natureko.se

4.5

162 omdömen om natureko.se

Annette W
Skrev om natureko.se

Allt bara bra trevligt bemötande

Dejan F
Skrev om natureko.se

Första gången jag beställer från Naturekot. Bra återkoppling gällande min beställning och att de vid detta tillfälle hade en försening pga stora ordrar. Samma pris som övriga återförsäljare, men här fick man med en pump på köpet.

Svar från natureko.se

Hej och tack för ditt svar ja vi har ett erbjudande då du får en praktisk pump på köpet det är våra kunder värda. Javi har stora order ingångar så hinner man inte alltid med o då meddelar vi kunden detta så ni vet vad som händer .Välkommen åter MVH Roland Hedstrand

Elizabeth B
Skrev om natureko.se

Bra vara, snabb leverans. Bra service

Svar från natureko.se

Tack för ditt svar vi gör så gott vi kan Välkommen åter Roland

Siw K

Finns inget bättre än Super 10

Svar från natureko.se

Hej o tack för du gillar. Våran produkt som så många andra som använder det

Bo P
Skrev om natureko.se

Har ej fått min vara än och har ej heller kontaktat dem, lite ont om tid.

Svar från natureko.se

Dom vara är skickad i bland blir det försenad leverans då bi inte hinner med o då DHL levererar sent inget vi kan göra något åt hoppas du är nöjd än då Välkommen åter Med vänlig hälsning, Roland

Lilian F
Skrev om natureko.se

Snabb o bra service Ett mycket bra rengöringsmedel Mycket nöjd med denna produkt

Svar från natureko.se

Hej och tack för ditt svar vi är glada du gillar produkten som är så bra Vi blir glada du gillar vår service det är vårt mål att ge så bra service o snabba leveranser. MVH' Roland Hedstrand

Inger T
Skrev om natureko.se

Köpte super 10 vi tycker att super 10är mycket bra medel.

Svar från natureko.se

Tack för dit svar vi blir glada med nöjda kunder

Annika Ester Maria L

Snabb leverans, bra produkt. Har använt den tidigare men sen gick det inte att få tag på.

Svar från natureko.se

Hej nu finns det o vi har den informera gärna fler om våran produkt . Det är vi tacksamma för.

Ulf K
Skrev om natureko.se

Bra bemött=meddelande om försening av leverans och varför. Köpte Super 10 . Superbrac !

Svar från natureko.se

Tack för svar jag vill försöka informera kunderna om det är försening o varför det tycker vi hör till.

Lars F
Skrev om natureko.se

Jag köpte en flaska super 10 av dem, de skickade den, jag hämtade den i Floda. Utan bekymmer.

Svar från natureko.se

Vi är glada det gick bra med allt

Gunilla P
Skrev om natureko.se

Svårt att ge betyg innan man använt produkten!

Svar från natureko.se

Hej ja prova o se resultatet Vi hoppas du gillar det Som så många gör Roland

Ann K

Jag är jättenöjd! Tack så mycket 🙂

Svar från natureko.se

Hej Ann Vi blir glada att du är nöjd Vi jobbar för nöjda kunder Välkommen åter Med vänlig hälsning, RolandHedstrand

Jan H
Skrev om natureko.se

Har använt Super 10 länge. Senast idag att rengöra ugnen. Mkt användt bra medel.

Svar från natureko.se

Tack för ditt svar och ni är nöjd. Det gör mig glad Välkommen åter. MVH Roland Hedstrand

Ann-Mari A
Skrev om natureko.se

Hej! Q10 och jag har haft en lång bekantskap. Det var på 80-talet som jag först kom i kontakt med Q10. Jag arbetade på ett kontor här i stan som kundmottagare. En dag så asfalterade man utanför mitt kontor vilket resulterade i flera skoavtryck med asfalt från mina kunder på min heltäckningsmatta, vilket såg förfärligt ut. Jag försökte få bort fläckarna med alla möjlijga medel men asfalt sitter väldigt hårt fast. Någon vecka senare kom det in en dam och ville sälja rengöringsmedlet Q10 och jag lovade att om hon fick bort...

Svar från natureko.se

Hej Vi vet inte vad för doft du fått men medlet luktar svag citron är det utblandat med vatten så blir det doft men det är då vattnet som luktar o det är inte medlet. Det är många som tycker om denna svaga citron doft . MVH Roland

Jan L
Skrev om natureko.se

Bra men lång tid för leverans

Svar från natureko.se

Hej ja vi har haft lite längre leveranstider men det beror på DHL som har haft det svårt i detta vinterväder som vi har haft. Jag jobbar så fort det går med leveranserna. Då vi inte har något stort lager så tar det slut ibland innan vi fåt hem mer varor. vi beklagar detta. MVH Roland

Jesper F

Perfekt affär. Trevlig bemötande! Bara positivt

Svar från natureko.se

Tack för ditt svar det gör oss glada välkommen åter MVH Roland

Thomas H
Skrev om natureko.se

Svårt att bedöma det jag inte fått hem ännu Men ni tjatar om att fråga Bra bemötande Sen väntar jag på leveransen som är på väg

Svar från natureko.se

Hej tack för ditt svar det har varit lite lång leverns tid på grund av väder o vind då DHL har haft transportproblem. Så hoppas du fåt varan o är nöjd . MVH Roland

Sari T
Skrev om natureko.se

Köpte super 10 som är klart bäst att ha hemma som rengöringsmedel, är väldigt drygt. Lätt att hitta på Naturekos hemsida , snabb leverans. Mycket nöjd!!

