Restaurang i Beckomberga

1 rekommenderat restauranger i Beckomberga, Stockholm

Beckomberga, en stadsdel i västra Bromma som kanske är mest känt för att ha haft ett av Europas största mentalsjukhus genom tiderna. Idag har Beckomberga förändrats och idag är det främst ett lätt kuperat område med några små skogshöjder, ett mysigt område med en handfull trevliga restauranger med smaker inspirerade från bakgator världen över. På Reco.se listar vi de bäst rekommenderade och mest aktuella restaurangerna i Beckomberga just nu. Välkommen!

Läs mer »
Visa sida:

Restaurang i Beckomberga

Här kan du kika runt på tidigare gästers erfarenheter av olika restauranger samt de olika ställenas samlade helhetsomdömen. Du kan dessutom gå in och skriva rekommendationer om de restaurangerna du känner någonting inför. Här på Reco.se hjälper vi varandra att hitta nya favoriter i just ditt område. Oavsett om du är sugen på italienskt, franskt, sushi, thai eller indiskt hoppas vi att du kan hitta en restaurang som faller dig i smaken och som du förhoppningsvis kan rekommendera till andra i ditt område. Lycka till, önskar Reco.se!