Kökdax i Stockholm AB

Kökdax i Stockholm AB

• BadgeThreeYears

Välkommen till Kökdax i Stockholm AB! Är det dags att renovera köket? Vi på Kökdax i Stockholm AB hjälper dig i Stockholm med omnejd med allt som har med kök och inredning att göra. Hos oss får du ett bra bemötande och en genuin förståelse för ditt nästa byggprojekt. Varmt välkommen att höra av dig till oss om du har några frågor eller läs vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedan.

32 omdömen om Kökdax i Stockholm AB

Remziye G
Skrev om Kökdax i Stockholm AB

Bytte ut mina köksluckor, lådor, bänkskivor, disko mm via Kökdax. Bra service, professionella, duktiga, kunniga. Rekommenderar.

Tusen tack för omdöme. Mvh teamet på Kökdax

Matilda H
Skrev om Kökdax i Stockholm AB

Agim och hans team hjälpte mig renovera köket och garderoberna i sovrummet. De är otroligt serviceminded och skickliga. Ingenting är omöjligt när man arbetar med dem och de tänker både på kostnader och effektivitet. Jag kommer själv att vilja använda dem igen och skulle varje dag rekommendera andra att använda dem.

Svar från Kökdax i Stockholm AB

Stort tack för omdömet. Det har varit ett nöje att jobba med dig. Mvh Teamet på Kökdax

Bibi N
Skrev om Kökdax i Stockholm AB

Hembesök, presentation av produkter var jättebra. Är väldigt nöjd efter installation, kommer beställa fler installationer framöver.

Tack så mycket Mvh Teamet på Kökdax

Maj-Frid F
Skrev om Kökdax i Stockholm AB

Beställde nya köksluckor,lådor och handtag.Blev mycket väl bemött och allt blev jättefint som mina förväntningar. Bra priser o tjänster,kan verkligen rekommendera dom. Frida

Tack så jättemycket för omdöme Teamet på Kökdax

Elkady T
Skrev om Kökdax i Stockholm AB

Snabbt och proffsigt utfört jobb. Köket blev färdigt snabbare än planerats.

Faruk E
Skrev om Kökdax i Stockholm AB

Det var jätte fint gjordes och bra kvalitet av kök bra pris och hundra procent nöjda med allt service. Köket blev fräsch. Kan starkt rekommendera att ni byter köket:)

Tack så mycket Teamet på Kökdax

Adam M
Skrev om Kökdax i Stockholm AB

Behövde hjälp med en speciallösning i mitt kök efter en tidigare renovering. Agge var väldigt duktig på att förstå och kom med bra förslag på lösningar. Väldigt professionell snickare som demonterade det gamla och satte upp det nya med precision och lämnade inget åt slumpen. Nu har jag ett inramat kylskåp med måttanpassad vinhylla och skåp. Allt flöt på väldigt smidigt!

Tack så jättemycket för omdöme Mvh teamet på Kökdax

Johan a
Skrev om Kökdax i Stockholm AB

Att anlita Kökdax i Stockholm AB för renovering av vårt kök var en imponerande upplevelse. Från det första mötet med Agge som kom med bra förslag och idéer kände vi oss trygga och förstådda i våra önskemål och behov. Agge lyssnade noggrant och erbjöd kreativa förslag som matchade temat för våra önskemål. Dessutom var Kökdax extremt professionella och diskreta under hela renoveringen. De skötte allt bortforsling samt städade undan efter sig. Helt nöjd och kan varmt rekomendera.

Tack så jättemycket för fina omdömet Mvh teamet på Kökdax

Jean D
Skrev om Kökdax i Stockholm AB

På två veckor fick jag ett nytt, modernt och super fräscht kök! Helrenovering av mitt kök gick snabbt och resultatet blev fantastiskt. Golv och armatur köpte jag och Kökdax gjorde själva jobbet. Med de valmöjligheter Kökdax hade för renoveringen var det lätt för mig att välja passande färgkombon och stil, samt att Agge hade några tips som jag nappade på. De hjälpe även till med kontakt/köp av alla vitvaror som de även installerade. De gjorde ett utmärkt jobb och jag kan rekommendera dem!

