Norrköpings Betonghåltagning AB

Norrköpings Betonghåltagning AB

www.nbhbtg.se
  • BadgeTwoYears

Norrköpings Betonghåltagning AB sedan 2017 utför borring och sågning i hårda material. Vi jobbar med den senaste utrustningen och med över 20 års branscherfarenhet så är det viktigt att jobbet utförs på ett så precist och effektivt sätt som möjligt För oss är inget omöjligt! Varmt välkommen att höra av dig till oss, inget...

27 omdömen om Norrköpings Betonghåltagning AB

MLS Alltjänst & Byggservice AB
Skrev om Norrköpings Betonghåltagning AB

Rekommenderas verkligen! Snabb & bra service och trevlig personal.

Mattias R
Skrev om Norrköpings Betonghåltagning AB

Mycket kompetent och bra personal. Alltid serviceinriktade. Kan starkt rekommenderas!

Demtec A
Skrev om Norrköpings Betonghåltagning AB

Ett seriöst håltagningsföretag som levererar vad som utlovas.

Elli A
Skrev om Norrköpings Betonghåltagning AB

Riktigt bra service. Väl genomgången information av Tim och väl utfört arbete av Jens.. Vi på JDE Bygg valde att hyra in NBH när vi för kunds räkning skulle genomföra stambyte. Det fanns en överhängande risk att gå igenom bjälklaget, men med noga förarbete, mätning och genomförande var just vårat arbete det som inte gick igenom. Andra grannar hade anlitat andra företag som gick igenom. Hatten av. Vi kommer anlita NBH igen.

Fredrik E

Bra tugg. Bra lösningar. MVH Fredrik

Fukt A
Skrev om Norrköpings Betonghåltagning AB

Snabb service och trevligt bemötande

Trymil A
Skrev om Norrköpings Betonghåltagning AB

Mycket professionell firma. Trevliga och kompetenta, lösningsorienterade och serviceminded. Kan verkligen rekommendera NBH! /Johan Lindgren

Grundläggning A
Skrev om Norrköpings Betonghåltagning AB

Yrkesmässiga med hög standard och kvalitet

Nexoab A
Skrev om Norrköpings Betonghåltagning AB

Trevligt och professionellt bemötande från början. Väl utfört arbete inom tidsramen och god kommunikation genom hela projekten.

Nordic A
Skrev om Norrköpings Betonghåltagning AB

Jobb enligt överenskommelse på utsatt tid. /Daniel

Talaat Y
Skrev om Norrköpings Betonghåltagning AB

Mycket kunniga och tillmötesgående personal.

Jimmy D
Skrev om Norrköpings Betonghåltagning AB

Snabb respons, perfekt utfört jobb, snyggt och städat och till ett bra pris!

Linde A
Skrev om Norrköpings Betonghåltagning AB

hål som hål tänker ni? Kvalitét tänker vi, här har ni dom bästa hålen. Givet val när man ska håla!

Roos A
Skrev om Norrköpings Betonghåltagning AB

Mycket kunniga och trevliga entreprenörer som jag har upprepade samarbeten med. Kan starkt rekommendera dem!

Rototec A
Skrev om Norrköpings Betonghåltagning AB

Företaget bemötte oss väl, var professionella och utförde deras uppdrag med bravur. Det märks att personalen har hålvana. Skulle rekommendera dem om man behöver hjälp med håltagning.

Svizza A
Skrev om Norrköpings Betonghåltagning AB

Mycket bra bemötande. Uppfyllde våra förväntningar. Ett företag vi gärna använder igen om det blir aktuellt.

Skanska S

Bra snabba åtgärder Trevliga

Francks K
Skrev om Norrköpings Betonghåltagning AB

Proffsigt bemötande samt ett bra utfört arbete.

Linde U
Skrev om Norrköpings Betonghåltagning AB

Mycket nöjd med utfört arbete. Snabba och prisvärda!

Ibrahimovic
Skrev om Norrköpings Betonghåltagning AB

De var hos mig o gjorde klart ett påbörjat håll i väggen. Arbetet tog en timme . Efter två veckor kommer faktura på 6150 kr !!!! Jag har ringt tiotal gånger för att få förklaring för fakturan men de vill inte svara. Jag kollade med två företag i området som gör samma arbete o de säger att arbete skulle inte kosta mer än 2000-2500 kr enligt deras prislista!!!! Riktigt riktigt dåligt !! Jag vill inte betala denna fakturan och ska gå till ARN och klaga innan.

Jacob H
Skrev om Norrköpings Betonghåltagning AB

Bra och proffsigt utfört arbete med snabb service.

David L
Skrev om Norrköpings Betonghåltagning AB

Tobbe och Tim har gjort ett mycket bra jobb när de bilat och gjutit ett nytt golv på vår gästtoalett, rekommenderas varmt, David Lindstrand Norrköping.

Norrköping R
Skrev om Norrköpings Betonghåltagning AB

Kompetent personal som alltid levererar på bästa sätt.

Norrköpings R
Skrev om Norrköpings Betonghåltagning AB

Alltid bra service och bra bemötande! Mycket nöjd!

Erc S
Skrev om Norrköpings Betonghåltagning AB

Första gången vi var i kontakt med NBH så klickade det väldigt bra i mellan oss! NBH har hög serviceinriktning och ställer väldigt ofta upp i kort varsel. De hjälper oss med att bila upp betong för montagegropar och frilägger avloppsledningarna så vi kan jobba på bästa sätt. Ett riktigt gott gäng!

Nexoab A
Skrev om Norrköpings Betonghåltagning AB

Tim och hans personal är väldigt seriösa och professionella. Ett riktigt bra företag som rekommenderas starkt!

Rickard K
Skrev om Norrköpings Betonghåltagning AB

Enkla att ha att göra med, snabb service