Namnsmycken

Namnsmycken

Personliga smycken.jag tycker att det optimala smycket till någon man älskar ska vara unikt, genuint och handgjort. Ett smycke i äkta silver eller guld med mycket själ och hjärta, där det personliga budskapet är hamrat för hand, bokstav för bokstav. Det är kärlek för mig. Besök gärna namnsmycken.com eller kom förbi i ateljén...

63 omdömen om Namnsmycken

ALEXANDRA H
Skrev om Namnsmycken

Bra smycken och smidig leverans

La Villa Travel
4.6/5 i betyg av 464 omdömen 4.6 av 464 omdömen
BadgeThreeYears

Terry G
Skrev om Namnsmycken

Fantastiskt fina smycket. Beställt flera halsband både till mig själv och andra. Och vi har alla blivit fantastiskt nöjda. senast beställde jag en nyhet och när jag fick hem det insåg jag att det är det absolut bästa och snyggaste halsband jag någonsin kommer att äga... Helt otroligt fint. hon överträffar sig hela tiden och gör dem fantastiskt fina

Niklas L
Skrev om Namnsmycken

Mycket smidigt med snabba leveranstider!

Tunby Fritid
4.7/5 i betyg av 323 omdömen 4.7 av 323 omdömen

Fredrik D
Skrev om Namnsmycken

Köpt silverarmband. Fungerade utan problem. Även reklamation gick smidigt.

Nadja S
Skrev om Namnsmycken

Väldigt fin och personlig service. Jag är otroligt nöjd med min ring och det fina halsband jag köpte.

Veronica Ã
Skrev om Namnsmycken

Utsökt design! Snabb leverans. Jag blev kär i formgivningen och tanken bakom smyckena som finns att se på hemsidan. Däremot upplever jag att smyckena känns enklare i verkligheten än vad jag upplevde på foto. Materialet är tunt och känns mer exklusivt på foto än runt min hals och på mitt finger (känslan av att ha ett "barnsmycke" runt min hals snarare än min morgongåva). Jag försöker ändå se smyckena som prisvärda med tanke på att de tillverkade för hand och unika i sitt slag. Och jag älskar som sagt designen.

Tove L
Skrev om Namnsmycken

Jättetrevligt bemötande och snabb service både i samband med beställningen och senare när armbandet oturligt nog gick sönder. Fick det åtgärdat och hade det åter i min ägo inom ett par dagar. Har bara gott att säga om Amanda och hennes fina smycken.

Anna V
Skrev om Namnsmycken

Köpte ett säkerhetsmycke till sonen, silverplatta med kedja. Mycket nöjd fint smycke , snabb leverans.

Jenny D
Skrev om Namnsmycken

Många fina smycken och supertrevlig service.

Carina J
Skrev om Namnsmycken

Jättefina smycken, bär halsbandet i stort sett varje dag! Klockrent!

Johanna L
Skrev om Namnsmycken

Personlig och snabb service. Trevligt bemötande på bästa sätt. Underbara halsband, mitt var ännu finare i verkligheten än på bild!

Henrik P
Skrev om Namnsmycken

Funkade väldigt bra med fint bearbetade smycken och snabb leverans. Betalade med Klarnas mailfaktura som också det funkade smidigt

Kim H
Skrev om Namnsmycken

Smidigt, snabb leverans men halsbandet var mycket tunnare än vad jag hade förväntat mig. Känns lite dyrt i förhållande till vad jag fått.

Malin S
Skrev om Namnsmycken

Fantastiskt trevligt och hjälpsamt bemötande med snabba leveranser. Köpt flertalet smycken och lika nöjd med dem alla!

Natalie O
Skrev om Namnsmycken

Hej! Jag var nöjd med smycket jag beställde. Hade dock önskat att det hade varit samma mellanrum mellan alla bokstäver i min dotters namn. Jag kommer säkerligen handla igen och skulle rekommendera namnsmycken till vänner och familj. Med vänlig hälsning, Natalie

Jenny S
Skrev om Namnsmycken

Ett personligt och omsorgsfullt bemötande är Amandas styrka. Svarar snabbt och kommer med idéer om hur du kan göra dina smycken personliga. Kan varmt rekommendera Amandas smycken, Namnsmycken.com!!

Mattias P
Skrev om Namnsmycken

Trevligt bemötande, snabb service och vackra smycken. Rekommenderas!

Linda N
Skrev om Namnsmycken

Jag är mycket nöjd med mina ringar, de blev precis som jag tänkt mig!

Veronica F
Skrev om Namnsmycken

Fantastisk smykke og service!!!!

Sandra B
Skrev om Namnsmycken

Väldigt personligt och glatt bemötande! Supersnabba leveranser! :) Jag känner mig speciell i Namnsmyckens smycken!

Linda G
Skrev om Namnsmycken

Kan varmt rekommendera Amanda Egilson och Namnsmycken.com. Hon gör stilrena, personliga och vackra smycken som håller länge. Jag har flera smycken från henne och kommer i framtiden beställa flera.

Alexandra H
Skrev om Namnsmycken

Snabb leverans och super fina smycken.

