Mirror Line

Mirror Line

mirrorline.se
  • BadgeTwoYears
4.5

Mirror Line - Rum för liv. Vi har alltid varit fascinerade av måttanpassade idéer, oavsett om det handlar om smarta skjutdörrar och glasväggar, eller nytänkande förvaringslösningar. Vår passion ligger i att skapa mer utrymme för dig och ditt liv, både i det stora och det lilla. För med våra smarta lösningar får du inte bara...

67 omdömen om Mirror Line

Sedan starten hos Reco 2020

Ena K
Skrev om Mirror Line

Så bra och professionell rådgivning och kunnig personal. Speciellt Kina som besvarade alla mina mail om massor av frågor. Glasväggarna är i superfin och hög kvalité, jag är över förväntan nöjd. Skulle definitivt rekommendera mirrorline till andra. Supernöjd kund! Tack Kina för all hjälp!

Milena A
Skrev om Mirror Line

We were very satisfied with everything

Svar från Mirror Line

Thank you Milena, that is wonderful to hear!

Anneli L
Skrev om Mirror Line

Allt har varit toppen! jag har blivit uppringd och de har hjälpt till att säkerställa att jag har beställt rätt osv. Supernöjd med min glasvägg! det känns verkligen att det är rejäla grejjer :)

Annelie L
Skrev om Mirror Line

Väldigt hjälpsam personal i deras showroom där vi kunde se funktionen, materialen och känna på de olika glasdörrarna / väggarna. De är verkligen i fin kvalitét och vi valde med mjukstängning. Vi köpte sedan till montering på plats och det kom två proffsiga och trevliga killar som fixade klart på mindre än 90 min. De behövde bygga till en ny svart ”karm” att fästa den ena glasväggen i då vi har vattenrör nedtill på den ena väggen. Det blev så bra och vi är så nöjda med vårt extra gäst- och office-room. Rekommenderar verkligen dessa produkter, lösningar och service från Mirror Line!

Michael N
Skrev om Mirror Line

Trevligt bemötande Dörren var mycket bra förpackad Enkel att montera.

Peter H
Skrev om Mirror Line

Snygg design och enkelt att montera

Patrik L
Skrev om Mirror Line

Snabb leverans. Bra och prisvärda produkter

ANN-LOUISE H
Skrev om Mirror Line

Inget fel på själva garderoben. Väldigt tråkigt däremot att leveransen med DHL var beställd så att man inte fick välja till uppbärning. Fick därför boka extern budfirma som körde hem och bar upp garderoberna från DHL-s lager i Eskilstuna till Västerås. Det kostade mig flera tusen. Sedan, när garderoberna skulle monteras ihop upptäckte hanvtverkarna jag anlitat, att skenorna till den ena spegelgarderoben var för korta. De skulle ha varit 1,20 m, men var bara 1 m. Så jag fick vänta ytterligare en vecka för att få rätt längd...

Svar från Mirror Line

Hej Ann-Louise, Tack för feedback! Det är alltid tråkigt när vi har kunder som inte är 100 % nöjda, vilket alltid är vår eftersträvan. När det kommer till inbärning så behöver kunden välja detta tillval vid beställning. Det är inte möjligt att beställa inbärning till din adress via oss, vilket är varför vi inte kunde lägga till den tjänsten efteråt heller. DHL erbjuder inte denna tjänst för våra produkter pga storleken av varorna. Men vi ber verkligen om ursäkt att vi levererade en för kort skena, och självklart tillverkade...

Peter P
Skrev om Mirror Line

Bra bemött när jag upptäckte skada på glasramen från transporten. Vi är mkt nöjda med vår industrivägg. Lätt att installera och snygga dörrar med bra funktion.

Per-Ulrik W
Skrev om Mirror Line

Bra kommunikation, Snabba svar och leverans i tid.

Tack för ditt omdöme Per-Ulrik! Pinja/ Mirror Line

Anna S
Skrev om Mirror Line

Hög kvalitet och snabb leverans på glasväggen som blev över förväntan fin.

Svar från Mirror Line

Hej Anna, tack för ditt omdöme. Trevligt att höra att du är nöjd med produkten! :) Pinja/ Mirror Line

Anneli L
Skrev om Mirror Line

Bra hemsida med bra instruktioner hur vi skulle mäta våra spegeldörrar. Snabb leverans och mycket fina spegeldörrar som gick lätt att montera. Vi är väldigt nöjda! Anneli

Stort tack för ditt omdöme Anneli! Pinja/ Mirror Line

Catrin B
Skrev om Mirror Line

Trevlig personal och bra hjälp.

Tord C
Skrev om Mirror Line

Snygg och trevlig delning av rummen.

