Malmstens Måleri och Färgsättning AB

Malmstens Måleri och Färgsättning AB

www.malmstensmaleri.se

Välkommen till Malmstens Måleri och Färgsättning AB! Malmstens Måleri och Färgsättning AB är ett företag som erbjuder en rad olika inomhusmålnings- och färgsättningstjänster. Vi erbjuder en bred palett av färger, målningstekniker och produkter som passar alla typer av hem och inomhusmiljöer. Vi kan måla och färgsätta alla typer...

5 omdömen om Malmstens Måleri och Färgsättning AB

Andreas P
Skrev om Malmstens Måleri och Färgsättning AB

Mycket proffsigt bemötande och arbetet utfört till vår fulla belåtenhet. Rekommenderas.

Ola E
Skrev om Malmstens Måleri och Färgsättning AB

Jag är bara jättenöjd med allt.

Ingbritt B
Skrev om Malmstens Måleri och Färgsättning AB

Jättenöjd med bemötandet. Målning av 2 tak och väggar i samma rum, lagning av ett av taken och även vägg. Jag hade lite önskningar om färger men visste att jag skulle få hjälp av Malmsten för jag vet att han är suverän på det. Fick förslag och lite uppmålat m.m. Så snyggt när det var klart (jag var bortrest under tiden målningen skedde) Jag är så nöjd helt enkelt 😊

Per J
Skrev om Malmstens Måleri och Färgsättning AB

Utan tvekan kan jag rekommendera firman genom proffsigt utfört arbete samt bra social kompetens! Utförde tapetsering av väggar samt genom underleverantör vissa elarbeten. /Pelle o Barbro

Anne-Marie L
Skrev om Malmstens Måleri och Färgsättning AB

Malmstens måleri levde helt upp till våra förväntningar, både beträffande bemötande och resultat. Vi är mycket nöjda!