Lilla Hasselbacken AB

2.4

5 omdömen om Lilla Hasselbacken AB

Gunnar G
Skrev om Lilla Hasselbacken AB

Bemötandet från den unga kvinnan i kassan var otrevligt. Hon insisterade på att jag hade svårt för att förstå. Detta genom att upprepa sig med ett mycket otrevligt tonfall.

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4120 omdömen 4.0 av 4120 omdömen

Jessica I Jessica I
Johan L
Skrev om Lilla Hasselbacken AB

Var på cafét och fick det sämsta bemötandet jag någonsin fått av restaurang/cafépersonal. Gubben som jobbar där (troligtvis ägaren för jag kan inte tänka mig att någon skulle anställa honom som han beter sig) var inte bara otrevlig utan medvetet förolämpande. Övrig personal var trevlig. (Så här går det när man är otrevlig mot kunderna.)

Rasmus
Skrev om Lilla Hasselbacken AB

Kanske inte helt nöjd. En kompis blev utskälld för att han bad om kvitto, och när jag påpekade att det inte riktigt är ok att neka kvitto fick jag en utskällning också... Så servicen var inte riktigt... någon alls. Fikat var väl ok, om än lite dyrt :) Skulle inte rekomendera stället och kommer nog inte besöka det igen de närmaste åren, tyvärr, för det är väldigt fint där.

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8106 omdömen 4.3 av 8106 omdömen

Stället var mycket trevligt. Rekommenderas.

Sven Marcus I Sven Marcus I
jasmine t
Skrev om Lilla Hasselbacken AB

Utsökta rätte från utegrillen kalventrecoten smälte i min mun och personalen var jätte trevliga. levande musik och trevlig omgivning helt klart värt ett besök

Jonatan W
Skrev om Lilla Hasselbacken AB

Denna restaurang ligger i närheten till mitt jobb på vackra djurgården. Lunchpriserna är väl inte jättebilliga, men det vägs upp med god mat, otroligt trevlig personal, samt en salladsbuffe att dö för! helt klart ett fint ställe.

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4171 omdömen 4.0 av 4171 omdömen

GOD mat og drikke, GOD service og GOD stemning!

Lill-Karine N Lill-Karine N