M9 Bygg AB

M9 Bygg AB

m9bygg.se
  • BadgeThreeYears
4.5

Välkommen till M9 Bygg AB! Vår kompetens ligger främst på totalrenoveringar av badrum, kök, lägenheter och villor men som ett professionellt byggföretag kan vi hjälpa dig med en rad andra tjänster inom nyproduktion, tillbyggnader och ombyggnader. Tjänster: Golvläggning, måleri, tapetsering, el-arbeten, fastighetsservice,...

55 omdömen om M9 Bygg AB

Sedan starten hos Reco 2021

Jesper E
Skrev om M9 Bygg AB

Vi var mycket nöjda med M9 Byggs arbete hos oss. Allt från bemötande, utförande, kvalitet och kommunikation. De totalrenoverande en gästtoalett. Vi rekommenderar dem!

Claudia Catarina G

Rekommenderar varmt! Jag köpte en hel del inredning till mitt nya badrum av M9 Kakel AB- allt från kommod och spegel, blandare, WC, takduschset, handdukstork, duschvägg etc. (Men hade redan valt en annan byggfirma innan jag hittade dit). Jag kan inte vara mer nöjd med både M9’s urval, hjälp, riktigt bra priser och fantastiska service! Ett extra stort tack till Johan L i butiken, som både vänligt, proffsigt, kunnigt och tålmodigt hjälpte mig i min urvalsprocess, som ständigt fanns till hands o svarade snabbt, och därtill...

Svar från M9 Bygg AB

Stort tack för ditt fina omdöme om oss Claudia. Du är alltid välkommen tillbaka till vår butik eller kontakta oss i framtiden för kommande byggprojekt. MVH Alla på M9 Bygg AB och M9 kakel AB

Johan S
Skrev om M9 Bygg AB

Mycket trevligt bemötande av all personal. Önskemålen var att få snabb och proffissionell hjälp med helrenovering av vårt badrum vilket företaget helt och fullt levde upp till. Personalen var mycket punktlig, kom kl 8 varje morgon och kl 10 på lördagarna. De arbetade noggrannt och hade mycket bra kommunikation med oss. De sammarbetade bra med varandra och verkade ha trevligt tillsammans. Kan varmt rekommendera dem till alla som önskar hjälp med renovering av badrum

Svar från M9 Bygg AB

Tack Johan för ditt omdöme. Kul att höra att ni är nöjda med oss och att ni har fått professionell hjälp hela tiden. Underbart att höra att ni vill rekommendera oss vidare. Stort tack och välkommen åter. MVH Alla på M9 Bygg AB

Lisa A
Skrev om M9 Bygg AB

Vi är så otroligt nöja med valet av M9 och vårat nya badrum. Blev precis så som vi ville ha det! Lyhörda, proffsiga och otroligt trevliga! Riktigt nöjd kund! Tack M9!

Svar från M9 Bygg AB

Tack Lisa för ditt fina omdöme! Kul att höra att du är så nöjd. Välkommen åter i framtiden. MVH alla från M9 teamet

Max H
Skrev om M9 Bygg AB

Vi gjorde en totalrenoveringen av vårat badrum och vi är väldigt nöjda med valet av M9. Punktliga, trevliga, noggranna! Resultatet blev 10/10.

Svar från M9 Bygg AB

Underbart att höra och tack verkligen för det fina omdömet. Bra samarbete leder till bra resultat. Lycka till med badrummet. Stort tack! MVH Alla från M9 teamet

Sofia S
Skrev om M9 Bygg AB

Vi är fantastisk nöjda med M9! Superduktiga, trevliga, snabba och noggranna hantverkare. Vi kan varmt rekommendera M9. /Janne & Sofia

Svar från M9 Bygg AB

Tack Sofia och Janne. Otroligt kul att höra och välkomna åter i framtiden. MVH M9 teamet

Jonatan Å
Skrev om M9 Bygg AB

Väldigt nöjd med totalrenovering av badrum. P.g.a problem med annan leverantör (egen vald) av klinker så tog renoveringen längre än planerat. M9 var dock flexibla under hela processen som landade lite under offererat belopp. Väldigt nöjd med kontakt Johan som alltid var tillgänglig. Nöjd med slutresultatet!

