NKP Bygg Stockholm

NKP Bygg Stockholm

Ring 076-929 45 42 www.nkpbygg.se

Välkommen till NKP Bygg Stockholm! Vi erbjuder tjänster inom renovering, både in- och utvändig. Vi skräddarsyr lösningar för att möta dina behov och vill alltid uppnå ett resultat som ger dig en så trivsam miljö som möjligt att vistas i. Vill du ha professionellt utfört arbete som inte kostar en förmögenhet är du varmt välkommen...

10 omdömen om NKP Bygg Stockholm

Tim Mikael S
Skrev om NKP Bygg Stockholm

Jag och min sambo anlitade NKP Bygg att göra följande: - Byta fasaden på huset. - Byta fasaden på garaget / förrådet. - Byta dörrar och fönster på garaget / förrådet samt sätta in ett nytt fönster som ej tidigare existerat. - Bygga en ny entré med tak och trall samt en mindre vägg mot grannen. - Byta ytterdörr till huset samt sidoljus. De skötte arbetet lysande och resultatet vart oslagbart. De kommunicerade under arbetets gång, var noga med att hålla det städat och ordningsamt efter varje arbetsdags slut (uppskattas...

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 42 omdömen 4.8 av 42 omdömen

John P
Skrev om NKP Bygg Stockholm

NKP bygg Stockholm och Mikita har hjälp oss med byggandet av en ca 45 stor altan i flera nivåer med staket och integrerade blomlådor samt en pergola. Vi är jättenöjda med det arbete som genomförts, från första kontakt och tydlig offert till slutfört arbete. Arbetet genomfördes helt enligt plan och med stor yrkesskicklighet. Inför varje nytt moment i byggandet så gjordes en kort avstämning för att säkra att det blev enligt våra önskemål. Under hela genomförandet var det rent och fin samt undanplockat när arbetsdagen var slut....

Henrik K
Skrev om NKP Bygg Stockholm

NKP Bygg och Mikita levererade helt enligt önskemål och överenskommelse, till och med lite över förväntan! De byggde vår 45kvm stora terass med inbyggd pool. De kopplade in och byggde in vår pool. Fina detaljer som friis och rundsågning kring våra äppelträd, med vidare växtutrymme. Inga konstigheter. Han höll tiden, redovisade var de befann sig och vad nästa steg i processen skulle vara. Städat och fint när det var klart. Minsta undran så diskuterade vi hur vi skulle göra. Enkelt och flexibelt. Mikita kommer få förfrågan vid nästa behov som uppstår i det här hemmet igen.

Tollberg Bygg & Inredning
4.8/5 i betyg av 72 omdömen 4.8 av 72 omdömen

Bostadsrättsföreringen M Bostadsrättsföreringen M
Thomas I
Skrev om NKP Bygg Stockholm

Totalrenovering och inredning av vår kallvind till boyta. Vi är otroligt nöjda med NKP BYGG och deras arbete, dom är både professionella och lyhörda. Vi vill ge dom våra starkaste rekommendationer och kommer definitivt anlita dom igen vid framtida renoveringar.

Abdelkhalaq O
Skrev om NKP Bygg Stockholm

Hej! Det är andra gången jag anlitar NKP bygg. De är proffsiga på det de gör. De har ett trevligt bemötande och levererar det man har kommit överens om och lite mer om det krävs. De till och med kommer på förslag som är lönsamma till kunden. Den här gängen har NKP renoverat min altan. När de rev altanen insåg de att grunden till altanen var byggt på ett slarvigt sätt. De förstärkte grunden utan att höja priset på arbetet. Det betyder att de har levererat lite mer när det behövdes.

Bygglovshjälpen.se
4.8/5 i betyg av 62 omdömen 4.8 av 62 omdömen
BadgeThreeYears

Kristina L Kristina L
Robin R
Skrev om NKP Bygg Stockholm

Renovering av flera utrymmen i villan. Proffsigt och bra dialog Jag skulle rekommendera NKP Bygg!

Patric A
Skrev om NKP Bygg Stockholm

Mikita och NKP bygg gjorde ett väldigt bra jobb, väldigt snabbt och effektivt. Dessutom visade de stor hänsyn till oss när vi plötsligt fick barn 8 veckor för tidigt. NKP bygg jobbade på extra för att hinna bli klara innan vi kom hem med vårt barn. Vi bad inte om det men de jobbade både lördag och söndag för att hinna klart. Så vi kan varmt rekommendera NKP bygg.

Vikströms Bygg & Kakel AB
4.8/5 i betyg av 76 omdömen 4.8 av 76 omdömen
BadgeFourYears

Carl F
Skrev om NKP Bygg Stockholm

Snabba och noggranna med detaljer. Jag bidrog med material och de löste resten! Smidigt, snabbt och proffsiga - inget annat än ros till NKP Bygg Stockholm.

Valery H
Skrev om NKP Bygg Stockholm

Jätte nöjd! Snart, rent och med bra kvalitet!

Jf Måleriteam
4.9/5 i betyg av 246 omdömen 4.9 av 246 omdömen

Hirad A
Skrev om NKP Bygg Stockholm

Seriöst företag med bra kompetens. Mycket proffsigt resultat!