Nannyakuten

Nannyakuten

Ring 0107-06 02 10 www.nannyakuten.se
4.5

Nannyakuten är ett väletablerat företag som sedan 2009 verkat under det nuvarande namnet, men bolaget startades redan 1997 och är därför en av Sveriges äldsta förmedlingar för barnvakter. Barnfamiljer i behov av extra hjälp, hotell och institutioner anlitar oss på Nannyakuten för att underlätta i vardagen. Vårt utbud av tjänster...

122 omdömen om Nannyakuten

Karin L
Skrev om Nannyakuten

Vi har hjälp av nanny Karin en gång i månaden till våra 3 barn som är 9 månader, 3 år och 9 år. Vi är SÅ nöjda och jag känner mig trygg. Våra barn älskar Karin och det är ett gott betyg! Vår nanny är rar, klok och mogen för sin ålder. Jag kan varmt rekommendera Nannyakuten och nanny Karin! Fint och professionellt bemötande från dag ett. Vänligen Mamma Karin :-)

Carolas Hem & Företagsservice AB
4.9/5 i betyg av 198 omdömen 4.9 av 198 omdömen

Christina K Christina K
Jessika J
Skrev om Nannyakuten

Barnvakt. Barnvakten hämtar vår dotter från förskolan.

Tina W
Skrev om Nannyakuten

we request one nanny can help us to send and pick up our kids to and from school and daycare and play or stay with them helping them finish the home work at home. The nanny did really god job , and we got response very quick for our requirement , and for the urgent help , they also provide help very useful . I am looking forward later co-operation with them .

Svar från Nannyakuten

Hi Tina and thank you so much for your recommendation! /Nannyakuten

Michael G
Skrev om Nannyakuten

Vi har köpt tjänsten Barnhämtning Nanny Nora är mycket bra!

Tack Michael för en fin rekommendation! /Nannyakuten

Hanna A
Skrev om Nannyakuten

En god och kundanpassad service med snabbt och smidig kontakt och fakturering

Hej Hanna, tack så mycket för en fin rekommendation! /Nannyakuten

Johanna F
Skrev om Nannyakuten

Hej, Vi är mycket nöjda. Vi har träffat en härlig tjej som tjejerna tycker otroligt mycket om, vilket vi tycker är viktigast av allt!

Svar från Nannyakuten

Stort tack, var roligt att höra. Tack för feedbacken.

Mats R
Skrev om Nannyakuten

Allt har funkat bra och varit proffsigt skött. Barnvakten är mycket trevlig. Företagets kontaktperson har varit engagerad i att hitta en lösning för oss.

Svar från Nannyakuten

Tack Mats och roligt att du är så nöjd. Tack för fin rekommendation. /Robert, Nannyakuten

Christian E
Skrev om Nannyakuten

Allt bara bra med Nannyakuten. Inga problem alls. Här kommer trettio tecken för jag har inte tid.

Svar från Nannyakuten

Stort tack Christian för rekommendationen trots tidsbristen :)

Caroline R
Skrev om Nannyakuten

Tillmötesgående och proffsigt! Snabbt och tryggt!

Emma J

Professionellt, kunnigt och varmt

Svar från Nannyakuten

Tack för den fina rekommendationen!

Terese B
Skrev om Nannyakuten

Bokat nanny som engångsuppdrag. Jättefint bemötande från första stund, bokning och under själva uppdragskvällen. Toppenbra nanny!

Svar från Nannyakuten

Hej Terese, Stort tack för din feedback :) Det gläder oss!

Anna P
Skrev om Nannyakuten

Jättebra bemötande och framförallt är supergullig och flexibel nanny!!

Svar från Nannyakuten

Hej Anna, vad glada vi blir. Stort tack för fin feedback!

Christoffer G
Skrev om Nannyakuten

Utmärkt, allting har fungerat utan problem

Svar från Nannyakuten

Tack det var roligt att höra Christoffer!

Urban S
Skrev om Nannyakuten

Mycket snabb respons och bra service!

Svar från Nannyakuten

Stort tack för din rekommendation!!

