Jetflytt AB

Jetflytt AB

jetflytt.se
  • BadgeFiveYears

Välkommen till Jetflytt! Är det dags att flytta igen? Att flytta kan innebära stress, med planering, flyttlådor som ska fixas, lastbil som ska hyra och packningen måste se till att vara noggrant utfört för att alla saker ska ta så lite plats som möjligt. Vi på Jetflytt kan hjälpa dig med allt detta. Utan att du behöver lyfta...

112 omdömen om Jetflytt AB

Sedan starten hos Reco 2019

Pierré P
Skrev om Jetflytt AB

Hjälpsamma och problemlösare. Tack för all hjälp

Adam O
Skrev om Jetflytt AB

Jag anlitade Jetflytt för flytt från Göteborg till Stockholm. Allting gick super bra och vi är mycket nöjda. 5/5!

Simon K
Skrev om Jetflytt AB

Mycket flexibel flyttfirma. Bra service och otroligt skickliga i sitt arbete.

Tom R
Skrev om Jetflytt AB

Jag och min sambo flyttade från Gotland till Hällingsjö. Hittade Jetflytt via deras hemsida. Ringde upp och fick ett bra bemötande och även en bra prisbild. Flytten gick som planerat och vi blev helt nöjda med företaget och utförandet. Nu dröjer det nog till nästa gång, men kommer säkert anlita dom igen..

Samuel A
Skrev om Jetflytt AB

Vi flyttade från Stockholm till Cannes, grym flyttupplevelse. Allting gick utmärkt, från start till slut! Vi är mer än nöjda!👌🏻

Oliver G
Skrev om Jetflytt AB

Otrolig service från kontoret. Killarna jobbade på bra och allt gick snabbt och smidigt

Michelle Pauline Susanne H

Bra och trevlig kommunikation från början till slut. Och dom som utförde flytten var fantastiskt duktiga, punktliga och trevliga ! Plastade in allt som behövdes, och lite till. Snabba och effektiva men stannade upp för en fråga eller kommentar, så allt verkligen skulle bli rätt. Kommer definitiv anlita Jetflytt igen, och rekommenderar dom verkligen !

Adelisa K
Skrev om Jetflytt AB

Flyttat med Jetflytt flera gånger nu. Alltid lika nöjd och ett väldigt professionellt bemötande.

Per I
Skrev om Jetflytt AB

Beställt flytt fungerade perfekt fantastiska killar som klarade allt fast det var snöoväder rekommenderar er till alla som ska flytta

Elon S
Skrev om Jetflytt AB

De hjälpte mig hämta lite möbler och annat från Stocholm till Boårs Grym service och stark personal som var super behjälpliga, Plastade även in det som behövde plastas in. Lastsäkrade allt innan de körde vidare mot Borås! Rekommenderar starkt inför din nästa flytt!

Charlotta B
Skrev om Jetflytt AB

Effektiv och supertrevlig personal.

Linn P
Skrev om Jetflytt AB

Vi har lite oroliga när det bara kom två personer först och de hade ett annat företagsnamn på lastbilen, men de hade hyrt in extra personal. Jag sa att det kanske blir en vända till när jag bokade och fick ett bra pris för det. Allt gick bra med flytten, det kom även en caddy med en person till som hjälpte till, inga skador på möbler eller annat. Rekommenderar verkligen Jetflytt!

Karin B
Skrev om Jetflytt AB

Företaget kommunicerade bra och var väldigt tillmötesgående och lösningsorienterade. Utförde jobbet på bästa sätt.

Britt P
Skrev om Jetflytt AB

Flytt och städ Fantastiskt duktiga killar jätte trevliga Arbetsledaren var jättebra Flyttstädet var bra Jag är jättenöjd

Husnie K
Skrev om Jetflytt AB

Anlitade Jettflytt AB för flytthjälp . Två mycket trevliga och proffsiga killar kom vid den bestämda tiden. Själva flytten som vi tänkte mycket på,gick jättesmidigt och snabbt . "Riktigt proffsigt utförd arbete !" Vi är oehört mycket tacksamma att få samarbeta med Jetflytt AB . Tusen Tack för allt Johannes ! Du och din personal ,ni är guldvärda !!!! Vi kommer Rekomemdera Jetflytt AB till alla vi känner ,och till alla våra kunder ! Tack så jättemycket återigen ! Vänligen :Cissi Städdax I Jönköping AB

Mejram K
Skrev om Jetflytt AB

Mycket väl utförd flytt från Göteborg till Luleå. Kanon service.

Maria J
Skrev om Jetflytt AB

Fantastisk service och smidig flytt från Borås till Stockholm!

