Kungsplan Trafikskola

Kungsplan Trafikskola

kungsplantrafikskola.se
  • BadgeTwoYears

Kungsplan Trafikskola: Utbilda framtidens förare med skräddarsydda lösningar och interaktiva verktyg! Hos Kungsplan Trafikskola i Karlskrona strävar vi efter att erbjuda utmärkta körutbildningar för alla. Vi tar hänsyn till varje elevs unika behov och anpassar oss därefter, alltid till ett förmånligt pris. Vi utnyttjar modern...

44 omdömen om Kungsplan Trafikskola

Seyed M
Skrev om Kungsplan Trafikskola

Jag tycker att deras tjänster är fantastiska! Instruktörerna är kunniga och tålmodiga, och de hjälper verkligen sina elever att känna sig trygga bakom ratten. Jag skulle definitivt rekommendera dem till någon som vill ta körkort.

Michael B
Skrev om Kungsplan Trafikskola

Dom hjälper dig att förstå vad som krävs idag för att klara en uppkörning. Som tidigare körkortsinnehavare, så är det svårt att anpassa sig till dagens kravnivå utan att få hjälp och påpekande om dina brister.

Alexander M
Skrev om Kungsplan Trafikskola

Jättebra lärare! Bra packet priser! Klarade allt på första försöket väldigt engagerade lärare!

Milla O
Skrev om Kungsplan Trafikskola

Skolan va jätte bra, lärarna va jätte snälla och bra på att lära ut och förklara. Jag lärde mig mycket och kan nu köra bra på egen hand!

Svar från Kungsplan Trafikskola

Tack Milla och stort lycka till där ute :)

Ovsanna M
Skrev om Kungsplan Trafikskola

Bra lärare, rekommenderar starkt!

Svar från Kungsplan Trafikskola

Tack Ovsanna och Grattis till körkortet :)

Linn B
Skrev om Kungsplan Trafikskola

Jag är jättenöjd. Trygga och professionella körlärare som anpassar sig efter dina behov. Är mycket glad och nöjd att jag valde Kungsplan☺️

Svar från Kungsplan Trafikskola

Tack snälla för de orden Linn, tack för din tid och ta nu hand om dig. :)

Johannes A
Skrev om Kungsplan Trafikskola

Kungsplan Trafikskola var jättebra! Alla som jobbade där var trevliga och de lärde ut hur man kör bil på ett bra sätt och gav bra feedback på vad man behövde bli bättre på. Jag köpte deras körkortspaket-2 och sen köpte jag till några körlektioner. Kan starkt rekommendera Kungsplan Trafikskola.

Svar från Kungsplan Trafikskola

Tack Johannes för din tid hos och och lycka till med allt önskar vi på kungsplan trafikskola :)

Adam S
Skrev om Kungsplan Trafikskola

Mycket bra trafikskola med allt från en mycket underlättande hemsida som gör det enkelt att plugga till teorin, till härliga körlärare, både Thomas och Nekat! Tack

Svar från Kungsplan Trafikskola

Stort grattis igen Adam och tack för att vi fick vara din körskola, ha det gott :)

Thi H
Skrev om Kungsplan Trafikskola

En mycket bra trafikskola med duktiga körlärare. Stort tack för hjälpen. Bra och proffsig personal! Rekommenderas varmt!

Svar från Kungsplan Trafikskola

Tack snälla för de orden, tack och lycka till :)

Thi Thu Huyen L
Skrev om Kungsplan Trafikskola

Rekommendera starkt. Det finns inget att tveka över! En grym körskola fylld med väldigt engagerade lärare bäst . De har en mycket hög ansvarskänsla utan att fokusera på dina pengar som andra körskolor jag gick på. De försöker alltid hjälpa dig så gott de kan om du har problemDe ger mycket användbara och effektiva råd för att få jag mitt körkort och köra säkert. Tusen tack till Nejat, Thomas och en snäll kvinna reception.

