Restaurang i Högdalen

2 rekommenderade restauranger i Högdalen, Stockholm

Högdalen är en ort i Södra Stockholm där det finns en mängd olika restauranger inspirerade av all världens bakgator. Oavsett om du är intresserad av sushi, thai, indiskt eller italienskt kan du här hitta det du söker. På Reco.se listar vi de bäst rekommenderade och mest aktuella restaurangerna i Högdalen just nu. Välkommen!

Läs mer »
  • : Väldigt god mat, bla pizza! Grymt trevliga och hjälpsamma grabbar som jobbar! Rekommenderar starkt!
  • Driver du restaurang i Högdalen?

Är du nyfiken på hur din firma kan bli ett rekommenderat företag på Reco?

• Daniel N
    Daniel N: Akta er! Blev så ordentligt magsjuk av Thaimaten och tror man kan se att deras hygien inte ligger på prio 1.
Visa sida:

Restaurang i Högdalen

Här på Reco.se kan du ta del av tidigare kunders erfarenheter och olika restaurangers samlade helhetsomdömen. Du kan också gå in och skriva egna rekommendation om de restauranger du besökt under den senaste tiden. Här hjälper vi varandra att hitta nya favoritställen. Vi hoppas att du hittar en restaurang som faller dig väl i smaken! Lycka till, önskar Reco.se!