och upplever varandra och de situationer vi står inför på olika sätt. I vårt arbete vill vi såklart alltid att alla våra kunder och spekulanter skall känna sig nöjda. Ibland kan det vara svårt då det endast kan vara en köpare per objekt. Vissa objekt är det många som vill köpa och andra är det färre. Vissa gånger får säljare bud i förtid som vi enligt lag ska förmedla till säljaren som de då får ta ställning...

Milad K
Centralt

Proffsigt och trevligt bemötande. Mycket tillgänglig och aktiv från start till slut under hela försäljningen. Rekommenderas starkt!

Svar från HusmanHagberg Katrineholm Vingåker

Hej Milad, Tack snälla för den fina rekommendationen. Anne-Lie är en proffsig mäklare som kan sin sak. Vi vill att ni alltid skall kunna nå oss och snabbt får svar på de frågor som ni har. Att du rekommenderar Anne-Lie och oss på HusmanHagberg gör oss väldigt glada. Varmt välkommen tillbaka till oss. Ha en fortsatt fin dag önskar vi på HusmanHagberg Katrineholm/Vingåker

Camilla H
Vingåker med omnejd

Trevligt bemötande och bra/tydliga svar vid frågor.

Svar från HusmanHagberg Katrineholm Vingåker

Hej Camilla, Tack för ditt fina omdöme. Det är alltid vårt mål att både vara informativa och tydliga när vi svarar på era frågor. Det gläder oss att du upplever det precis så. Varmt välkommen tillbaka till oss. Ha en fortsatt fin dag önskar vi på HusmanHagberg Katrineholm/Vingåker

Hanna P
Centralt

Blev proffesionellt, trevligt bemött av mäklaren som visar ett stort engagemang och driv av att sälja hus. Vilket blir en stor fördel nu när vi ”köpt” ett annat hus och håller på att sälja vårat av samma mäklare. Bra återkoppling gör hon också, så vi är super nöjda!

Svar från HusmanHagberg Katrineholm Vingåker

Hej Hanna, Vilket härligt omdöme du givit Anne-Lie, stort tack. Hon är en klippa och vi alla här på HusmanHagberg är väldigt glada att ha henne i vårt team. Varmt välkommen tillbaka till oss. Ha en fortsatt fin dag önskar vi på HusmanHagberg Katrineholm/Vingåker

Anders B
Julita

Vi sålde en sommarbostad. Vi har varit mycket nöjda med mäklarens jobb. Enkel och bra kontakt med mäklaren samt information om vad som händer.

Svar från HusmanHagberg Katrineholm Vingåker

Hej Anders, Vad roligt att ni känner er nöjda med kontakten och försäljningen med oss på HusmanHagberg, det gör oss väldigt glada. Välkommen tillbaka till oss och rekommendera oss gärna vidare. Ha en fortsatt fin dag önskar vi på HusmanHagberg Katrineholm/Vingåker

Bashar D
Centralt

Mäklaren var hjälpsam, snäll , duktig, och har stor erfarenhet. Jag vill tacka er att ni har den mäklaren.

Svar från HusmanHagberg Katrineholm Vingåker

Hej Bashar, Anne-Lie är en riktig stjärna och gör oss på HusmanHagberg stolta varje dag. Så roligt att även du uppskattar hennes arbete och kompentens. Varmt välkommen tillbaka till oss. Ha en fortsatt fin dag önskar vi på HusmanHagberg Katrineholm/Vingåker

Agnieszka E
Landet

Tillmötesgående mäklare som är väldigt trevlig. Tack för hjälpen🙂

Svar från HusmanHagberg Katrineholm Vingåker

Hej Agnieszka, Stort tack för ditt fina omdöme, det gör både oss och Anne-Lie väldigt glada. Varmt välkommen tillbaka till oss. Ha en fortsatt fin dag önskar vi på HusmanHagberg Katrineholm/Vingåker

Bo S
Vittbro Fritidsområde

Har sålt fritidsbostad Mäklaren har varit till vår fulla belåtenhet Vi hoppades att i bästa fall få sålt i år men var beredda att vänta tills i vår, men vår mäklare gjorde ett suveränt jobb och fixade allt mkt snabbt Mäklaren är ett proffs

Svar från HusmanHagberg Katrineholm Vingåker

Hej Bo, Att få omdömet att faktiskt vara ett proffs är något som vi blir så glada av. Anne-Lie är ett proffs och har många är i branschen bakom sig. Stort tack för dina fina ord! Varmt välkommen tillbaka till oss. Ha en fortsatt fin dag önskar vi på HusmanHagberg Katrineholm/Vingåker

barsaumo c
Skölding

ni har bästa mäklare ni är best

Svar från HusmanHagberg Katrineholm Vingåker

Hej Barsaumo, Stort tack för ditt fina omdöme, det gläder oss att du känner så. Varmt välkommen tillbaka till oss. Ha en fortsatt fin dag önskar vi på HusmanHagberg Katrineholm/Vingåker

Annika Viktoria V
Sålde sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Katrineholm Vingåker

Mkt nöjd med mäklaren Annelies bemötande vid försäljningen av min sommarstuga. Hon var mer engagerad än jag hade förväntat mig och alltid nåbar och bra på återkoppling. Kan varmt rekommenderas.

Svar från HusmanHagberg Katrineholm Vingåker

Hej Annika Viktoria, Jag tackar det ödmjukaste å Anne-Lies vägnar för detta omdöme. Fantastiska ord och underbart att du vill rekommendera henne vidare. Varmt välkommen tillbaka till oss. Ha en fortsatt fin dag önskar vi på HusmanHagberg Katrineholm/Vingåker

Allan E
Sålde sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Katrineholm Vingåker

Trevligt bemötande! Det har dock Tagit lång tid att få objektet sålt.

