OUTL1

OUTL1

3.4

OUTL1 stoltserar med att tillhandahålla produkter av högsta kvalitet till konkurrenskraftiga priser genom att direktimportera varorna från fabrikerna, helt utan onödiga mellanhänder. Vår verksamhet är onlinebaserad, vilket innebär att vi kan erbjuda våra produkter till förmånliga priser med låga marginaler. Genom att eliminera...

754 omdömen om OUTL1

Sedan starten hos Reco 2020

Klas M
Skrev om OUTL1

Allt kom som utlovat. Helt nöjd med affären!

Åse O
Skrev om OUTL1

Bra produkter,. Fick det ena paketet fort men vänster fortfarande på ett annat

Kent H
Skrev om OUTL1

Fick snabbt hjälp med transportskada och en ny vara skickades supersnabbt.

Catalina C

Att betala för en vara man råkade beställa fel tycker jag är inte okej alla andra erbjuder tur och retur frakt över en viss summa som man har beställt men tack för denna gång!

Marie N
Skrev om OUTL1

Snabb leverans.. Har inte provat motorerna än.

Jörgen O

Allt fungerade, från beställning till leverans i hemmet.

Birgitta P

Beställning och leverans fungera perfekt

Hans W
Skrev om OUTL1

Det var ok att handla för några år sedan Men sen visade det sig att taket/plasten på växthuset inte höll måttet och sprack och det blev hål. Då visade det sig att takplasten inte ingick i garantin. Märkligt! Blev tvungen att beställa nya skivor och då visade det sig att ni inte ens har de rutor som passar till takfönstren, de som öppnar sig. Mycket märkligt och svagt.

Ann-Charlotte S

Hej! Leverans av cargobike skedde i tid så det var bra. Men helt ärligt så vet jag inte om jag kommer att klara av att montera cykeln korrekt. Det är alldeles för dålig beskrivning på hur man ska montera den. Ett svartvitt häfte med bilder? Det saknas moment och vissa av momenten sker i fel ordning. Bara känslan att man köpt en cykel för 22000 kr som jag kanske inte klarar att få ihop får mig att må dåligt. Ett tips hade varit att filma hopsättningen o skicka med en QR-kod, gärna med kontaktuppgifter till vart man kan vända...

Tomas A
Skrev om OUTL1

För att göra en låååång historia kort så kommer jag inte handla där någon mer gång.

Bengt B
Skrev om OUTL1

Snabbt och bra leverans. Allt till full belåtenhet.

Türker S

Började med god och uppriktig info av den då aktuella agenten hos företaget. Tyvärr blev problem med skruvar aktuellt, men det löstes snabbt och effektivt av ytterligare en agent. Inget knussel - god kompensation, snabbt och enkelt. Utmärkt kommunikation med reklamationsenheten. Mycket nöjd med företagets hantering av köpet av duschkabin.

Alf L
Skrev om OUTL1

Mycket bra service och anvisningar kring hämtning. Köpte en motionscyckel och en skyddsmatta för golvet.

Svar från OUTL1

Hej Alf! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Hoppas du blir nöjd med ditt lilla hemmagym! Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Zagorka Z

Marknadsför väl formgivna varor av god kvalitet. De har dock stora problem med att leverera rätt varor. Har handlat där ett flertal gånger, leveranstiderna har kortats men man kan fortfarande inte vara säker på att det som kommer, om det kommer, är det man beställde.

Svar från OUTL1

Hej! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Jag kan se att vi gjort en omleverans på det som saknades i en av dina tidigare ordrar. Är det något som blivit fel med denna order får du gärna kontakta oss igen så att vi kan hjälpa dig. Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Sukontip N

Köpte utemöbler, synd att dom var gjorda för dvärgar. Köp inget här

Svar från OUTL1

Hej! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Det finns en bild med samtliga mått bland produktbilderna. Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Carina K

Inga problem, allt gick snabbt och bra

Svar från OUTL1

Hej Carina! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Helge Nils Emil S

Helt enligt förväntningarna beställning, leverans med el-lastbil, och Pergolan. Lättmonterat och med bra kvalité. Hade önskat mer teknisk beskrivning av produkter som ledlist, motor, fjärrkontroll med mottagare för att kunna koppla ihop det med smarta hem funktioner.

