nallebudet.se

nallebudet.se

• BadgeFiveYears
1 068
4.5

Visa din omtanke med ett Nallebud! Födelsedagar, bröllopsdagar, tillskott i familjen eller kondoleanser. Det finns flera anledningar till att skicka ett Nallebud. Vad du än vill säga till dina nära och kära finns vi på Nallebudet redo att leverera överallt i hela Sverige. Du kan enkelt hitta ditt favoritpaket med nalle +...

1068 omdömen om nallebudet.se

Sedan starten hos Reco 2020

Ewa J
Skrev om nallebudet.se

Mottagaren blev väldigt glad. Tog tyvärr längre tid än vad jag läst. Lätt att beställa

Ellen S
Skrev om nallebudet.se

Mycket bra service och snabb leverans! Har använt nallebudet några gånger för flera år sedan och är lika nöjd nu som då!

Cecillia K
Skrev om nallebudet.se

Blev lite fel med sista leveransen då nallen var inte med. Men sånt som kan hända . Fått en ytligare paket dagen på med nallen som saknades. Därefter har jag lagt på ny beställning som dyker upp i dagarna :)

Pia L
Skrev om nallebudet.se

Jag har inte fått något besked att budet levererats. Bara två förfrågningar om att svara på denna enkät. Jag mailade er och fick ett trevligt svar att min nalle nog ska levereras i morgon. Så allt är bra!

Efstratios A
Skrev om nallebudet.se

Allt va perfekt kunde inte v bättre

Agneta Z
Skrev om nallebudet.se

Har beställt många gånger för att ge bort vid speciella tillfällen. Det har alltid blivit uppskattat

Björn S
Skrev om nallebudet.se

Har inte fått den nalle jag beställde.... 😥

Svar från nallebudet.se

Hej, Tack för att du skriver här, även om det var tråkigt att höra att det var problem med leveransen 🧸🥲. Det låter som att du omgående ska skriva till kundtjänst på info@nallebudet.se och berätta vad som gått fel och höra om det behöver göras en reklamation. Vi har levererar alltid i enlighet med vårt köpavtal. Hoppas vi hör ifrån dig på mejlen så vi kan hjälpa till! Ha en fin eftermiddag! med vänliga hälsningar från oss på Nallebudet 🧸

Bettan D
Skrev om nallebudet.se

Så himla bra och billigt , för att göra en annan praon så glad

Svar från nallebudet.se

Så fint! Stort tack för ditt omdöme om Nallebudet och för att du berättar för oss. Härligt att höra att det gick bra och att mottagaren blev glad. Ha en fin dag och varmt välkommen åter! med vänlig hälsning från oss på Nallebudet 🧸💞

Annalena P
Skrev om nallebudet.se

Snabb leverans men inte ett dugg prisvärt.

Svar från nallebudet.se

Tack för ditt omdöme om Nallebudet och tack för kommentaren om prissättningen. Vi förstår att det kan kännas så, absolut. Vi har ju vårt premiumsegment med nallar från Jellycat, Dou Dou, Roommate mfl och delikatess- och ekologisk choklad från tex italienska Bernardi och Kalmar Chokladfabrik. Vi har också andra mer prisvärda alternativ så klart. Det som gör att det är dyrare än att handla i en vanlig e-handel är att vi packar Nallebudet för hand med omsorg och att det är många omkostnader i samband med tex frakten. Hoppas...

Ann-Christin B
Skrev om nallebudet.se

En mycket positiv upplevelse! Leverans dagen eter beställning! Imponerande! Barnbarnet som brutit armen fick en nalle med mitella.

