Mäklarringen Sollentuna

Mäklarringen Sollentuna

En del av Mäklarringen www.maklarringen.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till Mäklarringen Sollentuna - din pålitliga partner för bostadsaffärer i Sollentuna med omnejd. Vi är inte bara mäklare, vi är dina personliga guider till en smidig och trygg affär. Med vår lokala expertis och engagemang strävar vi alltid efter att överträffa dina förväntningar. Vi förstår att en bostadsaffär handlar...

73 omdömen om Mäklarringen Sollentuna

Jenny T
Centrala Sollentuna

Tryggt, trevligt och proffsigt utan att bli opersonlig. Dessutom blev det föreningsrekord när vi sålde vår lägenhet.

Elin F
Sjöberg

Super duktig mäklare! Arash är en riktig klippa hjälpte mig att sälja min bostad i dom har tiderna till priset jag ville ha. Jag kan inte vara nöjdare rekomenderar starkt honom!

Nermina Z
Vällingby Centrum

Arash är en duktig och strukturerad mäklare. Han är även snabb på att återkoppla och har svar på det mesta, vilket har känts tryggt för mig som aldrig varit med om en lägenhetsprocess tidigare. Detta är mitt första lägenhetsköp. Jag kan starkt rekommendera honom, tack Arash!

Sima A
Sjöberg

Han är en punktlig och trevlig person , han är tålmodig och jag fick fina tips och råd av honom!

Sandra C
VALLATORP

Jag är otroligt nöjd med Arash. Han levde upp till alla mina förväntningar. Fick väldigt snabb och bra service, otroligt engagerad och lyhörd på vad jag ville få ut av affären.

Jan G
Centrala Sollentuna

Arash är mycket kunnig, trevlig och effektiv. Han imponerade på det sätt han lotsade oss och säljaren genom köpet. Vi fick ett mycket gott intryck.

Anna Elisabet C
Edsbacka

Vi har både köpt och sålt bostad via Arash , och varit lika imponerade båda gångerna! Han har alltid tid att prata, är proffsig, kunnig och lugn. Framförallt så lyssnade han på våra specifika önskemål och idéer. Han är även duktig på att känna av människor, och se till att hitta en perfekt matchning. TV-reklamen, där mäklaren blir inbjuden på bröllopet, känns plötsligt inte lika orealistisk längre! :)"

Shakhlo S
Tensta

Hej allting jättefin tack så mycket för allt bra service 👍👍👍

Farrukh A

Servis jättebra allting bra👍👍👍

Barbro T
Vaxmora

Vi är jättenöjd med Arash. Mycket kunnig mäklare med mycket energi och driv. Bra kommunikation och alltid trevlig. Han rekommenderas varmt.

Dmitrii Z
Silverdal

Det är alltid trevligt bemötande från Arash. Jag förväntade mig snabba svar och bra med information vilket Arash har träffat över förväntan. Upplevelsen är kortfattat superbra!

Ulrika J
VALLATORP

Lätt att ha att göra med. Tjänstvillig och hjälpsam på alla sätt. Har gett tydlig information till mig som köpare. Trevlig person som vill väl.

Emma Ulrika K
Silverdal

Arash är den bästa mäklaren jag träffat, lyhörd, ärlig och professionell. Rekommenderar honom varmt till andra som ska sälja sina bostäder!

Marie C
VALLATORP

Proffsig och super trevlig. Kan varmt rekommendera honom

Susan T
Tensta

Bästa mäklaren. 10/10 Är jätte nöjd med hans arbete, så professionell och kunnig. Rekommenderas starkt

Natalie S
Kista

Lyhörd, engagerad och kompetent! En mäklare jag varmt kan rekommendera. Mötte honom då vi köpte hus i Sollentuna, han var så otroligt duktig att det var självklart att han skulle sälja vår lägenhet i Kista. Hans engagemang utmärker sig! Jag är otroligt nöjd!

Natalie S
Edsängen

Arash är en mäklare som skapar förtroende genom att vara lyhörd och förstå mig som köpare. Han förstod sig på mig som köpare genom att intressera sig till det som jag ansåg vara viktigt. Jag uppskattade verkligen hans engagemang och professionalism. Jag var så nöjd med honom som säljare att det var en självklarhet att han skulle vara mäklaren till min bostad. Kan varmt rekommendera honom som mäklare!

Jouni K
Edsängen

Hårt jobbade och svarar alltid i telefon.

