Luxzio Kakel Design AB

Luxzio Kakel Design AB

Ring 060-606 22 67 www.luxziokakel.se

Vi är totalentreprenören för dig i Sundsvall och Västernorrland inom plattsättning, kakel och klinker. Vi hjälper dig med kök, badrum, hall, våtrum mm och är både certifierade och försäkrade. Vi finns med dig hela vägen från offert till slutfört uppdrag, och eftersom vi är måna om att du som kund ska känna dig trygg och bli...

7 omdömen om Luxzio Kakel Design AB

Marie Helén B
Skrev om Luxzio Kakel Design AB

Proffsigt och smidigt bemötande, som det ska vara. Från start av offert tills att arbetet var klart. Jobbade på otroligt snabbt med ett klockrent resultat , det märks att dessa killar vet vad dom håller på med. Rekommenderas starkt! Haft många hantverkare hemma under årens lopp, men detta företag kommer vi definitivt anlita flera gånger. Endast positivt att säga! Tusen tack för ett otroligt fint arbete. Vårat hus blev som nytt!

Olle G
Skrev om Luxzio Kakel Design AB

Allt gick enkelt och cleant. Från förstakontakt med offert till att jag står i mitt nya badrum och duschar. Alltid enkel och tydlig kontakt. Inga som helst konstigheter att ha Luxzio i mitt hem under bygget och slutresultatet är snäppet bättre än jag hade hoppats på. Bara att bocka och buga. Kan varmt rekommenderas.

Paralox A
Skrev om Luxzio Kakel Design AB

Vi köpte plattsättning av 2 badrum, en tvättstuga och golv i entrén. Positivt bemötande och vi fick snabb respons och de är flexibla i upplägget. Effektivt och väl utfört arbete. Rekommenderas varmt

Gustav B
Skrev om Luxzio Kakel Design AB

En badrumsrenovering som gick snabbt. Duktig plattsättare med bra bemötande.

Stefan M

Duktig och seriös kakelsättare. Trevlig och punktlig!! Snyggt jobbat

Svar från Luxzio Kakel Design AB

Tack Stefan för ditt omdöme och förtroendet

Tina E
Skrev om Luxzio Kakel Design AB

Jag har fått världens bästa hjälp med mitt badrum. Supernöjd med kvaliten på jobbet och bemötandet. Jobbet gjordes snabbt, rent och snyggt. Kunde inte ha funkat bättre.

Svar från Luxzio Kakel Design AB

Tack Tina för ditt fina omdöme det har varit en ära att få lära känna dig och fått varit med och skapat ditt otroligt fina badrum 🤩

Tommy E
Skrev om Luxzio Kakel Design AB

Badrumsrenovering Ett bra bemötande Företaget uppfyllde förväntningarna på ett bra sätt En bra renovering ett bra samordning

Svar från Luxzio Kakel Design AB

Tack Tommy för ett fint omdöme de har varit en ära att hjälpa dig