Hasti P
Skrev om Jetflytt AB

Vi är väldigt kräsna och har hittills aldrig vågat anställa en firma för flytt efter alla skräckhistorier vi hade hört. Dock måste jag uppriktigt erkänna att Jetflytt har verkligen förvånat oss. Jetflytt har varit väldigt kundorienterad från alla möjliga perspektiv: offert, pris, kommunikation, kundbemötande och uppföljning. Kommer rekommendera dem till vänner och familjen och vi kommer definitivt använda oss av deras service i framtiden.

Lilli J
Skrev om Jetflytt AB

Beställde flytthjälp. Vart nervös inför flytten men det gick smidigt och snabbt. Ett stort plus för inplastningen. Utöver det så Super trevliga killar som gjorde ett kanon jobb. Rekommenderar starkt!

Carina E
Skrev om Jetflytt AB

Jag köpte både flyttstäd och flyttning och det fungerade helt perfekt. Väldigt trevlig och effektiv personal. Flytten tog mindre tid än förväntat och flöt på hur smidigt som helst. Kan varmt rekommendera detta företag, de levererar det de säger och det tillkommer inga dolda utgifter eller annat som jag upplevt innan med tidigare firmor. Kommer absolut anlita dem igen om jag behöver.

Lena J
Skrev om Jetflytt AB

Kan verkligen rekommendera Jetflytt AB. Mycket trevligt bemötande. Snabb, noggrann och lösningsorienterad personal.

Patrick O
Skrev om Jetflytt AB

Oerhört trevliga killar som kämpade in i det sista. Bra kommunikation samt mycket professionella hela vägen. Tack Jetflytt!

Annicka Ö
Skrev om Jetflytt AB

Fantastiskt fint bemötande och snabba svar på bokning och klara besked på kostnader. Helt klart bra service!

Anders K
Skrev om Jetflytt AB

Underbar flyttupplevelse! Plastade in allt som var ömtåligt och tog hand om våra möbler på bästa sätt. Rekommenderas varmt!👍🏻

Klara E
Skrev om Jetflytt AB

Supernöjd! Snabba och duktiga. Tog väl hand om mina möbler. Rekomenderar verkligen de företaget! Trovärdiga och pålitliga.

Niklas P
Skrev om Jetflytt AB

Helt fantastiskt. Mycket bra jobbat av Jetflytt killarna dem löste en stor flytt åt mej. Tack Till Alla på Jetflytt. Med vänlig hälsning, Niclas.

Noah A
Skrev om Jetflytt AB

Tack Jetflytt för en grym utförd flytt samt städ. Kommer absolut anlitas igen vid behov!! 5/5👍

JENNIE J
Skrev om Jetflytt AB

Mardrömsflytt. Kunde inte kommunicera med någon av de 3 killarna som kom. Förstörde flera saker under flytten. Ställde mina möbler utanför lastbilen i snö och slask. En av killarna avslutade med att urinera i mitt handfat som jag storstädat inför besiktning. Stank urin i hela lägenheten. Så besviken, så besviken.

Svar från Jetflytt AB

Hej Jennie, Det är väldigt tråkigt att läsa att flytten inte levt upp till dina förväntningar. Våra medarbetare har lång erfarenhet och sköter sitt arbete på ett professionellt sätt men vi är medvetna om att det inte alltid blir som man tänkt sig/saker kan gå fel. Men delar av ditt omdöme blir jag genuint förvånad av att läsa. Du är välkommen att kontakta oss på info@jetflytt.se för vidare dialog. Vänligen, Ahmed Baker, VD

Annika E
Skrev om Jetflytt AB

Vi har nu använt Jetflytt vid två tillfällen - vid flytt av komplett möblemang och vid flytt av mängder med lådor (mycket av detta har varit både tungt och otympligt) Vi kunde inte varit nöjdare! Jetflytt är ett gäng fantastiska människor - starka, vänliga, härliga och oerhört serviceinriktade! Vilka slitvargar. Så glada att vi fått träffa er och jobba med er i vår flytt - ni gjorde de här dagarna så mycket roligare och enklare. Från djupet av våra hjärtan - stort och varmt tack! Vi kommer rekommendera er till allt och alla. 🙏 Annika, Torbjörn och Bowie 🐾🍀

VALENTINA X
Skrev om Jetflytt AB

Mycket bra service! Allt sköttes jättebra från start till slut, alla möbler och saker var hela och jag är mycket nöjd över resultatet. En flyttfirma jag definitivt skulle kunna anlita igen. Mycket nöjd och tack för all hjälp!

