Mäklarringen Botkyrka/Salem

Mäklarringen Botkyrka/Salem

Ring 08-120 575 05 www.maklarringen.se

Välkommen till Mäklarringen Botkyrka/Salem! Vi hjälper dig att tillgodose dina behov vid köp av ny bostad oavsett om du bor i villa, radhus eller lägenhet. Att flytta i samband med en försäljning eller köp av ny bostad kan innebära många olika moment. Därför hjälper vi på Mäklarringen Botkyrka/Salem dig med allt från styling,...

6 omdömen om Mäklarringen Botkyrka/Salem

Jonatan A
Sålde sin lägenhet med hjälp av
Norsborg

Fantastiskt service och kämparglöd. Vi valde helt rätt mäklare, gör det du med.

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1116 omdömen 4.8 av 1116 omdömen

Emre Y
Köpte sitt hus med hjälp av
Norsborg

Mycket kunskap snäll och affärsman kille

Carolina Maria F
Köpte sin lägenhet med hjälp av
Tullinge - Riksten

Blev Väl bemött och var tillgänglig när jag behövde nå honom. Väldigt nöjd.

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 459 omdömen 4.9 av 459 omdömen

Mycket professionell och trevlig

Michael R
Sålde sin lägenhet med hjälp av
Tullinge - Riksten

Trevlig och professionellt service samt sakkunnig

Lena Y
Sålde sitt hus med hjälp av
Norsborg

Stefan är väldigt professionell och skapade bra relation med oss som säljare. Våra förväntningar var höga! Vi är i en tid där huspriserna rasat, oron över att inte få huset sålt till ett pris vi kunde acceptera var jobbig. Stefan bemötte det och vi kände oss trygga med att just han fick sälja vårt hus. Jag har redan rekommenderat vidare honom till vänner som vill sälja och om vi i framtiden behöver en mäklare så är han vårt första val!

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1365 omdömen 4.8 av 1365 omdömen

Shakir mahmood naji K
Skrev om Mäklarringen Botkyrka/Salem

Rekommenderas starkt! Motiverade att sälja och är engagerade! Bra byrå med rimliga arvoden!