Ingrid J
Bergshamra

Jättetrevlig, ärlig och proffesionell mäklare. Rekommenderar Arash starkt!

Carina Maria K
Edsängen

Arash har varit den perfekta mäklaren för oss! Både vid köpet av vår nya bostad och försäljningen av vår nuvarande bostad. Han svarar alltid direkt på våra frågor och funderingar, trots kvällstid och helg. Som sagt, bästa mäklaren enligt vår bedömning 😀😀😀

Yosef G
Edsängen

Första gången vi träffade Arash var på visning till huset vi köpte, där han var mäklaren. Väldigt bra bemötande och bra service fick vi som köpare, vi fick det lilla extra som man i andra fall kan sakna. Och det är anledningen till att vi valde honom som mäklare till att sälja vår lägenhet. Sälj processen gick betydligt snabbare än vad vi tänkt oss i och med marknaden. Han var alltid tillgänglig, hade sin egna idéer om hur vi kan gå tillväga på bästa sätt men var alltid lyhörd till våra idéer och tankar. Vi ger våra...

Prasoon K
Kista

Arash has been wonderful and of great help. He has been reachable and advised us at each step.

Birgitta B
Bergshamra

Arash bemötte mig på ett mycket proffsigt och vänligt sätt. Jag är otroligt nöjd och kan varmt rekommendera Arash.

Ivan D
Häggvik

Arash var från dag 1 otroligt engegerad och hjälpsam, jag förklarade att jag försökt sälja min bostad en gång tidigare men utan lycka. Efter ett möte med Arash och några samtal senare så hade Arash lagt fram flera alternativ, något som kändes hopplöst blev på bara några veckor verklighet och jag fick bostaden såld. Engegerad, hjälpsam, tillmötesgående, full av energi och bara det bästa. Stort STORT tack.

Rian B
Vällingby Centrum

En otroligt proffsig och kompetent mäklare som tog sig an försäljningen av min bostad. Mycket tacksam för det engagemang han visade igenom hela försäljningsprocessen från start till mål. Rekommenderar varmt honom till dig som vill göra affär i en tuff marknad. Arash ger inte upp förens du är nöjd!

Pontus G
Duvbo

Arash var ett fantastiskt stöd genom hela försäljningen. Bra uppskattning och bra förslag på genomförande samtidigt som han verkligen lyssnade på våra idéer och behov och anpassade processen därefter. Väldigt tillgänglig och blev en mycket snabb och smidig försäljning till rätt pris vilket jag inte tror hade varit möjligt med en annan mäklare. Rekommenderar varmt!

Milad A
Duvbo

Bra kommunikation och genomgående smidig kontakt med snabba svar, precis vad man vill ha av en mäklare. Tack Arash!

Shehani Vanessa D
Tureberg

Arash är helt klart den bästa mäklaren jag haft att göra med, lättillgänglig, positiv och lyhörd! Han är snabb med att återkoppla och jag kommer använda mig av honom igen även om han inte brukar sälja i denna kommun. En visning och lägenheten blev såld samma kväll! Stort tack!

Ann-britt S
Tureberg

En otroligt proffsig och kompetent mäklare som tog sig an försäljningen av min bostad. Mycket tacksam för det engagemang han visade igenom hela försäljningsprocessen från start till mål. Rekommenderar varmt honom till dig som vill göra en snabb och smidig affär.

Gabriel K
Sjöberg

Exceptionellt bra mäklare som gjorde processen enkel och tydlig.

Joachim Christer A
Norrviken

Vi rekommenderar Arash varmt till alla som vill sälja sin fastighet. Han fanns alltid tillgänglig för oss under hela försäljningen, bemötte oss alltid med vänlighet och ett leende och höll oss ständigt uppdaterade om allt som hände i processen, precis som vi önskat och efterfrågat vid vårt första möte. När nya bilder behövdes till annonsen löste han det snabbt och smidigt med sin fotograf och ett extra plus är att Arash även hjälpte till med att ex. vattna blommorna och hålla huset i fint skick inför visningar vilket...

Carina Maria K
Norrviken

Arash är en helt grym mäklare. Han är otroligt proffsig i sin roll och vi kände oss trygga hela vägen från visning till kontrakt skrivning.

Mikaela L
NÄSBY PARK

Professionell, mäklare med fantastiskt bemötande och väldigt trevlig. Levde verkligen upp till förväntningarna och däröver!

