Möbelkillarna AB

Möbelkillarna AB

app.mobelkillarna.se
  • BadgeTwoYears

Möbelkillarna har 33 års erfarenhet i branschen och tror på att leverera det där lilla extra! Vårt mål är att ge varje kund "den perfekta flytten". Det börjar redan vid det första samtalet. Under hela resan kommer du ha en kontaktperson som hjälper dig med alla dina frågor. Under själva flytten kommer utbildade erfarna flyttkillar...

122 omdömen om Möbelkillarna AB

Veronica R
Skrev om Möbelkillarna AB

De skulle ta alla möbler, och jag skulle själv ta allt det andra. Trevliga killar, som kom och gjorde det de skulle . Tyvärr fick jag ingen info innan om att de inte kunde ta min gräsklippare, med bensin, så den fick jag lämna kvar....

William G
Skrev om Möbelkillarna AB

Väldigt bra. Professionella. Tydlig prisbild.

Anne L
Skrev om Möbelkillarna AB

De var kunniga o var väldigt hjälpsamma. De bidrog till en trevlig flytt. Tack för ni finns.

Lars-Olof N
Skrev om Möbelkillarna AB

Vi önskade flytt från Trelleborg till Helsingborg av bolagets ”bohag”. Vi fick snabbt en bra offert, via Tobias, och hade bra kommunikation med honom inför flytten. Själva flytten gick väldigt smidigt. Alexander och Kenny gjorde ett professionellt jobb och hanterade vårt material med omsorg. De hanterade trafik på vägen som krävde att de flyttade sin bil ett antal gånger.

Emma Ö
Skrev om Möbelkillarna AB

Jag har bara positivt att säga om Möbelkillarna. Väldigt trevligt bemötande i både telefon och vid själva flytten. Hjälpsamma, flitiga och proffsiga! Smidig flytt från Småland till Skåne och alla mina saker anlände utan några som helst problem. Jag rekommenderar flyttfirman varmt!

Johanna D
Skrev om Möbelkillarna AB

Tryggt och effektivt! Bra kontakt med oss innan dagen för att säkerställa alla detaljer vilket gjorde en som kund trygg och redo på bästa sätt.

Mia K
Skrev om Möbelkillarna AB

Trevliga killar, smidig och snabb flytt. Toppen!

Dorthe H

2 möbelkilllar som var snabba och professionella. Tack

Ann-Sofie F
Skrev om Möbelkillarna AB

Min kontakt har varit med Möbelkillarna i Helsingborg. Har anlitat dem för flytt och flyttstädning och kan inte säga annat än att de är toppen att ha att göra med. Hade blivit tipsade om dem och de levde upp till förväntningarna. Trevliga och hjälpsamma, flytten smidigt genomförd och de var varsamma med möblerna. De tog hela tiden reda på hur jag ville ha det. Städningen helt utan anmärkning och av sympatiska människor dessutom.

Ulla J
Skrev om Möbelkillarna AB

Trevligt bemötande hjälp med att fixa vad vi behövde hjälp med och slutligen rent hus. Hjälp med kasta bl a piano väldigt smidigt allt utan problem

Marie E
Skrev om Möbelkillarna AB

Från första, inledande samtal till flytt och städning av vårt hus - suveränt utfört! Varje led i kedjan levererade på topp. Med mycket omtanke och kunskap. Allt var i trygga händer hos Möbelkillarna. Snabba och effektiva fullblodsproffs med härliga skratt och lösningsorienterad inställning. Rekommenderar dem varmt.

Taro K
Skrev om Möbelkillarna AB

Bra kommunikation under hela flytten. Servicen var över all förväntan. Rekommenderas varmt till alla som funderar över vilken flyttfirma man bör välja.

Lars D
Skrev om Möbelkillarna AB

Trevliga och mycket väl utfört arbete

Arvid D
Skrev om Möbelkillarna AB

Trevliga punktliga snabba. Kan verkligen rekommendera.

Caroline F
Skrev om Möbelkillarna AB

Snabb och smidig flytthjälp, lätt att boka via mejl.

Johan L
Skrev om Möbelkillarna AB

Mycket bra service och trevlig personal. Allt lastades bra och de hanterade möbler och lådor försiktigt. Väldigt bra med barn.