Svar från Kungsplan Trafikskola

Tack snälla för de orden, och lycka till med allt :)

Lara A
Skrev om Kungsplan Trafikskola

Trevliga och snälla. Lärde mig på lugnt och tålamodigt sätt.

Svar från Kungsplan Trafikskola

Tack för ditt omdöme och tack för att du valde oss som trafikskola :)

Jafar E
Skrev om Kungsplan Trafikskola

Jag rekomenderar den här skolan till alla som vill ta körkort. Nejat är bästa körlärare och han hjälpte mig mycket. Tusen tack, Nejat!

Svar från Kungsplan Trafikskola

Tusen tack Jafar för tiden med dig, grattis igen och ha det gott :)

Ahmed A
Skrev om Kungsplan Trafikskola

Ni har hjälpt mig mycket. Jag tackar er så mycket. Jag är nöjd att jag vald er

Svar från Kungsplan Trafikskola

Tack själv Ahmed och lycka till med allt :)

Mats F
Skrev om Kungsplan Trafikskola

Hej! Fick en väldigt trevlig o lärorik utbildning av personalen på trafikskolan.

Svar från Kungsplan Trafikskola

Tack för de fina orden och lycka till :)

Johan J
Skrev om Kungsplan Trafikskola

Bra lärare sim gav tydlig återkoppling så att jag kunde gå i mål med körkortet. Konkurrenskraftigt pris jämfört med många andra i Karlskrona.

Svar från Kungsplan Trafikskola

Tack Johan för ditt omdöme och tack för tiden med dig :)

Douglas Ö
Skrev om Kungsplan Trafikskola

Rekommenderar starkt kungsplan trafikskola. Sålänge man håller sig till Nejat som sin lärare på körlektioner

Svar från Kungsplan Trafikskola

Tack snälla för de orden och tack för att just vi fick hjälpa dig med ditt körkort:)

Sayed M
Skrev om Kungsplan Trafikskola

Underbara kör lärare och bästa plats för att ha övningskör. 😊

Svar från Kungsplan Trafikskola

Tusen tack för ditt omdöme och tack för tiden med dig :)

Evelyn L
Skrev om Kungsplan Trafikskola

Bra och trevliga lärare, lite synd de bara va två lärare, då man fick ställa in lektionen helt bär någon va sjuk. Jag köpte ett paket på 16 lektioner och jag tycker de va lagom då man hann med allt utan att de kändes stressigt

Svar från Kungsplan Trafikskola

Tack så mycket Evelyn och ha det så bra där ute :)

Malte T
Skrev om Kungsplan Trafikskola

Väldigt bra och lärorikt, förklaringar är klara och man missuppfattar inget. Jag är supernöjd med denna körskola

Svar från Kungsplan Trafikskola

Vi tackar så mycket för de fina orden och tack för tiden vi fick med dig :)

Joacim M
Skrev om Kungsplan Trafikskola

Bra bemötande och kunniga körlärare.

Svar från Kungsplan Trafikskola

Tack snälla, tack för att du valde oss till din trafikskola :)

Alva O
Skrev om Kungsplan Trafikskola

Toppen! Klarade både teorin och uppkörning på första försöket! Rekommenderar!

Svar från Kungsplan Trafikskola

Grymt jobbat Alva och tack för att du valde oss till din trafikskola :)

Abdi S
Skrev om Kungsplan Trafikskola

Extremt hjälpsamma och positiva personal

Svar från Kungsplan Trafikskola

Tack så mycket och stort lycka till önskar vi dig på kungsplan trafikskola :)

Julian S
Skrev om Kungsplan Trafikskola

Bra lärare och väldigt prisvärt i jämförelse med andra trafik skolor.

Svar från Kungsplan Trafikskola

Tack Julian och grattis igen till körkortet, ha det gott där ute :)

Taylor S
Skrev om Kungsplan Trafikskola

Hi, I have a lot of driving experience from outside the EES/EEA. I did not need a lot of lessons, basically I just need to know how the test would be, then pass the test. I was able to be helped with this. I understand the company did not make a lot of money from me, however with that being said I have several foreign coworkers who are in a similar situation and they will be coming to you as they can resolve their driving license quickly. My instructor was pleasant and to the point. I had two lessons with him and...