Gabriel K
NÄSBY PARK

Första gången jag säljer lägenhet och Arash hjälpte mig med alla olika steg från dag ett samt så blev jag nöjd med resultatet.

Anton Michael L
Sjöberg

En engagerad mäklare med hjärtat på rätt ställe. Tålmodig, omtänksam och lyhörd. En stark rekommendation från oss!

Nezameddin L
Sjöberg

Supertrevlig och duktig mäklare som kan kontaktas när som helst.

Kirsti Mirjami M
Råcksta

Vi upplevde ett trevligt, lugnt och tryggt bemötande av Arash. Han var alltid tillgänglig och snabb med återkopplingar. Vi är väldigt nöjda med Arash och kommer att anlita honom i framtida bostadsaffärer. Vi rekommenderar Arash varmt!

Farkhan J
Edsängen

Arash Jamie är en mäklare i en klass för sig. Hans oöverträffliga kompetens och engagemang har inte bara hjälpt oss att sälja vår bostad smidigt utan också att hitta mitt drömboende. Arash är en mästare av sitt yrke, och hans förmåga att navigera genom komplexa processer och förhandla för de bästa villkoren är enastående. Han är mer än en mäklare; han är en partner och vän som alltid sätter sina kunders intressen främst. Om du letar efter en vinnare, så är Arash Jamie svaret. Han har levererat resultat som överträffar...

Dan Å
Midsommarkransen

Min upplevelse av Arash är dunderbra! Han var alltid tillgänglig för att svara på frågor och bolla funderingar. Han var rak och tydlig i komminikationen vilket vi verkligen uppskattar och värderar högt. Jag rekommenderar Arash starkt och hoppas kunna ta hjälp av honom i framtiden vid försälning och köp.

Rebecka R
Midsommarkransen

Vi sålde med Arash och köpte även vår nästa lägenhet med honom. Vi är otroligt nöjda med honom, som vi tidigare skrivit kommer vi fortsätta att sälja med honom då vi inte tror att det finns någon som kommer göra oss så pass nöjd som han gjort! Eloge till hans förhandlingsförmåga både när man säljer och köper!

Sara C
Hallonbergen

Jag är mycket nöjd med honom och kommer att rekommendera den till alla. Det mycket bra jobbat!

Sophia S
Edsängen

En fantastisk upplevelse med Arash, Han är en som kombinerar professionalism, kunskap och en personlig touch för att göra hela processen smidig och givande. Arash lyssnar uppmärksamt på dina behov och önskemål, ger klok rådgivning och är engagerad i att hitta den perfekta fastigheten för dig. Dessutom håller Arash dig informerad under hela processen och gör allt för att säkerställa att du är nöjd med ditt val. Jag rekommenderar starkt Arash som din mäklare för en stressfri och positiv fastighetsupplevelse!

Stefan C
Hallonbergen

Arash är väldigt snäll, han svarade snabbt på samtal, alla rekommendationer för honom.

Klas Å
Tureberg

Trevlig, öppen, lätt att arbeta med, ärlig

Håkan E
Tureberg

Arash är mycket kunnig både på bostads produktion och renoverade objekt. Lyssnar verkligen på ens behov och ger sund råd och kreativa lösningar. Fantastisk service och support genom hela processen. Rekommenderas starkt!!!

Lena E
Tureberg

Mkt trevlig och serviceinriktad mäklare. Om ngt kan bli bättre så kanske det är bilderna i broschyren som inte gav lägenheten tillräcklig rättvisa. Detta blev dock kanske till en fördel för oss som köpare.

Mohammad Ali Ahmad T
Hallonbergen

Arash Jamie är en förtroendeingivande, ärlig och seriös mäklare. Han återkopplar, håller sitt ord och fick oss som säljare känna oss trygga under hela processen. han är dessutom väldigt rolig och härlig 😁 grym helt enkelt!!

Sofia S
Midsommarkransen

Otroligt bra! Sympatisk, trevlig och skicklig!

Leif Tomas H
Midsommarkransen

Trevlig och väl genomförd försäljning

Gustav H
Midsommarkransen

Vi kontaktade Arash tidigare i vår med planen att sälja efter sommaren med en utflytt så nära årsskiftet som möjligt. Arash presenterade sin plan och vi följde den till punkt och pricka. Säljet gick hur smärtfritt som helst! Under hela processen har Arash varit kommunikativ och tillmötesgående mot våra önskemål. Jag har verkligen inget att klaga på. Tack Arash!