Odla.nu

• BadgeFiveYears
13 564
4.4
Till webbshopen Dela

Vi älskar odling! Sedan 1998 har vi levererat hem växter till alla odlingsintresserade runt om i Sverige. Alla våra växter drivs upp eller mellanlandar i vårt nybyggda växthus i Kristianstad. Här vattnas, rensas och kontrolleras växterna noggrant av odlingsteamet flera gånger om dagen. Väljer du att handla från vår e-handel...

13564 omdömen om Odla.nu

Sedan starten hos Reco 2020

Anders P
Skrev om Odla.nu

Tydlig info o snabbt svar. Leverans en skedde snabbt.

Christina E

Bara positivt och kan rekommenderas

Emmeli Helena B

Snabb leverans, fina blommor och bra priser

Eva A
Skrev om Odla.nu

Har köpt sticklingar av Odla en par gånger och har hittills varit nöjd med vad jag fått.

Hans Olov W

Beställde sättpotatis. Skulle ta tolv dagar. Konstigt tyckte jag. Men det kom mycket snabbare..,!

Sari S
Skrev om Odla.nu

jätte bra sättpotatis till bra pris

Runa N
Skrev om Odla.nu

Lätt att handla från hemsidan och snabb leverans.

Anna J
Skrev om Odla.nu

Snabb leverans och fina jättefina blommor! 🌸

Bengt W
Skrev om Odla.nu

jätte enkel sida och snabb leverans

Eva-Lill K
Skrev om Odla.nu

Snabb och bra leverans är jättenöjd med de växter jag köpte.

Lisbet J
Skrev om Odla.nu

Snabb leverans av varor prisvärt

Sten S
Skrev om Odla.nu

Det var enkelt art handla av Odla. Jag fick snabbt svar på mina frågor . Leveransen kom när det var lovat. Växterna ser fräscha ut! Info om hanteringen var bra ! Mycket nöjd så här långt!

Gun Berit Anita L

Allt har fungerat, fina plantor och första gången jag beställde så hade alla plantor frusit sönder men det löste sig, jag fick nya😊👍

Maria L
Skrev om Odla.nu

Jag sökte en Tellmanskaprifol och Odla hade den. Priset var bra och leveransen utan problem. Plantan är välvuxen och fin och har acklimatiserat sig utan problem. Jag är mycket nöjd!

Lars-Olov S

Köpte bara två fröpåsar palettblad som borde gå att skicka direkt,. Tog dock några dagar, men helt OK och sedan perfekt med Klarnabetalning direkt när påsarna kom. Verkar vara bra kvalitet på fröna för de det kom upp små plantor bara efter några dagar.

Inga-lill A

Kan inte låta bli att handla. Trots att jag flera år fått dåliga/döda växter. I år var alla vid liv🙏🏼 De är planterade och ser ut att klara sig. Tack

Svar från Odla.nu

Hej Inga-lill, tack för din feedback. Du kan alltid höra av dig till kundtjänsten på info@odla.nu när du har frågor angående din leverans eller vill reklamera en vara. Ha en trevlig dag! Kundservice Odla.nu

Rose-Marie G

Tycker att det är en bra hemsida som är tydlig och lätt att handla från.

Eva Gurli Elisabeht M

Köpte en självvattnande kruka. Den motsvarar förväntningarna och levererades inom sagd tid.

Carina Ö
Skrev om Odla.nu

Brukar beställa sticklingar, och dom är alltid fina, Jättenöjd.

Evy K
Skrev om Odla.nu

Enkelt att beställa och snabb leverans 👍

Agneta F
Skrev om Odla.nu

Bra hemsida. Enkelt att beställa. Har handlat förut under flera år och även då varit nöjd. Har både köpt fröer och växter och allt har varit okej när det kommit fram hit till Norrland.

Ursula S
Skrev om Odla.nu

Trevligt med tips på vad som är aktuellt för säsong och odlingstips. Och bekvämt att få varorna hemskickade. Men fraktkostnaden gör ju att det inte känns så prisvärt. Har köpt en del fröer för att för att komma igång trots tidsbrist. Men plantor vill jag nog se med egna ögon innan jag köper.

Torbjörn A

Jag köpte 3 sorters sötpotatis. Dom levereras i specialförpackningar som skyddar knöl och ny växt på ett bra sätt. Plantorna levererades i precis rätt tid, med påbörjad växt. Eftersom det är för tidigt hos mej för utplantering får dom mellanlanda i krukor några veckor med ljus och vattning. Ser fram emot skörd till hösten.

Marita J
Skrev om Odla.nu

Plantorna var så fina och bra förpackade. Snabb leverans.

