MOHV Svedala

MOHV Svedala

En del av MOHV www.mohv.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till MOHV Svedala! Letar du efter bostad i Hyltarp, Sjödiken, Norrskog, Krågeholm, Aggarp, Börringe, Törringe, Holmeja eller Svedala med omnejd? Då är du varmt välkommen att kontakta någon av våra duktiga mäklare på MOHV Svedala. Vi ser till ditt bästa och förstår att det är viktigt att välja rätt mäklare i en av...

27 omdömen om MOHV Svedala

Pernilla T
Klågerup

Mycket kunnig, hjälpsam och professionell. Är enormt tacksam för allt Åsa gjort för mig. .

Maria Louisa K
Hyllie

Åsa har botat min mäklarskräck 😉🥳

Kerstin M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Åsa Öjes en del av MOHV Svedala

Trevligt bemötande, blev en snabb och smidig affär , allt sköttes proffsigt.

Simon T
Klågerup

Öppen, ärlig och jordnära. Gav väldigt bra råd genom hela processen och satte rätt förväntningar i en scår marknad.

Linus W
Hästhagen

Otroligt nöjd med Åsa! Exceptionellt bemötande och professionellt agerande.

Bill Mattias N
Sålde en tomt med hjälp av Åsa Öjes en del av MOHV Svedala

I en lågkonjuktur behövs nya tankebanor och tillvägagångssätt. Det funkar inte längre att bara sätt ut en annons och hoppas på svar. Åsa tänker utanför boxen, har ett bra driv. Väldigt trevlig och lätt att ha att göra med. Rekommenderas verkligen, kontakta Åsa Öjes på Mohv för en bra och smidig affär.

Andreas N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Åsa Öjes en del av MOHV Svedala

Bra mäklare, lyhörd, gjorde sitt yttersta i allt. Rekommenderar starkt.

Natalie H
Klågerup

Supertrevlig och proffesionell, allt gick snabbt och smidigt, precis som man önskar!

Svar från Åsa Öjes

Stort tack för det fina omdömet, värmer otroligt mycket :)

Kerstin A
Klågerup

Energisk, duktig o ger inte upp fast det är svåra tider att sälja!

Svar från Åsa Öjes

Tack snälla för era fina ord, det var inte enkelt men skam den som ger sig, det gick! Hälsa alla inblandade och ha en fin höst!

Vincent E
Klågerup

Åsa gjorde för det första ett mycket bra intryck. Under försäljningen sköte hon sig väldigt proffsigt. Var väldigt lyhörd och lyssnade och skapade förutsättningar för det vi önskade av vår försäljning. Och rodde hela försäljningen i hamn till ett önskat försäljningspris. Mycket bra mäklare! Fantastisk rent ut sagt! Rekommenderas starkt! MVH V o M

Svar från Åsa Öjes

Vincent och My, tack tack tack för det fina omdömet! Stort lycka till nu med ert nya hus, kommer bli hur bra som helst :)

Johan E
Klågerup

Hon är väldigt kunnig om bostäderna hon säljer, om området och är väldigt tillmötesgående. Aldrig några problem.

Svar från Åsa Öjes

Hej Johan! Så glad jag blir när jag ser att ni lämnat ett så fint omdöme, det värmer något otroligt mycket! Jag hoppas ni kommer till att trivas i ert nya hus!

Elin S
Klågerup

Upplevdes kunnig, ärlig, väl påläst om bostad/område och lyhörd för våra önskemål. Ett mjukt säljsätt som passade mig som kund utmärkt. Vi har blivit behandlade proffsigt och med värme sedan första visningen vi träffades på. Tack Åsa!

Svar från Åsa Öjes

Hej Elin! Tack snälla för dina fina ord, blir glad i hela kroppen! Nu hoppas vi att tiden går fort fram till tillträdesdagen :)

Benjamin M
Almhög

Väldigt trevligt bemötande. Hon var mycket hjälpsam och kunnig. Hade svar på alla mina frågor och vägledde mig, som förstagångsköpare, igenom hela processen. Vad gäller förväntningar, så hade jag inte riktigt några eftersom jag inte visste vad jag skulle förvänta mig till att börja med. Kan i alla fall säga att Åsa har lagt en hög ribba för eventuella framtida mäklare jag har att göra med. Är verkligen supernöjd. Rekommenderar henne starkt!

Svar från Åsa Öjes

Hej Benjamin! Tack så mycket för det fina omdömet! Jag hoppas du kommer att trivas i din nya lägenhet, snart är det tillträde!

Yared B
Almhög

Åsa har varit väldigt proffesionellt från början till slut som gör att försäljningen gick smidigt! Jag är nöjd med hur hon hanterade allt!

Svar från Åsa Öjes

Hej Yared! Och tack snälla för ditt fina omdöme. Det har varit en fröjd att vara din mäklare genom försäljningen. Varmt lycka till med de nya utmaningarna!

Branko Mato P
Söderkulla

Fick förtroende för Åsa ganska omgående, hon har skött en väldigt komplicerad process på ett högst professionellt sätt, tvekar därför inte att ge henne allra högsta betyg!

