People Västervik

People Västervik

peoplevastervik.se
  • BadgeTwoYears
Boka tid Ring 0490-318 00 Dela

Välkommen till People Västervik! Hos oss möts du av en varm atmosfär där varje klippning och behandling är en unik upplevelse skräddarsydd för dig. Våra tjänster spänner från klassiska klippningar till lyxiga bröllopsförberedelser och feststylningar. Vi är experter på skäggtrimning, färgning och fransar, och vi anpassar våra...

647 omdömen om People Västervik

Anette K
Skrev om People Västervik

Jag blir alltid bemött på ett trevligt sätt. Min frisör Amilia lever alltid upp till mina förväntningar. Sista besöket gjorde jag slingor i flera olika färger, färgade ögonbryn och ögonfransar. Köpte schampo, inpackning och fuktcreme Dyrt men oerhört nöjd med resultatet

Carolina S
Skrev om People Västervik

Jättetrevlig och rolig tjej som klippte mig. Beskrev hur jag ville ha och det blev faktiskt över förväntan bra. Längesen jag va så nöjd med en klippning efter ett frisörbesök. Har väldigt tjockt och sa att jag ville ha bort myycket samt uppklippt och och snyggare form. Fick allt de utan att behöva känna att jag hade kunnat ta ”lite till” lixom.. plus en styling i slutet som jag absolut ska fortsätta med på mitt nya hår!

Susanne S
Skrev om People Västervik

Jättetrevligt! Super bemötande av min frisör. Jag hade förberett bilder på en tanke jag hade och kunde med min frisör diskutera fram vad som skulle passa för mig.

Daniella E
Skrev om People Västervik

Den va helt fantastiskt. Vi gjorde en stor förändring. Klippte typ 30 cm och blecket det. Tyra gjorde de exakt precis som jag ville. Hon va trevlig. Bästa gången

Linda S
Skrev om People Västervik

Professionellt bemötande, bra råd o tips på ett för mig svårhanterligt hår. Hade höga förväntningar utifrån vad jag hört från andra kunder och de förväntningarna införlivades och lite till ☺️. Klipp och stylingprodukt. Mkt nöjd med klippningen och kände mig väldigt väl omhändertagen av Amilia. Lugnt och skönt i lokalen.

Heidi H
Skrev om People Västervik

Jag blekte bort gammal färg och färgade nytt och jag e jättenöjd med resultatet och blev bra bemött

Helene G
Skrev om People Västervik

Alltid trevligt att gå dit. Har en toppen frisör och jag är alltid nöjd när jag går därifrån. 👍🏻👍🏻

Elisabeth J
Skrev om People Västervik

Jag klippte mig hos Amilia och hon var jättesnäll och kändes verkligen som att hon visste vad hon gjorde! Kändes som att man kunde lita på henne och jag blev jättenöjd med mitt hår!

Ellen W

Alltid nöjd hos People! Mycket kompetent och trevlig personal 💛

Jimmy L
Skrev om People Västervik

Trevlig personal och kunniga. Jag fick bli klippt som jag önskade och bra rådgivning. Jag hade klipptid

Ingalill W
Skrev om People Västervik

Det var en trevlig stund hos er och blev jättebra bemött . Amelia var kunnig och duktig. Hade bokat ny frisyr, klipp och extra massage. Det motsvarade mina förväntningar. Kommer gärna tillbaka. Mvh Ingalill

Linda T
Skrev om People Västervik

People har superduktiga frisörer och bästa latten i stan. Absolut bästa stället i Västervik när man vill skämma bort sig själv en stund i en skön och familjär atmosfär.

Eva-Lotta B
Skrev om People Västervik

Det är en trevlig stund där man får bli ompysslad av personal som är seviceminded och håret blev fint färgat. Superbra. Kunden är i fokus positiv upplevelse kommer tillbaka. Tack people för trevlig stund.

Anna S
Skrev om People Västervik

Blev väldigt trevligt bemött av all personal. Väldigt mysig atmosfär trots så stor öppen yta. Massagestolen under hårtvätt var perfekt, då jag hade väldigt ont i ryggen just den dagen 😊

Emelie K
Skrev om People Västervik

Varmt och proffsigt bemötande. Jag blev så nöjd och ser fram emot nästa tid.

Emma Lina A
Skrev om People Västervik

Jättenöjd! Klippning och folieslingor. Denna gång vågade jag till och med klippa av hälften av håret för o byta till en ny frisyr. Alltid lika trevligt att gå till People o fräscha upp sitt hår 😊

Sofia E
Skrev om People Västervik

Jättetrevlig personal och håret blev perfekt

Sofie M
Skrev om People Västervik

Fantastiskt och professionellt bemötande då jag var där som sällskap till min mamma som provade peruker. Mamma var mycket nöjd och tacksam. Vi upplevde stor förståelse för mammas sjukdomsbild då hon har cancer.

Ingegerd L
Skrev om People Västervik

Helt underbar personal man blir uppassad massage mm mer än man betalar för .man blir så ompysslad så man bara vill tillbaka direkt.luktar .gott fint ombonat överallt rent å fräsht.

Agnetha L
Skrev om People Västervik

Jag är sååå nöjd med resultatet! Frisörens (Beccis) bemötande var förstklassigt och jag kände mig väldigt omhändertagen och trygg. Hit kommer jag gå igen!

Lilian K
Skrev om People Västervik

Bästa frisören i stan! Alltid proffsigt, härlig stämning i lokalen och trevligt bemötande. Sååå nöjd över att tillhöra People kundkretsen! Byter aldrig frisör!