Svar från M9 Bygg AB

Tack Jonatan för fin omdöme. Alltid kul att höra att ni är nöjda och att vi var flexibla och tillmötesgående hela tiden. Stort tack återigen och välkomna åter i framtiden. MVH Alla på M9 Bygg AB

Nina J
Skrev om M9 Bygg AB

Mycket trevligt bemötande av både Oscar och Elvin på M9. Bra genomgång av alla detaljer som jag behövde veta för att både starta och genomföra en badrumsrenovering. De gjorde ett utförligt och noggrant arbete. Under arbetets gång var kommunikationen toppklass när de hörde av sig angående både stora och små detaljer. De var snabba med att sätta igång med arbetet och avslutade under avsatt tid. Kanske något dyrare än några av sina konkurrenter, men värt med det arbetet och kommunikationen som de hade.

Svar från M9 Bygg AB

Tack Nina för ditt omdöme! Uppskattas och kul att du är nöjd med oss och vårt arbete. Vi önskar dig lycka till med badrummet och du är välkommen åter i framtiden. MVH Alla på M9 Bygg AB

Anna K
Skrev om M9 Bygg AB

JAG ÄR SÅ NÖJD!!! Ramil, Elvin och Johan är snabba, flexibla och skickliga i sin proffesion. De gjorde ett suveränt arbete. Servicen var på högsta nivå och jag fick även hjälp med inköp vilket jag också rekommenderar då det är många val att ta. Jag blev föreslagen detta gäng av mina grannar och det är jag så tacksam för då jag nu har två vackra badrum. Tack M9

Svar från M9 Bygg AB

Tack Anna för ditt omdöme! Uppskattas och kul att du är nöjd med oss och vårt arbete och servicen. En fröjd att jobba hos dig. MVH Alla på M9 Bygg AB

Anna H
Skrev om M9 Bygg AB

Vi är supernöjda med totalrenoveringen av vårt badrummet som utfördes av M9 Bygg AB. Professionellt bemötande och utförande från första kontakt till färdigställt badrum. Vi har fått snabb återkoppling på våra frågor, fått stor hjälp med inköp av inredning och alla som vi varit i kontakt med har varit mycket tillmötesgående. Hantverkarna har gjort ett fantastiskt jobb. Stort tack till Johan och hela teamet på M9 Bygg AB!

Svar från M9 Bygg AB

Tack Anna för ditt omdöme. Kul att du känner dig glad över kontakten och återkopplingen samt inköpen av materialet. Det är med glädje vi tackar ödmjukast för ditt fina omdöme. MVH Alla på M9 Bygg AB

Helena B
Skrev om M9 Bygg AB

Proffsig hjälp och fantastisk kille Dillshad som renoverade badrummet. Såå noggrann och bra.

Svar från M9 Bygg AB

Tack Helena för ditt fina omdöme. Kul att du uppskattar Dillshad också. Välkommen åter vid nästa renovering. MVH Alla på M9 Bygg AB

Richard L
Skrev om M9 Bygg AB

Riktigt bra genom hela processen. Jag rekommenderar M9 bygg till alla, tack M9 Bygg för det proffsiga arbetet ni utför.

Svar från M9 Bygg AB

Tack Richard för ditt omdöme! Uppskattas och kul att du är nöjd med oss och vårt arbete. MVH Alla på M9 Bygg AB

Robin J
Skrev om M9 Bygg AB

Grymt nöjd med M9 bygg. Fantastisk service och snabbt och proffsigt! Rekomenderas stark!

Svar från M9 Bygg AB

Stort tack Robin för ditt fina omdöme. Kul att du är nöjd och välkommen åter. Tack från alla på M9.

Lena Ingegerd S

Efter att M9 bygg fick jobbet så blev kommunikationen med arbetsledningen obefintlig. För att få svar på frågor och funderingar fick jag skicka flertalet sms eller telefonsamtal. Jag hade behövt mer rådgivning med badrumsrenoveringen vid inköp av material t.ex som inte ingick i offerten, så det blev omständigt och dyrare eftersom det blev felköp. Hantverkaren som var på plats och gjorde arbetet var däremot superbra och vänlig!

