JSG Städservice

JSG Städservice

jsgstadservice.se

"Vi erbjuder skräddasydda städtjänster till både privatpersoner och företag. Med konkurrenskraftiga priser, utan att tumma på kvalitén, är vi ett av de mest prisvärda städföretagen i Stockholm. Oavsett om du önskar planerat städ eller behov av akutstädning, så har vi alltid tid för dig! Kontakta oss idag!"

8 omdömen om JSG Städservice

Sedan starten hos Reco 2024

Girish S

Awesome Very clear communication Great cleaning service Value for money

David B
Skrev om JSG Städservice

Väldigt proffsigt med en konsultation om beskrivning av vad man kan förvänta sig av städning. Betalade inte ens för den tjänsten. Resultatet av första städningen blev bättre än väntat. Har bokat en ny tid igen så klart.

Svar från JSG Städservice

Tack snälla David för dina fina ord. Det betyder jättemycket för oss. Vi är så tacksamma och glada att du är nöjd med vår tjänst. Önskar dig en riktigt fantastisk dag.

Bergquist A
Skrev om JSG Städservice

JSG Städservice är alltid väldigt trevliga och professionella och utför sitt arbete snabbt och ordentligt. Dessutom är de väldigt billiga.

Svar från JSG Städservice

Tack snälla för ditt fina omdöme, det betyder jättemycket för oss. :D Vi är så glada och tacksamma att få städa hos dig och önskar dig en helt underbar helg.

Lovis T
Skrev om JSG Städservice

Tänkte egentligen beställa typ flyttstäd- alltså riktigt rent i varenda vrå! Tog ett erbjudande och bad istället om att fokus var på mina badrum. Blev det tid över så kunde det läggas på köket. Kom hem till 2 skinande badrum där de lyckats få bort missfärgningar i toan som jag trodde jag provat allt för att få bort…! Dessutom skinande kök!!! Plus resten av huset! Tillochmed var våra sängar bäddade!! Wow!!! Det enda rum de inte hunnit med var tvättstugan- å i den var det så mycket skräp att det var bra! Ännu häftigare var...

JSG Städservice gillar detta
Svar från JSG Städservice

Tack snälla Lovis för en helt underbar läsning och recension, vi är så glada och tacksamma att ni är nöjda :D Haha, helt underbart att städningen inspirerade din man! Önskar er en riktigt fin vecka och var rädda om er! <3

Miva A
Skrev om JSG Städservice

Beställt städning både via företag och privat. Städningen fungerar utmärkt! Snabb respons iom att man kontaktar dem. Får snabbt en budget! Kommer alltid i tid. Levererar fullt ut/städar alltid mycket bra. Plockar alltid undan efter sig. Trevlig personal. De gör alltid det där lilla extra! Det enda som jag kanske skulle kunna "klaga" på är att det tar väldigt lång tid att få fakturan😊

Svar från JSG Städservice

Tack snälla för ditt fina omdöme. Det betyder jättemycket för oss. Vill även passa på att tacka dig för ett långt och fint samarbete. Du är alltid välkommen att ringa till vår kundtjänst på 010-551 04 70 om du har några frågor eller funderingar framöver så ordnar vi allt till det bästa till dig :) Önskar dig en underbar dag.

Sven J
Skrev om JSG Städservice

Vi är nöjda med hur städningen utförs och för trevligt bemötande . Vi anlitar JSG Städservice för regelbunden kontorsstädning för företag samt i privat bostad.

Svar från JSG Städservice

Hej Sven, tack snälla för att du tog dig tid att svara. Det betyder mycket för oss. Vill passa på att tacka dig för ett långt och fint samarbete. :)

Björn P
Skrev om JSG Städservice

Proffsigt och ordentligt utfört arbete. Rekommenderas :-)

Svar från JSG Städservice

Hej Björn, Vi vill tacka dig så otroligt mycket för att du tog dig tid att lämna ett sånt fint omdöme. Vi uppskattar det verkligen! Hoppas flytten gick bra och att du är rädd om dig :)

Anna Ö
Skrev om JSG Städservice

Fin hemstädning med mycket extra! En fröjd att komma hem till nystädad bostad där sängarna är bäddade som i en inredningstidning, köket blänker utan vattenränder, golven våttorkade med känsla, inget har gått sönder under 10 år, helt enkelt toppen!

Svar från JSG Städservice

Tack snälla du, vi uppskattar verkligen dina fina ord :) Vi önskar dig en riktigt fin dag!