Nazdar G
Skrev om Nannyakuten

Vi sökte barnvakt till vår ettåring och fick väldigt trevligt och seriöst bemötande. Fanns inte barnvakt i staden vi bor i sen tidigare men det var inget problem och nannyakuten jobbade med att hitta en och lyckades väldigt bra! De gör vad de säger och informerar hela tiden under processen. Vi känner oss jättetrygga och väldigt nöjda med nannyakuten.

Svar från Nannyakuten

Hej Nazdar, stort tack för din fina feedback. Det är vi glada för :)

Magnus H
Skrev om Nannyakuten

Fantastiskt bemötande, snabb hjälp, otroligt proffsig och trevlig nanny. Det kan inte bli bättre.

Svar från Nannyakuten

Tack Magnus för din fina recension. Roligt att vi kunde hjälpa till med kort varsel, att du är nöjd med servicen både från kontoret och nannyn. Du är varmt välkommen att kontakta oss på Nannyakuten igen. Ha en trevlig helg!

Crissa B
Skrev om Nannyakuten

Jätte bra service och personal!

Svar från Nannyakuten

Tack för ditt omdöme, vi uppskattar att du gillar vår service i sin helhet. Ha en trevlig helg! :)

Meredith P
Skrev om Nannyakuten

I used Nannyakuten when I visited Stockholm for a weekend. They were flexible and the nanny was friendly and accommodating.

Svar från Nannyakuten

Thank you Meredith for your review. We are happy to hear that you had a good time in Stockholm, and were satisfied with the nanny. You are more than welcome to contact us at Nannyakuten again.

Elena M
Skrev om Nannyakuten

Timely help, fast replies, good detailed information. The nanny was excellent. She came in time, she was very friendly. Our 4-years boy was happy and enjoyed his time with a nanny Kristina

Svar från Nannyakuten

Thank you for your kind review. It glads us to hear that you appreciated both the service from the office and from our nanny Kristina. You are always welcome to contact us again if you are in need of a nanny.

TOVE B
Skrev om Nannyakuten

Ett företag som, enligt mig, endast vill utnyttja människors situation. Bad specifikt om en Nanny B vid första samtalet och får som första val en Nanny A. Bara där saknas lyhördhet. Ger företaget en ny chans och får en första kandidat för möte. Kandidaten hör av sig samma dag, dagar innan utsatt möte, för att bekräfta tid och dag. Utsatt dag dyker personen varken upp eller meddelar mig om varför. Jag väljer 45 min senare att avboka mötet. Flera timmar senare meddelar NANNYAKUTEN mig att kandidaten blivit sjuk och...

Svar från Nannyakuten

Hej Tove, Vi vill börja med att beklaga den här situationen. Vi har kollat igenom händelsen på vad som blivit fel, och vi ser att vi har varit lite otydliga i kommunikationen i det här fallet. Vi uppskattar feedback för att kunna bli ännu bättre. Vi följer upp detta internt och kontaktar dig personligen. Allt gott! /Jenny Nannyakuten

Åsa D
Skrev om Nannyakuten

Jag är supernöjd med allt. Snabba svar från företaget när jag skickade förfrågan och hade lite olika funderingar. Alltid trevligt och tydligt bemötande. Vi fick se cv på en person som de föreslog skulle passa att ta hand om vår dotter på 5,5 månader. Vi fick hjälp med barnpassning till vår dotter på vårt bröllop. Vi fick en fantastisk barnvakt. Samanfattningsvis är vi otroligt nöjda med nannyakutens servicenivå och tjänster och de vi haft kontakt med har varit trevliga och pålitliga. Perfekta på barnpassning.

Svar från Nannyakuten

Vad roligt att höra att ni varit nöjda med servicen från kontoret och nannyn. Hoppas ni fick en fantastisk bröllopsdag också. Ni är varmt välkommen att kontakta oss på Nannyakuten igen!

Leana G
Skrev om Nannyakuten

I live in Los Angeles, but I grew up in Stockholm.. I hired Nannyakuten to watch my 9 year old son for 4 hours a day on my vacation. It was a great experience. My son loved the nanny and she was responsible and really lovely in every way. Leana Greene CEO of kidsinthehouse.com

Svar från Nannyakuten

Thank you Leana for your review. We are happy to hear that your son had a good time with the nanny. You are more than welcome to contact us at Nannyakuten again.