Svar från HusmanHagberg Katrineholm Vingåker

Hej Allan, Tack för ditt omdöme. Ibland kan det ta lite tid innan rätt köpare dyker upp. Vi vet av erfarenhet att det med tiden blir sålt. Hoppas att du trivs bra med ditt nya boende och varmt välkommen tillbaka till oss. Ha en fortsatt fin dag önskar vi på HusmanHagberg Katrineholm/Vingåker

Ann Tove Kristin E
Sålde sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Katrineholm Vingåker

Bra bemötande, ihärdig och trevlig. Svår tid att sälja men det gick bra ändå.

Svar från HusmanHagberg Katrineholm Vingåker

Hej Ann Tove Kristin, Tack för ditt omdöme. Som mäklare gäller det att vara ihärdig för vi vet att till slut kommer det som oftast gå bra. Skönt att höra att det gick bra och ni känner er bra bemötta. Varmt välkommen tillbaka till oss. Ha en fortsatt fin dag önskar vi på HusmanHagberg Katrineholm/Vingåker

Asghari P
Öster

Jag har sålt min bostadsrätt. Anne-lie är en erfaren, proffsig, kunnig, mycket trevlig och påläst mäklare. Hon var engagerad, trygg, pålitlig och mycket aktiv under hela processen. Rekommenderar henne varmt.

Ingvor Maria M
Sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Katrineholm Vingåker

Har sålt min mors hus med hjälp av HusmanHagberg. Allt har varit mycket över förväntan. Och mäklaren Lina visar gång på gång vad service och stort kunnande innebär. Sammanfattning= LINA ÄR GRYM👍

Gustav J
Centralt

Bostadsrätt katrineholm malmgatan, bra bemött trevliga mäklare och enkelt/smidigt

Francisco C
Köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Katrineholm Vingåker

Köpt en bostad av Tor Leif Jag är mycket nöjd med mäklarens bemötande samt hantering av affären. Jag kommer definitivt att rekommendera honom till alla jag känner. Hälsningar FC

Allan K
Sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Katrineholm Vingåker

Sålt ett gammalt torpställe. Mäklaren ingav förhoppning om att det fanns goda möjligheter att sälja och att det var ett intressant objekt. Vi räknade inte med att mäklaren skulle visa så stort engagemang då vårt torpställe är ett relativt litet objekt. Våra förväntningar överträffades på alla sätt. Bästa vitsord, rekommenderas varmt!

Tack för de fina orden! Mvh Anne-Lie och Tor-Leif

Andreas R
Köpte sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Katrineholm Vingåker

Mycket nöjd med Lina!

Jenny L
Sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Katrineholm Vingåker

Sålt bostad! Bra bemötande och är nöjd med vår mäklare!

Ove F
Köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Katrineholm Vingåker

Mycket kunnig säljare. Noggrann och hjälpsam både mot säljare och köpare. Jag håller på att köpa en mindre hyresfastighet.

Gunnar L
Sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Katrineholm Vingåker

Thor-Leif är min loge broder i Odd Fellow, hyresgäst, granne och vän. Då kan man bara ge topp betyg. Gunnar.

Gert Zahle Ö
Högsjö

Har köpt villa i Högsjö. Mycket trevligt bemötande. Efter visningen erbjöd mäklaren att visa oss området. Detta blev lyckat. Vi fick verkligen lust att flytta till området.

Kerstin E
Byle

Fantastiskt engagerad mäklare som gjorde allt och ännu mer av vad jag förväntar mig av en mäklare vid försäljning av villa. Fick bra kontakt redan vid första kontakten och känner mig väldigt nöjd med mitt val av mäklare.

Pamilla H
Sålde sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Katrineholm Vingåker

Det funkade bra tycker jag. Snabba svar och tydlig kommunikation.

Birgitta F
Skrev om HusmanHagberg Katrineholm Vingåker

Bra och personligt bemötande och uppfyllde den förväntan jag hade.

Svar från HusmanHagberg Katrineholm Vingåker

Tack Birgitta! Det är alltid kul att nå fram till det man strävar efter.

Kimmen Karlsson G
Skrev om HusmanHagberg Katrineholm Vingåker

En mycket bra och kompetent mäklare som lyssnar av kundens önskemål. En trevlig mäklare med lokal anknytning som var mycket viktigt för oss.

Svar från HusmanHagberg Katrineholm Vingåker

Tack! Ni har blivit återkommande kunder genom åren, så det är kul att ni fortfarande är nöjda.

Nathalie L
Skrev om HusmanHagberg Katrineholm Vingåker

Mäklaren har varit mycket tillmötesgående och hjälpsam, allt gick smidigt och effektivt.

Svar från HusmanHagberg Katrineholm Vingåker

Tack för din kommentar! När man kan diskutera med köpare och säljare går det alltid smidigt.

Zlatko D
Skrev om HusmanHagberg Katrineholm Vingåker

Vill vill hissa varningsflagg för Husman Hagberg Katrineholm/Vingåker för ett minst sagt oseriöst agerande vid två försäljningar där vi själva varit seriösa budgivare. Vi har varit budgivare på en hyresfastighet i Valla samt vid en husförsäljning i Högsjö där han varit mäklare. Helt klart Uppgjord försäljning av hyresfastigheten i Valla som var ute till "högstbjudande", vi budgivare var bara aktiva "budhöjare" på pappret då en bekant till säljaren som "plötsligt dök upp" i slutet redan var den bestämmda nya ägaren,...