Kvalitet Transport Sverige AB

Kvalitet Transport Sverige AB

kvalitettransport.se
  • BadgeThreeYears

Välkommen till Kvalitet Transport Sverige AB! Vi på Kvalitet Transport Sverige AB finns till när du behöver flytthjälp som bäst. Vad är det som gör att du ska välja oss på Kvalitet Transport Sverige AB? Vi har garanti på alla tjänster samt hög servicenivå Vi erhåller de försäkringar och tillstånd som behövs som flyttfirma...

75 omdömen om Kvalitet Transport Sverige AB

Yvonne L
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

Bra, flexibla och proffesionella, Mycket bra bemötande och bra utfört jobb.

Mathias H
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

Klockren service, trevliga och snabba!

Gilles M
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

mycket bra bemötande på plats hos er kontor. prisvärd offert , snabb återkoppling. bra uppdatering av dag och tid flyttet skulle sker. trevlig personal, snabb utlastning. vi kommer absolut att använda er vid näst kommande uppdrag.

Alexander N
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

Fantastiskt smidiga att och göra med och bra pris! Tog flyttstäd + flytt, allting var snabbt och smidigt. Lyhörda och mötte mina behov, ska jag flytta igen så vet jag vilka jag kommer använda i alla fall!

Svar från Kvalitet Transport Sverige AB

Tack för dina fina ord Alexander och lycka till på tävlingen!

Lars Erik E
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

Jag var den som skulle flytta ochsom stod för flyttbeställningen, men p g a vissa fysiska problem kunde jag inte vara aktiv vid själva flytten, som övervakades och förbereddes av mina två barn och i viss mån deras mor, som var delägare i radhuset jag flyttade ifrån. Samarbetet verkar ha gått bra och jag har inte hört något negativt om Kvalitet Transport. Flytten avverkades på en dag enligt överenskommelse. Jag är nöjd.

Svar från Kvalitet Transport Sverige AB

Vi är glada att ni är nöjda och ni får hälsa till barnen att de hade förberett väl!

Frida H

Super trevliga, snabba och proffsiga! Mvh Frida

Svar från Kvalitet Transport Sverige AB

Det var verkligen trevligt att få hjälpa dig Frida! Vi hoppas att du kommer att trivas i ditt nya hem!

Raisa S
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

De var bra,duktiga killar och försiktiga. Tack.

Svar från Kvalitet Transport Sverige AB

Tack ska du ha Raisa som gav oss förtroendet att få hjälpa dig med din flytt! Lycka till i nya boendet!

Olga Z
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

En smidig och professionell flyttupplevelse, allt gick enligt plan och jag är väldigt nöjd med resultatet. //O

Svar från Kvalitet Transport Sverige AB

Tack för fina ord och för att vi fick hjälpa dig Olga! Vi är glada att du känner dig nöjd.

Sunita H
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

Trevligt bemötande, god kommunikation och proffsigt, tack 🙏🏻

Svar från Kvalitet Transport Sverige AB

Tack för att du anlitade oss det var trevligt! Hoppas att du får det bra i Jönköping.

Lgd A
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

Very good company in terms of quality, price and reliability.

Svar från Kvalitet Transport Sverige AB

Thank you for your trust in us!

Rolf H
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

Mkt Trevligt bemötande. Snabbt och villigt flyttjobb..Tack!

Svar från Kvalitet Transport Sverige AB

Tack Rolf, det var lika trevligt att få hjälpa dig med din flytt! Lycka till i nya boendet!

Lars S
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

Dom var bra och noga med förpackningen av min tv

Svar från Kvalitet Transport Sverige AB

Tack Lars för att vi fick hjälpa dig! Lycka till i nya lägenheten!

Mats E
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

Här har du en pålitlig transportör med mycket stort engagemang. Alla inblandade har visat ett mycket trevligt bemötande och professionellt utförande av vår flytt och flyttstädning. Trots en strejkande hiss på flyttdagen så löste Kvalitet Transport flytten från 5:e våningen galant. Vill här framföra vårt stora TACK till Kvalitet Transport och hoppas att fler som går i flytt-tagen gör samma goda val som vi gjorde. Rekommenderas varmt! /Matte Ericsson

Svar från Kvalitet Transport Sverige AB

Tack Mats för dina fina ord, de värmer verkligen! Hissar vill ju inte alltid samarbeta med oss flyttgrabbar men med lite improvisation och vilja så löser det sig oftast ändå. Tack för att ni valde oss och vi hoppas att ni kommer att trivas i ert nya boende!