Leif L
Skrev om Nannyakuten

Under ett av årets viktigaste event använde vi oss av Nannyakutens expertis samt personal för att lösa vår kunds önskemål. Nannyakuten är en proffsig leverantör ovh vi kan varmt rekommenderas deras personal. Med vänlig hälsning Hadler DMC Leif Leganger Country Manager Sweden

Svar från Nannyakuten

Vad roligt att vi fick vara en del av årets viktigaste event, och att ni var nöjda med våra tjänster. Ni är varmt välkommen att kontakta oss på Nannyakuten igen!

Linda W
Skrev om Nannyakuten

Vi är en familj med två barn som går på förskola. I eftersökte hjälp med hämtning ett par gånger per vecka, samt någon kväll i land. Vi fick återkoppling väldigt snart, och redan inom ett par veckor hade vi fått kontakt med en fantastisk tjej som nu är hos oss. Alltigenom ett toppenbetyg!

Christer B
Skrev om Nannyakuten

Vår barnvakt vart sjuk och vi behövde hitta en ersättare. Nanny akuten löste detta snabbt och skickade ett jättegullig person som våra barn direkt fick förtroende för. Allting löste sig.

Svar från Nannyakuten

Vad roligt att ni är nöjda med barnvakten som kom och hjälpte till, ni är varmt välkommen att kontakta henne och oss igen! Tack för ert omdöme!

Joel R
Skrev om Nannyakuten

Nannyakuten kunde med kort varsel erbjuda en duktig och trevlig barnflicka. Vi kommer använda Nannyakuten igen!

Svar från Nannyakuten

Vad roligt att Nannyakuten kunde hjälpa till med kort varsel. Ni är varmt välkomna att kontakta oss igen!

Pierre V
Skrev om Nannyakuten

Vi är super nöjda med våran nany. Väldigt reaktivt team. Hittills rekommenderar jag tjänsten.

Svar från Nannyakuten

Vad roligt att höra att ni är supernöjda med både nanny och kontoret, tack för ert omdöme!

Janni P
Skrev om Nannyakuten

Jag tycker att nannyakuten är bra, snabb hjälp krävdes för oss och bara några dagar efter hade vi en super gullig Nanny, som hämtar på dagis och ser till så dom får i sig mat när dom kommer hem och leker med dom. Sen ser till så dom kommer ordentligt i säng! Kanon

Svar från Nannyakuten

Kul att höra att vi på Nannyakuten kunde hjälpa till snabbt hemma hos er, och att ni är nöjda över er nanny, Tack för er kommentar!

Lars L
Skrev om Nannyakuten

Upphandlingsprocessen gick väldigt smidigt och allt har känts väldigt proffsigt och kompetent. Den tjej vi fick träffa och som nu hjälper oss uppfyller våra förväntningar och önskemål till fullo. VI är mycket nöjda med hela förloppet och med vår nuvarande hjälp!

Svar från Nannyakuten

Tack Lars för ditt fina omdöme, det glädjer oss att vi lyckats hitta en bra match till er familj. Ha en trevlig nationaldag!

Peter J
Skrev om Nannyakuten

Jag har ännu inte använt mig av Nannyakuten. Konstigt då att dom bett er kontakta mig.

Svar från Nannyakuten

Hej Peter, vi beklagar om vi kontaktat er för tidigt. Om ni har använt en nanny via Nannyakuten nu så får ni väldigt gärna dela med er av den upplevelsen eller bemötandet från kontoret. Ha en trevlig nationaldag!

Jonathan O
Skrev om Nannyakuten

Den barnflicka vi haft via Nannyakuten har varit bra. Det allra bästa med Nannyakuten är dock det bemötande och professionalitet vi fått utav deras medarbetare Sofia och Jenny. Rekommenderas!

Svar från Nannyakuten

Tack så hemskt mycket för de fina orden, Sofia och Jenny blev otroligt glada att få höra detta! Roligt att höra att ni är nöjda med er nanny också!