Hej Sari Vi är glada ni är nöjd av produkten o gillar vår hemsida MVH Roland

Anne-marie H
Skrev om natureko.se

Köpte salt, enkel och bra. Snabb leverans.

Hej Ann Tack för svar o du är nöjd då är vi nöjda . MVH Roland

Per N
Skrev om natureko.se

Snabb och enkel leverans från Natureko!

Hej per Vi blir glada då kunderna är nöjda det gör oss glada . MVH Roland

Åsens A
Skrev om natureko.se

Lätt att beställa och snabbt och smidigt leverans .

Hej Åsens vi blir glada av nöjda kunder . MVH Roland

Johnny B
Skrev om natureko.se

Bra snabb leverans , och riktig bra med ger den super10a!

Svar från natureko.se

Hej o tack för du gillar våra produkter o service Välkommen åter Roland Hedstrand

Susanne B
Skrev om natureko.se

Snabb och bra produkter. Kan varmt rekommendera!

Svar från natureko.se

Hej och tack för dom finna orden . Vi är glad du är nöjd med produkten o våran service MVH Roland Hedstrand

Maja N
Skrev om natureko.se

Jag beställde Super 10. Blev lite förvånad när jag fick meddelande att jag får betala 75 kr..i frakt via swich. Annars inga problem.

Svar från natureko.se

Hej varför du fick betala frakten du missat Det var ett förslag då vi har swich o konto men enklare med swich allt går in på rätt konto Med vänlig hälsning, RolandHedstrand Natureko

Bengt J
Skrev om natureko.se

Allt fungerade bra, tog lite tid innan paketet kom fram bara.

Svar från natureko.se

Hej ja i bland hinner jag onte med då det är mycket Ordrar.Detbhänder DHL är sena också Med vänlig hälsning, Roland Hedstrand

Lillemor L
Skrev om natureko.se

Mycket bra! Fungerat som förväntat! Har alltid tyckt bra om det, sen den tid man kunde köpa det på marknader. MVH Lillemor Lundberg

Svar från natureko.se

Hej tack för svar det finns på vissa marknader men vi själva har minskat på marknaderna. Men nu driver webbshopen natureko. Välkommen åter MVH Roland Hedstrand

Barbro S
Skrev om natureko.se

Jag är så nöjd .leverans fort o bra personal

Svar från natureko.se

Tack för dom finna orden .vi vill ha nöjda kunder det gör oss glada Välkommen åter RolandHedstrand

Annchristin S
Skrev om natureko.se

Varan super 10 är en fin produkt. Snabb leverans med bra förpackning till mig och kort leveranstid vilket man ser som er styrka, fortsätt med det som gör kunden glad!!👍 Hoppas att ni sätter in tlll Barncancerfonden. Mvh Annchristin Salomonsson

Svar från natureko.se

Hej och tack för ditt svar ,Vi gör inga insättningar just nu men jag har det i tankarna o kommer göra något som är bra det är värt så mycket framför allt barnen är vår framtid dom ska man ge allt . MVH Roland Hedstrand

Niina L
Skrev om natureko.se

Jag köpte super10,har gjort det flera gånger, samt annat rengöring. Jag har fått leverans snabbt.Blivit bemött varmt

Svar från natureko.se

Tack för dom finna ordern det gör oss glada. Nöjd kund då är vi nöjda MVH Roland Hedstrand

Margareta A

Köpte Super 10. Har använt det i ca 30 år

Tack för ditt svar Du är välkommen åter MVH Roland Hedstrand

Vivianne Å

Super 10 Bästa rengöringsmedlet Snabb leverans

Svar från natureko.se

Tack för du gillar våra produkter. Det är det många som gör. Du är välkommen åter MVH Roland Hedstrand

Gertrud G
Skrev om natureko.se

Mycket nöjd förstagångs kund, tack!