Sinikka K
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

Bra bemötande från personalen. Kan varmt rekommendera till andra som behöver flytthjälp. Städning var också bra utfört.

Svar från Kvalitet Transport Sverige AB

Tack för ett fint omdöme Sinikka. Det var trevligt att få hjälpa dig. Vi hoppas att du kommer att trivas i det nya boendet!

Tracy L

Excellent!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Svar från Kvalitet Transport Sverige AB

Thank you so much for trusting us with your office move!

Ann-Sofi H
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

Hämtning och lämning var enkel och gick smidigt. Tack för hjälpen.

Svar från Kvalitet Transport Sverige AB

Tack för ett fint uppdrag och en fin resa ner till Göteborg!

Gustav P
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

Tydlig och bra kommunikation, snabbt och proffsigt jobb. Det var bara att luta sig tillbaka, de löste allt. Rekommenderar starkt!

Svar från Kvalitet Transport Sverige AB

Stort tack för ditt fina omdöme Gustaf! Vi hoppas att ni får det toppen i den nya lägenheten.

First-Name L
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

Hej, vi kan varmt rekommendera Kvalitet Transport som vi anlitade för vår flytt från Stockholm till Bollnäs. Enkel kommunikation med trevliga medarbetare. Packning och flyttstädning väl utfört. Barbro och Bertil Eriksson

Svar från Kvalitet Transport Sverige AB

Tack för att vi fick hjälpa er med flytten till Bollnäs, det var verkligen trevligt! Vi hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hem.

Cantillon A
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

Snabb service och super bra utförda arbeten samt väldigt trevlig personal, kan varmt rekommendera dom

Svar från Kvalitet Transport Sverige AB

Det var verkligen trevligt att få hjälpa er, tack för ert förtroende och fina omdöme! Lycka till i ert nya boende.

Victor L
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

Bokade flytt och flyttstädning av dem vintern 2023 och är supernöjd med resultatet. God kommunikation och bra tempo! Tack för hjälpen!

Svar från Kvalitet Transport Sverige AB

Tack Victor för att vi fick hjälpa er med er flytt! Vi hoppas att ni kommer att trivas i ert nya boende.

Mehrnaz A
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

Supernöjd med flytten av Kvalitet Transport. Flyttade från lägenhet till hus. 4 trevliga killar på plats som lastade. De hade med sig tejp, papper att packa in ömtåliga grejer i, extra flyttlådor, extra stora lådor för stora kuddar mm och plastade in sådant som behövde skyddas. Detta trots att vi beställt flytt utan hjälp med packning :D 2 personer lastade sedan ur lastbilen. Vi fick även tips och hjälp med att montera ned vår garderob så den kunde följa med. - Väl förberedda - Varsamma med alla möbler - Väldigt bra pris 5/5!

Svar från Kvalitet Transport Sverige AB

Vi är glada att vi kunde göra er nöjda. Som ni säger så är det alltid bra att ha med sig lite extra packmaterial för det är inte alltid man tänker på allt själv som privatperson. Tack för ett fint omdöme och vi hoppas att ni ska trivas i ert nya hem.

Gabriella M
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

Vi bokade flyttfirma som hjälpte oss att flytta bohag mellan två adresser i Stockholm. De jobbade på outtröttligt och vi fick även låna några kartonger till vissa lösa föremål. Demontering samt montering utfördes snabbt. Väldigt bra och prisvärd firma. Trevlig personal. Rekommenderar starkt!

Svar från Kvalitet Transport Sverige AB

Tack Gabriella för att vi fick hjälpa er med er flytt! Lycka till i nya boendet!

Maria H
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

Grym flyttfirma! Så otroligt proffsiga de kan sin sak! Grymt trevligt bemötande av personalen!! Kan varmt rekommendera Kvalitet transport!

Svar från Kvalitet Transport Sverige AB

Tusen tack för dina fina ord Maria, det värmer!

Byggrakt A
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

Strålande.. Mycket duktiga och vet vad dom gör.. Tack för bra hantering.

Svar från Kvalitet Transport Sverige AB

Tack för ett fint omdöme! Vi ser fram emot att arbeta mer med er.

Monica T
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

Väldigt snabb återkoppling med både besök och offert. Alla var väldigt trevliga och hjälpsamma. Fantastiskt duktig chaufför som hade en svår uppgift att komma in med en stor flyttbil på min tomt. Allt packades ner varsamt och packades in i emballage. Inget blev förstört. Kan varmt rekommendera detta företag. Monica Timonen

Svar från Kvalitet Transport Sverige AB

Stort tack Monica för fina ord, det var roligt att få hjälpa dig i två omgångar. Jag håller med om att det såg lite läskigt ut med lutningen på infarten när chauffören skulle ta sig in.