Emil O

Snyggt! Trevlig personal samt installatören

Hej Emil, Tack för ditt omdöme! Önskar dig en trevlig höst. -Pinja/ Mirror Line

Eleanor A
Skrev om Mirror Line

Online-verktyget är imponerande bra; och personen som hanterade kommunikationen med mig är fantastisk. De kunde allt, och löste alla mina problem... som var tyvärr en del; inga av dem berodde på Mirror Line, dock. Det var DHL som gjorde fel, och Mirror Line som fixade! Jag köpte en egen designad garderob. :) Super nöjd!!

Svar från Mirror Line

Hej Eleanor, tack för ditt omdöme! Trevligt att höra att du är nöjd med din nya garderob :)

Cecilia S
Skrev om Mirror Line

Allt fungerade kanon. Snabb service vid telefonkontakt. Levererades enligt överenskommelse.

Camilla K
Skrev om Mirror Line

Bra service, bra pris, bra kvalitet, bra resultat. Mycket nöjd.

Said A
Skrev om Mirror Line

Bra bemötande av av Kina som jag hade kontakt med. Levererade enligt offert och lätta att ha göra med.

Shadip R
Skrev om Mirror Line

Överlag bra. Enkelt att beställa och fick hem varorna på utsatt tid. Bra kvaité och riktigt bra pris i jmf mot annat. Herren som levererade dörrarna var trevlig men... Det som gör att jag inte lämnar full pott är att man vid leverans inte lämnade framme vid dörren utan lämnade vid trottoarkant 50 meter från dörren. Enligt leveransvillkoren "Hemleveransavgiften för webbutiksbeställningar inkluderar transport till ytterdörren inom Sverige." Trots att jag påpekade det så var svaret att man inte vågar köra in...

Svar från Mirror Line

Hej Shadip, Fint att höra att du är nöjd med produkten och tack för feedback ang. leveransen! - Mirror Line /Pinja

Anders H
Skrev om Mirror Line

Helt enastående produkt. Enda fabrikat jag hittade som kunde leverera dörrar som va 2.90m höja. När det dessutom fanns spegeldörrar med industridesign och svarta ramar så valet självklart. När det sedan är snabb leverans av en måttbeställd produkt så blir man ännu gladare. Lätta att installera med fantastiska bromsar. Kan bara ge 5 ⭐️ i betyg. Finns inget alternativ.

Cecilia H
Skrev om Mirror Line

Sååå fina glasdörrar och professionella hantverkare som var klara på ett kick 👍

Andreas B
Skrev om Mirror Line

Bra service, bra produkter och betydligt bättre pris än konkurenterna

Torbjörn L
Skrev om Mirror Line

Professionell kunnig personal i butik och installation

Stort tack Torbjörn! -Pinja/ Mirror Line

Susanne S

Fantastiska dörrar - lyxig känsla

Svar från Mirror Line

Tack Susanne! Så fint att höra att du är nöjd med våra produkter. -Pinja / Mirror Line

Jakob L
Skrev om Mirror Line

Väldigt bra produkter och trevlig personal. Jag fick den hjälp jag behövde även om det tog ganska lång tid mellan epost-växlingar och upprepade önskemål. Sammanfattningsvis är produkter riktigt fin och prisvärd och jag rekommenderar Mirrorline!

Svar från Mirror Line

Stort tack Jakob! Trevligt att höra att du har varit nöjd med oss. -Pinja / Mirror Line

Christina Elisabeth F

Då vi håller på med ett nybygge har vi ännu inte monterat vår Mirror Line och därför kan jag inte uttala mig. Montering kommer att ske inom ca 1,5 månader.

Sandra A
Skrev om Mirror Line

Jättebra upplevelse från första samtal till slutfört projekt. Snabba och bra!

Svar från Mirror Line

Stort tack för ditt omdöme Sandra!

Mikael T
Skrev om Mirror Line

Jättenöjd med dörrarna! Dessutom snabba på att svara och snabb leverans. Högsta betyg!

Svar från Mirror Line

Tack Mikael! Trevligt att höra att din erfarenhet med oss har varit så bra :) -Pinja / Mirror Line

Mikael D
Skrev om Mirror Line

Bra och snabb service, kunnig och lösningsorienterad personal. Produkten motsvarande förväntningar och har hög kvalitet.

Stort tack för fina ord Mikael! -Pinja/ Mirror Line

Jonas B
Skrev om Mirror Line

Mycket bra och lätt att beställa, blev lite tjafs med leveransen men ett telefonsamtal så var det löst

Svar från Mirror Line

Hej Jonas, fint att höra att du har varit nöjd med oss. Önskar dig en trevlig vecka! -Pinja / Mirror Line

Petronella K
Skrev om Mirror Line

Beställningen gick bra inga konstigheter. Det ända som jag kanske tycke var dåligt var att färgen Sand på ramen inte stämde överens med hur den såg ut i verkligheten. Men det blev fint.