Svar från M9 Bygg AB

Tack för ditt omdöme. Det var tråkigt att höra att du tycker att kommunikationen med arbetsledningen var obefintlig. För att vara rättvis så hjälpte vi dig med alla dina frågor på sms och samtalen genom renoveringen. På slutgenomgången så sa du att du var nöjd och glad. Vi kan inte bemöta dig på något annan sätt än att hjälpa dig men det räckte inte. I våra avtal så har vi tydligt med angående inköpen vad kunder ska köpa och när det bör vara på plats. Går inte vara mer tydlig än så. Inredning som kund ska köpa och är ansvarig...

Richard M
Skrev om M9 Bygg AB

M9 Bygg AB gjorde en fantastisk helrenovering av mitt badrum i Nacka. Bemötandet jag fick var mycket professionellt och mina förväntningar uppfylldes med råge. Jag kan verkligen rekommendera M9 Bygg AB.

Svar från M9 Bygg AB

Tack för ditt omdöme Richard. Roligt att höra att du vill rekommendera oss och att du är supernöjd. Det blir vi väldigt glada över. Tack från alla på M9.

Olle M
Skrev om M9 Bygg AB

Nyrenoverat vårt badrum och vi har upplevt ett bra bemötande från första dialogen. Vi fick möjlighet att själva välja inredning och kakel vilket givetvis var suveränt. Vi rekommenderar M9 Bygg starkt.

Svar från M9 Bygg AB

Tack Olle för ditt omdöme. Vi blir glada att du är nöjd och du upplevde ett bra bemötande. Kul också att inredning och kakel från M9 kakel var suveränt. Vänliga hälsningar alla från M9 teamet.

Murad S
Skrev om M9 Bygg AB

M9 totalrenoverade våran badrum, supertrevlig bemötande från Elvin och hela gänget, väldigt duktiga på sitt jobb. Hade alltid svar på våra frågor och fick bra förslag på vår önskemål och ändringar. Rekommenderar stark !!!

Svar från M9 Bygg AB

Stort tack för ditt fina omdöme! Kul att du är nöjd med vår service och bemötande. Önskar all lycka till med fina badrummet. Önskar alla från M9 teamet.

Norea Sophia D
Skrev om M9 Bygg AB

Jag är så nöjd med M9 bygg av och mitt fina badrum! De har varit hjälpsamma under hela processen och mer än tillmötesgående, blev klara innan utsatt tid. Proffsiga och trevliga. Kan varmt rekommendera!

Svar från M9 Bygg AB

Tack för ditt fina omdöme Norea. Kul att höra att vi har varit hjälpsamma och tillmötesgående. Njut nu av ditt nya badrum. Önskar Team M9 Bygg

Emel K
Skrev om M9 Bygg AB

Supernöjd med badrummet och det blev så mycket bättre än vad jag kunde drömma om. Tredje gången som jag anlitar M9bygg och har varje gång blivit jätte nöjd! Kan verkligen rekommendera detta byggföretag om ni söker professionalism inom området! Ett bra samarbete med snabb kontakt genom hela renoveringen. Väldigt seriöst och förtroende givande byggfirma med alla finesser man kan tänka sig. Måste även poängtera att de jobbade väldigt ”rent” utan massa byggdamm överallt.

Svar från M9 Bygg AB

Tack Emel. Vad roligt och tack för ditt omdöme verkligen. Alltid kul att få hjälpa dig och hoppas på fler samarbeten i framtiden. Önskar dig stor lycka med ditt nya fina badrum. MVH Team M9 Bygg

Fabian D
Skrev om M9 Bygg AB

M9 totalrenoverade min lägenhet och det blev riktigt bra. Effektiva och en smidig plan och bra kommunikation gjorde så allt blev toppen. Skulle absolut rekommendera vidare dom till mina vänner. Köpte också inredning hos deras butik M9 kakel. Stort tack!