Ellinor S
Skrev om Odla.nu

Snabb leverans, men tyvärr tar varorna slut så man får vänta på att beställa nytt!!

Anders C
Skrev om Odla.nu

Bra utbud, snabb leverans - inget att klaga på. Köpte en blomlampa o är nöjd!

Carina B
Skrev om Odla.nu

Jag köpte kryddväxter, sättlök matlök och jordgubbar. Jag var nöjd med växterna. Och hoppas vi får mycket glädje av dem.

Maj-britt H

Fint omsorgsfullt inslagna pelargoner som var kraftiga och fina . Jag kan inte tänka mej bättre service.

Maj Britt A

Det jag beställde kom efter några dagar. Jättebra! Nu har jag satt flera av fröna som jag skickade efter. Fröna för sommarblommorna väntar jag med, men de blir säkert också bra.

Lotta H
Skrev om Odla.nu

Köpte pelargon sticklingar. De har vuxit och fått knoppar, jag är mycket nöjd. Rekommenderar Odla

Linnéa Susanne H

Blommor till sommaren. Ser än så länge ut att överleva.

Pia L
Skrev om Odla.nu

Fin kundservice. Finfina plantor som vanligt.

Maria N
Skrev om Odla.nu

Trevlig shopping! Blev förälskad i rosor i rost! Och de var så fina när jag fick dem! Jättens! 😍

Mait B
Skrev om Odla.nu

Jag har alltid litat på Odla.nu,har så förtroende,jag är snart 81år,,älskar att få "pynta"min lilla täppa, åå så bekvämt,att att sitta hemma å beställa(slutade köra bil för 6år sen p.g av hjärtfel)så Odla.nu är så betydelsefull,så jag fortsätter att påta med mina blommor..vänlig Mait

Ann Britt N

Snabb och bra leverans med jättefina plantor !

Elisabeth H

Bra produkter, snabb leverans.

Corinna M
Skrev om Odla.nu

Fint packat och friska växter, mycket nöjd.

Ulf N
Skrev om Odla.nu

Snabb lev fina plantor som tyvärr frös ihjäl (-5 ) men ingen skugga skall falla på odla

Susanne S
Skrev om Odla.nu

Fina växter, bra förpackning o snabb leverans.

Evy A
Skrev om Odla.nu

Väldigt dåliga blommor dom bara vissnar tyvär 3sticklingar pelargon 1 årets pelargongon

Ann W
Skrev om Odla.nu

Köpte sticklingar av flera slag. De kommer i smarta plastförpackningar👍🏻. Viktigt dock att hämta på posten direkt vid avisering Det gick några dar innan jsg hämtade ut och då mådde de inte så bra. Men odla. Nu skriver det vidbeställning. Ann😃

Catharina S

Känns pålitligt! Köpte Appelblossom pelatgonskott.. Mycket väl paketerat! Bra kvalitet på skotten! Handlar gärna därifrån igen. Rekommenderar även till bekanta!

Olle S
Skrev om Odla.nu

När frakten av några fröpåsar kostar 119kr så avstår man att handla och vänder sig till den lokala trädgårdshandeln .

Svar från Odla.nu

Hej Olle, tack för din feedback. Vi beställning av fröpåsar som vi skickar som brev kostar frakten för närvarande 25:-. 119:- är priset för hemleverans av paket. Hör gärna av dig till kundtjänsten på info@odla.nu så kan vi hjälpa dig med din beställning. Ha en trevlig dag! Kundservice Odla.nu

Åsa I
Skrev om Odla.nu

Fina varor och snabb leverans.

Eeva K
Skrev om Odla.nu

Lätt att handla, snabb leverans. Väl packade varor. Mycket nöjd ,kommer att rekommendera till mina vänner.

Carina Monika Helén A

Snabb leverans och lätt att navigera på hemsidan

Johan L
Skrev om Odla.nu

Bra och snabb service! Trevligt bemötande av kundservice!

Catharina B

Det var väldigt smidigt att beställa via Odla.nu. Enkelt och många fina prifukter att välja på. Fick fel växter vid min beställning, men vilken fantastiskt fin service jag fick. Och de växter som jag skulle ha, kom oerhört snabbt. Är väldigt nöjd med Odla.nu och kan varmt rekommendera dem.

Kjell A
Skrev om Odla.nu

inte super men ganska bra så lägger till några fler tecken, barncancerfonden är ett bra ändamål

Torsten T
Skrev om Odla.nu

Snabb leverans,bra utbud. Jag har beställt tidigare och alltid varit nöjd.