MOHV Hemavan

MOHV Hemavan

En del av MOHV www.mohv.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till MOHV Hemavan! Letar du bostad i Hemavan, Klippen, Umfors, Krokfors eller Björkfors? Vi på MOHV Hemavan kan hjälpa dig att hitta din nästa drömbostad eller så kan vi göra en kostnadsfri värdering av din bostad för att se hur mycket din bostad är värd. Att värdera din bostad innan försäljning är bra. Du får då...

31 omdömen om MOHV Hemavan

Inger D
Hemavan/Tärnaby

Anna är korrekt och noggrann, en trygghet för både säljare och köpare.

Peter N
Hemavan/Tärnaby

Väldigt bra bemötande , kunnig, trevlig och hjälpsam. Köper man en fastighet långt bort från hemorten är det just Anna man ska ha som mäklare. Har fått hjälp med att ta kontakt med lokala hantverkare som är ett måste för underhåll och renovering. Betyg 10 av 10 :)

Lena M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Gustavsson en del av MOHV Hemavan
Hemavan/Tärnaby

Mycket trevlig, kunnig och hjälpsam mäklare.

Eva Jessica A
Hemavan/Tärnaby

Det är den tredje gången vi köper/säljer fastighet i Hemavan/Tärnaby-området, och äntligen fick vi göra det med Anna. Det är ordning och reda, saker förklaras noggrant för en, allt är tydligt och välorganiserat. Förutom att det har känts som den tryggaste fastighetsaffären vi gjort, där Anna som mäklare varit väldigt delaktig och hjälpsam, är hon väldigt trevlig och lättsam att ha att göra med.

Magdalena M
Hemavan/Tärnaby

En trygg erfaren mäklare som lyssnade in oss bra och har skött om affären som helhet mycket bra. Stabilt o h förtroendeingivande./ mvh Magdalena

Åsa Johanna B
Hemavan/Tärnaby

Om du söker en proffsig, tydlig, kommunikativ, noggrann och engagerad mäklare i Hemavan så kan jag varmt rekommendera Anna. Min upplevelse är att hon verkar för att processen skall vara transparent, tydlig och utan överraskningar för såväl säljare som köpare - en mäklare att känna sig trygg med helt enkelt.

Annette W
Hemavan/Tärnaby

Anna bemötte oss glatt o trevligt på visningen. Hon berättade öppet även om otrevligheter som hänt i huset så vi inte skulle bli chockad senare. Tack! Anna har hjälpt oss med alla frågor o funderingar vi haft. Vi har bara gott att säga om Anna.

Roger W
Hemavan/Tärnaby

Jag tycker vi fick ett trevligt bemötande och bra genomgång av huset. Hon undersökte och hjälpte oss vid frågor vi hade gällande placering av tomten och avloppsfrågor vi hade. Så vi är väldigt nöjd med Anna som känns väldigt seriös.

Bengt Valentin Ö
Hemavan/Tärnaby

Vi blev bemötta på ett trevligt och professionellt sätt av Anna Gustavsson. Hon har varit jätteduktig på att svara på alla frågor vi haft och varit lätttillgänglig. Totalt sätt är vi nöjda med Anna och hennes sätt att jobba som fastighetsmäklare.

Anders W
Hemavan/Tärnaby

Mycket bra bemötande. Anna var kunnig, trevlig och det kändes tryggt och bra!

Hans Daniel B
Hemavan/Tärnaby

Anna är otroligt proffsig i hur hon sköter kontakter och genomför försäljningen. Hon är formell och gör allt enligt boken utan att vara fyrkantig. Det kändes väldigt tryggt att ha henne till hjälp.

Ulf K
Hemavan/Tärnaby

Mycket bra bemötande och handläggning av affären så långt.

Mattias H
Storuman tätort med närområde

Trevlig. Lätt att prata med och förstå.

Tina Erika Å
Sålde sin bostad med hjälp av Anna Gustavsson en del av MOHV Hemavan
Hemavan/Tärnaby

Bara gott att nämna. Inget att klaga på alls. Trevlig tillmötesgående.

Peter M
Hemavan/Tärnaby

Mäklaren är noggrann och lyhörd, allt har fungerat mycket bra. Trevlig bemötande och bra lokalkännedom

Elis Fredrik Daniel J
Storuman tätort med närområde

Duktig, flexibel och lätt att ha att göra med.

Klas Erhard Mattias S
Storuman tätort med närområde

Efter en husaffär som inte varit helt smidig från säljarens sida så har mäklaren vägt upp det dåliga och kommit med flera goda råd/hjälp med våran efterföljande husförsäljning.

Lena Birgitta C
Hemavan/Tärnaby

Snabb, tydlig och proffsig. Och så alltid vänlig och trevlig förstås.

Hans-Peter C
Hemavan/Tärnaby

Flexibel, snabb och väldigt lösningsorienterad. Trevlig dessutom!

Anna K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Gustavsson en del av MOHV Hemavan
Hemavan/Tärnaby

Professionell och tillgänglig mäklare. Lätt att nå för svar på frågor.

Tor-Inge H
Hemavan/Tärnaby

Hyggelig, ryddig, god info, rett og slett meget profesjonell. Mycket nöjd :-)

Caroline S
Hemavan/Tärnaby

Anna har varit jättebra genom hela affären. Hon visade oss stugan via länk då vi bor en bit bort och har varit flexibel med datum för att träffas. Ärlig och noggrann. Bara positivt!

Carl Fredric G
Hemavan/Tärnaby

Upplevdes väldigt professionell och trygg att ha som mäklare. Tillgänglig och noggrann. Rekommenderar verkligen Anna!

Jimmy Å
Hemavan/Tärnaby

Bra kontakt, tillmötesgående och hjälpsam. Snabb och smidig affär.

Erika Marie Denise J
Hemavan/Tärnaby

Vi har upplevd Anna som en väldigt kunnskapsrik och väldigt duktig mäklare. Anna er en mäklare som man kan vara trygg på att allt går som det ska när man ska sälja sin bostad/stuga. Vi er jättenöjda med Anna Gustavsson.

Jennie H
Hemavan/Tärnaby

Trevligt bemötande och lätt att få kontakt med.

Andre G
Storuman tätort med närområde

Jag tycker Anna var väldigt duktigt och man kände direkt en trygghet i köpet. Hon förklarade väldigt utförligt alla steg och gav oss all den information vi behövde. Hade kontakt med en mäklare innan och kände inte alls samma trygghet. Så väldigt bra betyg för Anna !

Nina M
Storuman tätort med närområde

Bra och trevlig mäklare som ger ett gott intryck! Duktig på att informera och förklarar så att man förstår. Bra och snabb återkoppling. Gjorde husköpet till något smidigt och lätt istället för krångligt och svårt. Jättenöjd!

Hanna Ulrika K
Sålde sin bostad med hjälp av Anna Gustavsson en del av MOHV Hemavan
Hemavan/Tärnaby

Proffsig, lösningsfokuserad och engagerad till 100%! Vi är glada och supernöjda över Annas insats!

Nur K
Storuman tätort med närområde

Anna var en faktiskt mäklare, hon kunde sin grej och alltid stå till hjälp om de behövdes, hon var hjälpsam och bra på förklara allt inom huset å ekonomiska delen, rekommenderar henne verkligen.

Stig Singvald Ö
Storuman tätort med närområde

Väldigt trevlig mäklare. Lätt att prata med och förklarar allt så det är lätt att förstå . Går fort att få svar på frågor, via Mail, SMS och telefon.