Svar från M9 Bygg AB

Stort tack Fabian för ditt omdöme och det har varit kul att hjälpa dig med din totala entreprenad. Stort lycka till och njut av din renovering. MVH Team M9 Bygg

ULF M
Skrev om M9 Bygg AB

Byggde om ett badrum från grunden i nyköpt villa. Snabba med hembesök och offert. Trevligt bemötande och proffsig kakelbutik. Vi kunde beställa all inredning och tillbehör direkt i butiken till bra pris. Blev lovad nytt badrum på 4 veckor över jul- och nyår vilket kändes tufft men de höll tiden exakt och jobbade hårt för detta. Bra projektledare och mycket proffsiga hantverkare. Resultaten blev över förväntan, vi är jättenöjda! Kan varmt rekommendera M9 Bygg & Kakel. Ulf & Sofia. Täby

Svar från M9 Bygg AB

Tusen tack för ditt fina omdöme! Är med stor glädje vi önskar er lycka till med ert nya fina badrum. Personalen på M9 kakel tackar också. MVH Alla på M9 Bygg AB & M9 kakel

OLIVER N
Skrev om M9 Bygg AB

M9 Bygg hjälpte till med med totalrenovering av mitt lilla badrum på ca 3kvm. Supernöjd med resultatet, kommunikationen och servicen de tillhandahållit genom hela processen. Hantverkarna som utförde arbetet var trevliga, professionella och noggranna! Skulle gärna anlita M9 igen för framtida arbeten.

Svar från M9 Bygg AB

Vad roligt att höra från dig Oliver. Tack för ditt omdöme. Roligt att höra att du är nöjd och tack för vi fick arbeta hos dig. Kul att höra att du fick den servicen du behöver. MVH Team M9 Bygg

Per D
Skrev om M9 Bygg AB

M9 renoverade vårt badrum på ca 7 kvm. Förutom att arbetet utfördes med perfekt tajmade torktider, de kom även på helger så att arbetet hela tiden flöt på. Snabbt och väl utfört arbete och det var alltid rent och snyggt, både under arbete och efter avslutat arbete. Vi kommer anlita dem igen!

Svar från M9 Bygg AB

Tack för ditt fina omdöme Per. Vi uppskattar det enormt och vi ser framemot att höras igen. MVH Team M9 Bygg

JAKOB A
Skrev om M9 Bygg AB

Bra, snabba, noggranna, skickliga och prisvärda!

Tack Jakob för ditt omdöme! Kul med feedback från dig. MVH Team M9 Bygg

Björn A
Skrev om M9 Bygg AB

M9 gjorde en totalrenovering av vårt badrum som vi är väldigt nöjda med. Arbetet kom igång snabbt, utfördes snabbt och proffsigt till vad jag upplever som ett bra pris och det blev väldigt bra - vi är ett år senare ännu väldigt glada över vårt fina badrum. De var väldigt flexibla och hjälpsamma. Vi har haft några mindre åtgärder som behövts fixas i efterhand och även där har de hjälpt till på ett utmärkt sätt och det har lösts snabbt och smidigt. Om jag ska anmärka på något så skulle jag önskat lite bättre kommunikation under arbetets gång och när det var klart, men överlag känns det toppen.

Svar från M9 Bygg AB

Underbart att höra Björn. Kul att våran hjälp uppskattades och vi tar också åt oss om kommunikationen som vi strävar alltid att förbättra/bibehålla och göra samtliga kunder nöjda. Kul att du i överlag tycker det är toppen. Vi önskar dig lycka till och välkommen åter. /Team M9 Bygg

Bo Erik S
Skrev om M9 Bygg AB

Jag har använt M9Bygg till fyra renoveringar; 3 badrum och ett kök. Jag är väldigt nöjd med resultatet på alla fyra. Allt har skett på utsatt tid och inom budgeterad kostnad. Priset har ofta känts konkurrenskraftigt anser jag. Jag har känt att jag litar på M9 Bygg. Ibland kanske det har varit lite svårt att få kontakt med byggledaren men det har alltid löst sig. Sammantaget är jag mycket nöjd med kvaliteten på de arbeten som utförts och kanske extra nöjd med renoveringen av bastu och dusch som blev synnerligen lyckat. Kan varmt rekommenderas.

Svar från M9 Bygg AB

Tack Bo för ditt fina omdöme. En fröjd att arbeta hos er. Vi finns här redo vid nästa projekt du vill ta dig an. mvh Alla på M9 Bygg AB

Moa D
Skrev om M9 Bygg AB

Supernöjd med badrum! Vi har ett litet badrum och ville optimera ytorna för att få plats med både stor kommod, wc, dusch och tvättmaskin. M9 var väldigt hjälpsamma och trygga i bygget och hjälpte till med projektledning/ utformning av badrummet. Så fint resultat!