Anna B
Skrev om People Västervik

Bra bemötande och duktig frisör. Jätte nöjda

Gerd H
Skrev om People Västervik

Skön miljö ock trevliga människor som jobbade där. Hade inte någon tydlig plan för hur slutresultat skulle bli, men med god vägledning och rekommendationer blev jag mycket nöjd med resultatet!

Lena S
Skrev om People Västervik

Bästa salongen jag vart på. Lugnt trevligt. Bjuder på gott kaffe med tilltugg. Njuter verkligen av att gå dit

Charlotte H
Skrev om People Västervik

Den var jättebra. Mycket bra bemötande och trevlig personal. Jag är jättenöjd.

Tindra S
Skrev om People Västervik

Jag blev bemött väldigt bra! Jag klippte och färgade mitt hår och blev hur nöjd som helst! Även min kusin som var med som sällskap till mig blev serverad kaffe vilket inte alls är självklart! Extra bonus och tack för de

Grazyna S
Skrev om People Västervik

Jag var vänligt bemött av alla, inte bara av min frisörska. Frisörskan var inlyssnande, professionell och hjälpsam. Det blev jättefint och jag har redan bokat nästa tid hos henne. Tack, Letitia👌🏻

Pia M
Skrev om People Västervik

Alltid supertrevlig, kunnig personal. Härlig lokal och fin inredning/design. Alltid varit supernöjd oberoende av vem som tagit hand om mig. Alla där är jättebra.

Yvonne L
Skrev om People Västervik

En mycket trevlig upplevelse med en frisör som kunde sinagrejer och gav tips om medel till mit svårbemästrade hår och hårbotten

Eva W
Skrev om People Västervik

Alltid lika trevligt bemött och ett proffsigt, mysigt omhändertagande! Klipp och sling och så köpte jag ju med mig några bra produkter för lite volym och värmeskydd. Tack för 3 sköna avkopplande timmar hos bästa frisören Marie!🥰

Annette E
Skrev om People Västervik

Kände mig mycket väl omhändertagen och ompysslad. Min nya frisör var väldigt bra på att lyssna in vad jag hade för tankar och önskemål. Hon kom även med goda tips och råd. Jag klev ut från salongen med en positiv och härlig känsla. Blev även väldigt snygg 😀

Andreas R
Skrev om People Västervik

Bokade tid för dottern. Blev trevligt bemött i salongen och dottern blev väldigt nöjd med klippning och lyhördheten hos hårfrisör Maria K

Ingrid A
Skrev om People Västervik

Jättebra med allt, bra klippt, bra bemött och härlig stämning i lokalen. Man längtar tills varje gång man ska få gå och klippa sig och fräscha upp håret.

Helene E
Skrev om People Västervik

Jättebra bemötande. Mycket trevlig personal. People Västervik levde verkligen upp till mer än mina förväntningar. Personal var väldigt kunnig och resultat är mycket bra. Gott kaffe och ett stort plus är den fräscha frukten och juicen men fick när man satt med färgen i håret.

Maria S
Skrev om People Västervik

Som alltid blir jag som kund proffsigt bemött på People och jag njuter av en lyxig stund i frisörstolen.

Julia G
Skrev om People Västervik

Trevlig upplevelse från start till slut, trevliga frisörer och avslappnande miljö!

Vilgot J
Skrev om People Västervik

Riktigt bra klippning, är sjukt nöjd!

Jassar E
Skrev om People Västervik

Jag upplever jättestarkt av personalen att tjäna sig välkomna och peoples personer är också jättetrevlig

Margit J
Skrev om People Västervik

Jag blev jätte snällt bemött. Mina enda förväntningar var att de skulle klippa topparna vilket de gjorde.min upplevelse var helt enkelt jätte bra och jag var där för att klippa mig

Hanna T
Skrev om People Västervik

Jättebra klippning och supertrevlig personal!

Tuva S
Skrev om People Västervik

Alltid lika nöjd efter ett besök hos Beccis

Camilla F
Skrev om People Västervik

Proffsigt och positivt bemötande!

Anna K
Skrev om People Västervik

Alltid härligt bemötande, proffsigt och lättsamt. Två klippningar genomfördes och båda blev jättenöjda! Vi har alltid höga förväntningar och de uppfylldes även denna gång!

Majken S
Skrev om People Västervik

Trevligt bemötande, goda råd och bra klippning.

Ann-Marie E
Skrev om People Västervik

People levererar alltid min önskan i färg och klippning. Bokar ofta kreativ förändring och går alltid därifrån snygg och supernöjd med kreativ färg i håret. Personalen, min frisörska Letitia, är lyhörd, kommer med kreativa tips och de kan sin sak.

Johan A

Trevligt bemötande. Bra service

Catharina D
Skrev om People Västervik

Jättenöjd med min klippning och styling av Tyra. Jag uppskattade det trevliga bemötande jag fick och kände att hon verkligen lyssnade på mina önskemål. Bra tips på produkter som passar mitt tjocka svårhanterliga hår.

Edvin O
Skrev om People Västervik

Fantastiskt service och trevligt bemötande. Resultat bland de bästa.

Filippa S
Skrev om People Västervik

Trevlig bemötande och super proffsig klippning som vanligt ❤️

Madelene K
Skrev om People Västervik

Mycket bra bemötande som vanligt, alltid det lilla extra. Hjälp med konsultation och tips anpassat för min hårtyp.