Mikaela K
Skrev om Nannyakuten

Mycket seriöst och bra företag, är väldigt nöjd med vår Nanny.

Svar från Nannyakuten

Tack Mikaela för ert omdöme! Det är roligt att höra att ni är nöjda med er Nanny och att ni gillar Nannyakuten som företag!

Gergana P
Skrev om Nannyakuten

Very nice support staff who interviews in the beginning of the process. The process itself took longer than expected but the final result was very good. The nanny we interviewed was great - very nice and good with child. There are however lots of conditions once a nanny hired - min hours per month, per booking, termination period, etc.

Svar från Nannyakuten

Thank you Gergana for your feedback! We are delighted to hear that the result was great, that’s what we always strive for. We have only minimum 2 hours per booking for regular babysitting and cancellation within 24 hours. The other information in the customer agreement is to clarify how it all works. Have a nice weekend!

Georgeta T
Skrev om Nannyakuten

Jag kontaktade Nannyakuten för vi behövde få avlastning med våra 2 små barn. Inga mor eller farföräldrar som kan hjälpa till. Några dagar efter första kontakten med nannyakuten fick vi ett förslag på nanny. Professionellt och trevligt bemötande. Nannyn vi valde är underbar och vi känner oss trygga med att lämna våra barn med henne. Vi rekommenderar starkt nannyaktuen.

Svar från Nannyakuten

Det glädjer oss mycket att ni både är nöjda med företaget och med barnvakten. Tack Georgeta för din fina feedback!

Cecilia S
Skrev om Nannyakuten

Bra kommunikation och en väldigt trevlig barnvakt!

Svar från Nannyakuten

Vad roligt att höra att ni är nöjda med er barnvakt och att kommunikationen oss emellan fungerar bra. Tack Cecilia för ditt omdöme till oss!

Nadine H
Skrev om Nannyakuten

Jag tycker om nannyakuten, jag är kund hos de

Svar från Nannyakuten

Tack Nadine för ditt omdöme, kul att du vill vara kund hos oss!

Rebecca H
Skrev om Nannyakuten

snabb, tydlig information om tillgängliga nannies, barnpassning

Svar från Nannyakuten

Tack Rebecca för ditt omdöme! Hoppas ni är nöjd med er Nanny.

Peter W
Skrev om Nannyakuten

Mycket bra. Behövde snabbt ordna barnvakt och fick en duktig tjej som gjorde ett jättebra jobb!

Svar från Nannyakuten

Vad roligt att höra att ni är nöjda över barnvakten och att kontoret levererade snabbt utefter ert behov! Tack för ert omdöme och ni är varmt välkommen att höra av er igen till oss på Nannyakuten!

Mina L
Skrev om Nannyakuten

Vi köper Nanny VAB via Nannyakuten och är väldigt nöjda med den Nanny som har kommit till oss. Bemötandet från Nannyakuten är också väldigt proffsigt och de återkommer snabbt.

Svar från Nannyakuten

Tack för ditt omdöme, Mina! Det glädjer oss att du är nöjd över både bemötandet från kontoret och hjälpen från sjuknannyn!

Agnes E
Skrev om Nannyakuten

Vi har fått hjälpt från nannyakuten med att passa våra 3 åriga tvillingar under en längre tid. Vi var osäkra i början över att lämna över barnen då det är lite tufft med just tvillingar men nannyn vi fått har mycket erfarenhet av just tvillingar och det fick oss att känna oss trygga. Hon var proffsig och vi är mycket nöjda med de aktiviteter hon hittat på med barnen. Ett stort plus till Jenny på kontoret också för trevligt bemötande och snabba svar!

Svar från Nannyakuten

Vi har några nannys som har stor tidigare erfarenhet av just tvillingar, så det var roligt att det blev sådan fin match mellan er och henne. Vi ska även föra vidare den fina responsen till Jenny. Tack Agnes för din kommentar!