Svar från OUTL1

Hej! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Christer H

Väldigt besviken att det skall vara sådant strul för att skicka tillbaka en vara som man inte vill ha,att den ej uppnår mina krav. När man skickar tillbaka samma blanket 3ggr som ej går att fylla i så ger man upp. Men det är väl deras sett att trötta ut folk för att slippa få tillbaka en massa varor. Är otroligt besviken och kommer att avråda vänner och bekanta om att inte göra samma misstag att beställa varar i från detta företag.. Detta var första och sista gången. Otroligt besviken och förvånad att man kan behandla kunder på detta vis.

Svar från OUTL1

Hej Christer! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Vi försöker självklart inte försvåra retur processen. Ser att vi har fått in all information som behöves och inväntar nu returen. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Torbjörn B

Bra och snabb service, stort utbud och snabb leverans

Svar från OUTL1

Hej Torbjörn! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Christina S

Köpte utemöbler i teak. Bord och sex stolar. Snabb leverans och fina möbler. Allt bra förutom en skruv som saknades. Nöjd

Svar från OUTL1

Hej Christina! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Vad kul att du är nöjd med både möbel gruppen och leveransen. Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Erik J
Skrev om OUTL1

Väldigt svåra och besvärliga att ha att göra med om man vill skicka tillbaka något. Ringer och mailar men får bara till svar att ”jag ska kolla med en kollega, återkommer.” Återkommer inte, får ringa själv och kolla. Får inga svar då heller.

Svar från OUTL1

Hej Erik! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Beklagar att det dröjde att få svar. Ser att du nu fått instruktioner om hur du returnerar ditt köp. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Martti K

De gick smidigt till. Köpte en cykel.

Svar från OUTL1

Hej Martti! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Hoppas du är nöjd med din cykel! Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Greger F

Snabb leverans, har dock inte öppnat paketen, och börjat installera ännu.

Svar från OUTL1

Hej Greger! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Hoppas du blir nöjd med din garagedörr! Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Per J
Skrev om OUTL1

Allt bra förutom att man inte kunde välja dag för leverans

Yvonne W

Köpte ett växthus. Snabb leverans

Maria S
Skrev om OUTL1

Jag tycker det är bra att handla hos er, dock lite dyr vara då jag köper batteri till min el skoter men det är det värt, snabb leverans, dock var paketet trasigt men varan va hel och posten tog kort på den. Men jag har beställt från OUTL1: förut och är super nöjd med min Fat bike.

Marja V
Skrev om OUTL1

Nu har jag bara handlat bara en sak hos er. Snyggt när det blev färdigmonterad. Stolarna blev en aning vingliga annars bra. Kan tänka mig handla mera hos er om jag behöver något.

Rikard P

Litet växthus svår att montera anats ok

Svar från OUTL1

Hej Rikard! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Berit J
Skrev om OUTL1

Bra priser på markisen, snabb leverans och vi är jättenöjda

Svar från OUTL1

Hej Berit! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Vad kul att du är nöjd med både produkt och leverans. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Lars Gunnar E

Köpte en eldriven golfvagn med fjärrkontroll fungerar umärkt

Svar från OUTL1

Hej! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Vad kul att du är nöjd med ditt köp. Varmt välkommen åter. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Jenny A
Skrev om OUTL1

Köpte växthus som levererades enl plan. Har inte satt upp det än, så jag kan inte uttala mig om varan.

Svar från OUTL1

Hej Jenny! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Hoppas du får njuta av ditt växthus i sommar. Varmt välkommen åter. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

John H
Skrev om OUTL1

Väldigt nöjd med servicenivå och kvalité!

Svar från OUTL1

Hej Matilda! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Andriette W

Snabb leverans det tog ,,2 dagar så var varan här.