Svar från nallebudet.se

Stort tack för ditt omdöme om Nallebudet och härligt att höra att det var positivt att skicka en omtanke med Nallebudet. Vi är så tacksamma över att vi kunde bidra med en passande nalle för situationen. Ha en fin dag och varmt välkommen åter! med vänlig hälsning från oss på Nallebudet 🧸💞

Lena S
Skrev om nallebudet.se

så bra enkelt och snabbt. fungerade precis som jag ville

Svar från nallebudet.se

Stort tack för ditt omdöme om Nallebudet och härligt att höra att det gick bra och smidigt. Toppen! Ha en fin dag och varmt välkommen åter! med vänlig hälsning från oss på Nallebudet 🧸💞

Malin E
Skrev om nallebudet.se

Det var fint paketerat och varorna såg bra ut. Nöjd med allt

Svar från nallebudet.se

Många tack för ditt omdöme om Nallebudet och härligt att höra att det var ett fint Nallebud och att du blev nöjd. Ha en fin dag och varmt välkommen åter! med vänlig hälsning från oss på Nallebudet 🧸💞

Johanna J
Skrev om nallebudet.se

Supernöjd. Enkelt och smidigt!

Svar från nallebudet.se

Stort tack för ditt omdöme om Nallebudet och härligt att höra att det gick bra och smidigt. Ha en fin dag och varmt välkommen åter! med vänlig hälsning från oss på Nallebudet 🧸💞

Paula H
Skrev om nallebudet.se

Jag har använt nallebudet i många år. alltid till både min och mottagarens belåtenhet. jag har även köpt smånallar och delat ut till mina patienter. jag är terapeut,

Svar från nallebudet.se

Stort tack för ditt omdöme om Nallebudet och härligt att höra att vi har en sådan fin betydelse. Ha en fin dag och varmt välkommen åter! med vänlig hälsning från oss på Nallebudet 🧸💞

Bruno Å
Skrev om nallebudet.se

Korrekt och smidig hantering! Enkel hemsida utan konstigheter. Perfekta leveranser i rättan tid.

Agnetha L
Skrev om nallebudet.se

Har tidigare skickat en del Nallebud, men ej blivit av på ett tag... Har dock alltid varit väldigt nöjd med både förfarandet och resultatet!💌🧸 Nu passade det så bra med ett Nallebud, inte bara för att det var rabatterat pris - men just med Kryahälsningar via Nallebud till min arbetskamrat/goda vän, långtidssjukskriven, blev perfekt! Fick i går mess från henne - hon var överraskad och stormförtjust över detta Nallebud 🧸 - tyckte även att förpackningen Nallen anlände i var såå gullig!!!🎁🧸 Så - Toppenbetyg alltså❣️

Svar från nallebudet.se

Så fint! Stort tack för ditt omdöme om Nallebudet och för att du berättar för oss. Härligt att höra att det gick bra och blev så lyckat. Ha en fin dag och varmt välkommen åter! med vänlig hälsning från oss på Nallebudet 🧸💞

Elisabeth R
Skrev om nallebudet.se

Det var smidigt och enkelt att handla, snabb leverans och jättekul att nallen och tillbehören var så fint packade!

Svar från nallebudet.se

Stort tack för ditt omdöme om Nallebudet och härligt att höra att det gick bra och att det var fint i lådan. Ha en fin dag och varmt välkommen åter! med vänlig hälsning från oss på Nallebudet 🧸💞

Laila L
Skrev om nallebudet.se

Jag har anlitat Nallebudet många ggr genom åren. Stort urval på gosedjuren, man kan välja bland många tillbehör, ett nöje! Det skickas i stadigt paket och kommer på önskad dag. 👏 Ja, det är faktiskt så kul & uppiggande, att jag brukar skicka till mig själv ibland 😊 Laila i Jämtland.