Svar från Kökdax i Stockholm AB

Tack så mycket 🙏 och det har varit ett nöje att samarbeta med dig. Mvh teamet på Kökdax

Abdi A
Skrev om Kökdax i Stockholm AB

Vi är väldigt nöjda med våra nya köksluckor och det proffsiga bemötandet. Vi kan med gottsamvete varmt rekommendera Kökdax

Afrim S
Skrev om Kökdax i Stockholm AB

Bytte mina köksluckor bänkskivor via Kökdax. Mycket professionella killar, höll tiderna, bra kvalitet på produkten.

Hej, Tack för fina omdömet. Mvh teamet på Kökdax

Maria F
Skrev om Kökdax i Stockholm AB

Fick nu ett nytt kök och anlitade KökDax och jag som kund är jätte nöjd .Det var väldigt trevliga och duktiga personal och noga . Bra med att bolla idéer med personal och snabb återkoppling. Jag som kund rekommenderar KökDax om du vill ändra ditt kök.

Tack så jättemycket för omdöme Mvh teamet på Kökdax

Hadiya Y
Skrev om Kökdax i Stockholm AB

Vi anlitade Köksdax för en totalrenovering av vårt kök. Det blev helt perfekt. Vi är så nöjda med slutresultatet och arbetet under resans gång. Alla som jobbade med vårt kök var professionella, trevliga och lyhörda. Agim företagschef,som alla andra skriver, var fantastisk att ha som bollplank och såg till att det blev precis som vi ville. Och vill även passa på och tacka Vladmyr/en av personal. Vi kommer definitivt anlita dem igen. Mvh Hadia

Svar från Kökdax i Stockholm AB

Hej Hadiya Tack så jättemycket för omdöme. Det har varit sann nöje att samarbeta med dig. Mvh Teamet på Kökdax

Mehdi F
Skrev om Kökdax i Stockholm AB

Levererat som lovat, vi byte ut de gamla köksluckorna mot nya luckor. Snyggt och elegant vart det. Tack för allt Agin & CO.

Hej, Tack för omdöme. Mvh Teamet på Kökdax

Malin A
Skrev om Kökdax i Stockholm AB

Vi beställde nya luckor via Kökdax och är väldigt nöjda! Vi fick en tydlig förståelse för vad som skulle hända, och när. En trevlig snickare monterade de nya luckorna på en dag. Vi är överraskade över hur välorganiserad processen var och att allt blev klart i rätt tid. Resultatet är över förväntan.

Hej, Tack så mycket Mvh teamet på Kökdax

First-Name L
Skrev om Kökdax i Stockholm AB

Vi behövde ett helt nytt kök samt målning och nytt golv i kök och matsal, Kökdax levererade med fantastiskt kommunikation, proffesionella och noggranna hantverkare. Kvaliten på köket är utöver förväntan, lådstommarna är i metall vilket gör att mitt kök verkligen känns gedigen och kommer troligtviss att hålla i många många år framöver. Mitt i byggandet insåg vi att små förändringar/justeringar behövde göras och det var inga problem att få till de ändringar vi önskade. Kan varmt rekommendera Kökdax! Tack, Agge med team!

Svar från Kökdax i Stockholm AB

Hej! Tack så mycket för fina omdömet. Det har varit ett nöje att jobba ihop med er. Mvh Teamet på Kökdax

First-Name L
Skrev om Kökdax i Stockholm AB

Nya köksluckor, nytt kakel, el, köket målat. Snabbt, rent, proffsigt. Trevliga o kunniga killar. Supernöjd. 🥳🥳🥳 Varmt rekomenderar Kökdax.👍

Hej Sara, Tack så mycket för dit omdöme. Mvh Teamet på Kökdax

Gun-britt N
Skrev om Kökdax i Stockholm AB

Kanon. Jättenöjd med det nya köket. Allt har fungerat perfekt. Kan varmt rekommenderas Tack Agge med personal.

Hej Gunn-Britt Tack själv. MVH Teamet på Kökdax

Anne-lie W
Skrev om Kökdax i Stockholm AB

Jättebra bemötande, och kontakt med företaget Tydlig o klart gällande hantering,vad som ingår mm Bra montering och trevlig kille som fixade allt professionellt! På knappt en dag ! Tog bort gamla luckor och forslade bort dom! Bra pris och fina luckor ! Så nöjd med allt Vill verkligen rekommendera Kökdax! Tack!