Emma L
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

Trevligt bemötande och bra kommunikation. Några timmars försenat flyttlass men det kompenserades av ett glatt och härligt flyttgäng! Försiktiga med allt och inte en enda sak gick sönder. Vi hade även beställt packning och det sköttes bra, med ordentliga märkningar på kartongerna så allt kunde bäras till rätt rum. Jämförde flera firmor och detta var dessutom bästa pris. Rekommenderar verkligen! 👍

Svar från Kvalitet Transport Sverige AB

Det var verkligen trevligt att få hjälpa er. Det försenade flyttlasset berodde ju på att det var ganska mycket mer än vad som var offererat men det gick ju bra ändå.

Ingemar M
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

En kombination av lagerförvaring och omflyttning i villa pga ombyggnad av övervåning + omläggning av tak. En extratransport av säng förekom utan ytterligare kostnad. Hyggligt - vi återkommer när det blir aktuellt med återtransort och återfkyttning!

Svar från Kvalitet Transport Sverige AB

Tack för ett fint omdöme Ingemar, vi ser fram emot återflytten.

Stefan K
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

Vi använde Kvalitet för transport och inbärning av 14 värmepumpar i ett av våra projekt. Dom fick ett ritningsunderlag och 4 timmar senare va pumparna på plats! Stort tack!! /NV rörteknik AB

Svar från Kvalitet Transport Sverige AB

Stort tack för uppdraget, vi ser fram emot att få arbeta med er igen!

August K
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

Otroligt duktiga och serviceinriktade flyttkillar som hjälpt mig med flertalet flyttar genom åren! /August

Svar från Kvalitet Transport Sverige AB

Tack för fina ord August! Alltid trevligt att få samarbeta med er.

Erik Gunnar T
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

Mycket bra bemötande, seriösa och noggranna. Mycket nöjd med både flytt och städning. Rekommenderas

Svar från Kvalitet Transport Sverige AB

Tack för fina ord Erik, det var trevligt att få hjälpa dig!

Ingmar Å
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

En prisvärd flytt fr Stockholm till Linköping som gjordes på allra bästa sätt. Inget att anmärka på. Bra information med hög tillgänglighet.

Svar från Kvalitet Transport Sverige AB

Det var trevligt att få flytta er Ingmar, vi hoppas att ni kommer att trivas i Linköping!

Anette Kristina R
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

Proffsig och noggrann service till ett vettigt pris! Mycket trevlig och hjälpsam personal. Flexibla och öppna för lösningar! Kan verkligen rekommendera!

Svar från Kvalitet Transport Sverige AB

Tack Anette för att vi fick hjälpa er med er flytt det var trevligt!

Josef S
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

Utmärkt! Flexibla, lyhörda och lösningsorienterade. Trevlig personal som är noggranna. Använder definitivt Kvalitet Transport nästa gång vi behöver hjälp med flytt, förvaring eller liknande tjänster.

Svar från Kvalitet Transport Sverige AB

Stort tack Josef för ett fint omdöme, det uppskattas! Ser fram emot att få arbeta med er igen.

Lennart B
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

Vi är så otroligt nöjda över vår flytt ifrån Sundsvall till Stockholm. Ett fantastiskt team som arbetade effektivt, noggrant och snabbt, samtidigt mycket varsamma om vår inredning Det plastades in och täcktes perfekt och ingen skada på någonting. På topp av det mycket glada och trevliga! Kan varmt rekommendera Kvalitet Transport Sverige AB!

Svar från Kvalitet Transport Sverige AB

Tack för att ni bad oss om hjälp! Det var ju lite kort varsel men med lite flexibilitet från båda sidor så fick vi ju ihop det fint tillsammans.

Björn H
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

Inför vår flytt från Stockholm till Laholm anlitade vi Kvalitet Transport Sverige AB. Hela processen sköttes med största profession, från förberedelse med information till slutförande. Vi fick ett mycket vänligt och artigt bemötande och kunde konstatera både noggrannhet och aktsamhet, snabbhet och effektivitet hos de personer som lastade in godset från lägenheten på andra våningen i fastigheten på Södermalm.och de som sedan lastade av alla möbler och flyttlådor i villan i Laholm. Vi rekommenderar varmt denna flyttfirma, som dessutom gladde med ett humant pris. Inger, Björn och Esse Hellberg

Svar från Kvalitet Transport Sverige AB

Stort tack för att vi fick hjälpa er! Det var en trevlig resa och ett trevligt sällskap med fika och roliga anekdoter! Hoppas att ni kommer att trivas i Laholm.

