MTY Utbildning AB/Skultuna Trafikskola

MTY Utbildning AB/Skultuna Trafikskola

www.skultunatrafikskola.se
  • Badge2022
4.4

Välkommen till MTY Utbildning AB! Vi ger dig en gedigen körkortsutbildning oavsett om du är ung som gammal eller vill ta ditt körkort som privatperson eller yrkeschaufför. För personbilskörkort varvar du teoretiska lektioner med praktiska tillsammans med din lärare. Du kan även plugga på egen hand via elevcentralen. Där förbereder...

36 omdömen om MTY Utbildning AB/Skultuna Trafikskola

Sedan starten hos Reco 2021

Lars W

Mycket bra och duktig lärare. Kan varmt rekommenderas. Mvh Jonas W

Roger E
Skrev om MTY Utbildning AB/Skultuna Trafikskola

Mejlade till dom att min son ville gå men fick inte ens en bekräftelse några dagar efter att den kursen skulle varit så kommer en faktura. Dom svara inte alls på mejl men uppenbarligen läser dom det . dessutom var sista betalningsdagen 4 dagar efter den digitala fakturan kom.

Joacim L
Skrev om MTY Utbildning AB/Skultuna Trafikskola

Bra bemötande och bra hjälp. Stort tack för hjälpen!

Sofia N
Skrev om MTY Utbildning AB/Skultuna Trafikskola

Bra utbildning för moppe. Bra dag med bra lektioner Även teorilektionerna digitalt var mycket bra. Vi är väldigt nöjda.

Anna E
Skrev om MTY Utbildning AB/Skultuna Trafikskola

Sunkiga lokaler, luktar mögel. Bra, snabb och enkel moppeutbildning. Trevliga lärare med gott bemötande.

Anna L
Skrev om MTY Utbildning AB/Skultuna Trafikskola

Hittills har min upplevelse av MTY utbildning trafikskola vart jätte bra

Susanna A
Skrev om MTY Utbildning AB/Skultuna Trafikskola

Min son har gått teorikurs och vi är mycket nöjda

Sam F
Skrev om MTY Utbildning AB/Skultuna Trafikskola

Bra bemötande och lugn instruktör som är bra på att både beskriva och demonstrera

Marléne Miriam Emanuelle T
Skrev om MTY Utbildning AB/Skultuna Trafikskola

Toppenbra! Lugn och pedagogisk och avslappnad, perfekt för mig som hade skjutit på körkortstagandet i 20 år och samlat på mig massvis av ångest inför det... Tog det sen på första försöket och utan anmärkning. Hade inte fixat det utan MTY Skultuna trafikskola!

Rosencrantz A
Skrev om MTY Utbildning AB/Skultuna Trafikskola

Bra personal och tillmötesgående mvh Rosencrantz

Mikael  L
Skrev om MTY Utbildning AB/Skultuna Trafikskola

Mycket bra mottagande och respekt. Företaget levererar och står för vad som lovats och eftersökts. Jag rekommenderar detta företag för allt jag köpt, såväl C som CE och YKB-utbildning. Proffsigt och väl utfört.

Fitim V

Super tydliga och bra! Rekommenderar starkt! 👍🏽

Sofie P
Skrev om MTY Utbildning AB/Skultuna Trafikskola

Rekommenderar Skultuna Trafikutbildning. Kunniga i sak och trevliga. Tack!

Lycka T

Superbra,och enkelt/snabbt Rekommenderas

Stina L
Skrev om MTY Utbildning AB/Skultuna Trafikskola

Hej! Vi gick handledarutbildningen. Hade hört mycket om hur värselöst det skulle vara av personer som gått den tidigare (de hade gått hos andra trafikskolor) Jag blev mycket positivt överraskad av hur bra det var. Ni gav mig mycket att tänka på när det gäller hur jag vill lägga upp handledningen som jag inte tänkt på tidigare. Superbra!

Anna U
Skrev om MTY Utbildning AB/Skultuna Trafikskola

,Med ett lugn och som gjorde mig lugn och trygg Jag hade nog inga förväntningar bara en lycko känsla att det äntligen blir gjort, så det känns så tryggt att man får samma körskole lärare hela tiden. Jag har köpt tjänsten som har 6 st kör lektioner.

