Köksvänner

Köksvänner

koksvanner.se
  • Badge2017
3.9

Hos oss på Köksvänner beställer du enkelt din bänkskiva online i vårt unika ritprogram. Du hittar allt från sten och rostfritt stål till laminat. Passa på att välj och vraka bland fina färger och mönster så att du får en passande och harmonisk stil på ditt kök som håller i många år framöver. Självklart kan du specialbeställa...

35 omdömen om Köksvänner

Sedan starten hos Reco 2017

Ari V
Skrev om Köksvänner

Hemsidan var inte ok, fungerade inte samt att priser ej överenstämde med offertförslag, men när man väl fick mailkontakt fungerade allt väl, de kontrollerade med mig om jag verkligen skulle ha bänkskivorna så som jag beskrivit dem. tyckte även att leveranstid var ok, levererades när de skulle och alla mått stämde överens med beställning

Roger K
Skrev om Köksvänner

Jag blev bra bemött. Förväntningarna uppfylldes, så när som på en cm. Köpte bänkskivor och är helt nöjd trots cm-missen.

Olga R
Skrev om Köksvänner

fin kommunikation och leverans!

Sara B
Skrev om Köksvänner

Fina köksbänkar, jag är nöjd. Lätta att kapa ur utan svårigheter.

Alf Joakim T
Skrev om Köksvänner

Oseriös prishöjning om 25% efter redan gjord beställning som bekräftats! Annullerat ordern

Svar från Köksvänner

Hej! Beklagar att du är missnöjd med ditt pris. Vi har tyvärr haft buggar i vårt ritprogram gällande pris och alla beställningar måste granskas manuellt innan vi kan bekräfta din order.

Maria M
Skrev om Köksvänner

HEJ jag har ännu inte packat upp bänkskivorna så vet inte om kvaliteten motsvarar förväntningarna. Utlovad leveranstid, frakt och annat funkade fint.

Liselotte U
Skrev om Köksvänner

Beställde köksbänk via nätet, enkel och smidig sida

Christel B
Skrev om Köksvänner

Mycket bra. De svarade på frågor om leveranstid. Lovade inget de inte kunde hålla. Det här var precis innan jul och jag var lite sent på det med min beställning. Leveransen kom som jag hoppats. Väl emballerat, allt helt och enligt förväntan. Beställde tre bänskivor i olika längd, inga utsågninga för vask el dyl. Enkelt att beställa.

Magnus W
Skrev om Köksvänner

Lätt att beställa! Justea priser! Sämre kontakt och tog väldigt lång tid på sig.

Håkan A
Skrev om Köksvänner

Köpte virrvarrlaminat i vinkel med eklist. Anlände efter tre veckor, väl förpacka. Precis exakt vad jag beställt inklusive en väldigt bra monteringslösning för skarven. Priset var mycket lägre än de alternativ jag undersökte. Den enda lilla plumpen var att det tillkom en extra fraktkostnad efter beställningen som hade att göra med att bänkskivorna var skrymmande. Det hade varit önskvärt att det framgick redan från början (men de ringde och informerade ganska omgående, så ok), därav betyget 4 av 5. Rekommenderas.

Svar från Köksvänner

Hej Håkan, tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Vi jobbar på en lösning för att få fram rätt pris på frakt även vid skrymmande gods.

Staffan J
Skrev om Köksvänner

Bra kontakt, köpte bänkskiva. Frakten var dyr.

Daniel S
Skrev om Köksvänner

Bra kvalitet, snabba svar på frågor. Rekommenderas!

FREDRIK H
Skrev om Köksvänner

Hej Jag vill upplysa alla här som tänkt beställa rostfri bänkskiva från Köksvänner. I deras ritverktyg ritade jag upp min 3700 mm långa bänkskiva med isvetsad diskho samt urtag för spishäll och blandare. Priset landade på 13758 kr plus 1195 kr för frakt. Mycket billigare än andra offerter jag fått från seriösa firmor där priset hamnat runt 25000 kr inkl. frakt. Jag beställde och pengarna reserverades på mitt konto. Dagen efter får jag en mejl från företaget där dom meddelar att priserna tyvärr inte stämmer i ritprogrammet....

Svar från Köksvänner

Hej Fredrik, tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Vi beklagar verkligen det inträffade! Dessvärre har vi upptäckt en bugg i ritprogrammet för rostfria bänkskivor som har påvisat ett felaktigt pris. Det har även medfört att inga orderbekräftelser skickats till dig eller fabrik innan manuell granskning. Vi jobbar med att åtgärda detta och ledsen att det påverkade dig/er!