SAMUEL L
Skrev om Jetflytt AB

Smidigt från början till slut, mycket trevliga och framförallt noggranhet trotts tunga lyft, stress och dåligt väder! De enda va kanske upplägget i disponeringen från början i översikt samt slutcheck vid lämnandet av bostaden ja flyttade ifrån, men det landar ändå på 5/5! Jag är mycket nöjd!

Joakim T
Skrev om Jetflytt AB

Professionella och otroligt service minded. Rekommenderas varmt.

Titoo K
Skrev om Jetflytt AB

Grym flytt firma, dem tar väl hand om grejerna och väldigt trevliga. Rekommenderar 👍🏻

Ines M
Skrev om Jetflytt AB

Anlitade jetflytt från Lund till Halmstad. Förtroendegivande firma som löser allting smidigt. Noggranna med möbler och lyhörda för kundens önskemål. Kommer definitivt att använda Jetflytt vid nästa tillfälle och rekommenderar samtliga att anlita bolaget. Supertrevliga killar och väldigt smidigt till bra pris!

Vanessa V

Så bra! Proffsiga och trevliga! Från Stockholm- Malaga/Spanien

Vedad A
Skrev om Jetflytt AB

Flytt och flyttstäd, mycket proffsigt genomfört. Bara gott att säga om personalen.

Johan T
Skrev om Jetflytt AB

Flytt av bohag från Norge till Sverige. Jetflytt hade bra koll på och fixade alla tullpapper. Trevliga och duktiga grabbar. Allt var välpackat, helt och fint vid ankomst. Bra pris och service - snabba svar på mail och sms, även kvällstid. Jag rekommenderar varmt denna flyttfirma!

Therese R
Skrev om Jetflytt AB

Jag som aldrig använt flytthjälp förr var rädd att ingen skulle komma på flyttdagen...så dessa fick stå ut med mina samtal för att försäkra mig om datum osv...och jag får säga att allt från bokning till flytt har varit perfekt. Mer flexibla och hjälpsamma flyttkillar får man leta efter. Grymt.

Victor N
Skrev om Jetflytt AB

Beställde flytt med magasinering över natten. Mycket nöjd med tjänsten!

Lena A
Skrev om Jetflytt AB

Duktiga och trevliga killar gjorde ett toppen jobb snabbt och noga. Rekommenderar gärna Jetflytt.

Maria K
Skrev om Jetflytt AB

Pga ett litet missförstånd när jag beställde deras flyttjänst så visade det sig att jag ”beställt för lite” gods men de fixade det o kom tillbaka dagen efter o flyttade klart allt. Såklart med ett högre pris som följd. Men gillar det lösningsinriktade arbetet. Sen hade min mamma massor av grejer o småprylar som ej var packat rätt, men inte ett knyst om att det var felpackat. Killarna var mycket trevliga o jobbade på effektivt hela tiden.

Eva K
Skrev om Jetflytt AB

Flytt Gbg-Sthlm. Trevliga, effektiva, punktliga. Lite besviken på att de inte plastade in sängen då den blev lite smutsig.

Tarek M
Skrev om Jetflytt AB

Prisvärd,snabba och trevliga killar ! Fick till och med låna flytt kartonger till min flytt. Rekommenderas starkt ! Flyttar jag igen så är det jetflytt jag anlitar !

Åsa W
Skrev om Jetflytt AB

Flytt Mycket proffsigt utfört!

Sandra P
Skrev om Jetflytt AB

Väldigt proffsigt bemött och själva utförandet av flytten gick väldigt bra! Rekommenderar Jetflytt👍

Lisa S
Skrev om Jetflytt AB

Tillmötesgående killar som gjorde ett proffsigt jobb och var varsamma om mina tillhörigheter.

Caroline T
Skrev om Jetflytt AB

Proffsiga och lyhörda. Kan varmt rekommendera dem!

Jeanette C
Skrev om Jetflytt AB

Från bokning till flytt gick det smidigt och snabbt. Bra återkoppling vid frågor. Trevliga killar som gjorde ett utmärkt arbete. Rekommenderas!

Alex D
Skrev om Jetflytt AB

Bra bemötande samt väldigt hjälpsamma , levde upp upp till förväntningarna helt klart.

Mikael H
Skrev om Jetflytt AB

Jag anlitade Jetflytt för flytt av bohag till ny lägenhet. Det var första gången jag anlitade flyttfirma så jag var lite orolig, men kontakten inför flytten löpte på bra och jag tyckte firman var lyhörd inför mina önskemål. Jag hade mycket att flytta men det var inga problem. Hade även lite grejer att kasta som de tog med utan problem. Killarna var trevliga och jag fick ett bra bemötande under själva flytten. Jag är väldigt nöjd med den flytthjälp vi fick!