Svar från M9 Bygg AB

Vad roligt att höra Moa. Superkul att höra att du är nöjd med servicen samt att du är nöjd med resultatet. Önskar alla från M9

Lena Birgitta Å

De som utförde arbetet var duktiga och noggranna. Tyvärr var samordning o tidsangivelser en brist.

Svar från M9 Bygg AB

Tack Lena för ditt omdöme. Vi försöker alltid jobba på att bli bättre och bättre men vi uppskattar att du delar med dig av upplevelsen av våran tjänst. Tack från alla på M9.

MARCUS H
Skrev om M9 Bygg AB

Som förstagångsrenoverare var vi väldigt försiktiga med vilken firma vi skulle anlita för att utföra vår badrumsrenovering, men redan från första bemötande kändes M9 som ett självklart val. Vi blev rekommenderade en annan firma av bekanta med valde i sista sekund att ändå följa vår magkänsla med M9. Hela processen från första möte till färdigt badrum har varit hur smidigt som helst. Vi har inte stött på några hinder. De har även en butik där man om man vill kan välja att köpa kakel/klinker och inredning vilket gör...

Svar från M9 Bygg AB

Stort tack Marcus för ditt fina omdöme! Vi hoppas ni trivs och ni är välkomna tillbaka i framtiden. Kul att höra att ni är nöjda. MVH Alla på M9 Bygg AB

MARTIN B
Skrev om M9 Bygg AB

Vi använde M9 för renovering av ett badrum. Vi är mycket nöjda, de gjorde ett mycket bra jobb och är flexibla och lätta att ha att göra med.

Svar från M9 Bygg AB

Tack Martin för ditt omdöme! Uppskattas och kul att du är nöjd med oss och vårt arbete. Önskar dig en fin sommar! MVH Alla på M9 Bygg AB

MARTINA J
Skrev om M9 Bygg AB

Noggrant utfört arbete, tog lite längre tid än bestämt men berodde inte på företaget. Nöjda med det utförda arbetet och samarbetet under projektets gång. Rekommenderar arbetsledaren Ramil som alltid var tillmötesgående för våra behov och önskemål. Kände oss trygga.

Svar från M9 Bygg AB

Tack för ditt omdöme Martina. Kul att du är nöjd med oss och Ramil. Vi tackar för vårt samarbete och ni är välkomna åter. MVH Alla på M9 Bygg AB

JENNY A
Skrev om M9 Bygg AB

Vi är supernöjda med vår bardrumsrenovering och rekommenderar varmt denna firma. Vi själva har rekommenderat vidare till vår granne, då vi blev så nöjda! Vi möttes av lyhördhet, noggrannhet och de levererade efter avtal både när det kommer till pris, tid och kvalitet. Vi kände oss väldigt trygga under arbetets gång. Kommer absolut anlita igen om vi ska renovera i framtiden!!

Svar från M9 Bygg AB

Tack Jenny. Verkligen kul att höra att ni är supernöjda. =) Stort tack för er tid och tack för omdömet. MVH Alla på M9 Bygg AB

OLIVIA W
Skrev om M9 Bygg AB

Som förstagångsrenoverare var vi väldigt begränsade i kunskap och osäkra på detaljerna kring vår badrumsrenovering. Vi hade därför inledningsvis lite svårt att släppa på tyglarna och lita på processen. Som tur var blev vi tilldelade Ramil för att leda projektet. Resultatet blev långt över vår förväntan. Mycket tack vare just Ramil, som gjorde sitt allra yttersta i alla lägen för att se till att vi skulle bli nöjda med badrummet på detaljnivå. En oerhört kompetent hantverkare med många strängar på sin gura. Vi vill...