Jan S
Skrev om Nannyakuten

Riktigt nöjda över både bemötandet från de på kontoret och från nannyn. Det gick snabbt och smidigt. Nannyakuten var lyhörda efter våra behov och matchade oss med en duktig och trevlig nanny. Barnen tycker mycket om henne och vi känner oss trygga med att lämna barnen i hennes ansvar två gånger i veckan. Nannyn kunde också hoppa in på kort varsel som är ett extra plus.

Svar från Nannyakuten

Vad roligt att ni är riktigt nöjda över servicen från kontoret och nannyn! Tack Jan för ditt fina omdöme!

Petronella B
Skrev om Nannyakuten

Jätte smidigt att boka. Löste på kortsikt mitt problem så jag kunde delta på ett viktigt möte. Duktig dam Som Kom hem till oss var noga att lyssna av vad Som gäller hemma hos oss och vad förväntan på henne var.

Svar från Nannyakuten

Vad roligt att höra att vi löste ert problem snabbt så ni kunde delta på ert viktiga möte. Det är också skönt att höra att bokningsprocessen upplevs som enkel och smidig. Du är varmt välkommen att höra av dig till oss på Nannyakuten igen!

Christopher T
Skrev om Nannyakuten

Personlig och snabb service från Nannyakuten. Trevliga och duktiga barnvakter som hjälpte till under barnkalaset för våra två barn. Kom på lekar, lekte med barnen, hjälpte till att förbereda och plocka bort efteråt. Vi kommer anlita er igen! /Christopher

Svar från Nannyakuten

Vad roligt att ni anlita oss till barnens kalas! Ni är varmt välkomna att höra av er till oss igen! Tack för din kommentar Christopher!

Anders W
Skrev om Nannyakuten

Toppbetyg till Nanny Michelle och Nannyakuten!

Svar från Nannyakuten

Tack Anders för ert fina omdöme! Vi ska också föra vidare betyget till Michelle för fantastiskt jobb!

Sarah A
Skrev om Nannyakuten

Am very happy for choosing this company

Svar från Nannyakuten

Thank you for your kind review Sarah. It glads us to hear that!

Hedvig S
Skrev om Nannyakuten

Jätteduktig Nanny! Och bra, okomplicerad och servicemindad administration! Enbart gott att säga om Nannyakuten./ Hedvig

Svar från Nannyakuten

Det glädjer oss mycket att ni både är nöjda med företaget och med barnvakten. Vi kommer att fortsätta arbeta för att behålla förtroendet. Tack Hedvig för din fina feedback!

Linda P
Skrev om Nannyakuten

Bra och snabb service och sen fick vi en väldigt bra nanny också så än så länge bara bra erfarenhet.

Svar från Nannyakuten

Tack så mycket för ditt fina omdöme Linda! Det glädjer oss att ni är nöjda med er nanny och servicen från oss på kontoret.

Sandra W
Skrev om Nannyakuten

Bra service och trevlig personal. Fick tag på nanny mrd kort varsel men minus för det inte fanns så många att välja mellan.

Svar från Nannyakuten

Tack Sandra för din kommentar! Vissa tider är tyvärr svårare att tillsätta för att våra nannys går i skolan eller arbetar under dagtid. Vi hoppas du är nöjd med er nanny som kom och hjälpte till. Vi önskar er en trevlig helg!

Gabriella G
Skrev om Nannyakuten

Väldigt nöjd med vår nanny men inte lika snabb återkoppling från förmedlingen som vanligt

Svar från Nannyakuten

Vad roligt att höra att ni är nöjd med er nanny! Det är inte bra att du upplevde vår kontakt som långsam. Vår ambition är att alltid ge personlig, snabb och anpassad service. Du får väldigt gärna maila till info@nannyakuten.se och berätta vad du upplevde som mindre bra vid kontakten och återkoppling. Vi är tacksamma för feedback så vi kan bli ännu bättre!

Helena V
Skrev om Nannyakuten

I have help from a babysitter for 1 month now. I really like her and will keep her. The process in finding someone was really fast and everytime I contacted the office (phone or mail) I had all the answers I needed.

Svar från Nannyakuten

Thank you for your review Helena! It glads us to hear that you like your nanny and have a good contact with us at the office.