Svar från natureko.se

Hej Gertrud Vi är glada för dit köp att du är nöjd. Vi värde sätter våra kunder. Nöjda kunde då är vi glada o nöjda . Välkommen åter MVH Roland Hedstrand

Ulla-Britt B
Skrev om natureko.se

Blev bra bemött. Har provat Ultra Moisturizing Cream 75ml förut.. Jag blev mycket nöjd

Svar från natureko.se

Hej och tack för ditt svar o att ni är nöjda det gör oss glada Nöjda kunde är viktigt för oss Välkommen åter MVH Roland Hedstrand

Ann-Britt W
Skrev om natureko.se

Bra bemötande o snabb leverans

Svar från natureko.se

Hej vi tackar för ditt svar o är glad du är nöjd Välkommen åter MVH Roland Hedstrand

Susanne N
Skrev om natureko.se

Jag beställde Super10 Fick en orderbekräftelse direkt efter beställning. Fick min vara efter 3 dagar! Supernöjd!!! Kommer att beställa fler ggr från företaget

Hej tack för ditt svar nöjd kund gör oss glad . Välkommen åter Roland Hedstrand

Julia G
Skrev om natureko.se

Jättebra och smidigt, snabb leverans.

Tack för ditt svar vi är glada med nöjda kunder . MVH Roland hedstrand

Eva W
Skrev om natureko.se

Bra produkt och snabb leverans

Svar från natureko.se

Hej och tack för svar vi jobbar så fort vi kan . Vi är gla med nöjda kunder MVH Roland Hedstrand

Maud B
Skrev om natureko.se

Jag blev bra bemött, men fick vänta på min leverans längre än jag trodde. Fick ett meddelande om försening pga hög efterfrågan. Det var positivt. Jag köpte Super10, som är ett fantastiskt rengöringsmedel.

Svar från natureko.se

Tack för dit svar ja vi har haft o har stor efter frågan av våra produkter Det gör att vi inte hinner med. Då kan det bli lite längre leverans tid . Vi försöker då meddela kunden detta till våra kunder . MVH Roland Hedstrand

Lars E
Skrev om natureko.se

bra snabbt å enkelt .........................................................................................

Tack för dit svar nöjd kund då är vi nöjda MVH Roland Hedstrand

Gungerd V

Jag köpte Super 10 . Bra hemsida och produkten är bra

Svar från natureko.se

Hej och tack för dit svar nöjda kunder är vårt mål. MVH Roland Hedstrand Natureko

Ängens A
Skrev om natureko.se

Snabb och bra hantering av min beställning.

Svar från natureko.se

Hej o tack för ditt svar Hoppas du blir nöjd med produkten Välkommen åter MVH Roland Hedstrand

Monica S
Skrev om natureko.se

Alltid trevligt att ha med er att göra. Blir väldigt väl bemött. Beställer Super 10 till mig och min familj, har använt det i flera år och är jättenöjda. Hälsningar Monica

Hej och tack för ditt svar det uppskattar vi Välkommen åter Roland Hedstrand

Eva E
Skrev om natureko.se

Bra produkter som är beprövade och säkra leveranser.

Svar från natureko.se

Hej tack för ditt svar vi gör så gott vi kan o lite till för våra kunder . Välkommen åter MVH Roland Hedstrand

Eva M
Skrev om natureko.se

Något leveransförsenat, men en fin förklaring på följesedeln var toppen! Bra kundbemötande! ⭐️⭐️⭐️⭐️🌟

Svar från natureko.se

Vi tacka för dit svar ja i bland blir det förseningar o det vill vi informera om så kunderna vet varför . Alltid välkommen åter MVH Roland Hedstrand

Claes A
Skrev om natureko.se

Allting fungerade bra inga problem

Paul D
Skrev om natureko.se

Allt flöt på smidigt 😊. Mvh, Paul!

Svar från natureko.se

Hej tack för dit svar hoppas du är nöjd med din produkt Välkommen åter Roland Natureko

Mona P
Skrev om natureko.se

Köpte Super 10- bästa rengöringsmedlet! Snabb leverans !

Svar från natureko.se

hej o tack för ditt svar o du är nöjd med produkten . Välkommen åter. Roland

Lotta B
Skrev om natureko.se

Jag beställde Super 10, en superbra rengöring i t ex köket, som jag använt sedan 90-talet men då kunde man bara köpa via homeparty. Snabb leverans.

Svar från natureko.se

Ja nu kan man handla vi webbutik en Tackar för ditt köp Välkommen åter RolandHedstrand

Signe K
Skrev om natureko.se

På grund av olika anledningar tog leveransen av min Super 10 längre tid än vad som angavs vid beställningen. Men det fick jag information om så det kändes ändå okej.

Svar från natureko.se

Vi ber om ursäkt det tog tid det händer i bland Vi inte hinner med och inte får varor själva i tidd Vi skickar info så kunder får veta vi tycker det är viktigt O berätta för kund Med vänlig hälsning, RolandHedstrand

Lena Ö
Skrev om natureko.se

Har använt Supertio i många år, bra att ni har fem liters dunkar🙂

Svar från natureko.se

Hej och tack för ditt svar vi är glad ni är nöjd . Välkommen åter