Svar från M9 Bygg AB

Tusen tack för ert fina omdöme! Är med stor glädje vi önskar er lycka till med ert nya fina badrum. Ni är välkomna åter vid nästa projekt =) MVH Alla på M9 Bygg AB

CHRISTOFFER L
Skrev om M9 Bygg AB

Fick träffade olika firmor men efter ett riktigt bra snack med en utav era säljare kom vi överens om både meterial och arbets tid (trots att jag jobbar skift så kunde dem anpassa sig efter mina behov och snickarna var jätte trevliga och vi blev super nöjda med slut resultatet, rekommenderar er och skulle valt er igen vid behov

Svar från M9 Bygg AB

Stort tack Christoffer för ditt fina omdöme! Det värmer och vi önskar dig lycka till i framtiden. MVH Alla på M9 Bygg AB

SEAN R
Skrev om M9 Bygg AB

Vill varmt rekommendera M9. Har avvaktat med mitt omdöme cirka ett år för att säkerställa att allt blivit bra, vilket det har. Ett professionellt bemötande och bra projektledning, har varit en bra dialog och de har även gett egna förslag på lösningar och hjälpt till det lilla extra. Badrummet blev riktigt fint och under hela projektledningen kunde man ha en bra dialog. De levererade allt det lovade med högsta kvalitet, bemötande och professionalism.

Svar från M9 Bygg AB

Stort tack för det fina omdömet, Sean! Det värmer ordentligt. Vi är väldigt glada över att ni är nöjda med såväl badrummet som dialogen vi haft genom samarbetet. Vi önskar er fortsatt nöje med ert nya badrum. /Team M9Bygg

Henry M
Skrev om M9 Bygg AB

Väldigt professionellt. tydlig planering, tydlig prissättning, tydligt kontrakt, välbyggt med känsla för detaljer, bra projektledning, bra team (byggare, rörmokare, elektriker). Fantastiskt resultat. använder gärna M9Bygg för andra projekt.

Svar från M9 Bygg AB

Stort tack för det fina omdömet, Henry! Vi är väldigt glada över att ni fick en sån fin uppfattning av hela firman. Hoppas att ni får mycket nöja med renoveringen. Team M9Bygg

Helena N
Skrev om M9 Bygg AB

Totalrenovering av litet badrum. väldigt nöjd med slutresultatet

Svar från M9 Bygg AB

Tack så mycket, Helena! Vi är väldigt glada över att ni är nöjda med slutresultatet och vi önskar er mycket nöje framöver. Vi är tacksamma för att ha fått arbeta med er. /Team M9Bygg

Eric F
Skrev om M9 Bygg AB

Resultatet blev bra men eftersom arbetet utfördes under semesterperioden var det olika ansvariga kontaktpersoner vilket var olyckligt. Vissa missuppfattningar och små detaljer som åtgärdades efter påpekande. Stort plus att dom hade möjlighet att utföra arbetet på sommaren dock.

Svar från M9 Bygg AB

Hej Erik. Tack för ditt omdöme. Vi gör så gott vi kan för alla kunder. Service är viktigt. Kul att höra att resultatet blev bra och att du är nöjd. //Team m9

Frida A
Skrev om M9 Bygg AB

När vi tog kontakt med M9 Bygg AB fick vi ett fint mottagande och detta fortsatte under hela processen. Vi helrenoverade badrum, kök och målade även om och lade golv i andra rum. Resultatet var bra och vi upplevde att vi fick mycket för pengarna eftersom vi även fick offerter som låg mycket högre i pris. Elvin som var vår kontaktperson svarade alltid när man messade och det var jättebra! Företaget höll deadline och kom även tillbaka i efterhand för att styra upp mindre saker som vi inte var nöjda med. De har även lovat...

Svar från M9 Bygg AB

Vad roligt att höra från dig Frida. Roligt att höra att du är nöjd och tack för vi fick arbeta hos dig. Kul att höra att du fick den servicen du behöver. Stort tack för ditt omdöme.

Anders L
Skrev om M9 Bygg AB

Not bad. Helt ok. Effektiva, lätt att få kontakt med arbetsledaren. Bra resultat.

Svar från M9 Bygg AB

Grymt Anders. Tack för ditt fina omdöme! Tack för vi fick arbeta hos dig.

Mardin R
Skrev om M9 Bygg AB

Renoverade ett badrum. Tidsplanen sprack något men arbetet utfördes efter förväntan.

Svar från M9 Bygg AB

Tack för ditt fina omdöme Mardin!

Mikael V
Skrev om M9 Bygg AB

Bra service och hantverk , kontakt person från företaget va trevlig

Svar från M9 Bygg AB

Härligt att höra Mikael. Tack för ditt fina omdöme!

