Österbergs kök & inredning AB

Österbergs kök & inredning AB

osterbergskok.se

Välkommen till Österbergs Kök & Inredning! Vår filosofi är enkel: varje kök är hjärtat i hemmet, och varje inredning är en reflektion av din unika stil. Vi tror på att skapa utrymmen som inte bara är funktionella utan också vackra och inspirerande. Genom att kombinera skicklig hantverk med modern design arbetar vi hårt för...

7 omdömen om Österbergs kök & inredning AB

Carina B
Skrev om Österbergs kök & inredning AB

Mycket bra bemötande och lyhördhet inför hur jag ville ha mitt nya kök. Blev jättenöjd trots lite felmätning som åtgärdades inom rimlig tid

Kristoffer H
Skrev om Österbergs kök & inredning AB

Underbar service och snygga kök

Svar från Österbergs kök & inredning AB

Tack för dom ordern Kristoffer.:)

Lisbeth L
Skrev om Österbergs kök & inredning AB

Bra bemötande och bra information om vad som fanns och tips vad man kunde göra. Resultatet av mina nya köksluckor och lådor blev över förväntan.

Svar från Österbergs kök & inredning AB

Va roligt att höra att du blev nöjd! jag gillar att du vågade gå på den blå färgen som du tyckte vara så fin:) hälsningar Mattias

Gert L
Skrev om Österbergs kök & inredning AB

Väldigt kunnig och trevlig försäljare som kom med egna förslag på vad som skulle göras och bli bra vid byte av köksluckorna. Bra leverans och snabb och duktig snickare av montaget.

Hej Gert! Tack för dom fina orden. Hälsningar Mattias

Haifa A
Skrev om Österbergs kök & inredning AB

Jätte bra service lyssna på oss

Hej Haifa, Tack så mycket! Hälsningar Mattias

Lena H
Skrev om Österbergs kök & inredning AB

Mycket bra bemötande och Mattias har varit ett stöd under hela processen med köket rekommenderas starkt 😊

Svar från Österbergs kök & inredning AB

Hej Lena! Tack för dom fina orden. Det är även jag som får tacka för att jag fick hjälpa dig i din renovering. hälsningar Mattias

Chris B
Skrev om Österbergs kök & inredning AB

Bra service, tryggt och proffesionelt.

Mattias Ö gillar detta