Tim K
Skrev om Möbelkillarna AB

Hej Tack för att få hjälp av er . Killarna är mycket duktig och arbetsama plus trevliga Mvh Tim

Gunilla J
Skrev om Möbelkillarna AB

Trevliga och duktiga flyttkarlar som effektivt och varsamt hjälpte oss med flytten Kan varmt rekommendera denna firman.

Nils-Åke N
Skrev om Möbelkillarna AB

Mycket bra utförd flytt trevliga killar

Ingela F
Skrev om Möbelkillarna AB

Jag anlitade Möbelkillarna till min flytt. De var supertrevliga och proffsiga från första telefonsamtalet till när de var klara. Jag ville ha en smidig flytt och det fick jag. Kommer att anlita dem igen om det blir aktuellt med ny flytt.

Björn A
Skrev om Möbelkillarna AB

Allt fungerade som det skulle. Trevliga och omtänksamma killar

Eva P
Skrev om Möbelkillarna AB

Trevlig och duktig personal. Minamöbler togs väl omhand. Är mycket nöjd.

Karolin H
Skrev om Möbelkillarna AB

Hade inga förväntningar. Bemöttes av två härligt glada som visste vad dom gjorde. Strålande samarbete som organiserade och strukturerade på ett imponerande sätt. Nyttjade varje centimeter från golv till tak. Snabbt och smidigt. Definitivt mitt 1a handsval vid nästa flytt!

Anders Å
Skrev om Möbelkillarna AB

Den här firman kan ni lita på, ärliga människor i en svår bransch!

Christina W

Trevliga,prisvärt,snabba ,duktiga kanonbra

Rosmarie H
Skrev om Möbelkillarna AB

Från första samtalet till sista leveransen har varit över förväntan! Jättebra! Trevligt bemötande och väldigt samarbetsvilliga. Jag hade hämtning på 2 ställen vilket inte var problem trots ändring av ordningen från mig. Killarna som slet och kämpade upp på 4:e vån , Anton & Otto, trevliga, noggranna och sociala, de gjorde att jag kände stor trygghet med mina möbler. Kan bar rekommendera denna firma. Högsta betyg från mig🌟

Markus L
Skrev om Möbelkillarna AB

Väldigt trevliga o proffsiga. Jag hade inte förväntat mig att de skulle skydda mina möbler med både filtar o plast som de gjorde. Väldigt nöjd. Kommer jag flytta igen så kommer de inte vara någon tvekan om vem som får uppdraget.

Gabriella S
Skrev om Möbelkillarna AB

Killarna snälla trevliga har anlitat den firma många gånger och alltid nöjd ska jag flytta igen så blir det möbelkillarna ingen annan firma nöjd till 100 procent

Andreas H
Skrev om Möbelkillarna AB

Bra bemötande. Levde up till min förväntningar. Min uppfattning är att Möbelkillarna är ett professionellt flytt företag.

Charlott B

Punktliga trevliga killar. Jobvar snabbt och säkert. Väldigt till ötesgående

Anna L
Skrev om Möbelkillarna AB

Väldigt bra service och mycket trevliga flyttkillar. Vi hade en lite krånglig flytt med smal trappa och möbler som behövde hissas upp och det gick snabbt och h smidigt. Jag kan varmt rekommendera Möbelkillarna!

Christian S
Skrev om Möbelkillarna AB

Möbelkillarna var ödmjuka, effektiva och varsamma med allt kring flytten.

Emelie W
Skrev om Möbelkillarna AB

Finns bara ett ord… obeskrivligt! Vilka proffs 🥳🥳 Kan bara varmt rekommendera Möbelkillarna och kommer inte ha anledning att välja/ rekommendera någon annan framöver 🙏🏼

Yvonne J
Skrev om Möbelkillarna AB

Allt fungerade väldigt bra. Från beställningen på telefon, till killarna som flyttade mitt bohag. Hjälpsamma och trevliga. Kan varmt rekommendera dem. Ska jag flytta igen, så återkommer jag! Yvonne Johnsson

Sven Nils Henry L
Skrev om Möbelkillarna AB

Man kan verkligen lita på Möbelkillarna. Uppdraget genomförs alltid som utlovat. Killarna är dessutom väldigt positiva, trevliga och proffsiga!

Helen L
Skrev om Möbelkillarna AB

Bästa service, från första telefonsamtalet till flyttdagen från hus till lägenhet. Bästa flytthjälp, snabb och effektiv och med ett vänligt bemötande. Möblerna flyttades på bästa sätt med försiktighet och ömtåliga saker emballerades väl. Kan på bästa sätt rekommendera Möbelkillarna!