Svar från Kungsplan Trafikskola

Thank you very much for your words and we are happy that we got to help you pass your driver's license, we wish you the best of luck :)

Viggo L
Skrev om Kungsplan Trafikskola

Köpte paket 2, bra och lärorikt! Jag är nöjd!

Svar från Kungsplan Trafikskola

Tack för ditt omdöme Viggo och ha de bra där ute :)

Joel T
Skrev om Kungsplan Trafikskola

Kanonbra körskola! Tog mitt körkort på en månad med 9 lektioner. Ordning och reda och otroligt hjälpsamma och trevliga människor som jobbar där.

Svar från Kungsplan Trafikskola

Stort grattis till ditt körkort Joel och tack för denna tiden. Tack så hemskt mycket för dem fina orden. Vi önskar dig lycka till och ta hand om dig. :)

Lovis M
Skrev om Kungsplan Trafikskola

En riktigt bra trafikskola! Hjälpte mig att få mitt körkort på 12 lektioner! Billigare än övriga trafikskolor men minst lika bra.

Svar från Kungsplan Trafikskola

Tack Lovis, bra jobbat och stort grattis till ditt körkort.

Md Mahmudul H
Skrev om Kungsplan Trafikskola

Ibland ni har skillnaden i åsikter mellan trafikläraren. Ni måste fixa den

Svar från Kungsplan Trafikskola

Tack för ditt omdöme, det finns alltid saker att jobba på :)

Andréa A
Skrev om Kungsplan Trafikskola

Bra körskola med låga priser och bra lärare!

Svar från Kungsplan Trafikskola

Tack Andréa och grattis till ditt körkort :)

Stefan F
Skrev om Kungsplan Trafikskola

Körlektionerna fungerade bra, körde med bägge lärarna och båda förklarade saker och ting på ett lugnt och metodiskt sätt. Fick mitt körkort än allt var klart. Enda problemet jag hade var att inbokning av Risk 2:an och körproven inte kändes helt genomtänkta. Jag ville ta mitt körkort på så kort tid som möjligt men p.g.a att Risk 2:an inte bokades in "i tid" så blev jag först tvungen att vänta en extra månad tack vare det. Sedan så blev det lite strul med inbokning av körprovet vilket gjorde att jag fick vänta ytterligare...

Svar från Kungsplan Trafikskola

Tack för ditt omdöme Stefan, glad att du klarade ditt körkort och tack för vi fick vara en del av de. :)

Robin E

Mycket bra!

Svar från Kungsplan Trafikskola

Grattis till ditt körkort Robin och tack för att du valde kungsplan trafikskola.

Fahed A
Skrev om Kungsplan Trafikskola

Trevligt och bästa priser i stan. För mig handlade det enbart om pris och att få köra en manuell bil. Hoppas de håller kvar de bra priserna. Trevliga och duktiga körlärare. Feedback var dock blandad, ibland bra ibland ingen alls.

Svar från Kungsplan Trafikskola

Tack Fahed för ditt omdöme och tack för att du valde kungsplan trafikskola :)

Emmie Å
Skrev om Kungsplan Trafikskola

Tack till Kungsplan Trafikskola vilka proffs ni är! Bra bemötande, kunniga, effektiva och otroligt lösningsfokuserade. Emmies intensiv-vecka kunde inte blivit bättre :-) Rekommenderas varmt

Svar från Kungsplan Trafikskola

Stort grattis till ditt körkort samt grymt bra jobbat. :) Tack att du valde kungsplan trafikskola och lycka till med allting nu vi ses ute på vägarna :)

Laura E
Skrev om Kungsplan Trafikskola

Sjukt hjälpsamma lärare och helt underbara, lärde mig effektivt och snabbt, positiva och tålmodiga personal.