Svar från nallebudet.se

Tusen tack för ditt omdöme om Nallebudet och underbart att ha dig som kund. Vi är så tacksamma 🙏. Vi önskar dig fin dag och varmt välkommen åter! med vänlig hälsning från oss på Nallebudet 🧸💞

Lena R

Enkelt att beställa Snabb leverans Fina varor

Svar från nallebudet.se

Många tack för ditt omdöme om Nallebudet och härligt att höra att det gick bra och smidigt. Ha en fin dag och varmt välkommen åter! med vänlig hälsning från oss på Nallebudet 🧸💞

Solveig G
Skrev om nallebudet.se

Så praktiskt när man p.g.a rörelsehinder har svårt att spontanköpa nån present . Å den som får överraskande paket blir alltid så glad .. 🧸

Svar från nallebudet.se

Stort tack för ditt omdöme om Nallebudet och härligt att höra att du tycker om Nallebudet och att det funkar så fint både för dig och mottagarna. Ha en fin dag och varmt välkommen åter! med vänlig hälsning från oss på Nallebudet 🧸💞

Ellinor P
Skrev om nallebudet.se

Ffa snabb expediering, om det är så billigt vet jag dock inte…. Men allt kostar väl….

Svar från nallebudet.se

Stort tack för ditt omdöme om Nallebudet och härligt att höra att det gick snabbt. Träffande beskrivning av priserna och tack för förståelsen. Ha en fin dag och varmt välkommen åter! med vänlig hälsning från oss på Nallebudet 🧸💞

0737693451 0
Skrev om nallebudet.se

Allt har gått väldigt bra och smidigt till! Grymt bra jobb och hantering av allt 😊

Emma A
Skrev om nallebudet.se

Det var bra att handla, det var lite tråkigt att om man ville lägga till något efter att man skrivit brevet fick man skriva om det, det skulle vara bra att den kunde sparas. Jag köpte en nalle, sten och ljus till min vän som förlorade sitt barn. Det kom fram ordentligt och det var uppskattat av familjen.

Svar från nallebudet.se

Stort tack för ditt omdöme om Nallebudet och tack för att du valde att skicka ett Nallebud i en svår stund. Angående hälsningen och beställningsformuläret. Det kan vara lite frustrerande att det är så med beställningen, vi ska kika på om vi kan underlätta det på något sätt. Ha en fin dag och varmt välkommen åter! med vänlig hälsning från oss på Nallebudet 🧸💞

Laura L
Skrev om nallebudet.se

Det gick bra. Presenten var fin och det levererades snabbt

Svar från nallebudet.se

Stort tack för ditt omdöme om Nallebudet för några dagar sedan och härligt att höra att det gick bra och att det blev fint. Ha en fin dag och varmt välkommen åter! med vänlig hälsning från oss på Nallebudet 🧸💞

Linda F
Skrev om nallebudet.se

Snabb leverans. Prisvärt . Rekommenderas verkligen.

Svar från nallebudet.se

Stort tack för ditt omdöme om Nallebudet för ett par veckor sedan och härligt att höra att det gick bra och kändes prisvärt. Tack för rekommendationen. Ha en fin dag och varmt välkommen åter! med vänlig hälsning från oss på Nallebudet 🧸💞

Marieth J
Skrev om nallebudet.se

Hej ! Tack för hjälp med att skicka nallegumman till min barndomskompis 75 årsdag ! Hon ringde till mig idag och tackade för den fina presenten ! Helnöjd ! Er hemsida är bra och lätt att beställa ifrån . Bara jag som var lite försiktig vid min beställning , jag behövde lite hjälp och kontaktade då er med ett Mail från mig. Svar fick jag snabbt av ett trevligt tillmötesgående telefonsamtal. . Allt ordnade sig så bra . Jag ger er högsta poäng ! Mvh Marieth Johansson

Svar från nallebudet.se

Stort tack för ditt omdöme om Nallebudet för ett par veckor sedan och härligt att höra att det gick bra och så himla roligt att det blev lyckat med Nallebudet. Det är bra att vara försiktig på nätet. Det måste vi alla vara! Ha en fin dag och varmt välkommen åter! med vänlig hälsning från oss på Nallebudet 🧸💞

Viveka W
Skrev om nallebudet.se

Hon som fick den blev så glad.