Laila E
Skrev om Möbelkillarna AB

Vilka killar. Man blev väldigt väl omhändertagen. Dom var omtänksamma och trevliga. Dom packade allt och det var välpackat. Inget som gick sönder. Körde till nya lägenheten med möbler och alla lådor. Verkligen inget att klaga på. Kan verkligen rekommendera Dom.

Jan S
Skrev om Möbelkillarna AB

Punkliga, korrekta, varsamma, rekommenderas varmt.

Håkan L
Skrev om Möbelkillarna AB

Hjälpsamma, tjänstvilliga, snabba och pålitliga

Christer S
Skrev om Möbelkillarna AB

Mycket professionellaa. Nogranna, snabba och tillmötesgående

Peter E
Skrev om Möbelkillarna AB

Det är Otroligt smidigt, proffsigt när man behöver hjälp att flytta med möbelkillarna. Tredje gången och lika bra varje gång, rekommenderar verkligen Möbelkillarna //Peter

Lars Nils Johan E
Skrev om Möbelkillarna AB

Att flytta är en stor sak. Omvälvande och ansträngande såväl fysiskt som psykiskt! Vi upplevde Möbelkillarnas arbete som; - mycket professionellt: allt var väl paketerat och ingenting gick sönder trots att vi hade en hel del både glas och prydnadsföremål - trevligt bemötande! Att flytta är en stor ansträngning och en positiv attityd och vänligt bemötande från Möbelkillarna sida bidrog definitivt till att underlätta det stora arbetet! Vi kan varmt rekommendera Möbelkillarna som hjälp vid nästa flytt!

Tom S
Skrev om Möbelkillarna AB

Extremt bra bemötande av Tobias som svarade på alla mina frågor på ett bra och tydligt sätt. Flyttkillarna som gjorde jobbet var artiga, fantastiskt flitiga, samt packade våra grejor på ett föredömligt sätt! Inte en enda trasig grej! Möbelkillarna överträffade mina förväntningar! Packning, flytt, samt slutstädning var uppdraget till Möbelkillarna. Slutstädning återstår i början av mars. Mitt betyg på helheten från Möbelkillarna är 5/5! Rekommenderas verkligen!

Björn J
Skrev om Möbelkillarna AB

Från första kontakt till utfört uppdrag! Alla var mycket trevliga och proffsiga. Jag lämnar gärna rekommendationer på min upplevelse med er. Stort tack.

Eva B
Skrev om Möbelkillarna AB

Professionellt utförd flytt, hjälp med precis allt och lite till. Tryggt, fint och mycket hjälpsamt bemötande.

Anders H
Skrev om Möbelkillarna AB

De var hjälpsamma och trevliga. Jag hade befarat att det skulle bli två vändor, men allt klarades av på ca halva tiden. Jag köpte flytta av möbler från villa till lägenhet.

Bo E
Skrev om Möbelkillarna AB

Vi flyttade ett bohag från Lund till Stockholm. Det var tydligt och enkelt att beskriva behov och bemötandet var väldigt trevligt. Väldigt lösningsorienterade och pragmatiska och sakerna behandlades försiktigt. Det enda som var lite tråkigt var att det kom flera påminnelser om att flytten skulle betalas innan tjänsten ens var utförd (skulle aldrig falla mig in). Med tanke på att branschen dras med en del oseriösa aktörer så bör seriösa aktörer jobba för tydlighet och trygghet. Här fanns det brister men som egentligen aldrig blev ett problem.

Catharina L
Skrev om Möbelkillarna AB

Jag hade beställt flytthjälp. Jag blev uppdaterad hela tiden. Dem återkoppla och hörde av sig och undrade så att allt var ok med packningen och att jag var i fas tills flyttdagen. Killarna som kom var jätte trevliga , snälla, duktiga och jätte organiserade. Flytten flöt på hur bra som helst. Möbler som skulle delas på satte dem upp på det nya stället. Jag kan varmt rekommendera dem. Ska jag flytta fler gånger kom jag välja Möbelkillarna.

Erika M
Skrev om Möbelkillarna AB

Rimligt pris, bra bemötande, trevliga möbelkillar som var försiktiga med samtliga möbler under flytten. Rekommenderas!

Mikael E
Skrev om Möbelkillarna AB

Bra kommunikation och killarna kom på utsatt tid trotts långväga flytt. Rekommenderar dem starkt.