Ingrid Lena J
Skrev om Köksvänner

Bänkskivor som exakt höll måtten som jag beställt! Toppen!

MAGNUS B
Skrev om Köksvänner

Fick fel bänkskiva. Blev inte heller rätt efter omleverans. Mycket svårt att få kontakt och inte ett seriöst bemötande.

Susanna B
Skrev om Köksvänner

Jättenöjd både med produkt och service. Beställt bänkskiva som levererades inom utsatt tid, produkt som uppfyllde förväntningar, och svar omgående på mina frågor via mail. När jag dessutom insåg att jag mätt fel vid en av kantlisterna så skickade företaget en ny kantlist utan att ta extra betalt, vilket jag uppskattade mycket! Kan varmt rekommenderas.

Ingrid G
Skrev om Köksvänner

Vägglamporna jag köpte var som förväntat

Daniel H
Skrev om Köksvänner

Bra hemsida och enkelt att beställa. Dock levererades skivan inte som beställd och hanteringen därefter var mindre proffsig.

Hanna J
Skrev om Köksvänner

Den var fin och kom när den skulle. Blev fint bemött av företaget. Hade en bra upplevelse.

Christian I
Skrev om Köksvänner

Enkelt att beställa och varorna levererades inom utsatt tid

Mikael P
Skrev om Köksvänner

Enkelt att beställa bänkskiva på hemsida och bra leveranstid.

Conny H
Skrev om Köksvänner

Snabbt enkelt och rätt! Helt enligt vad vi beställt, snyggt och proffsigt!

Arvid S
Skrev om Köksvänner

Inga konstigheter! Bra pris. Bra kvalitet. Smidig leverans. Fick precis det vi hade tänkt oss. Kan verkligen rekommendera!

Lars S
Skrev om Köksvänner

Jag hade inga personliga kontakter, försökte ringa ang. leveransen men fick inget napp per telefon. Mailade istället och fick då svar direkt super! Produkten som jag köpte beställdes också per mail som funkade super. Leveransen funkade också bra och passade som handen i handsken men jag har inte använt den ännu så jag vet inte hur funktionen är.

Ola S
Skrev om Köksvänner

Gav intrycket att vara ett enmansföretag som hade annan verksamhet vid sidan om. Leverans försenad och väldigt svårt att få respons via mail/tele.

Frida J
Skrev om Köksvänner

Vi är jättenöjda med expertisen, bemötandet samt informationsuppdateringarna av Petter från köksvänner. Vi fick vår bänkskiva samt köksluckor inom utlovad tid och resultatet överträffade våra förväntningar. Rekommenderar detta bolag starkt! Det är skönt när allt går enligt plan och dessutom smärtfritt!

Viktor J
Skrev om Köksvänner

Proffsiga och trevliga, min nya köksbänk blev riktigt fin. Gillar speciellt att jag på hemsida kunde rita efter mina mått. Nu har jag ett kök som både ser och känns mycket lyxigare än IKEA..

Lars-ivan J
Skrev om Köksvänner

Helt nöjd med Köksvänner, det är andra gången jag köpt en köksbänk av dom. Allt fungerar bra, lätt att komma i kontakt med dem via telefon eller mail. Trevligt bemötande. Dom håller vad dom lovar.

Jimmy L
Skrev om Köksvänner

Bra service oslagbara priser. Snabba leveranser

Lars G
Skrev om Köksvänner

Köpte en måttbeställd bänkskiva och är mycket nöjd med produkten, beställningsprocessen och leveransen. Kommer absolut att använda Köksvänner igen.

åsa L
Skrev om Köksvänner

Helt ok. En webbtjänst funkar, men som saknar det där lilla extra.

My Z
Skrev om Köksvänner

Positiv upplevelse även om det var jätteläskigt att vänta på att se om jag hade mätt och tittat rätt. Smidig korrespondens och bra slutresultat.

Christer F
Skrev om Köksvänner

Hej jag blev besviken p.g.a. av att bänkskivan levererades 1 månad för tidigt jag var då på semester hade stora problem med att ta emot den eftersom jag inte var hemma.

Svar från Köksvänner

Hej Christer! Tack för dina synpunkter. Är inte riktigt med på vad du menar? Du beställde leverans vecka 43 och skivan skickades vecka 43. Med vänlig hälsning, Petter på Köksvänner

Göran F
Skrev om Köksvänner

mycket bra hemsida för beställningar

Ulrika J
Skrev om Köksvänner

Vi beställde köksbänk med virrvarrmönster o ekkant. Vi har ännu inte fått bänkskivorna på plats men finishen ser riktigt fin ut.