Isolerab

Isolerab

www.isolerab.se
  • BadgeFourYears
4.3

Välkommen till Isolerab och den trygga vägen till lägre energikostnader och ett friskare inomhusklimat! Med tusentals utförda installationer i ryggen erbjuder vi dig som kund isolering och frånluftsventilation i världsklass! Isolerab AB grundandes 2011 och har sedan dess hjälpt villaägare. Vi erbjuder våra tjänster till privatpersoner...

902 omdömen om Isolerab

Sedan starten hos Reco 2020

Erika B
Skrev om Isolerab

Bra bemötande. Säljaren lovade lite mer än han kunde hålla så det är en förbättringspotential. Killarna som monterade var trevliga och lyhörda, de flesta skötte jobbet med så lite nedskräpning som möjligt. Återstår att se hur ventilationen fungerar, mest kommer det märkas till vintern om vi slipper kondens på rutorna. Tyst är den i alla fall.

Roger J
Skrev om Isolerab

> Bemötandet och utförande är mycket bra! Jag fick bra förtroende. > Då jag inte kunde uttrycka mina frågor eller undringar förrän senare på kvällen. Förväntade mig inte heller ett svar på mina frågor förrän dagen efter, på arbetstid. Jag fick svar på dem senare samma kväll. Mina förväntningar var inte höga, då jag inte visste hur exakt saker och ting ska fungera eller vara. Utförlig och undervisande förklaringar och effekten på utfört arbete, gjorde att jag fick mycket höga förväntningar av effekten på min investering...

Jan-erik K
Skrev om Isolerab

Mycket trevligt bemötande och professionellt arbete

Nikola H
Skrev om Isolerab

Allt var perfekt och alla tider fungerade jättebra från offert av Borlänge Mattias tills allt arbete var klar och enligt överenskommelse med dem. Installations personal, mögel bekämpning samt tilläggsisolering, mycket trevliga och mycket bra arbete. Vi skall inte glömma att priset var också bra. Jag har redan börjat rekommendera Isolerab till några bekanta. Vi får se vad de gör.

Göran N
Skrev om Isolerab

Produkten verkar vara bra. Bra info! Bra planering! Trevligt bemötande. Tips: Det blir alltid lite spill,med en damsugare gör man enkelt rent och lämnar utan att beställaren får städa.

Tage N
Skrev om Isolerab

Vi fick förtroende för försäljaren och bestämde oss. För att anlita isolerab. Vi ansåg priset var lite högt och inledde en förhandling. Säljaren gick med på vissa eftergifter som var avgörande för oss. Senare visade det sig att han inte fört dessa uppgifter vidare inom företaget. Pga av det förtroende vi fick för försäljaren kollade vi inte vad han skrev på det preliminära ordererkännandet utan kände oss trygga med hans muntliga löften. . Därav följde en viss diskussion om diskrepansen mellan firmans standard och försäljarens...

Henrik J
Skrev om Isolerab

Bra utfört jobb och de kom innan det utsatta första datumet. Känns nöjd sedan blev man lite snabbt pressad när det gällde priset men känslan var ändå bra! Jag hoppas att det ger oss ett bättre klimat framöver på vinden och att även det ger lägre förbrukning på elen.

Mariann B
Skrev om Isolerab

En bra och trevlig upplevelse både av försäljaren och hsn som skötte jobbet på vinden

Folke Z
Skrev om Isolerab

Jättebra jobb av killarna som gjorde jobbet.Mycke dålig kommunikation före eftersom ni ändrade dag för jobbet utan att meddela mig,satt o väntade, fick ringa fler gånger eftersom ni inte kom.Tilläggsisolering på vinden.

Berit W
Skrev om Isolerab

Bra bemötande och trevlig personal i alla led av dem vi träffade.