Susanne W
Skrev om MTY Utbildning AB/Skultuna Trafikskola

Bra bemötande vid telefonkontakt. Bra service då utbildningsmaterial skickades hem istället för att vi fick ta oss till Skultuna för att hämta. Mycket bra kundservice!

Klaudiia T
Skrev om MTY Utbildning AB/Skultuna Trafikskola

Fick hem en räkning där jag ej träffade mannen för körning o han inte ens ringde mig så orättvist

Johan M
Skrev om MTY Utbildning AB/Skultuna Trafikskola

Bra utbildning och att deltagarna fick frågor oxå för att diskutera olika senarior.

Felicia E
Skrev om MTY Utbildning AB/Skultuna Trafikskola

Blev bemött otroligt dåligt utav MTY redan vid kursstart. Han som höll i kursen var mycket otrevlig. Jag förväntade mig att komma till en lärorik kurs där jag skulle få nya kunskaper men MTY gav mig bara ont i magen och stressen av ifall jag skulle klara av provet efteråt eller inte. Helt Usel YKB utbildning och jag hoppas ingen annan behöver råka ut för detta.allt ifrån Dåliga lärare. Borde inte få existera.

Stefan L
Skrev om MTY Utbildning AB/Skultuna Trafikskola

Är väldigt bra bemötande som skräddarsyr utbildning till våra förväntningar. Toppen.

Heidi J
Skrev om MTY Utbildning AB/Skultuna Trafikskola

Snabba att återkoppla och väldigt trevliga. Bara positivt bemötande. Vi ska gå en handledarutbildning för körkort.

Ulf A
Skrev om MTY Utbildning AB/Skultuna Trafikskola

Jättebra och proffsigt ...snabba svar vid frågor

Thomas G
Skrev om MTY Utbildning AB/Skultuna Trafikskola

Professionell...........................................................................

Jakob M
Skrev om MTY Utbildning AB/Skultuna Trafikskola

Blev bemött pp ett mycket bra sett.

Elin C
Skrev om MTY Utbildning AB/Skultuna Trafikskola

Jag blev bemött väldigt bra och han var trevlig mot alla. Mina förväntningar var att jag skulle lära mig mer om upplägget när man lär sig köra bil och att jag skulle förstå mer om att köra. Och det levde upp till mina förväntningar

Erik G
Skrev om MTY Utbildning AB/Skultuna Trafikskola

Bra och informativ utbildning.

Sten M
Skrev om MTY Utbildning AB/Skultuna Trafikskola

Körkorts utb AM. Det har fungerat bra.

Anki
Skrev om MTY Utbildning AB/Skultuna Trafikskola

Mycket trevlig lärare som ställde upp för min son både peppade o berömde.. man har alltid höga förväntningar av en bilskola och han får 10/10 Vi köpte intensivkurs på körkort Jag rekommenderar denna bilskola med topp betyg

Anna S
Skrev om MTY Utbildning AB/Skultuna Trafikskola

Väldigt bra körskola, gjorde handledarutbildningen där ovh är så nöjd

Elisabeth E
Skrev om MTY Utbildning AB/Skultuna Trafikskola

Det var en bra utbildning och väldigt uppskattat att den var online.

Thomas G
Skrev om MTY Utbildning AB/Skultuna Trafikskola

Klar o tydlig utb plan. Presentation riktigt bra, pedagogisk utb samt att vi hade en bra diskussion utöver planen.

Christian J
Skrev om MTY Utbildning AB/Skultuna Trafikskola

Trevlig distansundervisning med en pedagogisk lärare

Kent E
Skrev om MTY Utbildning AB/Skultuna Trafikskola

En bra och tydlig lärare. Det var extremt kort väntetid och allt fungerade mkt bra.

Jan L
Skrev om MTY Utbildning AB/Skultuna Trafikskola

Otroligt duktig o pedagogisk lärare, som hjälpte min son både med självförtroende o tips o råd inför att köra upp i en stad han aldrig kört i förut, vi tog 2 lektioner med honom (hade kört innan såklart) han klarade sin uppkörning galant! Kan varmt rekommendera honom! Mvh Isaac Ekberg

Marwaa M
Skrev om MTY Utbildning AB/Skultuna Trafikskola

Jag tycker att skolan är bra och personalen är trevlig. Så jag är mycket nöjd.