Svar från nallebudet.se

Hjärtligt tack för ditt omdöme om Nallebudet för ett par veckor sedan och härligt att höra att att mottagaren blev så glad. Det värmer! Ha en fin dag och varmt välkommen åter! med vänlig hälsning från oss på Nallebudet 🧸💞

Helena B
Skrev om nallebudet.se

Köpte ett hjärta. Fick information när det blev levererat. Tyckte det var bra:)

Svar från nallebudet.se

Stort tack för ditt omdöme om Nallebudet för ett par veckor sedan och härligt att höra att det gick bra. Ha en fin dag och varmt välkommen åter! med vänlig hälsning från oss på Nallebudet 🧸💞

Christina K
Skrev om nallebudet.se

Har använt Nallebudet i några år. Alltid uppskattat att säga det på lite annat sätt. Har alltid varit superenkelt att beställa och snabb leverans.

Svar från nallebudet.se

Stort tack för ditt omdöme om Nallebudet för några veckor sedan och härligt att höra att du gillar Nallebudets möjlighet till omtanke! Så glada vi blir att du tycker om att handla av oss. Ha en fin dag och varmt välkommen åter! med vänlig hälsning från oss på Nallebudet 🧸💞

Celestine V
Skrev om nallebudet.se

Snabb, lätt, smidigt! Enkelt sätt att skicka omtanke

Svar från nallebudet.se

Stort tack för ditt omdöme om Nallebudet för några veckor sedan och härligt att höra ditt positiva omdöme! Precis som det ska vara att ska vara en omtanke. Ha en fin dag och varmt välkommen åter! med vänlig hälsning från oss på Nallebudet 🧸💞

Cecilia R
Skrev om nallebudet.se

Gillar egentligen nallebudet. Men inte denna gång. Dock är det nog mer postnords fel. Beställde liten nalle med gul regn rock och godis i förra veckan. Enligt sms så levererades det igår. Men personen var hemma o kollade brevlådan flera gånger. Ringer o får meddelande elektroniskt att det ska levereras idag.. Märkligt och tråkigt eftersom personen som behövdes muntras upp efter en operation inte fått leveransen. I övrigt var det lätt att göra beställningen.

Svar från nallebudet.se

Tack för ditt omdöme av Nallebudet. Det låter som att det blivit något konstigt med leveransen. Om du vill så får du gärna kontakta oss på kundtjänst genom info@nallebudet.se, så kan vi kolla närmare på vad som hänt. Vi är hemskt ledsna att det inte blev så bra som förväntat den här gången och att det blev så konstigt för mottagaren. Det är extra tråkigt om det blir tokigt till den som inte är riktigt kry! Beklagar verkligen. Vi önskar en fin kväll och varmt välkommen åter! med vänlig hälsning från oss på Nallebudet 🧸💞

Charlotte L
Skrev om nallebudet.se

Bra utbud. Bra priser. Snabb leverans.

Svar från nallebudet.se

Stort tack för ditt omdöme om Nallebudet för några veckor sedan! Så glada vi blir att det var bra utbud och priser och gick snabbt. Ha en fin dag och varmt välkommen åter! med vänlig hälsning från oss på Nallebudet 🧸💞

Hans R
Skrev om nallebudet.se

Det var fint att kunna skicka något ”annat” och överraska mottagaren som blev överlycklig. Det var bra mjukis urval och + urval och min vän fick paketet med post tedan nästa eftermiddag. Succe!

Svar från nallebudet.se

Stort tack för ditt omdöme om Nallebudet för några veckor sedan och härligt att höra ditt positiva omdöme! Så glada vi blir att det blev fint och gick snabbt.. Ha en fin dag och varmt välkommen åter! med vänlig hälsning från oss på Nallebudet 🧸💞

Sonja B
Skrev om nallebudet.se

Mycke bra kom snabbt fint packeterat Tack

Svar från nallebudet.se

Många tack för ditt omdöme om Nallebudet för några dagar sedan och härligt att höra ditt positiva omdöme! Så glada vi blir att det blev fint och gick snabbt.. Ha en fin dag och varmt välkommen åter! med vänlig hälsning från oss på Nallebudet 🧸💞

Christina O
Skrev om nallebudet.se

Nallebudet fungerar riktigt bra när man vill ge en present men inte kan komma och besöka sitt skadade barnbarn. Hon blev så glad.