Svar från Åsa Öjes

Tack snälla Branko för dina fina ord. Trägen vinner, jag tackar er för att ni har varit så tålmodiga säljare. Allt gott till er!

Maria H
Norra Sofielund

Åsa har varit utomordentligt aktiv energisk och tillförlitlig som mäklare förutom lugn och metodisk, hon är väldigt trevlig dessutom att ha att göra med, tillförlitlig o noggran. Som säljare är det allt jag har förväntat mig, att tryggt kunna överlämna ansvaret till.

Svar från Åsa Öjes

Tack Maria för ditt fina omdöme, blir glad att höra att du har varit nöjd med både mig som mäklare men också som person. Din hjälpsamhet och flexibilitet gjorde hela försäljningen så mycket smidigare för mig som mäklare. Stort lycka till i ditt nya boende nu!

Oliver R
Åkerbruket

En mycket trevlig och bra mäklare som hjälpte mig och min sambo att hitta vår första lägenhet tillsammans. Rekommenderas starkt.

Svar från Åsa Öjes

Hej Oliver! Tack för det fina omdömet. Nu ser vi fram mot tillträdesdagen senare under året!

Martin F
Klågerup

Vi gillade Åsa som person men tycker det begicks en del fel under tiden hon hade vårt objekt. Vi fick påpeka några saker gällande annonsen och trots uppmaningar från oss att vi önskade mer kontakt gällande status på spekulanter osv så var det ofta vi fick skicka förfrågningar om hur det ligger till. När vi väl hade skrivit kontrakt men med klausul så var Åsa snabb med att lägga ut objektet som sålt och med slutpris trots att vi tidigare hade diskuterat om att vänta tills klausulen gått igenom. Eftersom vi gick med på...

Svar från Åsa Öjes

Hej Martin, Tack för er feedback. Jag tar till mig av det ni säger och vill alltid sträva efter att bli bättre. Tyvärr kan missar hända och jag är ledsen att det var struligt under försäljningens gång. Njut av huset så ses vi på byn! Mvh, Åsa

Sandra Marina B
Klågerup

Glad och trevlig och lätt att komma i kontakt med.

Svar från Åsa Öjes

Hej Sandra! Tack för ditt omdöme, det värmer. Njut av nya bostaden så ses vi på byn!

Elin G
Klågerup

Bra bemötande och behjälplig genom alla stegen till vårt drömhus ❤️

Svar från Åsa Öjes

Tack snälla för dina fina ord Elin! Hoppas nu att ni kommer trivas i huset :)

Daniel G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Åsa Öjes en del av MOHV Svedala

Supertrevlig och duktig mäklare! Lever upp till våra högt ställda krav och gör alltid sitt yttersta för kunden, hon ger det lilla extra utan att man ber om det. Rekommenderar varmt!

Svar från Åsa Öjes

Vad fint skrivet Daniel, har varit ett nöje att för andra gången hjälpa er att sälja. Nu hoppas jag att vi kan leta fram ett passande hus för er!

Marcus Å
Köpte sitt hus med hjälp av Åsa Öjes en del av MOHV Svedala

Mycket väl bemött, fler som henne! Allt gick väldigt smidigt.

Svar från Åsa Öjes

Tack snälla Marcus för det fina omdömet 🙂 Ska bli spännande att se hur det blir efter du renoverat!

Paulina Hilda Martina T

Gott bemötande. God service. Jag är helt klart nöjd

Svar från Åsa Öjes

Tack snälla för fint omdöme. Stort lycka till med allt du tar dig an!

Fredrich Alf Magnus P
Tegelbruket

Glatt bemötande och fokuserad på vad hon skulle göra, trots att hon hade många bollar i luften. Förväntningarna var en snabb affär och att vi skulle vara nöjda med slutpriset på vår bostad. Återkopplade bra och var ganska lätt att få tag i, annars återkom hon så fort hon hade möjlighet.

Svar från Åsa Öjes

Tack Fredrich, har varit en fröjd att arbeta med er i försäljningen. Varmt lycka till i framtiden!

Niclas D
Tegelbruket

Väldigt tillmötesgående och påläst, gav sig tid till alla spekulanterna.

Svar från Åsa Öjes

Vad roligt att du är nöjd med ert köp, jag är helt säker på att ni kommer trivas i ert nya hus!

Viveka D
Tegelbruket

Vi blev vänligt bemötta av Åsa. Vi upplever henne kunnig. Hon svarar snabbt på mejl o sms. Det är lätt att samtala med Åsa. Med vänlig hälsning, Viveka

Svar från Åsa Öjes

Tack Viveka för dina fina ord, det värmer. Roligt också att ni är nöjda med servicen som helhet, hoppas ni kommer trivas på Tegelbruket!

Parascovia M
Bara

Hon är grym! Proffesionellt bemötande, lyhörd mäklare som hittar rätt bostad till rätt person. Tack Åsa!

Svar från Åsa Öjes

Tack snälla, det värmer att höra. Varmt lycka till i din nya bostad!