NP Storage AB

NP Storage AB

npstorage.se

Välkommen till våra nya och säkra förråd i Norrtälje! NP Storage AB ligger på Långälden 16 i Malsta, Norrtälje. Här hittar du fina och bra förråd i många olika storlekar till bra priser och utan bindningstid. Vi ser alltid till att uppfylla dina behov och alltid erbjuda bra och snabb service. Hos oss kan du hyra det förråd...

5 omdömen om NP Storage AB

Gustav W
Skrev om NP Storage AB

Allt har fungerat jättebra! Fina förråd till förmånliga priser! Tack!

Mikael R
Skrev om NP Storage AB

Mycket trevlig, hjälpsam och bra service! Bra förråd med god säkerhet! Kan helt klart rekommenderas!

Ingrid Grynet Karolina E

Gryma förråd! Trevlig kontakt och lätttillgängligt även på andra våningen är det smidigt med vagnarna och rent och fräscht. Enkelt att passera genom grindarna och parkera nära inpå vilket är ett extra plus. Rek varmt! // supernöjd kund

Svar från NP Storage AB

Allt blir roligare när man har nöjda kunder Tack snälla för fint omdöme /Björn

Sonny L
Skrev om NP Storage AB

Tillmötesgående.. Tydliga besked. Enkelt och bra betalningssystem. Bra inpasseringssystem till förråden. Känns säkert och tryggt att förvara sina tillhörigheter hos NP Storage.

Jerry F
Skrev om NP Storage AB

Väldigt bra bemötande. Jag behövde snabbt ett förråd och hade ett förråd samma dag. Hyrde ett förråd. Lokalerna var nya och fina, de hade bra öppettider, lätt att hitta dit, samt moderna kodlås och öppning till grind. Känns väldigt tryggt att förvara sina värdesaker där.