Interputs AB

Interputs AB

www.interputs.se
  • BadgeThreeYears

Välkommen till Interputs AB! Interputs AB har tillhandahållit professionella fönsterputsningstjänster sedan starten i Burlövs kommun. Vårt erfarna team av yrkesverksamma använder metoder och produkter av högsta kvalitet för att säkerställa vackra, fläckfria resultat för alla våra kunder. Sedan dess har Interputs AB fortsatt...

758 omdömen om Interputs AB

Nanna W
Skrev om Interputs AB

Trevliga killar. Kommer i tid. Fönster och balkonginglasning blev rena och fina.

Marianna R

Mycket bra service. Punktlig, noggrann och trevlig 😊

Gunnel A
Skrev om Interputs AB

Trevlig o noggrann fönsterputsare. Har använt mig av Interputs under många år. Alltid lika nöjd över deras arbete.

Mats L
Skrev om Interputs AB

Hej ! Trevligt bemötande. Var effektiv och putsade snabbt.

Karin S
Skrev om Interputs AB

Fönsterputs plus ute av isoleringsmaterial. Allt utfört på bra sätt.

Ingrid K
Skrev om Interputs AB

Jag återkommer då det åter ärvdax förvfönsterputs!

May-Inger J
Skrev om Interputs AB

Alldeles perfekt. Jag kommer att rekommendera er. Tack!

Bo N
Skrev om Interputs AB

Proffsigt sympatiskt bemötande Har anlitat Er tidigare och Ni levde upp till förväntningarna. Köpte fönsterputs in- och utvändigt. Mycket nöjda och kommer att rekommendera Er för fler vänner

Majlis O
Skrev om Interputs AB

Alltid punktliga och noga med ruterna

Anita K
Skrev om Interputs AB

Lite stressigt. Inte så rengjort som jag önskat, men det gick väl inte att få det bättre.

Carina L
Skrev om Interputs AB

Snabb o noggrann putsning av fönster inomhus o inglasad balkong. Väldigt tillmötesgående o hjälpsamma ”putsare”.

Britt S
Skrev om Interputs AB

Denna gången blev alla fönsterna putsade utan att några av fönsterna hade som en tunn, tunn beläggning kvar. Det var 3 fönster förra gången som blev sådana, vilket vi inte såg förrän efteråt. Denna gång är de mycket bra putsade utan beläggning. Fick t o m fönsterblecken avtorkade, vilket uppskattades. Bemötandet var bra, kunde inte bli bättre. Fönsterputsningen utfördes mycket bra.

Carl-Johan R
Skrev om Interputs AB

Vi har haft Interputs hos under några år. De gör ett utmärkt jobb så de kan vi rekommendera er.

Leila L
Skrev om Interputs AB

Vi är alltid nöjda. Mycket bra!!!! Hälsningar familjen Lantz.

Brita S
Skrev om Interputs AB

Lätta att nå på telefon. Trevlig och kunnig personal. Och lämnar välputsade fönster efter sig. Alltså: jättebelåten med dem.👍👍👍

Anders L
Skrev om Interputs AB

Alltid trevliga pojkar som är effektiva

Beata S
Skrev om Interputs AB

Snabbt och perfekt utfört jobbet!

Julanta M
Skrev om Interputs AB

Trevlig bemötande. Mycket bra utförande av uppdraget.

Gertraud M
Skrev om Interputs AB

Snabba bekväma å rent. Trevligt bemötande både vid beställning å utförande.

Lena A
Skrev om Interputs AB

Proffsiga både i bokningskontakt och utförande!

Eva R
Skrev om Interputs AB

Mycket bra personal, väldigt artig och väl utfört arbete. Får gärna komma igen

Inger K

Jag är verkligen mycket nöjd med allt! Hälsningar Inger Knutsson

Anette E
Skrev om Interputs AB

Proffsigt, snabbt och bra!................

Kerstin W
Skrev om Interputs AB

Korrekt Allt utan anmärkning Tvätt av drivhus som nu är blanka och fina

Pia H
Skrev om Interputs AB

Thomas var väldigt social och gjorde ett bra jobb, han hjälpte mig dessutom att sätta upp en rullgardin efteråt

Nils M
Skrev om Interputs AB

Är nöjd med fönster putsningen

Annika R
Skrev om Interputs AB

Interputs har alltid ett gott bemötande, lätta att boka och levererar tjänsten med hög kvalitet. Har använt företaget i flera år för att tvätta fönsterna.

Malin C
Skrev om Interputs AB

De gångerna jag haft deras tjänst är jag super nöjd!

Inga S
Skrev om Interputs AB

Trevlig, duktig och punktlig personal.

Lisbeth S
Skrev om Interputs AB

Trevliga och duktiga killar som alltid putsar till belåtenhet.

Eva M
Skrev om Interputs AB

Bra utförd putsning, god service och punktliga..

Ingrid S
Skrev om Interputs AB

Så nöjd på alla sätt , fint putsat både inne och ute .

Beata W
Skrev om Interputs AB

Tid, arbete, personalen-, pris allt fantastiskt. Tack.

Anna L
Skrev om Interputs AB

Mycket trevlig. Nogrann fönsterputsning. Jag beställde utvändigt och invändigt i lägenheten

Gunn-Marie L
Skrev om Interputs AB

Är jättenöjd både med avtal och arbetet pojkarna alltid glada och trevliga utför jobbet med bravur .

Helena G
Skrev om Interputs AB

Snabbt och bra. Vänlig man. Invändig putsning utan spill.

Siv S
Skrev om Interputs AB

Mycket bra, snabb men mycket nogrann, vänligt bemötande

Håkan B
Skrev om Interputs AB

Fönsterputsen blev bra! Killen var trevlig och artig.

Gun N
Skrev om Interputs AB

Mycket nöjd med fönsterputsningen, kom i tid och utförde ett bra jobb!

Göran J
Skrev om Interputs AB

Håller tider och bra putsning..

Anders A
Skrev om Interputs AB

Alltid perfekt resultat. Trevlig och tillmötesgående personal.

Anders W
Skrev om Interputs AB

Bra service som hjälper mig att se bättre ut än grannen ! Oerhört duktiga på det dom gör

Inger M
Skrev om Interputs AB

bemötandet blev bra positivt Mina förväntningar blev jätte bra Mina tjänster var fönsterputsning av en proffsig fönsterputsare

Anita O
Skrev om Interputs AB

Trevlig personal och bra utfört arbete.

Kaj P
Skrev om Interputs AB

Kommer i tid och sköter sig själv

Inger G
Skrev om Interputs AB

Mycket trevlig ägare och personal. Snabbt och bra gjort

Maria N
Skrev om Interputs AB

Bra kommunikation och fick svar direkt Fiina fönster och fin inglasad balkong tack

Siv U

Trevligt och vänligt bemötande

Romy R
Skrev om Interputs AB

Har hittills varit nöjd med Reco.Den här gången blev det inte bra.Många märken och smuts på balkongfönstren.Golvet var helt blöt och jag fick tvätta upp det några gånger.

Svar från Interputs AB

Hej. Jag beklagar verkligen ditt missnöje. Kontakta oss på telefon så kommer vi fram till en lösning. Stort tack för ditt omdöme! Vi ses snart igen 😁⭐️ Hälsningar gänget på Interputs AB ☎️ 040‑64 31 333 ✉️ kundtjanst@interputs.se

Kurt J
Skrev om Interputs AB

Mycket bra, Tomas är alltid lika glad och trevlig. Putsningen går snabbt och blir bra gjort.