NICATAK Entreprenad AB

NICATAK Entreprenad AB

www.nicatak.se
  • BadgeTwoYears
4.5

Välkommen till NICATAK Entreprenad! Vi bygger inte bara tak, vi bygger förtroende och tillit och garanterar ett tak som skyddar och håller i många år framöver. Vi har en hel rad olika typer av tak och produkter till ditt förfogande såsom papptak, tegeltak, plåttak, takmålning med mera. Vi ser till att ditt tak håller i flera...

31 omdömen om NICATAK Entreprenad AB

Bengt S
Skrev om NICATAK Entreprenad AB

jag beställde nytt yttertak på mitt radhus i Salem. Taket levererades inom en vecka och blev klart på en arbetsdag. nu väntar jag bara på leverans av garantibekräftelse och faktura.

Per-Arne O
Skrev om NICATAK Entreprenad AB

Vänligt och proffsigt bemötande av både chefen och anställda. Snabbt från beställning till utförande. Även arbetet gick snabbt. Svårt för mig som amatör att bedöma resultatet, men det ser bra ut. Ni gjorde ett. Bra jobb!

Göran O
Skrev om NICATAK Entreprenad AB

Det fungerade snabbt och bra att lägga på ett nytt papptak

Svar från NICATAK Entreprenad AB

Tack snälla göran,det värmer Med vänlig hälsning,

Bengt H
Skrev om NICATAK Entreprenad AB

Jag är inte nöjd med det a rbete Nicatak gjorde när de lade på ett tredje lager papp på vårt garage. Skyddsplåtarna demonterades och återmonterades på ett slarvigt och förstörde en del av plåtarna, bl.a med att nästan sätta eld på färgen. Det sämsta var att montören knackade på och sa att han var klar. coh lämnade jobbet halvfärdigt.

Svar från NICATAK Entreprenad AB

Hej Bengt Vi kommer att vara på plats nästa vecka som jag sa på telefon till dig för att byta plåtarna.Om det finns något mer du vill diskutera eller om du har ytterligare frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta mig när som helst. Tack igen för att du delade dina bekymmer med oss. Vi ser fram emot att rätta till detta och att leverera en högkvalitativ service till er. Vi lämnar ingen kund missnöjd😊

Magnus H
Skrev om NICATAK Entreprenad AB

Kom på utsatt tid. Inga överraskningar jämfört med offert.

Gudrun E

Jag är mycket nöjd med NICATAK. Snabbt och effektivt arbete Reperation av tak

Johan P
Skrev om NICATAK Entreprenad AB

Bra jobb utfört av trevliga takläggare enligt överenskommen plan.

Anne P
Skrev om NICATAK Entreprenad AB

Lätt att få kontakt. Gick snabbt och smidigt från första kontakt till färdigt arbete

Anita S
Skrev om NICATAK Entreprenad AB

Jättenöjd, ni har gjort ett kanonjobb!

Gustav U
Skrev om NICATAK Entreprenad AB

Mycket bra möte vid offertgivning. Ett bra anbud som motsvarade vår förhoppning om en lyckad takrenovering. Arbetet sköttes med bravur, vi är väldigt nöjda med personalens förmåga att hålla arbetsplatsen ren från avfall, allt samlades i en storsäck som snabbt hämtades. Vi har fått ett nytt lager takpapp till ett bra pris och till vår nöjsamhet.

Tack för dom värmande kommentarerna Gustav 🤗

Leif L
Skrev om NICATAK Entreprenad AB

Jag är nöjd. Nytt papptak och en öppningsbar taklucka.

Svar från NICATAK Entreprenad AB

Tack Leif ha en underbar kväll

Thanh N
Skrev om NICATAK Entreprenad AB

Seriös entreprenör som kom och kikade på jobbet. Snabba med offert. Duktiga och snabba takläggare. Rekommenderar verkligen NICATAK.

Svar från NICATAK Entreprenad AB

Tack snälla för ert förtroende

Ulf H
Skrev om NICATAK Entreprenad AB

Proffsigt, snabbt och lätt att ha att göra med

Tack snälla Ulf Med vänlig hälsning,

Yusuf C
Skrev om NICATAK Entreprenad AB

Lätt bemötande, bra kunskap inom branschen , de var värd för pengarna, duktiga personal kraft

Sinem B
Skrev om NICATAK Entreprenad AB

Prisvärt offert, otroligt bra bemötande och proffsiga anställda. Rekommenderar starkt! Tack Nicatak!

Hej Sinem Tack för dom värmande orden 😊

Lars L
Skrev om NICATAK Entreprenad AB

Mycket bra service, snabbt och grundligt arbete, trevlig personal.