Malin P
Skrev om Namnsmycken

Amandas smycken blir personliga gåvor att ge bort. Själv beställde jag manschettknappar i hennes fantastiska "Evighets"-serie till min sambo när han fyllde år, med våra namn ingraverade. De var otroligt uppskattade eftersom det märks att det finns en tanke bakom presenten, både från den som ger den och den som tillverkar den utefter givarens önskemål. Jag ville ge något riktigt personligt som visar hur mycket jag älskar honom, nästan som en förlovningsring (vilket jag hoppas en dag ska finnas på mitt finger och då i silver...

Ellinor T
Skrev om Namnsmycken

Jag kan varmt rekommendera Amanda Egilsons smycken. De är gjorda med omsorg och kärlek.

Emelie B
Skrev om Namnsmycken

Jag är mycket nöjd med smycket som var jättefint när det kom fram! Rekommenderar!

Jessica H
Skrev om Namnsmycken

Snabbt, bra och personligt bemötande!

Charlotte D
Skrev om Namnsmycken

Amanda gör helt underbart fina smycken. Bär numera både namnringar med mina barns namn, vigselringar i både silver och vitt guld samt örhängen. Jag är så grymt nöjd och Amanda är en riktig pärla som fixar allt enligt önskemål! Kan varmt rekommendera alla att ta en titt på namnsmycken.com

Daniel A
Skrev om Namnsmycken

Beställde ett halsband med barnens namn som morgongåva till min fru. Fick snabbt ett personligt och varmt svar på en fråga jag hade. Hade sen en kontinuerlig dialog med Namnsmycken kring smycket, bemötandet var alltid otroligt proffsigt, varmt och personligt. Jag fick direkt ett mycket bra förtroende för Namnsmycken. Sedan var leveransen otroligt snabb vilket såklart var grädden på moset. Min fru älskar halsbandet och bär det med stolthet. Jag kan varmt rekommendera Namnsmycken, otroligt fina och personliga produkter kombinerat...

Jahn S
Skrev om Namnsmycken

Jag är jättenöjd med snabb och superbra service och bemötande. Jättefint smycke till riktigt bra pris!

Anton C
Skrev om Namnsmycken

Världens bästa Amanda gör de finaste smyckena!:)

Eva H
Skrev om Namnsmycken

Bra bemött. Köpt just namnsmycke som jag värdesätter högt.

Mattias K
Skrev om Namnsmycken

Superfina smycken och väldigt fint bemötande när jag ville veta leveranstid!

Håkan L
Skrev om Namnsmycken

Fina smycken och fantastisk service!

Katarina K
Skrev om Namnsmycken

Fantastisk service! Enkelt att beställa i webshopen, snabb leverans och otroligt fina och proffsiga "förpackningar" smyckena levererades i.

Madeleine C
Skrev om Namnsmycken

Underbara handgjorda smycken. Amandas härliga personliga bemötande med en sann glädje att se till att det blir som man har tänkt är helt oslagbart. Kan verkligen rekomendera att göra smycken hos Amanda, då får man ett unikt smycke med en personlig touch. By Hand and Hart stämmer till fullo.

Ana L
Skrev om Namnsmycken

Super bra bemötande. pimpade min halsband som min man köpte åt mig för några år sedan , har också köpt olika namnbrickor Amanda är jätte gullig och proffsig

Freja F
Skrev om Namnsmycken

Fantastiska smycken och snabbare leverans än utlovat båda gångerna. Tack!

malin a
Skrev om Namnsmycken

Mitt nya förstahandsval för vackra och personliga presenter!

Camilla J
Skrev om Namnsmycken

Mycket nöjd och toppennöjd med allt. Varm och god personlig kontakt. Smycket var otroligt fint, till och med förpackningen! Jag har fått nya favoritsmycken och jag rekommenderar verkligen alla att köpa sina namnsmycken härifrån.

Anna B
Skrev om Namnsmycken

Fantastiska smycken, snabb leverans och personlig och jättetrevlig service.

Maria F
Skrev om Namnsmycken

Snabb leverans, helt enligt de önskemål vi hade på smycket.

Janne G
Skrev om Namnsmycken

Super!! God service og fine smykker:)

Andreas Z
Skrev om Namnsmycken

Fantastiskt bra service och engagemang för mig som kund. Har återkommit till Egilsson i flera år.

Linda K
Skrev om Namnsmycken

Alltid kul med fina personliga smycken

Josefin N
Skrev om Namnsmycken

Jättebra, super nöjd!!! Kan varmt rekommenderas.

Jenny H
Skrev om Namnsmycken

Vackra och stilrena smycken med personlig prägel.

Anna G
Skrev om Namnsmycken

Jag rekommenderar verkligen namnsmycken.com och Amanda Egilson! Jag har hittills köpt 3 vackra smycken av Amanda. Ett halsband med mina barns namn samt 2 presenter som Amanda hjälpte mig designa. Amandas smycken är stilrena och vackra! Amanda har ett varmt bemötande och är så proffsig med sitt hantverk!

Hanna Emilia F
Skrev om Namnsmycken

Mycket bra service och fint smycke.

Anders E
Skrev om Namnsmycken

Fina smycken, snabb leverans.

Eva K
Skrev om Namnsmycken

Svårt att omsätta bilden på det smycke jag köpte, till naturlig storlek. Trodde det var större, men det var otroligt vackert o mottagaren blev jätteglad. Snabb leverans.