Benny H
Skrev om Mirror Line

Dörrarna överträffade mina högsta förväntningar. Dessutom fick jag hjälp med att fixa till bilderna, som till att börja med var svarta. Dessutom var de väldigt noga med att jag kollade upp måtten ytterligare en gång. Jag kan verkligen rekommendera detta företag. Mvh Benny Hovander

Eva S
Skrev om Mirror Line

Supertrevligt bemötande både i planeringsdrl och i mailkontakt. Serviceminded, flexibla och professionella och jag är väldigt nöjd med resultatet med glaspartiet jag beställde! Kan varmt rekommendera Mirrorline!

Ulrika L
Skrev om Mirror Line

Vi köpte en industrivägg med skjutdörrar och blev supernöjda ! Så smidigt hela vägen, från beställning till installation - och snyggt blev det !

Stort tack för fina ord Ulrika! -Pinja / Mirror Line

Claes W
Skrev om Mirror Line

Snabba duktiga trevliga hjälpsamma prisvärda. Helt enkelt jättebra

Begona N
Skrev om Mirror Line

Jag fick hjälp med allt jag behövde. Det var fint leverans och jag tog egen snickare som installerade glasdörrar. Det blev jättefint. Kvaliteten är jättebra. Snyggt extrarum men ljusinsläpp från balkongen.

Ulf Z
Skrev om Mirror Line

Köpt garderober, skjutdörrar/glasvägg, Loft-dörrar och specialtillverkade sovrumsmöbler. På showroomet i Täby har vi fått fantastisk service och hjälp med allt från tips i design och val av material etc. till offert och liknande. Snabba leveranser och bra uppföljning från fabriken. Produkterna är högklassiga.

Anna D
Skrev om Mirror Line

Trevlig personal som visade och berättade om produkten. Toppenbra kontakt med installatörer.

Tim M
Skrev om Mirror Line

Allting har gått smidigt - från planering till leverans och montering. Beställningen anlände på utsatt tid. Nöjd och kan varmt rekommendera MirrorLine.

Magnus E
Skrev om Mirror Line

Bra service i butik , snabba svar via mejl Proffsigt montage av snickarna

Alexandra E
Skrev om Mirror Line

Bara positivt! Snabb och trevlig kommunikation.

Svar från Mirror Line

Hej, stort tack för din kommentar. Så fint att höra att du är nöjd med oss och produkten! MVH, Pinja / Mirror Line

Patrik F
Skrev om Mirror Line

Trevligt bemötande och snabba svar. Leverans på utsatt tid. Vi valde montering och mätning för att vara säker på att det skull bli bra. Det blev över förväntan. Kan verkligen rekommendera Mirror Line!

Hej Patrik, Tack för dina fina ord. Önskar dig en god jul! -Pinja / Mirror Line

Jan V
Skrev om Mirror Line

Vi blev bra bemötta och hade egentligen inga förväntningar alls men blev positivt överraskade av produkterna. Vi handlade skjutdörrar stående på skena. Det som jag inte lyckats med är att justera dessa i nivå så att dom står rakt. Hjulen sjunker trots att jag skruvat upp dom.

Nina B
Skrev om Mirror Line

Fint bemötande och snabb tillverkning. Fantastisk kvalite på Industriväggen!!

Viviann L
Skrev om Mirror Line

Bra Vi ville ha bra kvalitet och inredning och det fick vi. Köpte garderob med skjutdörrar Vi ritade upp garderoben själva på företagets hemsida men tyvärr så fungerade inte programmet då det blev fel mått men vi fick bra hjälp av personalen från Mirror i Täby

Catalina G
Skrev om Mirror Line

Väldigt bra bemötande. Lite feedback på att jag inte fick info om leverans utan fick själv ringa för att säkerställa när mina dörrar skulle komma. Överlag är jag mycket nöjd och dörrarna är väldigt snygga och sitter som en smäck

Kristian E
Skrev om Mirror Line

Jag köpte skjutdörrar i glas. Hittade bolaget på nätet och åkte till Showroom i Täby. Blev proffsigt bemött. Säljaren som hjälpte mig svarade bra på mina frågor och guidade mig rätt. Hon gav helt rätt bild av hur allt skulle funka från beställning till leverans. En bra köpupplevelse helt enkelt!

Marie F
Skrev om Mirror Line

Hej vi är supernöjda men har svårt med installationen av mjukstängaren. En bättre beskrivning eller video behövs.

Svar från Mirror Line

Hej Marie! Du hittar en sådan video från vår webbsida: https://mirrorline.se/sv/montering/montering-av-skjutdorrar/ Gärna maila oss om ni behöver mer hjälp! MVH, Pinja / Mirror Line

Ersan K
Skrev om Mirror Line

Bra bemötande trots corona, Bokade tid till deras showroom, beställning och montering gick smidigt. Inga konstigheter alls, Bra priser jämfört med liknande produkter ute på marknaden, samt at det är lång garanti på produkten.