Svar från nallebudet.se

Många tack för ditt omdöme om Nallebudet för att par dagar sedan och härligt att höra ditt omdöme och anledningen till att du skickade Nallebudet! Så fint! Så glada vi blir att både du och mottagaren uppskattar oss. Ha en fin dag och varmt välkommen åter! med vänlig hälsning från oss på Nallebudet 🧸💞

Antoinette B
Skrev om nallebudet.se

Lite färre alternativ än jag minns det. Hade varit fint om det hade gått att få det levererat innan helg, men ändå förståeligt pga sen beställning

Svar från nallebudet.se

Många tack för ditt omdöme om Nallebudet för några dagar sedan! Vi har nog det lite utplockat så här efter alla hjärtans dag. Kanske var det därför det var lite färre alternativ. Nästa gång kan du prova att maila oss om du har specialönskemål om tex frakten. Ibland kan vi hitta lösningar för extra snabba frakter. Ha en fin dag och varmt välkommen åter! med vänlig hälsning från oss på Nallebudet 🧸💞

Elenor A
Skrev om nallebudet.se

Jättebra, superbra, bra leverans snabb

Svar från nallebudet.se

Många tack för ditt omdöme om Nallebudet för några dagar sedan och härligt att höra ditt jättebra, superbra omdöme 😊! Så glada vi blir att det gick bra med leveransen. Ha en fin dag och varmt välkommen åter! med vänlig hälsning från oss på Nallebudet 🧸💞

Kristina J
Skrev om nallebudet.se

Ett trevligt sätt att uppskatta en person även om det är i sorgen. Beställde en liten nalle plus ett hjärta, Blev till mycket glädje. Mvh Kristina.

Svar från nallebudet.se

Många tack för ditt omdöme om Nallebudet för några dagar sedan och härligt att vi kunde hjälpa till att "finnas där"! Så fint att både du och mottagaren uppskattar oss. Ha en fin dag och varmt välkommen åter! med vänlig hälsning från oss på Nallebudet 🧸💞

Andreas L

Klockrent! Snabb och smidig leverans 💪

Svar från nallebudet.se

Många tack för ditt omdöme om Nallebudet för några dagar sedan och härligt att höra ditt positiva omdöme! Toppen att det blev bra! Ha en fin dag och varmt välkommen åter! med vänlig hälsning från oss på Nallebudet 🧸💞

Marie L
Skrev om nallebudet.se

Fantastiska produkter och snabb leverans! Kan inget annat än rekommendera.

Svar från nallebudet.se

Många tack för ditt omdöme om Nallebudet för några dagar sedan och härligt att höra att du kan rekommendera oss! Så glada vi blir att både du gillar våra saker. Ha en fin dag och varmt välkommen åter! med vänlig hälsning från oss på Nallebudet 🧸💞

Thomas P
Skrev om nallebudet.se

Fantastiskt fin ide. Snabb leverans och fint paket

Svar från nallebudet.se

Många tack för ditt omdöme om Nallebudet för några dagar sedan och härligt att höra ditt positiva omdöme! Så glada vi blir att du tyckte leveransen var bra. Ha en fin dag och varmt välkommen åter! med vänlig hälsning från oss på Nallebudet 🧸💞

Anna-Karin L
Skrev om nallebudet.se

Gav det till en som genomgår en cancerbehandling. Det kom i tid och var så uppskattat👍

Svar från nallebudet.se

Många tack för ditt omdöme om Nallebudet för några dagar sedan och så fint att du valde Nallebudet! Så glada vi blir att både du och mottagarna uppskattar oss. Ha en fin dag och varmt välkommen åter! med vänlig hälsning från oss på Nallebudet 🧸💞

Charlotte L
Skrev om nallebudet.se

Smidigt och prisvärt! Snabb leverans och mycket uppskattat av mottagaren ❤️

Svar från nallebudet.se

Hjärtligt tack för ditt omdöme om Nallebudet för några dagar sedan och härligt att höra ditt positiva omdöme! Så glada vi blir att både du och mottagarna uppskattar oss. Ha en fin dag och varmt välkommen åter! med vänlig hälsning från oss på Nallebudet 🧸💞

Blenda R
Skrev om nallebudet.se

Nallebudet.se är ett pålitligt företag med bra kvalitet på sina produkter och väldigt bra kundservice. Perfekt när man vill skicka uppskattning till någon på kort varsel och utan att behöva gå och handla, paketera och skicka själv. Detta är extra användbart om man som mig bor utomlands och vill slippa internationellt porto.

