Mybanner

Mybanner

mybanner.se
  • Badge2024

MyBanner.se är din pålitliga leverantör av reklambanderoller, utomhusreklam och mässmaterial. Vi fokuserar på din trygghet och kundnöjdhet, oavsett om det gäller reklambanderoller, utomhusreklam eller material för mässor och inomhusmiljöer. Vår målsättning är att göra din beställningsupplevelse smidig och tillfredsställande....

12 omdömen om Mybanner

2home H
Skrev om Mybanner

Snabbt leverans och mycket bra kvalitet. Resultat kom ut som jag önskade.

Svar från Mybanner

Hej! Tack för ditt fina omdöme. Snabb leverans och kvalitet är det vi i steg 1 alltid jobbar för. Välkommen åter till oss!

Trikem A
Skrev om Mybanner

Snabb och bra service men tycker att det är dåligt att det inte ingår en korr i själva beställningen utan det fick vi köpa till. Trycket på beachflaggorna blev bra.

Svar från Mybanner

Hej, tack för ditt fina omdöme och att det blev som ni tänkt. Feedbacken tar vi till oss. Välkommen åter till oss, Mybanner team!

Ganeden M
Skrev om Mybanner

Produkterna var mycket bra beskrivna och jag fick snabbt och bra svar på mina frågor när jag mailade.

Svar från Mybanner

Hej, tack för ert fina omdöme och tack för att ni ger oss ett kvitto på att den servicen och svar vi ger skall vara till nytta för er som kund. Välkommen åter! Mybanner team 🌼

Svenska B
Skrev om Mybanner

Toppen bra, snabb leverans och hög kvalitet

Svar från Mybanner

Tack för ert fina omdöme, kul att ni uppskattar vår service, kvalitet och leveranssäkerhet, välkommen åter till oss!

Ulf S
Skrev om Mybanner

Mycket seriösa och vill verkligen att kunden ska bli nöjd. Världsklass

Svar från Mybanner

Tack för era fina ord och att vi uppnått det vi önskar alltså att ni som kunden skall bli nöjda och gärna att service och leveransen överträffar era förväntningar ! Välkommen åter!

Lectiones P
Skrev om Mybanner

Mycket bra, jag kommer säkert anlita er igen. Snabb leverans och produktion och stor kapacitet i att producera skräddarsydda mått o bilder. Bra kvalitet. /Allt gott!

Svar från Mybanner

Tack för ert fina omdöme! Alltid kul att få bidra och forma produkterna som kund önskar. Välkommen åter!

Fibrestrap
Skrev om Mybanner

Trevligt och professionellt, snabb leverans med bra priser!

Svar från Mybanner

Tack @fibrestrap! Kul att ni hittade nytt användningsområde för vår produkt. Välkomna tillbaka!

Hammerglass Ab

Snabba, kreativa och lösningsorienterade. Mycket bra saker till en bra prislapp!

Svar från Mybanner

Tack för fint omdöme! Alltid kul att få vara med och inspirerar och leverera.

Fredblad
Skrev om Mybanner

Fasadvepor, trevligt bemötande och inga problem att justera det som behövdes justeras.

Svar från Mybanner

Tack för fina ord! Kul att ni kände er omhändertagna och var nöjda med er leverans. Välkomna åter!

Aros K
Skrev om Mybanner

Vi bemötta mycket professionellt. Den logga vi skickade funkade inte och personalen ringde mig och hjälpte mig att få allt på plats. Mycket bra tyckte jag. Mycket bra kvalite på banner med, vi är supernöjda.

Svar från Mybanner

Tack för ditt fina omdöme. Kul att du är nöjd med både service och personal!

Erik P
Skrev om Mybanner

Toppen från start till slut 👍🏻😊

Svar från Mybanner

Tack Erik! Varit kul att få jobba ihop med dig. Hoppas era spelningar har gått fint och lova att höra av dig när ni kommer till Halmstad :) Önskar dig en fin Jul och ett riktigt gott Nytt år! Välkommen tillbaka!

Yvonne W
Skrev om Mybanner

Snabb o bra service! Trevlig personal med mycket kunskap!

Svar från Mybanner

Tack, kul att du uppskattat vår kunskap och det blev riktigt fina banderoller!