Mechanum Tagene

Mechanum Tagene

Ring 031-340 01 00 www.mechanum.com
2.9

Mechanum är en auktoriserad verkstad för Saab, Opel, Volkswagen, Skoda, Audi och Volvo. Vi erbjuder allt du behöver för din bil till en kvalitets- och servicenivå som du aldrig tidigare upplevt. Välkommen till Framtidens bilverkstad!

7 omdömen om Mechanum Tagene

Marjan Z
Skrev om Mechanum Tagene

Väldigt slarvigt , Trevlig personal men det hjälper inte ett dugg när man får bilen tillbaks efter en vanlig service och halva elektroniken är inte inkopplade och motorlampan börjar lysa innan man ens har lämnat verkstad. Slöseri med Tid.

Speedy Bilservice Högsbo
4.7/5 i betyg av 1189 omdömen 4.7 av 1189 omdömen

Kanon service Bra o trevliga, Snabba Bra priser

Michael Antonio S Michael Antonio S
Jakob L
Skrev om Mechanum Tagene

Blev tvungen att ombesiktiga bilen för att ena dimljuset var riktat för mycket uppåt. Samtidigt var det dags för service så jag lämnade in bilen. Jag antog att en auktoriserad verkstad som utför en utökad service skulle upptäcka ett enkelt problem som kräver ombesiktigt. Men de upptäkte det inte, då bad jag dem justera ner dimljuset. De ringer tillbaka och säger att funktionen för att rikta dimljuset är trasigt och man måste byta hela ljuset för ungefär 2200kr. Jag har fortfarande nybilsgaranti och kontrollerar med Skoda...

Peter
Skrev om Mechanum Tagene

Trevlig personal, men det slarvas för mycket. Vid ett tillfälle lämnade jag in bilen för mindre åtgärd. Den gången stod det i dealen att man kunde lämna in bilen tidigt på morgonen och hämta den när som mellan 12.00 och 16.00. När jag kom kl 14.00 berättade de att de inte ens hade börjat jobba med min bil. Vid ett annat tillfälle skulle jag reparera en skada på bakskärmen och boka i samma veva även recond av bilen, eftersom bilen skulle lämnas tillbaka till leaseingbolaget. De visade att det fanns 3 olika alternativ på...

Speedy Bilservice Tagene
4.8/5 i betyg av 814 omdömen 4.8 av 814 omdömen

Fick hjälp med knackade ljud i motorn vilket de löste och bettan går nu som en dröm igen.

Rebecca Louise Nath O Rebecca Louise Nath O
Farid S
Skrev om Mechanum Tagene

VARNING!!!Jätte dåligt verkstad, rekommenderar inte Tagene. De är oseriösa och ljuger som fan. Lämnade min Audi på en felsökning, de hittade på massa fel. Åkte till Audi Mölndal då var det helt annat och de fick åtgärda felet medan jag väntade och det gick på gowill. Fast tagene lämnade ett pris på mellan 12400kr. 13600kr. UNDVIK MECHANUM TAGENE

Reine N gillar detta
Jan-Åke J
Skrev om Mechanum Tagene

Bra läge, trevlig personal,enkla rutiner, god information.

Mechanum gillar detta
Mekonomen Majorna
4.6/5 i betyg av 633 omdömen 4.6 av 633 omdömen
BadgeFourYears

Däckskifte efter punktering igår kväll. Jag blev perfekt bemött strax före kl 7 av en seriös mekaniker som är flexiblare än en kundmottagare

Klas Jöran V Klas Jöran V
Urban P
Skrev om Mechanum Tagene

En trevlig verkstad som man får förtroende för. Lätta att ha att göra med.

Klas
Skrev om Mechanum Tagene

Jag är väldigt nöjd och glad. Andra gången jag besökte Mechanum och det var lika bra som förra gången, gott kaffe också.

Rollsbo Billackering AB
4.7/5 i betyg av 593 omdömen 4.7 av 593 omdömen

Trevligt bemötande, såg också till att jag hade en bra lånebil (tror iaf. att det var dom) Till min stora och mycket positiva överraskning

Hildi Maria S Hildi Maria S