Nordic Digitalization AB

Nordic Digitalization AB

erocket.se
  • BadgeTwoYears
4.4

Nordic Digitalization är ett innovationsbolag som tar fram & utvecklar nya digitala lösningar för varumärken stora som små. Verksamheten har innan sin reform till innovationsbolag agerat som mediabyrå under namnet Adwisemedia där vi fått äran att utveckla, genomföra & förädla några av Sveriges starkaste varumärken. Numera...

37 omdömen om Nordic Digitalization AB

Mathilda H
Skrev om Nordic Digitalization AB

Hej William, Med tanke på att jag inte kan nå dig någonstans så försöker jag även här. Vänligen utfärda ett arbetsgivarintyg.

Malkolmsson A
Skrev om Nordic Digitalization AB

Bluff företag. Lurar folk på pengar. Finns absolut inget bra att säga.

Svar från Nordic Digitalization AB

Hej, Vi tackar för er feedback och är alltid tacksamma för att få veta vad våra kunder tycker om våra tjänster. Vi är glada över att höra att ni har tagit dig tid att uttrycka din åsikt om Nordic Digitalization och vår eRocket-tjänst. - Vi tycker det är otroligt tråkigt att vi hamnat i den sits där vi inte får ersättning från det arbete vi utfört till er på Malkomsson. Att vifta med flaggor om "bluff" är en väldigt allvarlig anklagelse, när vi har leverera en tjänst, enligt avtal, som signerats digitalt av er på Malkomssons....

Marcin W
Skrev om Nordic Digitalization AB

Väldigt bra service, riktigt nöjd med vad Victor erbjuder mig. Han är alltid där för att följa upp och svara på mina frågor och ser till att jag är nöjd. Vill Ni ha en hemsida ? Anlita Nordic Digitalization för den bästa resultatet.

Svar från Nordic Digitalization AB

Stort tack för ett jättefint omdöme! Det har varit en rolig resa att hjälpa dig Marcin och M.W.G's framgång inom det digitala! Förhoppningsvis blir det en lång resa tillsammans Marcin! Med vänliga hälsningar, Victor & teamet på eRocket, Sverige.

Robert R
Skrev om Nordic Digitalization AB

Trevliga och bra bemötande, samt bra hemsidor. '

Blondells A
Skrev om Nordic Digitalization AB

Jag blev pålurad av en säljare att använda er i ett år för ca 24000kr. Jag ville se vad som det rörde sig om när jag blev uppringd. Jag tvungen att logga in med bankid och då hade jag tydligen sagt ja till ett års prenumeration. När jag veckan efter försökte tacka nej till "erbjudandet" så gick inte detta. Det tog ca 1 månad innan hemsidan kommit igång, och då var texten på inget sätt relevant för det arbeta jag gör. När detta påtalades tog ytterligare 1 månad innan det rättades till. När jag ville få in fler bilder så...

Svar från Nordic Digitalization AB

Hej Niklas! Det gör alltid lika ont i mig att höra din upplevelse och jag tackar dig för den fina feedback vi har fått från dig under tiden du varit kund hos oss och en del av eRocket. Utan din hjälp, hade vi inte lika snabbt kunna förbättra våra interna rutiner och se över den kommunikation vi har ut mot våra kunder. Det är viktigt att alla här hos oss är sig själva, oavsett roll inom verksamheten, men fortfarande kommunicerar rätt information ut mot våra potentiella, likaså nuvarande kunder. Företagskommunikation är...

Eksjös H
Skrev om Nordic Digitalization AB

Man får ingenting för pengarna Onödig investering

Adam P
Skrev om Nordic Digitalization AB

Proffsigt bemötande ! Väldigt tydligt ! Fråga efter Victor!! Mvh Adam Kalmar tak

Mirsada G
Skrev om Nordic Digitalization AB

Är jättenöjd med samarbetet & teamet bakom! God kommunikation med rättvisa avtal. Tack William, Victor & alla i bakgrunden som hjälpt oss. :)) // Mirsadas Allservice