Svar från Kungsplan Trafikskola

Tack för denna underbara tiden vi fick med dig Laura och stort grattis till ditt körkort. Lycka till med allting nu.

Abolfazl R
Skrev om Kungsplan Trafikskola

Supportive and kind team.they put all their effort to Their student success

Svar från Kungsplan Trafikskola

Congratulations on your driver's license and thank you for choosing Kungsplan traffic school.

Henrik K
Skrev om Kungsplan Trafikskola

Två lärare som pratar på med god kunskap och inte slutar tills de är nöjda. Det märks att de tycker om sitt jobb och verkligen vet vad de gör. Detta är vad som krävs för att eleven ska utvecklas. Rekommenderar starkt!

Svar från Kungsplan Trafikskola

Grattis till ditt körkort och bra jobbat grabben :) Tack att du valde kungsplan trafikskola.

Axel B
Skrev om Kungsplan Trafikskola

Gick en intensivutbildning på tre veckor á 22 lektioner. Hade aldrig tidigare suttit bakom en ratt och lyckades få ett körkort. Högt tempo och kräver att man inte har jobb eller skola vid sidan om som tar upp ens tid. Behövde övningsköra privat också för att få in mängdträningen. Sammanfattningsvis är de ett bra sätt om man vill få körkort snabbt, dock upplevde jag de som krävande och tidvis ganska stressigt.

Svar från Kungsplan Trafikskola

Grattis till ditt körkort Axel och grymt bra jobbat. Självklart kan det vara stressigt men nu är det över och du har ditt körkort och kan luta dig bakåt :) Lycka till med allting nu och tack för att du valde kungsplan trafikskola.

Hugo J
Skrev om Kungsplan Trafikskola

Med dess två jättetrevliga trafiklärare, har Kungsplans trafikskola noggrant hjälpt mig att bygga upp en bra insikt om hur man ska vara en duktig förare. De har båda lyckats ge goda råd och gynna mina förarkunskaper. Tack vare det lyckades jag få mitt körkort med Intensiva Körkortspaket 4. Däremot fick jag lite administrativa krångel, men som löste sig till slut.

Svar från Kungsplan Trafikskola

Grattis till ditt körkort Hugo och för denna fantastiska tiden vi fick tillsamman. Lycka till nu.

Kim O
Skrev om Kungsplan Trafikskola

En Riktig bra trafikskola, rekommenderar dem väldigt starkt

Svar från Kungsplan Trafikskola

Tack att du valde kungsplan trafikskola och lycka till med allting nu. :)

Sinan H
Skrev om Kungsplan Trafikskola

Extremt professionella och väldigt hjälpsamma.

Svar från Kungsplan Trafikskola

Tack för att du valde oss som din Trafikskola

William P
Skrev om Kungsplan Trafikskola

Trafikskolan överträffade mina förväntningar, mycket bra!

Svar från Kungsplan Trafikskola

Tack för denna tiden William och lycka till med ditt körkort. Tack att du valde kungsplan trafikskola.

Jacob O
Skrev om Kungsplan Trafikskola

Mycket bra lärare och tackar stort för denna tiden. Noggranna men schyssta och bemöter en trevligt. Kunniga och lärorika, vilket gör att du lär dig fort.

Svar från Kungsplan Trafikskola

Tack för allt Och lycka till med allt

Camilo S
Skrev om Kungsplan Trafikskola

Väldigt professionella, bra priser och extremt trevliga! Väldigt glad att jag valde denna trafikskola! Extremt hjälpsamma och allmän väldigt bra! Rekommenderar väldigt mycket!

Svar från Kungsplan Trafikskola

Tack att du valde kungsplan Trafikskola Camilo och grattis till ditt körkort. :)

Zeidan A
Skrev om Kungsplan Trafikskola

Det är jättebra skolan jag har börjat lära mig köra hos dem tills jag tåg min körkort.

Svar från Kungsplan Trafikskola

Grattis Zeidan till ditt körkort :) Tack för att du valde kungsplan trafikskola.