Svar från OUTL1

Hej! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Vad kul att du är nöjd med leveransen. Hoppas du blir lika nöjd med ditt köp. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Ulrika B

Att handla gick bra. Jag köpte ett växthus för ca 16 000 kr som verkar prisvärt. Leveransen var en KATASTROF. Växthuset skulle levereras någon gång mellan 10 och 14. Jag var på ett läkarbesök på morgonen men hemma igen kl 9.27. Då stod förpackningarna med växthuset i en smal gång mellan huset och garaget! De går inte att flytta på för den största väger 231 kg, det går inte att komma in i garaget annat än genom bilporten och det går inte att komma förbi 231-kg-kollit med t.ex. större väska, cykel, en matkasse i varje hand,...

Svar från OUTL1

Hej Ulrika! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Beklagar att leveransen inte utfördes under den bestämda tidsramen. Vi kommer självklart ta detta vidare till ansvarande avdelning. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Louise D

Snabb leverans och bra produkter.

Ann S
Skrev om OUTL1

Snabbt och enkelt Mycket bra kvalitet på varorna

Svar från OUTL1

Hej Ann! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Vad kul att du är nöjd med produkterna! Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Louise H

Bra hemsida med bra beskrivning och lätt att beställa sedan kom varan Snabbt och smidigt vi är jätte nöjda

Svar från OUTL1

Hej Louise! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Björn O

Dom ställer upp på problemen som man får. Men det är för mycket småfel, sådet behövs att de ställer upp.

Tommy J
Skrev om OUTL1

Det var lätt att shoppa på sidan sen funkade det väldigt bra. Jag köpte 2 st 12 v vinschar men tyvärr var den ena trasig. Men outl1 skicka mig en ny direkt. Så ska man sköta en firma😀

Svar från OUTL1

Hej Tommy! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Vad roligt att du är nöjd över servicen du fått av vår kundservice! Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Margareta S

Allt fungerade utan några som helst problem.

Bernt H
Skrev om OUTL1

Snabb leverans och bra beskrivning, rejäl trailer

Börje H

Lätt att beställa och varorna kom i tid. Jag har inte packat upp och monterat ännu.

Svar från OUTL1

Hej Börje! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Carin W
Skrev om OUTL1

Bra att handla från, stort urval! Snabba leveranser o lätt att få kontakt med! Har handlat flera gånger är mycket 😄nöjd!

Svar från OUTL1

Hej Carin! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Vad kul att du är nöjd med dina köp hos oss. Varmt välkommen åter. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Lise-Lotte F

Bra produkter och snabb leverans

Aylin I
Skrev om OUTL1

Än så länge det jag förväntat mig vid köp av lagerhållning när det gäller kontakt, leverans samt val av vara. Inväntar fler produkter som jag hoppas gå lika smidigt.

Carina L

Tyvärr fortfarande oupackad, men har tidigare köpt varor och väldigt nljd

Svar från OUTL1

Hej Carina! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Vad kul att du är nöjd. Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Benny H
Skrev om OUTL1

smidigt sätt att handla men båda hundburar som jag köpt har skadade bottnar eller tak. och ingen skada på embalaget, så borde vara packat så

Svar från OUTL1

Hej Benny! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Kontakta gärna vår kundservice för hjälp med att reklamera detta: https://kundservice.outl1.se/sv Med vänliga hälsningar, OUTL1.se

Björn J

Korrekta och proffsiga Kundvänligs ochsnabba

Svar från OUTL1

Hej! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Vad roligt att du är nöjd över servicen du fått av vår kundservice! Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Zaid I
Skrev om OUTL1

Har tyvärr inte fått min leverans ännu. Spegeln slutsåld. Skulle komma in igen i slutet av april. Får vänta och ge min upplevelse.

Svar från OUTL1

Hej Zaid! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Så fort vi har produkten i lager så ska vi se till att skicka ut din order. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Karoline B

Bristande kvalitet på produkt men mycket begränsat ansvar för detta

Svar från OUTL1

Hej Karoline! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Jag kan se att vi inte kunde hantera ärendet då reklamations rätten gått ut och att du hittade reservdelar på vår hemsida. Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv