Michael Sant'Orp AB

Michael Sant'Orp AB

Ring 08-444 33 33 santorp.com

Behöver du en konsult som verkligen kan ta hand om ditt företags ekonomi? Är ditt företag ditt livsverk och levebröd? I så fall tar du säkert två saker för givna när du söker en redovisningskonsult, nämligen att 1. Redovisningen ska vara klar inom föreskriven och överenskommen tid. 2. Redovisningen ska korrekt spegla företagets...

19 omdömen om Michael Sant'Orp AB

Lisa M
Skrev om Michael Sant'Orp AB

Michael och hans team har varit stöttande och pedagogiska i samband med uppstart av vår nya verksamhet och vi har stort förtroende för deras yrkesskicklighet.

Win-Win Ekonomi
4.7/5 i betyg av 195 omdömen 4.7 av 195 omdömen
BadgeFourYears

Väldigt effektiva och smidiga att jobba med. Känns både personligt och professionellt. Rekommenderar varmt.

Malin F
Skrev om Michael Sant'Orp AB

Mycket kundorienterad redovisningsbyrå. De har ett bra bemötande och är mycket professionella. Kan varmt rekommenderas.

Lennart W
Skrev om Michael Sant'Orp AB

Han är en mycket possitiv person, som tillför massor i varje situation. Bättre representant för sin uppgift måste vara väldigt svårt att hitta.

Lindqvist Accounting
4.9/5 i betyg av 264 omdömen 4.9 av 264 omdömen
BadgeThreeYears

Redovisning. Trevligt bemötande. Noggrannhet, med beröm godkänt. Rekommenderar till andra.

Wolfram D
Skrev om Michael Sant'Orp AB

Michael skötte bolagets bokföring under 3 års tid. Mina intryck av Micke och hans redovisningsarbete är följande: - Ordningsam, kunnig och metodisk. - Lyhörd för mina åsikter. Han kan också på ett pedagogisk sätt förklara olika problemställningar. - Engagerar sig i bolagen han jobbar med och utifrån detta fungerar han alldeles utmärkt som bollplank. - Han besitter en väldigt god social kompetens, vilket är ett stort plus. Jag kan rekommendera Michael Sant'Orp till framtida kunder.

Beyron A

Kunnig Tillgänglig Lyssnande

Sifferhjälpen Redovisningsbyrå
4.8/5 i betyg av 38 omdömen 4.8 av 38 omdömen

Jag använder mig av Sifferhjälpens digitala redovisningstjänst Easy To Go och jag säger bara wow, funkar klockrent. Men även om att allt ske

Anders E
Skrev om Michael Sant'Orp AB

Fin hemsida! Bra service och snabba svar. Effektivt.

Emil L
Skrev om Michael Sant'Orp AB

Jag som startade mitt första företag utan någon erfarenhet alls och vid en ung ålder har haft stor hjälp utav Micke som både har levererat det man förväntar sig utav en revisionsbyrå i form utav säkerhet när det kommer till inkomster och utgifter samt redovisning, men framförallt har jag kunnat diskutera och näst intill utbildat mig i ekonomi tillsammans med Micke som har haft ett genuint intresse utav att hjälpa till på alla sätt och vis när det kommer till att strategiskt lägga upp en budget för kunds räkning, "det är...

Anita B
Skrev om Michael Sant'Orp AB

Fantastiskt bemötande, professionell handläggning, prisvärda tjänster.

Zeljo O
Skrev om Michael Sant'Orp AB

Helt suverän mycket, trevlig och ovanligt kompetent

Mikael R
Skrev om Michael Sant'Orp AB

Michael är saklig och kunnig. Det är lätt att samarbeta med Michael.

Mikael C
Skrev om Michael Sant'Orp AB

vi kan varm rekommendera santórps till andra kunder, då de är noggranna och pålitliga.

Caroline C
Skrev om Michael Sant'Orp AB

Vi har använt oss av Michael Sant'Orp som redovisningskonsult både i bokslutssammanhang och som support i det löpande bokföringsarbetet. Vi har fått ett bra bemötande och vi upplever en hög servicenivå på företaget och Michael som dess representant. Vi kan absolut rekommendera Michael Sant'Orp till andra och har också gjort så.

Eliisa L
Skrev om Michael Sant'Orp AB

En kompetent, noggrann ekonom. Är strikt utan att vara empatilös. Känner mig trygg med Michael

Mohammed A
Skrev om Michael Sant'Orp AB

Nogrann, pålitlig, flexibel, kunnig och väldigt trevlig personal

Göran W
Skrev om Michael Sant'Orp AB

Michael sköter redovisning och bokslut åt olika aktiebolag som jag är revisor i. Vi har genom åren haft ett givande samarbete som vilat på en saklig och seriös grund. Enligt min uppfattning har Michael alltid varit mån om att utföra sina arbetsuppgifter med stöd av god redovisningssed. Vilket jag uppskattat. Med vänlig hälsning Göran Wiman Auktoriserad revisor

Goran G
Skrev om Michael Sant'Orp AB

Vi är mycket nöjda. Det har alltid fungerat som det ska och vi uppskattar att vi kan välja att göra delar av arbetet själva om vi vill.

Mats K
Skrev om Michael Sant'Orp AB

Michaels kunskaper har varit ovärderliga för mig i uppstarten av mitt e-handelsbolag. Jag har fått allt från rådgivning till hjälp med bokföringen och bokslut m.m. Skulle aldrig välja någon annan och kan stolt och varmt rekommendera han och hans bolags tjänster till alla företagare och privatpersoner som vill ha kompetent och snabb hjälp.

Hans W
Skrev om Michael Sant'Orp AB

Michael Sant´Orp har både anställt och tagit emot våra ekonomistuderande på praktik. Företagen är väldigt nöjda med bemötandet och tjänsterna. Hans Wranne Påhlmans Handelsinstitut

Adrienne S
Skrev om Michael Sant'Orp AB

Fick fantastisk hjälp med en privatdeklaration vid försäljning av bostadsrätt. Alla moment från bemötande fram till slutresultat var verkligen jättebra. Engagemang och kunskap, dessutom till en relativt låg kostnad.

Michael S gillar detta