Giorgio M

Nöjd med Victor och Patrick! Riktiga stjärnor! // Life Long Clinic

Whelma A
Skrev om Nordic Digitalization AB

Har jobbat med Viktor nästan ett år nu och jag kan verkligen rekommendera honom😃😃😃. Han är hjälpsam och trevlig och har hjälpt mitt företag Lilys Kvalitets städ . Stort tack Viktor 😊😊

Stefan Lennart Johan B
Skrev om Nordic Digitalization AB

Jag har haft eRocket nästan sedan starten och är otroligt nöjd med tjänsten! Jag får hemsida, server, domän, och betalar bara när jag syns på Google!! Om jag syns!! Det ringer från hela landet! Nu ska vi satsa på att starta nytt projekt ihop med William och gänget som jag jobbat med i många år! Kolla in assistanspavag.se får ni se själva hur bra detta är!"

ROBIN S
Skrev om Nordic Digitalization AB

Vi har nyligen inlett ett samarbete med Nordic Digitalization AB och vi kan inte vara nöjdare. Fantastiskt gäng med en kompetent ledning som har sett till att vårt samarbete har fått en flygande start! Rekommenderas varmt!! // Robin på Trinic Group AB

Linda N
Skrev om Nordic Digitalization AB

Vi kan verkligen rekommendera William och gänget som under flera års tid varit behjälpliga med skapande av MyKiddo-webbsidan och vår kompletta e-butik. Idag driver jag Mykiddo.se och detta med hjälp vi fått från William och deras andra duktiga marknadsförare, utvecklare och designers! Vi har anlitat William till och från under flera års tid och när det gäller det digitala är detta rätt partner att vända sig till! //Linda, MyKiddo.se

Ewa My N
Skrev om Nordic Digitalization AB

Tack vare William kan vi och vår hemsida känna oss i trygga händer! Enormt engagemang, otroligt kompetent och alltid snyggt bemötande när vi än behöver! Han får saker gjort! /Mimmi

Pamela Kristina A
Skrev om Nordic Digitalization AB

Har precis börjat att jobba med William och är mer än nöjd! Snabba svar, proffsigt bemötande, ingen fråga är för dum, han en riktig doer! Jag ser framemot ett härligt samarbete med William och hans gäng nu jag ska starta egen verksamhet och behöver hjälp med både hemsida, sökoptimering och mycket annat. Känns redan att jag är i säkra händer! Tack! Pamela

Alan I
Skrev om Nordic Digitalization AB

Viktor grym person som kan sin grej. Trevlig ödmjuk väldigt go person. Rekommenderar starkt // t TOPTINT.SE

Leif Magnus E
Skrev om Nordic Digitalization AB

Otroligt hjälpsamma och väldigt kunniga! Är supernöjd!

Osman S

Super nöjd med tjänsten! Rekomenderas starkt. Mvh Ablity Borås

Kim Gösta G
Skrev om Nordic Digitalization AB

Jag har varit kund hos dem sedan 2016, ett par månader efter att jag startade företaget. Försökte mig på att göra en egen hemsida först, men insåg att jag behövde någon som faktiskt vet vad dom håller på med... Från dag 1 har det varit ett toppenbemötande. Om möjligt, ännu bättre resultat med hemsidan som blev riktigt fin (kolla in själv!). Från hemsidan kan kunder lätt läsa på om oss, samt på ett väldigt enkelt och smidigt sätt få kontakt med oss via kontaktformuläret som finns där. Har även SEO-optimering på hemsidan som...

JIAN A
Skrev om Nordic Digitalization AB

Blufföretag Har tagit mina pengar och ej levererat något William Rydh har ej svarat på mina samtal eller Mail. Behåll pengarna men ge mig min domän. Har förlorat mycket pengar på er

BATAN B
Skrev om Nordic Digitalization AB

I am so happy and thankful for finding William Rydh and his amazing team at Nordic Digitalization AB - agency! Finally a honest, fast and reliable agency that can work and strengthen all of the brands connected to my companies. I highly recommend this company to other entrepreneurs that take the digital branding seriously! 👌

ANDERS H
Skrev om Nordic Digitalization AB

Nu ser min sida ut som jag vill. Jag har haft mycket önskningar och en del har stridit mot reglerna för att klättra i seo. Men Victor & co har löst det ändå. Så kika in på deras nya "referenssida " och njut. www.holmbergs-travaxthus.se allt gott Anders.

