Restaurang i Ulvsunda industriområde

1 rekommenderat restauranger i Ulvsunda industriområde, Stockholm

Ulvsunda är ett restaurangtätt område där det erbjuds ett stort utbud av fantastiska smaker inspirerade från all världens hörn. Vedugnsbakad pizza, sushi eller en klassisk kebab? På Reco.se guidar vi dig till de bäst rekommenderade och mest aktuella restaurangerna i Ulvsunda just nu. Välkommen!

Läs mer »
  • Driver du restaurang i Ulvsunda industriområde?

Är du nyfiken på hur din firma kan bli ett rekommenderat företag på Reco?

• 6 omdömen
    Björn V
    Björn V: Max levererar alltid med bra kvalitet, tycker framförallt att dom sticker ut med sina pommes och sina dippsåser. enda so...
Visa sida:

Restaurang i Ulvsunda industriområde

På Reco.se kan du ta del av tidigare gästers unika erfarenheter och se samlade helhetsomdömen för olika restauranger. Dessutom kan du själv gå in och skriva en och annan rekommendation om de restauranger du besökt under den senaste tiden. På Reco.se hjälper vi varandra att hitta till morgondagens smultronställen. Vi hoppas att du ska hitta en restaurang som faller dig i smaken och att du senare kan tänka dig att rekommendera den till andra människor i din omgivning!