Henry P
Skrev om Isolerab

Trevlig kunnig personal varav en som hade mer erfarenhet än de andra o som kunde svara på kundfrågor

Anders B
Skrev om Isolerab

Hej En duktig försäljare som presenterade upplägget för att tilläggs isolera vinden. Tilläggs isoleringen hade jag tänkt på att göra tidigare men Isolerab möjliggjorde ett lättare alternativ för mig. Arbetet tog bara en timme och 30 minuter att installera en gångyta på vinden, dra slang och sedan fylla den isolering. Tack för att snabbt arbete och duktiga arbetare. Anders Back

Anneli N
Skrev om Isolerab

Trevligt bemötande, bra info vid hembesök. Mkt bra kontakt via sms/ telefon. Kan gärna rekommendera er! Vi gjorde en tilläggsisolering på vinden.

Jennie L
Skrev om Isolerab

Trevliga och proffsiga killar allihop på isolering, ventilation, sanering och elektriker. Vi är väldigt nöjda🤗

Lars J
Skrev om Isolerab

Hej Duktiga killar, trevliga. Det som inte blev så bra var ventilationsbiten. Önskade en ventilationsexpert som kunde föreslå placeringarna av friskluftsintagen med hänsyn till självdraget i huset, värmepump och sängarnas placering. Gärna återkoppling från någon expert från bolaget Med vänlig hälsning Lars Jonasson

Sven J
Skrev om Isolerab

Ger ett kompetent och förtroendeingivande intryck. Trevliga.

Lena J
Skrev om Isolerab

Jag är mycket nöjd. Ett mycket bra sätt att gå och knacka dörr eftersom jag visste att min vind inte mådde så bra. Jag tyckte också att allt gick fort från besiktning till allt var klart. Mycket nöjd med dom killar som var här och jobbade, dom var trevliga allihopa.

Rolf E
Skrev om Isolerab

Trovärdig och kunniga vänligt bemötande

Kjell J
Skrev om Isolerab

Hej. Dom som gjorde jobbet var trevliga och gjorde ett bra jobb. Försäljaren hör aldrig av sig när man ringer och påpekar att det inte är klart. Det är inte klart än

Anders G
Skrev om Isolerab

Alla medarbetare jag kommit i kontakt med har varit mycket trevliga. De har hållit den plan de meddelat från början. Jag skulle med gott samvete kunna rekommendera dem till fler husägare.

Christina L
Skrev om Isolerab

Trevlig personal, snabbt och effektivt utfört arbete.

Emil Å
Skrev om Isolerab

Allt gick väldigt fort! Om vi ville ha extra rabatten så behövde vi bestämma oss direkt när säljaren var här. Hade varit bra men åtminstone 1 dags betänkte tid. När Väl arbetet påbörjades så gick det fort och det är bra.

Martin H
Skrev om Isolerab

Proffsigt bemötande, gehör för kundens önskan samt effektivt utförande. Toppen!

Catrin G
Skrev om Isolerab

Trevligt bemötande av alla inblandade från Isolerab och vad jag kan se har dom gjort ett bra jobb som var att mögelbehandla, spika landgång från gavel till gavel, höja sargen runt takluckan, nätmatta runt skorstenen och tilläggsisolera vinden.

Kjell M
Skrev om Isolerab

Har köpt mögelsanering/Behandling och tilläggsisolering av vind. Bra och trevligt bemötande, håller kontakt och bokar tider som dem följer. Har haft tråkiga erfarenheter av hantverkare från andra företag. Jämfört med dem så är Isolerab mycket professionella.

Carina D
Skrev om Isolerab

Trevlig säljare som efter besiktning av vind gick igenom och förklarade vad han ansåg behövde åtgärdas, landgång och isolering. Kändes tryggt och ärligt, försökte inte sälja in något vi inte var i behov av! Bra kontakt innan de kom och utförde överenskommet arbete samt att de kom på utlovad tid.

Staffan J
Skrev om Isolerab

Tydlig information om vad det innebär, trevligt bemötande av personal, smidig installation och planen följdes till pricka.

Ihle Å
Skrev om Isolerab

Mycket snabba jobb, både saneringen och isolerings jobbet.. Nu är det bara och vänta på resultatet av energi vinsten.