Mona M
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

Jätte bra bemötande, flöt på hela tiden. Beställt flytt av lite möbler och fler kartonger som delades upp på lägenhet och vind. Ordningsamt och förtroende ingivande av bossen som vägledde den andra personen som också var bra. Roligt att få flytta bohag av en sån kvalitets firma. Bästa Hälsningar Mona A Malmare

Svar från Kvalitet Transport Sverige AB

Det var verkligen trevligt att få hjälpa er med flytten och tack för ett fint omdöme!

Kristina G
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

Super proffsiga och trevliga. Snabba och skickliga. Superbra på att köra den stora lastbilen när det var trångt. Inga missöden förutom att de kastade en kontorsstol som inte skulle kastat.

Svar från Kvalitet Transport Sverige AB

Tack för ett fint fint omdöme Kristina! Det var lite trångt men det gick ju bra till slut. Hoppas att ni får en fortsatt fin sommar!

Rolf C
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

Allt stämde med de förväntningar vi hade utifrån den offert de lämnat. Mycket bra

Svar från Kvalitet Transport Sverige AB

Vi är glada att vi kunde leva upp till förväntningarna! Hoppas att ni kommer att trivas på ert nya boende.

Lena M
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

Allt var bra genom hela flytten, stort plus för att vi fick papper att packa ner glasen i. MVH Thomas och Lena Malmström

Svar från Kvalitet Transport Sverige AB

Tack Lena för att vi fick förtroendet att hjälpa er med flytten. Vi hoppas att ni får en fortsatt trevlig sommar!

Magnus H
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

Trevlig personal, flexibla och med hög servicekänsla. Snabbbemötande och hög kvalitet i leveransen.

Svar från Kvalitet Transport Sverige AB

Det var vårt nöje, vi är glada att kunna leverera och att ni känner er nöjda. Trevlig sommar!

Kemtvättsgruppen Stockholm AB
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

Smidigt, pålitliga, service inriktade, problemfritt och bra pris.

Svar från Kvalitet Transport Sverige AB

Vi är glada att vi kunde göra er nöjda, tack för ett fint omdöme!

Ann S
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

Tack för er proffsiga hjälp både innan och under flytt. Allt gick så smidigt med god service och kommunikation hela vägen. Stort och varmt tack!

Svar från Kvalitet Transport Sverige AB

Tack för ditt fina omdöme, det värmer och tack för att vi fick hjälpa er med er flytt! Allt gott

Eskil S
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

Vänligt och hjälpsamt kan varmt rekommendera dem.

Svar från Kvalitet Transport Sverige AB

Tack för rekommendationen Eskil och lycka till i Malmö!

Xia W
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

Dey var väldigt trevligt . De två killarna är professionella och vänliga.

Svar från Kvalitet Transport Sverige AB

Tack ska du ha Xia! Det var en trevlig resa till Karlstad.

Alexandra L
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

Trevliga, punktliga, och duktiga. Kan verkligen rekommendera denna firma.

Svar från Kvalitet Transport Sverige AB

Tack för ett fint omdöme Alexandra och för att vi fick hjälpa er med er flytt!

Susanna D
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

Otroligt effektiva och supertrevligt bemötande till ett vettigt pris.Rekommenderas!

Svar från Kvalitet Transport Sverige AB

Tack för ett fint omdöme Susanna!

Claes L
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

Allt funkade bra, som planerat effektiva till ett bra pris

Svar från Kvalitet Transport Sverige AB

Vi är glada att vi kunde göra er nöjd Claes, stort tack!

Senol Ö

Trevlig personal, bästa service

Svar från Kvalitet Transport Sverige AB

Det var trevligt att få flytta er Senol, tack!

Christoffer S
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

Super bra skött, snabbt, trevliga! Kan verkligen rekommendera!

Svar från Kvalitet Transport Sverige AB

Tack för ett fint omdöme Christoffer!

Bobo S
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

Bra konsultation innan flytt Ingenting gick sönder utan allt plastades in bra Trevlig kommunikation Kommer absolut användas igen vid nästa flytt!

Svar från Kvalitet Transport Sverige AB

Tack Bobo för förtroendet att få hjälpa er med flytt. Vi hoppas att ni kommer att trivas!