Svar från nallebudet.se

Tusen tack för ditt omdöme om Nallebudet för några dagar sedan och härligt att höra ditt positiva omdöme! Så glada vi blir att du skriver att vi är pålitliga och har bra kundservice - det värmer. Ha en fin dag och varmt välkommen åter! med vänlig hälsning från oss på Nallebudet 🧸💞

Robin S
Skrev om nallebudet.se

Snabb leverans, fint gosedjur, smidig beställning.

Svar från nallebudet.se

Många tack för ditt omdöme om Nallebudet för några dagar sedan och härligt att höra ditt positiva omdöme! Så glada vi blir att det blev bra. Ha en fin dag och varmt välkommen åter! med vänlig hälsning från oss på Nallebudet 🧸💞

Torbjörn L
Skrev om nallebudet.se

Min fru blev så glad över nallebudet, verkligen uppskattat

Svar från nallebudet.se

Många tack för ditt omdöme om Nallebudet och härligt att höra ditt positiva omdöme! Så glada vi blir att det blev så lyckat och uppskattat. Ha en fin dag och varmt välkommen åter! med vänlig hälsning från oss på Nallebudet 🧸💞

Markus L
Skrev om nallebudet.se

Det var enkelt o bra att handla där. Mottagaren blev jätte nöjd.

Svar från nallebudet.se

Tusen tack för ditt omdöme om Nallebudet och härligt att höra att det var enkelt och bra att handla! Så glada vi blir att både du och mottagarna uppskattar oss. Ha en fin dag och varmt välkommen åter! med vänlig hälsning från oss på Nallebudet 🧸💞

Tor-Björn A
Skrev om nallebudet.se

Jättebra. Förutom att kartongen och kortet i var knöligt så är jag nöjd

Svar från nallebudet.se

Många tack för ditt omdöme om Nallebudet och härligt att höra ditt positiva omdöme! Om det var så att Nallebudet blivit skadat på vägen får Du får väldigt gärna skriva till oss per mail och om möjligt skicka en bild. Allt ska ju vara helt och fint när det kommer fram. Ha en fin dag och varmt välkommen åter! med vänlig hälsning från oss på Nallebudet 🧸💞

Ingegärd S
Skrev om nallebudet.se

Det var lätt att beställa och mottagaren blev mycket glad!

Svar från nallebudet.se

Många tack för ditt omdöme om Nallebudet och härligt att höra ditt positiva omdöme! Så glada vi blir att både du och mottagarna uppskattar oss. Ha en fin dag och varmt välkommen åter! med vänlig hälsning från oss på Nallebudet 🧸💞

Yvonne E
Skrev om nallebudet.se

Första gången jag handlade på Nallebude.se och jag blev väldigt positivt överraskad! Bra och förståelig hemsida och bra med erbjudanden! Väldigt snabb leverans! Beställde på en fredag och redan på måndag fick vårt lilla barnbarn sin fina present. Bra att det gick att skicka med en hälsning också och att det gick att skicka till en annan adress. Väldigt nöjd!

Svar från nallebudet.se

Tusen tack för ditt omdöme om Nallebudet och härligt att höra ditt positiva omdöme! Fint att få feedback på hemsidan och webbshoppen. Så mysigt att det blev bra med frakt och gåva - det gör oss väldigt glada. Ha en fin dag och varmt välkommen åter! med vänlig hälsning från oss på Nallebudet 🧸💞