Lars E

vBRA BEMÖTANDE VÄL UTFÖRT ARBETE REKOMMENDERS

Lennart S
Skrev om Isolerab

Vi har mögelbehandlat. Satt in ventilation och isolerat. Allt har rullat på väldigt bra. Mycket roliga och trevliga tjejer ock killar. Som helhet mycket 👍 Sedan får vi se i vinter om isolering gjort nytta! MVH. Lennart o Maud.

Lars K
Skrev om Isolerab

Trevliga killar har gjort ett brra jobb

Therese G
Skrev om Isolerab

Trevligt och kunnat bemötande. Snabbt utfört arbete.

Mikael E
Skrev om Isolerab

Jag tycker helt enkelt att allt har funkat jättebra. Tack! Hälsningar Micke E Åkersberga

First-Name L

Har inte fått det färdigt installerat ännu

Rolf W
Skrev om Isolerab

Fick besök av representant/försäljare från ISOLERAB. Besöket resulterade i best av tilläggsisolerlng av vindsvåning till fast pris..Fick efter en tid info om när arbetet skulle genomföras. Isoleringen genomfördes på exakt den tidpunkt som hade bestämts och genomfördes på ett raskt och yrkesskickligt sätt.och kan rekommenderas..

Patrik B
Skrev om Isolerab

Allt runt beställningen har skötts på ett bra sätt

Göran Å
Skrev om Isolerab

Ett mycket bra bemötande. Det blev som vi hade förväntat oss. Ett fantastiskt bra arbete av isolerab. Isolerade våran vind.

Stig K
Skrev om Isolerab

Trevligt bemötande. Bra jobb Löste uppkomna problem på ett bra sätt.

Carina V
Skrev om Isolerab

Allt har fungerat bra. Alla som varit här har varit trevliga.

Bo W
Skrev om Isolerab

Bemötande var positivt Förväntningarna levde upp till vad vi hoppades på upplevelsen var mycket positivt vi köpte ventilation

Conny M
Skrev om Isolerab

Enkelt, ödmjukt och smidigt. Snabbt å professionellt

Gunnar K
Skrev om Isolerab

Bra bemötande av alla personer från företaget. Förväntar oss att det skall vara så välgjort som det verkar, påverka inomhusklimatet positivt så att vi kan känna det. Särskilt vid höga och låga temperaturer utomhus. Naturligtvis också minska uppvärmningskostnaderna. Vi har köpt mögelbehandling, Tilläggsisolering på vind med landgång. Kritiken gäller att man skall bestämma sig fort för att få ett lägre pris.Prisskillnaden var ganska stor för samma jobb. Visserligen var det om vi förstått rätt när det blev när andra arbeten...

Ankica S
Skrev om Isolerab

Bemötande var bra, trevlig personal och jobbar bra. Sedan får vi se om det håller vad de har lovat.

Majt A

Mycket trevligt och proffesionellt! Helt förväntat! Tilläggsisolering av tak

Lennart C
Skrev om Isolerab

Bra kontakt och skickliga utförare

Susanne A
Skrev om Isolerab

Killarna som var här var trevliga och väldigt effektiva. Vi är mycket nöjda.

Karin Å
Skrev om Isolerab

Trevlig, jobbet är bra gjort antar jag. Kan ju inte veta säkert förrän om ett år. Men de var för mycket på och stressar en till att fatta ett snabbt beslut på stående fot. Förstår att vissa kan känna sig pressade och tackar ja för snabbt utan att hinna tänka igenom det hela.

Klas T
Skrev om Isolerab

Jobbet flöt på bra. Utförarna var duktiga och trevliga

Maud Å
Skrev om Isolerab

ok bemötande ok isolering vind. ni "glömde" att ens grovstäda. ni hade bara sopborste och -skyffel!

Krister J
Skrev om Isolerab

Hej det har bara gått två dagar än så länge det är svårt att ha ömdöme. Men dom som var här och installera var trevligt och hjälpsamma. //Krister