Mats W
Skrev om M9 Bygg AB

Renovering av mindre badrum som utfördes mycket bra. Snabb och smidig hantering trots att vi var mitt i pandemin. Vi är mycket nöjda med resultatet.

Svar från M9 Bygg AB

Hej Mats. Otroligt tacksam för ditt omdöme. Hoppas du trivs med ert badrum. // Team m9

Margareta H
Skrev om M9 Bygg AB

Trevligt bemötande av alla de olika hantverkarna. Dusch och toalettrummet blev fint renoverat och vi är väldigt nöjda. Inget backjobb. Bra pris. Vi kan rekommendera M9 Bygg.

Svar från M9 Bygg AB

Hej Margareta. Stort tack för ditt fina omdöme. Härligt att ni är nöjda och att ni vill rekommendera oss vidare. Stort tack! // Team M9

Kehasena W
Skrev om M9 Bygg AB

Det tog alldeles för lång tid och dåligt kommunikation

Andreas W gillar detta
Svar från M9 Bygg AB

Hej Kehasena. Tack för ditt omdöme, beklagar att du upplevde det så. Vår tjänst gav dig ett godkänt och fint badrum. MVH Team M9

Rolf B
Skrev om M9 Bygg AB

Vi blev trevligt bemötta och arbetet utfördes inom tidsramen utom avloppstätningen till toan. Övrigt arbete och personal gjorde ett bra jobb och vi blev nöjda. Vi beställde en badrumsrenovering i sin helhet, och förutom ett antal påstötningar angående rätt tätning för toastol som tillslut ordnades är vi nöjda

Svar från M9 Bygg AB

Tack för det fina omdömet! Vi är väldigt glada över att ni är nöjda och hoppas att ni får mycket glädje av ert nya badrum! Med vänlig hälsning Team, M9Bygg

Hafhak B
Skrev om M9 Bygg AB

M9bygg är ett fantastiskt företag! De levererade med ett omtänksamt bemötande och god service! Jag är otroligt nöjd och imponerad över deras arbete. De lyckades få fram mitt perfekta dröm badrum!

Johan L och Elvin K gillar detta
Svar från M9 Bygg AB

Verkligen roligt att höra. Uppskattar ert fina omdöme och hoppas ni kommer trivas i ert nya perfekta badrum :) // Team M9

Andreas E
Skrev om M9 Bygg AB

Vansinnigt trevlig säljare. Allt skulle bli grymt, smidigt och bra resultat. Det utlovades... Bygget sköttes av en arbetsledare som pratade knackig svenska och de som jobbade pratade exakt noll svenska varför all kommunikation gick genom arbetsledaren. Gick det inte att nå honom blev saker inte rätt eller fördröja. När skulle arbetarna komma på dagen, när skulle de gå. Noll information. Vid ett tillfälle var en kille kvar och jobbade till 19.30. Med tre barm i huset påverkar sådant beteende deras rutiner. Om man får...

Andreas W gillar detta
Svar från M9 Bygg AB

Andreas, våran arbetsledare pratar jättebra svenska och han har alla behörigheter inom byggbranschen och även dom som jobbade hos dig. Enbart rivaren som inte kan svenska och varför ska du prata med en rivare vi förstår inte? Den här tanken är inte bra tycker vi eftersom det finns många arbetslösa som inte kan svenska och dom lever med social pengar och det är dina skattepengar som går ditt, vi ska inte diskriminera dom snarare tvärtom. Vi måste hjälpa dom där som behöver det, inte att språket ska vara perfekt som en rivare....

JOAKIM P
Skrev om M9 Bygg AB

Snabba, bra kvalité och snyggt badrum. Gjorde ett bra jobb och hanterade vår önskan om ändring under jobbet på proffesionellt och bra sätt. Lyhörda för frågor och kommentarer under arbetet gjorde att man kände sig trygg.

Elvin K och Johan gillar detta
Svar från M9 Bygg AB

Underbart att höra Joakim. Tack för ditt omdöme och vi är glada att vi fick renovera just ditt badrum. // Team M9

Lovisa M P V P
Skrev om M9 Bygg AB

Bra utfört arbete på kort tid! Supernöjd :-)

Elvin K och Johan gillar detta

Tack för ditt fina omdöme! // Team M9