Svar från Kökdax i Stockholm AB

Hej Anne-Lie Det har varit ett nöje att samarbeta med er. Tack så mycket Mvh teamet på Kökdax

Ylva T
Skrev om Kökdax i Stockholm AB

Tack för bra och tydlig information när jag var i behov av nya köksluckor, lådor och köksbelysing. Blev bättre än jag förväntat mig. De som installerade var proffsiga och gjorde ett utmärkt arbete och inom 3 dagar hade jag mitt nya kök. Tack speciellt till dig Agge för din fina och trevliga service. /Ylva

Hej Ylva Tack så mycket Mvh Teamet på Kökdax

Deborah W
Skrev om Kökdax i Stockholm AB

10/10 i alla avseenden! Litet jobb för företaget men att byta bänkskiva och diskho gjorde allt för mig! Noggranna och lyhörda på vad jag som kund ville ha. Kommer definitivt rekommendera vidare!

Tack så mycket för omdöme Mvh Teamet på Kökdax

Osman H
Skrev om Kökdax i Stockholm AB

Blev som vi önskad! Bra service och bemötande. Rekommenderar starkt.

Hej, Tack så mycket för omdöme Mvh Teamet på Kökdax

Elzabeta P
Skrev om Kökdax i Stockholm AB

Super organisation funkar tack ska rekommenderar dom vidare

Hej, Tack så mycket 🙏 Mvh Teamet på Kökdax

Ingrid H
Skrev om Kökdax i Stockholm AB

Super nöjd med allt!!! Ursnyggt kök med öppen planlösning.. Jag rekommenderar Kökdags till alla som funderar på att byta kök. Mycket trevligt bemötande. Enkelt o roligt trots att det på ett sett varit en byggarbetsplats. Noggranna och kunniga Lyssnade på mina åsikter och frågor. Fattar inte att det kunde gå så fort. 14 DAGAR Riva vägg o bygga upp ett helt nytt kök. Killarna jobbade o jobbade. Urduktiga och med en kunnig och trevlig chef. Jag är verkligen tacksam och glad för KÖKDAGS. BARA POSITIVA OMDÖMEN!!!! MVH INGRID H

Tack så mycket 🙏 Mvh Teamet på Kökdax

Ingrid S
Skrev om Kökdax i Stockholm AB

Jag visste att jag behövde göra om hela mitt kök! Jag trodde aldrig de skulle hålla tidsramen då de var klara precis den dagen de lova! Om det var något jag undra eller ville veta så ringde jag på en gång, alt. Jag sms och fick svar på en gång.om 5 min ( vilket de också gjorde). Fick allt jag ville ha och skulle INTE tveka en sekund på att lita och hyra dem igen! Köksdax 🤗🤩🥰😁

Svar från Kökdax i Stockholm AB

Hej Ingrid Tack så mycket för dit omdöme. Det har varit ett nöje att samarbeta med dig också. Mvh Teamet på Kökdax

Meron A

Garderob det fantastiskt kvalitet Jättenöjd 🤩🤩

Iris P
Skrev om Kökdax i Stockholm AB

Kommer att rekommendera detta företag är så nöjd och glad för allt gick planenligt och Agge så bemötande och trevlig. Många tack från nöjda kunder

QUAN Z
Skrev om Kökdax i Stockholm AB

Anlitat Kökdax för en total renovering av an 3a, tog totalt 2 månad att utföra. En hel del ändringar och oväntat hinder under arbetsgång, men fick alltid bra bemötande, genuin förståelse och proffsig råd. Varmt rekommendera KökDax för alla sorts hantverk arbete.

Anne-Marie G
Skrev om Kökdax i Stockholm AB

Köpte ett finskt kvalitets kök. Trävling och proffsig säljare, killarna som byggde köket var fantastiskt duktiga och noga. Köket blev verkligen mitt drömkök allt från rivning av det gamla till färdigt har jag varit super nöjd med. Kan verkligen rekommendera KökDax om du funderar på nytt kök

Åsa
Skrev om Kökdax i Stockholm AB

Jag är jätte nöjd med deras bemötande och hur dem utförde köksrenoveringen. Jätte nöjd med resultatet!

Constance R
Skrev om Kökdax i Stockholm AB

Trevligt bemötande och proffsigt jobb. Är jättenöjd.

Hamed Z
Skrev om Kökdax i Stockholm AB

snyggt jobb och bra planering, rekommenderar starkt!