Tack Lars Med vänlig hälsning, Nica Tak

Joni M
Skrev om NICATAK Entreprenad AB

Snabb leverans och effektivt arbete på mitt förrådstak. Blev färdigt på två dagar. Mycket vänligt bemötande. Gamla plåtar från taket blev ju kvar över helgen men städades bort på måndag. Jag kan rekommendera Nica Tak. Marjo Manell

Svar från NICATAK Entreprenad AB

Tack snälla och tack för förtroendet Med vänlig hälsning,

Benjamin F
Skrev om NICATAK Entreprenad AB

Proffsigt bemötande, uppfyllde färväntningarna och humana priser för arbetet. Rekommenderas starkt.

Tack för dom värmande orden Benjamin 🤗

Eva F
Skrev om NICATAK Entreprenad AB

Trevligt bemötande. Arbetet med att åtgärda brister på vårt yttertak blev snabbt och väl genomfört.

Bill L
Skrev om NICATAK Entreprenad AB

Vi har haft problem med våra tak ett tag och jag har kontaktat några andra företag med dålig respons. När NICA ringde fick jag positiv respons på en gång. Bokade en besiktning och vi diskuterade våra takproblem. Att det sen tog lite tid innan NICA kunde komma berodde helt och hållet på vädret och leveransproblem med material. Sen gjordes arbetet snabbt och effektivt .Vi var hemma och kunde se hur dom jobbade. Man bytte takpapp på förråd och tillbyggnad. Tidigare läckage i förrådet. Har även varit läckage från en tidigare...

Hej Tack Bill för dom värmande orden,kärlek respekt 🤗

John J
Skrev om NICATAK Entreprenad AB

Mycket trevliga och enkla att ha att göra med.

Tack John Med vänlig hälsning,Nica Tak

Anna-Margrethe S
Skrev om NICATAK Entreprenad AB

Bra och seriöst ftg, prisvärt, snyggt utförande. Vi är alltså supernöjda och ett litet påpekande blev snabbt åtgärdat. Håkan o Ami Stenkvist, Sollentuna

Tack Anna Med vänlig hälsning,Nica Tak

Ayla Meryem D
Skrev om NICATAK Entreprenad AB

Vi har lagt om vårt tak med Nica Tak,och är väldigt nöjda. Rekommenderas starkt. Allt blev klart på utsatt tid.

Tack Ayla Med vänlig hälsning,Nica Tak

Ingrid R
Skrev om NICATAK Entreprenad AB

En bra kontakt med företrädare för företaget. Takarbeten utfördes snabbt och professionellt, av trevliga personer

Tack snälla Ingrid Med vänlig hälsning,Nica Tak

Melvin P
Skrev om NICATAK Entreprenad AB

Proffsigt bemötande. Trevlig personal. Håller vad dom lovar och är ute i god tid. Rekommenderas starkt i Stockholms området!

Tack Melvin Med vänlig hälsning, Nica Tak

Lina-Eleni B
Skrev om NICATAK Entreprenad AB

Mycket bra utfört arbete,i tid och till ett rimligt pris,kan varmt rekommendera Nica Tak

Tack Lina Med vänlig hälsning, Nica Tak

Daniel A
Skrev om NICATAK Entreprenad AB

Vi blev nöjda med vårt nya tak. Inte så dyrt och bra killar som var proffsiga. Rekommenderar.

Hej Daniel,tack för dom värmande orden🤗 Med vänlig hälsning, Team Nica Tak

Yunus Özkan B
Skrev om NICATAK Entreprenad AB

Om du är ute efter en amatörfri firma som är lyhörd och lyssnar på dig så ska du anlita Nicatak. Dom vet vad dom håller på med, helt klart.

Svar från NICATAK Entreprenad AB

Vi tackar för dom värmande orden 😀

Rickard L
Skrev om NICATAK Entreprenad AB

Bra jobb , till ett vettigt pris.

Tack Rickard,det värmer. Med vänlig hälsning, Team Nica Tak

Ania A
Skrev om NICATAK Entreprenad AB

Kan varmt rekommendera nicatak! Bra jobb!

Tack Ania,härligt att höra🤗 Med vänlig hälsning, Team Nica Tak

Sara C
Skrev om NICATAK Entreprenad AB

Nicatak lade nytt papptak på garage och hus åt mig. Snabbt och snyggt, bra kommunikation och trevligt bemötande. Jag är helnöjd.

Super tack Sara 🤗 Med vänlig hälsning, Nica Tak