MURAT H
Skrev om Nordic Digitalization AB

Viktor är mkt trevlig Han lyssnar på kunden och försöker att göra kunden nöjd så gott det går Mkt proffsigt

We Make You Shine Ab W
Skrev om Nordic Digitalization AB

eRocket har vart en stor hjälp för att få mer direktkunder på kort tid. Utmärkt kundkontakt och uppföljning av resultatet från våra kampanjer. Stort tack till William, Frida och hela teamet! //George

Ej Maskintjänst E
Skrev om Nordic Digitalization AB

Jag blev bra bemött och är nöjd med deras hemsida som skapa till mig

SUSANNE W
Skrev om Nordic Digitalization AB

Samarbetet med detta företag började inte bra. Jag och flera andra jag har kontakt med blev fast i ett ofrivilligt årsabonnemang som en följd av att säljaren garanterade att det endast var en gratis provmånad man tecknade. Omöjligt att få kontakt med säljaren, omöjligt att få kontakt med VD, endast kundtjänst att försöka prata med som bara hänvisade till att jag/vi signerat ett avtal. Detta var i maj 2022. Har bestridit alla fakturor sedan dess men ändå fått inkassobrev och "kravbrev" från en juristbyrå. I förrgår fick...

Christines Klinik C
Skrev om Nordic Digitalization AB

Jag har haft en positiv upplevelse hela vägen. De är lyhörda för mina åsikter och har gjort allt för att göra mig nöjd. Jag har köpt deras tjänst att bygga en hemsida. Den motsvarar mina förväntningar och lite till!

Mimmi Elias Ab M

Trevligt bemötande & vi fick en väldigt fin , proffsig hemsida! Tack

Meddo Solarium Solkompaniet I Göteborg M

Jag tycker Victor levererar bra. Han är alltid trevlig och man blir bra bemött. Jag började testa med ett litet paket och nu har jag gått över till ett större. De är lyhörda och förstår mina behov. De har levt upp till mina förväntningar vi tar snart första platsen på google.

Eyetech Ab E
Skrev om Nordic Digitalization AB

Riktigt proffsiga , både gällande kompetens och kundbemötande . De överträffade våra förväntningar gällande vår digitala marknadsföring , gällande både hemsida och webbutik. Rekommenderas varmt.

Ericsindustrier Ab E
Skrev om Nordic Digitalization AB

Oerhört nöjd med bemötandet, den smidiga kommunikationen och sedan den snabba och proffsiga leveransen. Magnus levererade proffsigt skrivna texter och infographics till vår e-handel medan Patrick tog grymma produktbilder och videos. Tack!

Ale Vvs A
Skrev om Nordic Digitalization AB

Lyhörda, kompetenta och personlig service. De har gjort ett kanonjobb med hemsidan både gällande utseende och optimering. Rekommenderas varmt!

Laser Hälsa I Bromma Ab L
Skrev om Nordic Digitalization AB

Vi är mycket nöjda med lösningarna som företaget erbjuder. På bara två månader rankar vår hemsida mycket högre vilket ger oss en bra bas för vår verksamhet. Vi har även lärt oss mycket under processen mycket tack vare samarbetet med Victor och Patrick.

Krstic Holding Ab K
Skrev om Nordic Digitalization AB

Väldigt bra bemötande! Samt fick en kanon bra sida som är otroligt fin. Tack så mycket grabbar ni ör grymma!

Ida Lind Klipp Och Tass I
Skrev om Nordic Digitalization AB

Super bra service! Kommer med bra lösningar på allt! Jag hade nog inga förväntningar då jag behöver tid att se resultat, såg resultat snabbt! Sökfraser i Mölndal och Göteborg + copyrighting till mina texter då ja har svårt att skriva och sånt!

Gabriel B
Skrev om Nordic Digitalization AB

Alltid gott bemötande! Victor är väldigt jordnära och hjälper mig ofta komma fram till lösningar för att förbättra min verksamhet. Känns mer som en stöttande vänskap än bara business. 5/5 tummar upp!👍🏻

Break Room Malmö B
Skrev om Nordic Digitalization AB

Extremt bra bemötande och ett samarbete som är spännande och hjälper vårt företag att synas!